Braun Silk-épil 9 9-561 Wet & Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 9-561 Wet & Dry op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

NathalieDG 03-01-2018

Handig en doeltreffend toestel

Ik heb de braun Silk-épil 9 gratis ontvangen en mogen testen. Ik had hiervoor al de Silk-Epil 7 en was er zeer tevreden van. Het valt meteen op dat de Silk-épil 9 een groter en breder opzetstuk heeft dan zijn voorganger en dus een grotere oppervlakte meeneemt per beweging. Het toestel is niet altijd even accuraat en er blijven soms wat verdwaalde haartjes staan maar in het algemeen levert het een glad en langdurig resultaat op. Het bereik wordt vergroot door zijn flexibele kop en de pulserende vibraties helpen het ongemak tegen te gaan. Bovendien is het zeer handig dat het toestel ook in bad of onder de douche gebruikt kan worden, dankzij het warme water wordt het ongemak van het epileren verder verlicht.