Braun Silk-épil 5 5-511

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 5 5-511 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

freya 03-05-2018

goed apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5 5-511

ik heb dit product mogen testen en ik ben er heel blij van. Je kunt je epileren of scheren in enkele minuten. Scheren gaat perfect en het is hetzelfde of met een scheermes alleen minder rommel en het gaat stukken snellen. Epileren doet in het begin wat pijn maar na een tijdje lukt dat wel.

Pluspunten

• eenvoudig
  • snel

Minpunten

• in het begin pijnlijk

Marjolein Beeckman 11-04-2018

Handig en flexibel te gebruiken product

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5 5-511

Hoewel ik de Silk-épil5 meteen wou uitproberen, leek het mij toch nodig de handleiding er eerst even bij te nemen. Er zitten namelijk vrij veel onderdelen in de mooi en verzorgd ingepakte doos. Nadat ik alles doorgenomen had, wou ik aan de slag gaan, maar dat was buiten de oplaadtijd gerekend. Dit toestel werkt helaas niet wanneer het op de netstroom aangesloten is. Daardoor is het dus nodig om ofwel te zorgen dat je toestel steeds opgeladen is ofwel op voorhand in te plannen wanneer je gaat ontharen, zodat je de epilator net ervoor kan opladen. Er is wel een indicatielampje voorzien dat aangeeft wanneer er maar een kwartiertje rest, maar dat is mogelijks niet lang genoeg om de sessie nog afgerond te krijgen.
Anderzijds is de draadloze epilator wel zeer praktisch in gebruik. Je kan hem flexibel om het even waar gebruiken. Mits je je wat organiseert wat betreft het opladen, is het dus een enorm gebruiksgemak! Persoonlijk vind ik epileren in bad/douche geen evidentie. Bij gebrek aan goede lichtinval, sla ik per ongeluk sommige stukjes over. Ik probeerde het wel uit en het verzacht echt effectief de pijnprikkel! Ideaal dus voor mensen die hier gevoelig aan zijn of die het gebruik van een epilator nog niet gewoon zijn. Ook wanneer je niet in bad/douche wenst te epileren heeft het feit dat dit toestel draadloos is veel voordelen. Zo hou ik er bijvoorbeeld van om – wanneer het weer het toelaat – buiten in de tuin te epileren. Genieten van het zonnetje en bijna geen opkuiswerk.
Aangezien ik dit product gratis heb ontvangen om te testen, probeerde ik alle onderdelen uit. Het scheerhoofd gebruikte ik slechts eenmalig. Ik had het gevoel dat alle haartjes gewoon afgeschoren werden. Van de combinatie scheren-epileren merkte ik niets.
Het huidcontactopzetstuk lijkt mij ideaal wanneer je als beginner twijfelt of je drukdosering goed zit. Afhankelijk van het lichtsignaal kan je je handelingen dan wat bijschaven.
Comfortabeler vind ik het echter om gebruik te maken van het epileerhoofd in combinatie met het massageopzetstuk. Deze onderdelen bewaar ik samen met het borsteltje in het handige, bijgevoegde zakje. De rest ligt in de doos ergens in een kast.
Ik ga niet beweren dat epileren plots echt me-time wordt, maar deze vlot in de hand liggende epilator die niet overdreven onaangenaam trilt is naar mijn mening toch echt een aanrader.

Pluspunten

• Draadloos, dus flexibel te gebruiken
  • Beperkte pijnprikkel

Minpunten

• Niet bruikbaar wanneer aangesloten op netstroom

Nathalie 16-03-2018

Braun Silk Epil 5

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5 5-511

Ik heb deze Braun Silk Epil gekregen om te testen. Ik heb hem nu al meerdere keren gebruikt, en eerlijk.. Ik wil niets anders meer! Zo makkelijk in gebruik dat hij is!
Je moet eerst wel goed scrubben, dan doet het minder pijn, naar mijn mening.
Het is ook makkelijk dat hij gewoon lekker in bad gebruikt kan worden! Ik zou dit product zeker aanbevelen!!

Pluspunten

• Kan in bad gebruikt worden

Minpunten

• Goed scrubben voor gebruik