Philips Satinelle Advanced BRE620

Bedrijfstijd
30 min.
Oplaadtijd
2 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Satinelle Advanced BRE620 op Kieskeurig.be.

aurtje 24-06-2016

fijn apparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

het is een fijn apparaat die heel gebruiksvriendelijk is. Hij laadt relatief snel op. Hij kan jammergenoeg wel niet gebruikt worden als hij aan de snoer ligt. Kleine haartjes niet hij niet mee wat ik wel een nadeel vind.

Ghea77 16-05-2019

Werkt niet! Echt weggegooid geld!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Net voor het eerst gebruikt, werkt niet! Haartjes gaan niet weg wat ik ook probeer. Advies van Philips op vorige recenties werken ook niet. Zonde van het geld!

AMVDG 26-01-2019

Ronduit slecht!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Prestatie: slecht, pakt amper haartjes. Zowel lange en korte.
Gebruiksgemak: slecht, als dit aparaat al een haartje pakt moet je heel lang op hetzelfde stukje blijven staan.
Design: het aparaat ziet er prima uit maar door de bolling in het werkstukje raakt dit niet altijd de huid.
Ik zal dit aparaat niemand aanraden

VDB93 03-12-2018

Dit is een aangenaam product.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

De epilator ligt goed in de hand en ik ben vooral fan van het sterke licht. De batterij gaat na het opladen heel lang mee. Dit epileerapparaat doet dan ook perfect wat het hoort te doen.

De gezichtsreiniger gebruik ik samen met een cleanser, dit gaat dan heerlijk schuimen. Mijn huid is hierna beduidend zachter dan wanneer ik dit gewoon met de hand doe. Nu doe ik dit tweemaal per week en ben tevreden met het resultaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ellen123 27-11-2018

Zeer tevreden over gezichtsreiniger - minder over epileerapparaat

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Ik gebruik normaal gezien een ladyshave en mocht nu voor de eerste keer een epileerapparaat testen.
Initieel had ik wat "schrik" voor de pijn van het epileren dus was zeer benieuwd. Dit viel uiteindelijk wel vrij goed mee. Eerste 5min is wat doorbijten maar daarna valt het beter mee. Zeker ok qua gevoel voor benen maar voor oksels/schaamstreek vind ik het persoonlijk iets te pijnlijk.
Om beide (onder)benen te epileren ben je wel even bezig.
De kleine/fijne haartjes heb je niet echt mee dus echt "glad" vond ik het niet.
Na gebruik zagen mijn benen ook zeer rood (vlekken).
Wanneer ik achteraf door koude eens kiekenvlees had, vond ik dit eigenlijk wat pijnlijk aanvoelen aan de haarzakjes; heel raar . Heb ook enorm veel ingegroeide haartjes gehad en dit heeft toch vrij lang geduurd eer die weg waren.
Batterij best opnieuw opladen na gebruik.

De gezichtsreiniger is zeer handig in gebruik. Tevreden over batterij duur. Huid was zeer zacht achteraf dus dit maakt ondertussen wel deel uit van mijn "routine". [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stefanie89 27-11-2018

2 goede producten

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Ik gebruik het epileermachine reeds enkele weken. Ik ben heel tevreden van het resultaat. Het is wel niet volledig pijnloos.

De gezichtsborstel is een leuke extra! Ik gebruik deze ook heel graag.

Beide producten zijn makkelijk in onderhoud en hebben een lange batterijduur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Celine2018 27-11-2018

Op lange termijn ok

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Werkt over het algemeen vrij goed. Voor een eerste gebruiker vond ik het geluid wel wat akelig. Ik had verwacht dat het veel pijnlijker ging zijn dan dat het was. Hoe meer je het gebruikt hoe minder je het voelt.

Als je haartjes hebt die in verschillende richtingen groeit ga je meer dan 1 keer er over moeten.

