Philips Satinelle Advanced BRE610 - Reviews

Bedrijfstijd
40 min.
Oplaadtijd
2 uur

Beoordeling op basis van 60 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

astrid 22-06-2016 Product maand in bezit

Doe maar met draad.

5,8
Het feit dat hij draadloos werkt, is een voordeel. Maar doordat de tijd beperkt is, en ik er zeker een uur over doe om mijn beide benen te epileren (omdat ik meermaals tot zelfs 7 keer toe over een zelfde haartje moet), gaat de batterij niet lang genoeg mee. Terwijl hij oplaadt is de epilator niet te gebruiken dus dat wil zeggen. 3 kwartier bezig zijn, een uur wachten en dan nog een kwartier verder doen. Ik snap eigenlijk niet dat dit zo gemaakt wordt.

dospasitos 16-09-2016

uitstekend epileerapparaat

deze is mijn eerste draadloos epileerapparaat en ik vind het uitstekend. De baterijduur is lang genoeg om de benen te epileren. Ook door de snoerloos is het mogelijk om het epileerapparaat onder de douche te gebruiken.
Het apparaat ligt lekker in de hand.
Als negative puntje vind ik de licht te fel

Nancy 01-07-2016 Product maand in bezit

Goed product

Heb de ladyshave nu een maand en ben er super blij mij. Haalt alle kleine haartjes weg. Geen irritaties ben er erg blij mee. Groetjes nathasia

sukkiey 30-06-2016

prima uitstekend beter kan het niet

ik heb via insider philips satinelle scheer apparaat mogen testen en het bevalt me prima zeker tijdens mijn vakantie was het heel makkelijk als je hem oplaad gaat het lang mee. het is me opgevallen dat ik met deze apparaat geen irritaties heb en met andere apparaten wel

Michelle 28-06-2016 Product maand in bezit

Fijne epilator!

Wat een fijne epilator, het eerste wat ik dacht toen ik hem uit de verpakking haalde en hem voor t eerst gebruikte. Hij ligt erg fijn in de hand waardoor het epileren zelf een stuk makkelijker gaat dan met die kleine brede varianten. De keramische platen werken ook erg goed. Ik heb echt het idee dat de haartjes er sneller en makkelijker uitgaan. Minder irritatie na het epileren en ja, de haartjes bleven bij mij langer weg dan bij vergelijkbare apparaten. Wat betrefd pijn, niet veel verschil met andere apparaten, maar het blijft natuurlijk "haartjes trekken".

Michelle26 27-06-2016

Fijne epilator!

MalukuMelanie 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design en effectief haren verwijderen

Het design is heel mooi. Met het ingebouwde lampje kan je goed zien welke delen je verwijderd. Gemakkelijk te gebruiken met 2 verschillende standen. Fijne massagekop.

Anoniem 26-06-2016

Haartjes verdwijnen laat je gladde benen shinen

Het apparaat haalt moeiteloos en gemakkelijk de haartjes weg. Echter haalt het apparaat ook de kleinste haartjes weg, wat ideaal is. Het design is strak. Ook ligt het apparaat makkelijk in de hand.

MalukuMelanie 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Strak design en envoudig gebruik

Het design is heel strak en mooi. Handig is het lampje op het apparaat, zo kan je goed zien welke delen je weg moet halen.

thecuteone 25-06-2016 Product maand in bezit

goed product.

Dit product doet goed zijn werking. Neemt jammer genoeg niet de kleine haartjes mee, wat ik persoonlijk jammer vind.

Monique 23-06-2016 Product paar weken in bezit

Vorige versie werkt beter

5,5
had hiervoor ook een philips satinelle maar dan met metalen bladen ipv keramiek. pakt minder goed de haartjes met dit apparaat. ga toch weer terug naar mijn oude apparaat. Mogelijkheid onder de douche is erg fijn maar werkt nog minder goed..

Nikki7 22-06-2016

Pijn is niet fijn maar mijn beentjes mogen er weer zijn!

Na een paar weken in gebruik deze review. Het blijft pijnlijk, maar moet zeggen dat het steeds minder pijnlijk wordt. Haartjes worden donziger en het feit dat de haartjes langer wegblijven dan bij gewoon scheren is voor mij reden om door te blijven gaan met epileren. Onder de douche maakt het ook wat aangenamer, dus dat is ook een groot pluspunt. Je moet wel soms een paar keer over zelfde plek heen omdat hij dan niet alle haartjes heeft meegepakt. Opzetstuk maakt het wat minder pijnlijk maar daardoor blijven er ook wat haartjes achter. Hij ligt fijn in de hand en is lekker licht. Batterij gaat lang mee. Kortom goede prijs kwaliteit verhouding. Voor de bikinilijn is hij iets te grof.

sdc33 22-06-2016 Product maand in bezit

Lange tijd gladde benen!

Leuk dat je het onder de douche kan gebruiken (efficiënt + zorgt voor lichte verzachting). Licht goed in de hand. Enige puntje is dat de licht gebogen kop niet altijd zo handig is op platte oppervlakken (e.g; bovenbeen)

MMvogel 21-06-2016

Super epileer apparaat

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen !
Handig licht apparaat met een goede batterij waardoor het snoerloos makkelijk te gebruiken is voor de volledige onthaarbeurt.
Mist geen haartjes en haapert niet waardoor je pijnloos en snel klaar bent !
Ideaal onder de douche en in bad.

Perfecte prijs kwaliteit verhouding!
Raad het zeker aan !

