Braun Silk-épil 7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bossuyt Janneke 03-10-2018

Mooi design en ligt goed in de hand

Een zeer aangename ervaring. Als je alle instructies opvolgt is dit een erg effectieve ontharingsmethode. Heb dit getest voor het verlof in warm bad en heb pas na 3 weken terug moeten ontharen. Zo goed als pijnloos en erg praktisch. Een echte aanrader. Ik heb de kans gekregen dit product gratis te mogen uittesten met een erg positief resultaat.

Pluspunten

• Zo goed als pijnloos
  • Mooi design
  • Kan gebruikt worden in bad/ douche

Minpunten

• kan niet zien hoe het met de batterij gesteld is

Keiko 20-04-2018

Pijnloos epileren van je lichaam

Geschreven voor: Braun Silk-épil 7

Deze epilator is een zeer goed alternatief ten opzichte van een scheermes. De haartjes komen veel trager en dunner terug. Ook is het helemaal niet pijnlijk ten opzichte van vele verwachtingen. Ik mocht dit product gratis uit testen en ben er zeer tevreden van. Mocht ik het niet geregen hebben, zou ik het alsnog kopen. Ik raad het dus iedereen aan!

Pluspunten

• pijnloos
  • dunnere haartjes

Nathalie M 15-04-2018

super apparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 7

Wat een handig apparaat is de Braun Silk épil. Dankzij de verschillende bijgeleverde opzetstukjes zoals voor gevoelige zones, gezicht is het apparaat multifunctioneel.
Voor mij was de epilator een eerste vuurdoop, gezien ik gewoon was om met een scheermesje te ontharen. Nadat je het apparaat eerst 2u hebt opgeladen kan je het gedurende 50 minuten draadloos gebruiken, dus ook in douche en/of bad, een groot pluspunt dus! De eerste keer voelt het wat pijnlijk aan, maar al snel ben je dit gewoon.
Dankzij het handige lampje op het apparaat heb je een beter zicht op de te ontharen huid. Een minpuntje is dat je verschillende keren hetzelfde plekje moet behandelen om alle beharing weg te krijgen, maar het resultaat mag er wezen en je bent ongeveer anderhalve week verlost van haartjes! Na gebruik gewoon afspoelen, goed laten opdrogen en terug opbergen in een handig en mooi etui, ook bijgeleverd bij het apparaat! Ik kreeg het apparaat gratis om het te testen en ik ben ervan overtuigd om het te blijven gebruiken!
8/10 voor dit apparaat!!!

Pluspunten

• draadloos

Minpunten

• beetje pijnlijk

Bérengère Simons 05-04-2018

Ik was voorheen nooit fan van dergelijke ontharingsapparaten maar aangezien ik het apparaat gratis mocht uittesten, vond ik het toch de moeite waard om dit uit te proberen. Het gebruik is niet pijnloos maar na enkele weken is je huid er al wat meer aan gewend. Belangrijk om een goede lotion te gebruiken na het gebruik om irritatie te vermijden. Voor mij is het vooral belangrijk om dit toestel in de douche te kunnen gebruiken om tijd uit te sparen. Het lichtje op het toestel is gemakkelijk om de haartjes goed te kunnen zien.

Pluspunten

• Gebruik in de douche
  • Gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• Slechts resultaat na enkele weken

Marah 30-03-2018

Fijn product!

Geschreven voor: Braun Silk-épil 7

Paar weken geleden mijn Braun Epilator SE7/870 binnen gekregen. Ik ben hem direct gaan gebruiken. Het apparaat ziet er mooi uit en ligt goed in de hand. Ik heb de Braun Epilator gratis ontvangen om te testen. Voor ik hem kon testen heb ik de epilator opgeladen, dit kan via een opzetstuk. Je zet je epilator erin en sluit daarop je oplader aan. Hierdoor kan je de epilator een vaste plek geven en opladen tegelijk.

Waar ik vooral heel blij mee ben is dat je de Epilator zowel droog als onder de douche kan gebruiken. Ik vindt epileren altijd pijnlijk, maar onder de douche is het gebruik wat dragelijker. Het lampje op de voorkant van de Epilator zorgt ervoor dat je ook in het donker kan zien of je al je haartjes hebt gehad.

Een korte maar duidelijke handleiding zat er bij. Wel even goed kijken welke versie je hebt zodat je niet verkeerd kijkt. Enige wat wel belangrijk is, is dat je haartjes wat langer moeten zijn, anders pakt de Epilator de haartjes niet. Dit vind ik persoonlijk wel jammer, want dan moet je nog langer met behaarde benen rondlopen.

De verschillende bijgeleverde opzetstukjes zijn erg fijn zodat je de Epilator preciezer op bepaalde gebieden kan gebruiken. Wat ik ook een pluspunt vindt aan dit product is, dat je kan zien wanneer de accu van de Epilator bijna leeg is. De kleur van het lampje op de Epilator geeft aan hoe vol de accu nog is.

Conclusie: erg tevreden over het product en zou hem zeker aanraden aan anderen!

Ja, ik beveel dit product aan!

Pluspunten

• Onder de douche te gebruiken
  • lampje voor in het donker

Jess VDH 20-03-2018

Ik gebruik dit toestel al enige tijd. Onlangs heb ik de kans gekregen om de nieuwere versie van de Silk Epil 7 gratis te testen.
Ik merk dat de haartjes dunner worden, verminderen en langer weg blijven. Er zijn twee stander op het toestel. Stand 2 is het meest aan te raden, de eerste lijkt wat te min. Jammer genoeg heb ik een gevoelige huid waardoor ik pauzes nodig heb om mijn huis even ruimte te geven, anders een heel branderig gevoel. Ijs in een doekje en dit op mijn huid houden, lijkt wel te helpen. De batterij gaat dan ook geen twee volledige benen mee als je een tijdje niet geëpileerd hebt. Hoewel scheren tussen sessies door niet aan te raden is, dan doet het weer zeer.

Pluspunten

• makkelijk te onderhouden

Minpunten

• batterij mag langer meegaan

Dieu 16-03-2018

Een heel fijn product om uit te testen ik beveel dot product aan voor iedereen
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden haha

Pluspunten

• Vlug binnen

Véro 01-02-2018

Ik epileer al jaren mijn benen en heb nu de kans gekregen deze epitalor gratis te testen en ik weet één ding, deze gaat mijn oude vervangen.  Met de Silk Epil gaat het epileren nog vlotter dan voorheen. Hij zit lekker in de hand, je hoeft geen stroom te hebben op de plek waar je wil epileren, dit maakt dat het nog vlotter gaat. Ook het lichtje vind ik enorm makkelijk, want hierdoor zie je toch beter op de plek waar je bezig bent.

Pluspunten

• snoerloos
  • lampje
  • meer pincetten

Nath 26-11-2017
Ik heb deze gratis gekregen om hem te testen! Ik ben blij dat ik deze heb leren kennen. Hij ziet er goed uit, en de extra's die er bij zitten zijn alleen maar geweldig! Het enige minpuntje is dat de bikinitrimmer niet mee onder de douche kan.

Pluspunten

• extra's
  • mooi uitzicht

Minpunten

• bikinitrimmer kan niet mee onder de douche