De gezichtsreiniger is echt heel goed. Jammer dat er nergens bij staat na hoeveel tijd je best een nieuw borsteltje bestelt en waar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

EvelienL 26-11-2018

Zachte benen en een zacht gezichtje

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

De epilator is praktisch in gebruik, licht en makkelijk in de hand. Alleen trok hij wel niet alle haartjes van de eerste keer uit. Ik moest soms tot 3-4 keer over een haartje gaan eer dat deze werd uitgetrokken. De batterij heeft een lange levensduur.
De gezichtsreiniger is een geweldig toestel. Ik doe het 1 tot 2 maal per dag en mijn gezicht is super glad en zacht na de behandeling. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nathalie14 10-11-2018

Fijne epilator

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

De Philips Satinelle Advanced Wet and Dry heeft een heel mooi en strak design waardoor hij erg lekker in je hand ligt. Hij maakt veel minder geluid dan ik gewend ben dus dat is erg fijn in een galmende ruimte als de badkamer. Hij heeft ook allemaal extra hulpstukken waardoor je hem bijvoorbeeld ook kan gebruiken als trimmer en je benen een lichte massage kan geven tijdens het epileren.

De eerste paar keer dat ik hem gebruikte merkte ik dat hij heel veel haartjes liet zitten, het was echt even puzzelen in welke hoek je hem moet houden voor optimaal resultaat. Het lampje liet dat ook duidelijk zien dat ik al die haartjes had gemist. Nu een paar weken later lukt dat een stuk beter! Ik merk ook dat met dit model het epileren bijna pijnloos is! Ook heb ik veel minder last van geïrriteerde huid met deze epilator. Wel is het verstandig na elke grote epileer sessie hem op te laden, anders zit je de volgende keer halverwege met een lege batterij.

Ik ben echt fan van epileren onder de douche dus dat is een groot voordeel van deze epilator. Ook maakt het makkelijker om de epilator kop tussendoor schoon te maken zodat hij weer beter de haartjes pakt. Wat ik wel heb gemerkt is dat je niet te lang moet wachten als je onder de douche epileert omdat de haartjes dan sneller afbreken.

In het begin baalde ik een beetje over het resultaat. Maar als je eenmaal door hebt in welke hoek je hem moet houden dan werkt hij goed en is het een fijne epilator! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Annie22 06-11-2018

Dit product is fijn in gebruik.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Doordat de epilator te gebruiken is tijdens het douchen, wordt het epileren veel minder pijnlijk. De verschillende opzetstukken zijn erg handig bij het scheren van gevoelige zones. Het enige nadeel hieraan is dat je soms niet meer zo goed op lastige plekjes komt bij de bikinilijn en de oksels. Dit is overigens ook het geval wanneer er geen opzetstuk gebruikt wordt.
Doordat er een zachtere stand op de epilator zit zijn de gevoelige zones ook fijner te epileren. Het zou wel nog fijner zijn als de epilator nóg zachter kan, aangezien de laagste stand nog steeds redelijk hard gaat. Het lichtje tijdens het epileren is ook erg fijn bij gebruik in een donkere omgeving/douche. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Inge1986 05-11-2018

Epilator die doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

De epilator doet wat hij moet doen en heeft een aantal pluspunten:
- het apparaat ligt prettig in de hand
- de kop heeft een gebogen vorm waardoor deze goed op bijvoorbeeld de vorm van je been past
- kan onder de douche worden gebruikt!
- verlichting is erg prettig
- kan draadloos gebruikt worden
Een nadeel vind ik dat de opzetstukken, bijvoorbeeld om te scheren, niet los verkrijgbaar zijn. Daarnaast vind ik het meegeleverde zakje om het apparaat op te bergen erg goedkoop en niet bij de uitstraling van de rest van het product passen.
Al met al vind ik het een fijn product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Denise05 05-11-2018

Prima Epilady!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Handig epileer apparaat vanwege de verschillende bijgeleverde opzetstukken. Zoals ik vind van de meeste Philips producten een mooi strak uiterlijk van het product. Ik heb meerdere epileer apparaten gebruikt, maar wat ik heel prettig vind aan deze is dat deze de haren veel sneller pakt, waardoor ik niet meerdere keren over dezelfde plek heen moest. M'n huid leek hierdoor minder geïrriteerd.