Peejski 19-06-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke epilator

Fijne epilator in gebruik. Ligt zeer makkelijk in de hand en is makkelijk in gebruik. Deze epilator kan ook onder water gebruikt worden wat het epileren aangenamer maakt. De epilator wordt in een zakje geleverd, makkelijk om mee te nemen. Draadloze functie is een pluspunt. Echter jammer dat het product niet gebruikt kan worden wanneer het aangesloten is op netstroom. Je moet het toestel echt op voorhand opladen. De bijsluiter zegt dat ook de fijnste haartjes verwijderd worden, dit is bij mij niet het geval. In vergelijking met sommige andere epilatoren is deze iets minder krachtig, waardoor je wat meer tijd moet nemen om tot een gladde ontharing te komen.

irisis 18-06-2016 Product paar weken in bezit

mooie pijnloze epilator

Inmiddels heb ik dit epileer apparaat 3 keer gebruikt en ben erg tevreden. Zeker in vergelijking met mijn vorige epilator van misschien wel 10 jaar oud. Bij het uitpakken viel me al op dat de kop van de epilator goed gevormd is. Hij is mooi rond en niet recht. Ook het opladen gaat erg snel. Ik was echt verbaast dat deze al helemaal opgeladen was. De lichtjes op het apparaat geven handig aan wanneer deze opgeladen is. Ook is het mogelijk dat je de epilator even kort oplaat zodat je hem daarna 10 minuten kan gebruiken. Wanneer dit zo ver is gaat het lampje in een ander tempo knipperen. Deze stand is erg handig als je epilator leeg is maar je hem wel snel nodig hebt.
Bij de eerste keer gebruiken valt me op dat hij erg stil is in vergelijking tot mijn vorige. De haartjes op mijn benen zijn bij de eerste keer proberen erg lang. Maar de epilator heeft hier geen problemen mee. Het valt me op dat deze epilator lang niet zo pijnlijk is als mijn oude. Eigenlijk kan ik zeggen dat het bij mij op mijn benen totaal geen pijn doet. Met deze epilator durf ik het zelf aan om het te gaan proberen bij me oksels. Al hoewel ik denk dat de vorm van de epilator er misschien niet heel handig voor is. Ook heb ik wel echt het idee dat alle haren er goed uitgetrokken worden ipv ook afgebroken waar ik bij me vorige ook wel last van had. Verder heeft deze epilator ook een lampje die automatisch aan gaat. Ik was erg benieuwd of dit wel handig was en het lampje vel genoeg. Toen ik de epilator ‘s avonds gebruikte vond ik het lampje erg handig. Hij was vel genoeg wat er voor zorgde dat ik de haren goed kon zien. Een ander groot voordeel van het lampje vond ik dat je aan het lampje goed kan zien of je de epilator onder de juiste hoek gebruikt. Het lampje moet echt de plek belichten die je bijna gaat epileren. Als je de epilator te scheef houd belicht hij een te groot gebied waardoor je veel minder aan de lamp hebt. Mocht je in een hele lichte ruimte zitten en geen extra lampje nodig hebben dan kun je deze uitschakelen door de aan en uit knop 5 sec in te drukken. Ik vermoed dat dit hierdoor de batterij ook langer mee zal gaan.
Ook het schoonmaken van de epilator is erg makkelijk even met een borsteltje er door heen of gewoon de kop onder de kraan afspoelen.
Het is ook mogelijk deze epilator onder de douche te gebruiken. Zelf ben ik er nog wat huiverig over maar ik ga het binnen kort proberen.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over dit apparaat.

Irisis 18-06-2016

een goed pijnloos apparaat!

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over dit apparaat.

Lissa 18-06-2016 Product maand in bezit

handige draadloze onderde douche te gebruiken epilator

Super handige goede epilator ,
draadloos en onder de douche te gebruiken!
hij pakt allereerst de kleinste haartjes op
en missen doe je niet want er zit een lampje op zodat je alle haartje goed kunt zien.
Omdat hij meer kleine haartjes pakt blijf je langer glad.
Ook kom je op de moeilijkste plekjes omdat hij draadloos is .
Je kunt drie maal je onderbenen epileren met de batterij en hij laad op in minder dan een uur.

8ianca 18-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat, prettig in gebruik

Nu een week of 3 het epileerapparaat in gebruik. Om te beginnen ziet het er mooi uit en ligt fijn in de hand. Begonnen met het epileren van mijn benen, dit neemt wel enige tijd in beslag, zeker de fijne haartjes krijgt hij moeilijk te pakken en moet je meerdere keren, in verschillende richtingen, overheen gaan. Hierbij is het wel fijn dat hij draadloos is. Ik was ook erg blij met het resultaat. Zelf had ik het idee dat ik na een week het apparaat toch weer moest pakken. Toch nog wat haartjes overgebleven, maar dit ging veel sneller omdat het minder haartjes waren. Daarna ook in bad gebruikt om mijn oksels te epileren. De pijn die ik hierbij verwachte viel mee en het resultaat is wekenlang niet naar omkijken, ideaal. Al met al heel blij met het apparaat, enige verbeterpunt zouden nog de fijne haartjes zijn.
Echt een aanrader!

Joosse 18-06-2016

Handige draadloze epilator ook voor onder douche met lampje

Handige draadloze onder de douche te gebruiken epilator met handig zoeklampje.
Pakt zelfs de dunste haartjes zodat je langer glad blijft !
Door het lampje valt ook geen haartje te missen.
Laad op in 1 uur en je kunt hem tot wel drie keer gebruiken op de batterij!