Philips BRE610

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRE610 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

astrid 22-06-2016

Doe maar met draad.

Geschreven voor: Philips BRE610

Het feit dat hij draadloos werkt, is een voordeel. Maar doordat de tijd beperkt is, en ik er zeker een uur over doe om mijn beide benen te epileren (omdat ik meermaals tot zelfs 7 keer toe over een zelfde haartje moet), gaat de batterij niet lang genoeg mee. Terwijl hij oplaadt is de epilator niet te gebruiken dus dat wil zeggen. 3 kwartier bezig zijn, een uur wachten en dan nog een kwartier verder doen. Ik snap eigenlijk niet dat dit zo gemaakt wordt.

sdc33 22-06-2016

Lange tijd gladde benen!

Geschreven voor: Philips BRE610

Leuk dat je het onder de douche kan gebruiken (efficiënt + zorgt voor lichte verzachting). Licht goed in de hand. Enige puntje is dat de licht gebogen kop niet altijd zo handig is op platte oppervlakken (e.g; bovenbeen)

Peejski 19-06-2016

Gebruiksvriendelijke epilator

Geschreven voor: Philips BRE610

Fijne epilator in gebruik. Ligt zeer makkelijk in de hand en is makkelijk in gebruik. Deze epilator kan ook onder water gebruikt worden wat het epileren aangenamer maakt. De epilator wordt in een zakje geleverd, makkelijk om mee te nemen. Draadloze functie is een pluspunt. Echter jammer dat het product niet gebruikt kan worden wanneer het aangesloten is op netstroom. Je moet het toestel echt op voorhand opladen. De bijsluiter zegt dat ook de fijnste haartjes verwijderd worden, dit is bij mij niet het geval. In vergelijking met sommige andere epilatoren is deze iets minder krachtig, waardoor je wat meer tijd moet nemen om tot een gladde ontharing te komen.

Deborah 17-06-2016

Evolutie binnen de epileerapparaten!

Geschreven voor: Philips BRE610

Bij het openen van de doos viel meteen het lichtgewicht van het apparaat op. Het deed me in eerste instantie vermoeden dat het minder krachtig zou zijn dan mijn vorig epileertoestel. Echter, door de precisie van de epileerschijven en het afgeronde hoofd, is het een zeer doeltreffend apparaat. Ook fijne haartjes worden bereikt. de haren worden minder krachtig uitgetrokken (lees 'uitgerukt') dan bij mijn vorig toestel, waardoor de pijn tijdens en roodheid na het epileren aanzienlijk minder is. Het lichtje is een extra handigheid om fijne haartjes te spotten. Het apparaat produceert opvallend minder geluid dan mijn vorig toestel.

Tester123 15-06-2016

Doet wat moet

Geschreven voor: Philips BRE610

Relatief pijnloos (opvallend minder pijnlijk dan mijn vorig toestel)
Draadloos (dus overal te gebruiken)
Snel opgeladen
Met lichtje zodat je ziet wat je doet

Hannah 14-06-2016

Goed epileerapparaat voor het hele lichaam

Geschreven voor: Philips BRE610

Ik ben aangenaam verrast! Het epileerapparaat ligt goed in de hand (lang en smal) en is gemakkelijk in gebruik. Draadloos gebruik is zeker een pluspunt! Epileren van de benen gaat vlot, enkel de fijne haartjes gaan wat moeilijker (maar dat heb je bij elk epileerapparaat). Ik heb ook mijn oksels en bikinlijn onder handen genomen en... wauw! Ik ben tevreden Ik wax deze plaatsen normaal maar het epileren is minder pijnlijk en ik heb achteraf veel minder rode puntjes en irritaties! Klein minpuntje: het lampje mocht wat feller of breder want nu zie ik niet veel extra. Ik heb al een aantal epileerapparaten gehad maar deze is "overall" tot nu toe de beste die ik al gebruikt heb.

Saaartje 13-06-2016

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips BRE610

Ik ben tevreden over de epilator. Hij ligt gemakkelijk in de hand en ziet er mooi uit. Ook is het epileren van de benen minder pijnlijk dan mijn vroegere epilator en het gaat relatief snel. Een nadeel is dat toch niet alle kleine haartjes verwijderd zijn en hem gebruiken in de douche lijkt me te lang te duren. Ik hoop dat de batterij na verloop van tijd nog voldoende opgeladen geraakt.

karo87 13-06-2016

goed apparaat

Geschreven voor: Philips BRE610

goede epilator die vooral uitblinkt in zijn gebruiksgemak: snel opgeladen, ligt goed in de hand, weinig lawaai, kan ook onder de douche gebruikt worden en door het lichtje zijn de haren extra goed zichtbaar. Alleen met dunne haartjes heeft hij het moeilijker...

SteffiDB 11-06-2016

Het is een aanrader!

Geschreven voor: Philips BRE610

Dit epileerapparaat is draadloos en laadt heel snel op. Het ligt ongelooflijk goed in je hand. Het epileerhoofd is gekromd en hierdoor volgt het de vorm van je benen. Hij neemt alle haartjes mee, ook de kleine haartjes. Het epileerapparaat heeft ook een handig lampje en meerdere snelheden. Het toestel mocht voor mij nog iets krachtiger zijn zodat het epileren nog sneller zou gaan.

LiesPB 08-06-2016

Fijn en handig product!