Het apparaat doet het echter niet zo goed met korte haren. Een paar dagen later nog een keer geprobeerd en werkte toen een heel stuk beter. Prima apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mies1992 31-10-2018

Compacte en handzame epilator

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Ik heb deze epilator nu zo'n drie weken in gebruik. Het is een compact en handzaam apparaatje, welke door het design makkelijk in de hand ligt en absoluut niet zwaar is. Het gebruik zonder snoer vind ik een enorme plus, zeker wanneer je onder de douche staat. Hetzelfde geldt voor het lampje aan de voorzijde, waardoor je beter zicht heb op (gemiste) haartjes. Ik gebruik de epilator met name tijdens het douchen en dat bevalt me vooralsnog helemaal prima. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Isabel123968 30-10-2018

Goed product

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Werkt precies zoals ik wil! De batterij duur is lekker lang, heb m al meerdere keren gebruikt nu zonder tussendoor op te laden. Hij doet het goed maar ik vind niet dat hij echt alle hele kleine haartjes mee neemt. Maar mn benen zijn zeker glad en zacht na gebruik. Daarnaast is het extra lampje ook erg handig zodat je m ook in minder goed verlichtte ruimte kan gebruiken. Ik vind het een fijn product! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Linn29 30-10-2018

Een fijn en mooi apparaat.

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

De epilator is een klein, licht apparaat, ligt lekker in de hand, hierdoor is het gemakkelijk in gebruik.
Je kunt hem droog en nat gebruiken wat echt een pluspunt is, je kunt hem mee onder de douche nemen waar je gelijk alle haren weg kunt spoelen. Wel een kleine nadeel hiervan is dat hij de natte haren minder goed pakt dan wanneer je hem droog gebruikt. Ook als je de opzetstukjes gebruikt, pakt hij de haren iets minder goed, ik zou hem daarom voor je benen zonder opzetstuk gebruiken. De opzetstukje zijn wel heel handig voor bikinilijn of oksels, zo kun je preciezer epileren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandra25 29-10-2018

De Santinelle werkt erg goed

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Het product is erg fijn in gebruik, ligt makkelijk in de hand en ontzettend fijn dat je ‘m ook onder de douche kan gebruiken. Ook het licht is fijn en geeft extra zicht. Een superfijn product dus. Het enige wat voor mij niet werkte was het epileren van het gezicht. Naast dat het onhandig manoevreren is, kreeg ik er ook een slechte reactie op. Maar voor benen en armen werkt het top! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Irene1986 27-10-2018

Heel fijn epileren!

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

De Philips Satinelle Advanced is een erg fijn epileerapparaat, die zowel droog als onder de douche gebruikt kan worden. Dit laatste is nieuw voor mij en bevalt me veel beter dan droog. De haartjes laten veel gemakkelijker los en daar voel je dus minder van! Het apparaat ligt prettig in de hand en heeft een handig lampje, waardoor je je haartjes beter ziet (verdwijnen). Zelfs de korte haartjes pakt hij goed op! Er zitten diverse opzetstukken bij, enkel de trimmer heb ik geprobeerd en ook dat gaat erg goed. De overige items heb ik niet gebruikt, maar passen goed op de epilee en voor precieze werk zal dat inderdaad erg handig zijn! De epilee heeft keramische schijven, wat zeker voordelen biedt ten opzichte van metalen schijven, de haartjes pakt hij beter op. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RoosB1988 24-10-2018

Fijn epileer apparaat voor droog ontharen

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Ik ben gevoelig voor design en viel dan ook direct voor dit prachtige apparaat. Hij heeft een mooie vorm en lekker kleurtje.
Ook ligt het apparaat fijn in de hand en dat hij draadloos is, is echt zeer fijn. Ik ben mijn oude epilator gewend met snoer waarmee ik altijd loop te stoeien.
Het opladen gaat snel en hij gaat een paar ontharingsbeurten mee.
Op de schenen is het lastig om de haartjes mee te pakken en ik moet er toch wel een paar keer overheen. De pijn valt mee en het lampje is geweldig, helemaal als je wat minder licht hebt.
Het ontharen onder de douche leek mij geweldig maar helaas werkt dit niet goed. Jammer wel want ontharen onder de douche vind ik erg prettig.
Al met al een prima product met vele opties en opzetstukken die goed z'n werk doet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Laura87 24-10-2018

Dit product werkt goed en ziet er mooi uit

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

De epilator werkt goed, en relatief snel en pijnloos. Het ziet er mooi uit, is makkelijk schoon te maken, en het lichtje is heel fijn bij het epileren. Erg blij mee!
(Ik heb dit product gekregen om te testen) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Carolien1204 24-10-2018

Dit product werkt uitmuntend

Geschreven voor: Philips Satinelle Advanced BRE620

Apparaat ligt goed in de hand en werkt handig doordat deze draadloos is. Pakt ook hele kleine haartjes. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]