Philips Satinelle Advanced BRE620

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Advanced BRE620 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

loeloe83 08-07-2016

uitstekend toestel

Dit toestel is heel handig in gebruik.
Het voordeel is dat u het onder water kunt gebruiken.
Het heeft eveneens een goede grip en werk precies.

helen 01-07-2016

Goed toestel!

Ik vind het een heel leuk, degelijk toestel om zelfs de moeilijkste plaatsen op je lichaam te ontharen. Het lampje, de massagekap en de handige greep zorgen ervoor dat het ontharen goed kan gebeuren. Jammer wel dat je tijdens het epileren het machine dient schoon te maken voor een optimaal resultaat, maar dit kan de pret niet minderen!

Ornella 29-06-2016

Geweldig product!

Super content! Leuk om het te gebruiken onder de douche en het trekt ook de kortere en dunne haartjes goed mee.
Maakt ook niet zoveel lawaai zoals mijn vorige epilady. De S-vormige kop maakt het epileren ook een pak gemakkelijker, zeker rondom de knieën.
De haartjes blijven zeker 4 weken weg, dit wil zeggen dat de haartjes effectief uitgetrokken worden en dus niet afgebroken worden.
Het lampje is ook heel handig aangezien mijn huidige verlichting niet sterk genoeg is, zo zie je de haartjes beter en mis je niets.
Er is enkel een minpuntje, je kan het apart tijdens het opladen niet gebruiken.

MMMM 26-06-2016

Perfect voor beginners

Goede prijs – kwaliteit

Leuk & mooi design
Licht & comfortabel
Minder krachtig ivm andere toestellen (meer tijd uitrekken)
Vorm van epileerhoofd niet handig voor oksels en bikinilijn
Perfect voor beginners!

Lobke 26-06-2016

prijs - kwaliteit optimaal

Deze epilator ligt makkelijker in de hand dan kleinere modellen die ik eerder gebruikte.
De led-lamp zorgt voor extra ondersteuning in precisie van het ontharen.
Licht en comfortabel in gebruik, beschadigt de huid niet dankzij opzetstukken.
Dat mij betreft aanrader, handig ook voor onderweg (reizen) én bovendien leuk design.
Prijs-kwaliteit optimaal.
Klein nadeeltje: geen waarschuwing wanneer batterij bijna ten einde loopt.

aurtje 24-06-2016

fijn apparaat

het is een fijn apparaat die heel gebruiksvriendelijk is. Hij laadt relatief snel op. Hij kan jammergenoeg wel niet gebruikt worden als hij aan de snoer ligt. Kleine haartjes niet hij niet mee wat ik wel een nadeel vind.

sandy 22-06-2016

zacht epilator

Deze epilator ligt goed in de hand. Hij is zeer wendbaar. Het epileren is ook niet pijnlijk en voelt zelfs zacht aan. Het toestel glijdt gemakkelijk over de huid. Een aangename ervaring.

Lynnn 20-06-2016

complete set, perfect resultaat

Ik ben echt zeer tevreden van het toestel. Het is iets duurder, maar omdat je een epilator en scheerapparaat in één toestel hebt, is het zeker de moeite waard. Ook zeer makkelijk op te bergen.
Een efficiënt toestel, in 1 beweging alle haartjes weg.

Elly 20-06-2016

Zeer tevreden

Je verkrijgt een erg glad resultaat doordat het lampje ervoor zorgt dat geen enkel haartje aan uw aandacht ontsnapt. Langdurig resultaat. Makkelijk te reinigen toestel.

StefB 14-06-2016

Degelijk product maar grijpt toch niet alle haartjes

Dit is zeker een degelijk apparaat, maar m'n vorige Philips met metalen schijven had toch beter grip op de haartjes. Deze heeft keramische schijven en ik heb de indruk dat hij meer haartjes overslaat.

Voordeel van dit apparaat is dat het draadloos is, geen geknoei meer met de draad. En ook handig dat hij in de douche gebruikt kan worden.

dmchar 14-06-2016

Prima apparaat

Het apparaat ligt zeer gemakkelijk in de hand. Dankzij de massageroller wordt epileren (bijna) pijnloos. Het lampje maakt dat de kleinste en blondste haartjes zichtbaar worden. Ik vind het ook zeer handig dat er geen kabel aan te pas komt bij het epileren. Na het epileren kan de kop gemakkelijk onder de kraan gehouden worden om resterende haartjes weg te spoelen. Een nadeel is dat er meermaals over een zelfde stuk gegaan moet worden vooraleer alle haartjes weg zijn.

Klarellen 13-06-2016

Goed product!

Het toestel neemt moeilijke haartjes weg en doet dit pijnloos. Je kan het ook onder water gebruiken en er zit een lichtje in waardoor je goed ziet wat het doet.

De batterij laadt snel op en het toestel ligt zeer goed in de hand!

Laina 07-06-2016

Handig in gebruik

Toestel ligt goed in de hand - is draadloos en zowel nat als droog te gebruiken - extra hulpstuk voor snelle ontharing is zeer handig

Lexie81 06-06-2016

Voor deze prijs is het een goed toestel

Toestel heeft een mooi design en ligt goed in de hand. Nadeel vind ik het opzetstuk voor op de epilator( de massageroller).Deze is vrij dik waardoor het niet altijd aan de haren geraakt.
Met als gevolg dat de fijne haartjes niet verwijderd worden. Zonder de massageroller zou het toestel soms ook wat fijne haartjes missen, maar anders doet het toestel wat het moet doen. Soms zou ik het idee hebben dat het motortje niet krachtig genoeg is, maar dit kan ook in vergelijking zijn met een toestel van de concurrentie.
Een handigheid is dat hij in de douche kan gebruikt worden

Kristel86 05-06-2016

ideaal voor fijne blonde haartjes!

Ik was nog al kritisch over dit product, omdat het beweert dat het ook dunne haartjes wegneemt. Ik heb al verschillende epileertoestellen geprobeerd, maar geen enkel toestel kon alle fijne blonde haartjes op mijn benen epileren. Met dit toestel lukt het dus wel! Het lukt niet van de eerste keer, dus je moet er wel 2 à 3 keer overgaan, maar dan zijn je benen echt wel glad. Het lampje is ook echt een pluspunt. Zeker als je blonde haartjes hebt, die je niet goed ziet. Ook onder de douche werkt het prima. Daarbij gaat de batterij lang genoeg mee om mijn gewenste zones te ontharen. Een aanrader!

cindy28 02-06-2016

super tevreden!

Ben super enthousiast! Hij ligt goed in de hand en is ook redelijk pijnloos tov andere epileersystemen. De kop kan afgezet worden voor een scheerkop erop te zetten. Ik zou geen ander meer willen!

Kelly 01-06-2016

Handige epilator

Epilator ligt makkelijk in de hand en heeft een mooi design. Het ingebouwde lichtje is ook heel handig om de fijne kleine haren op te merken. Ik heb wel het idee dat het epileren iets langer duurt dan met mijn vorig apparaat. Voor de rest zijn de opzet stukken makkelijk te reinigen onder de kraan.

Karin84 31-05-2016

Ontharen gaat snel, makkelijk en met minder pijn

Ik ben zeer tevreden over het philips epileerapparaat. Het ligt gemakkelijk in de hand en heeft een mooi design. De opzetstukken zijn gemakkelijk te reinigen en te verwisselen. Alleen de massagekap vind ik te dik, haren moeten al heel lang zijn anders werkt het slecht.