Geschreven voor: Philips BRE610

Als je nog nooit eerder een epilator gebruikt hebt is je huid hier niet aan gewend en heb je veel haartjes. Het beginnen is dus wel even wennen maar echt pijn doet het niet. Wanneer je het product onder de douche gebruikt doet het altijd wat minder pijn. Het blijft natuurlijk een product dat haartjes uittrekt, volledig pijnloos zal het nooit zijn. Ik durf hem zelfs voor mijn bikinilijn te gebruiken, al is dit natuurlijk wel veel pijnlijker dan een been. Het is echt een grote meerwaarde dat je deze epilator onder de douche mag gebruiken, wat een gemak! Op die manier spoelen de haartjes ook meteen weg. Eén klein minpuntje is dat ik het gevoel heb dat wanneer ik hem onder de douche gebruik niet alle haartjes weg zijn. Maar ik gebruik hem dan na het douche gewoon weer even om die plekjes bij te werken.... zo gebeurd! Ik ben zeer tevreden met dit product! Zeker nu de zomer er aan komt en ik met blote benen rondloop.Ook had ik in het verleden erg veel last van ingegroeide haartjes op mijn benen en bikinilijn... hier heb ik nu ook geen last meer van! Bovendien is het een mooi product, want hé... het oog wil ook wat ;-) Hij ligt fijn in de hand en het is makkelijk werken. De batterij gaat 40 minuten mee, dit is voor mij meer dan voldoende.

Whiskas1983 08-06-2016

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips BRE610

Ligt vlot in de hand. Handig omwille van draadloos epileren. Ronde kop is handig om moeilijke plaatsen te epileren.

Mammie2016 07-06-2016

Tevreden van mijn epilator

Geschreven voor: Philips BRE610

Een vlot gebruik tijdens het epileren, ook voor gevoeligere plekken zoals jouw oksels. Het apparaat laadt zich ook snel op.

ikkels 07-06-2016

handige kop

Geschreven voor: Philips BRE610

Dankzij de massagekop duidelijk minder pijn bij het epileren. Helaas heb je dan wel niet al je haartjes mee, waardoor je er nog eens moet over gaan zonder de kop. Handig is de holle vorm va nde kop waardoor je gemakkelijker je schenen kan epileren. De dag nadien wel nog rode bobbeltjes en zelfs wat wondjes op mijn benen. Nu, enkele dagen na het ontharen zijn er nog geen stoppeltjes, dus de haartjes zijn effectief weggetrokken.

kristelvanzele 07-06-2016

Super apparaat

Geschreven voor: Philips BRE610

nadelen: lijkt soms niet krachtig genoeg en kop is niet demonteerbaar om uit te kuisen. Voordelen: Ligt goed in de hand, wet en dry, epileert ALLE haartjes weg, laadt snel ip.

Anja 07-06-2016

Handig apparaat

Geschreven voor: Philips BRE610

Ligt fijn in de hand.Geeft een glad resultaat en is niet heel pijnlijk. De batterij gaat lang genoeg mee.

FieneV 07-06-2016

Vlot en niet echt pijnlijk epileren

Geschreven voor: Philips BRE610

Deze epilator ligt makkelijk in de hand, en kun je vlot bewegen over je benen. Hij heeft al meteen vrij veel haartjes mee, waardoor je maximaal 3 keer over hetzelfde oppervlak hoeft te gaan.

Oorspronkelijk dacht ik dat de 40 minuten gebruikstijd weinig zouden zijn, maar het is prima te doen vanwege de efficiëntie van het epileren.
Handgreep wordt wel warm na verloop van tijd, maar nog te verdragen.

Ik heb echt wel het gevoel dat hij haartjes vanaf de haarwortel meeneemt (je voelt ze ook effectief per haartje uitgetrokken worden - niet echt pijnlijk).
Ik gebruik de epilator in een warm bad!

Evelyn 06-06-2016

Handig apparaat

Geschreven voor: Philips BRE610

Ik ben zeker van van dit apparaat. Het is zeer gebruiksvriendelijk, ligt goed in de hand. Door het lichtje kan je zeer nauwkeurig werken.

Marie47 06-06-2016

Product met superdesign en matig resultaat

Geschreven voor: Philips BRE610

Ik ben erg te spreken over het gebruiksgemak van dit toestel: de vorm van de epilator is aangenaam om mee te werken en hierdoor ligt het toestel goed in de hand. Het ingebouwde lichtje maakt de zone die je gaat epileren goed zichtbaar en je kan de haartjes goed zien. Daar waar ik zeer tevreden ben over het gebruiksgemak en design van het toestel, ben ik iets minder overtuigd van het resultaat dat je ermee bereikt: ik heb het idee dat je meerdere keren over een zone gaan als je alle haartjes geëpileerd wilt hebben. En zelfs dan blijven er nog steeds haartjes staan. Ik heb niet de indruk dat het ligt aan de lengte van de haartjes aangezien ik het toestel al op verschillende momenten heb uitgeprobeerd. Uiteindelijk blijft het elke keer moeilijk om alle haartjes te verwijderen. Ik vind wel dat dit toestel vrij pijnloos werkt. Ik heb al een epilator van een ander merk geprobeerd, maar dat was pijnlijker dan deze epilator van Philips. Uiteindelijk ben ik dus wel tevreden met mijn aankoop.