De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 9-538 Wet & Dry draadloze epilator met 3 extra's inclusief een gezichtsepilator op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

KaNo1416 19-04-2018

Eenvoudig in gebruik

Ik was één van de gelukkige personen die dit product gratis mochten testen. In het begin had ik wat schrik dat het heel veel pijn ging doen. Ik had namelijk nog nooit een epilator gebruikt. Natuurlijk kan ik begrijpen dat het wennen is, want wanneer je het niet gewoon bent, is het vrij logsich dat het wat pijnlijk is. Ik vind het een super apparaat. Moest ik het moeten teruggeven, dan zou ik zeker dadelijk naar de winkel rijden om dit te gaan kopen, want ben er helemaal weg van. Hoe meer je het gebruikt, hoe beter het gaat. Het is zeker aan te raden, want het is een geweldig product. Voor ontharing wil ik absoluut geen ander product meer.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Mooi design

Minpunten

• wennen aan het pijnlijke

Nathaly 02-01-2018

Geweldige epilator met strak design

Ik ontving gratis de Braun Silk Epil 9 om uit te testen en ben aangenaam verrast. Ik dacht dat het pijnlijker zou zijn maar dat valt reuze mee. Het design is leuk, het handvat heeft roze glitters. Er is een superhandig lampje dat schijnt tijdens het epileren zodat je goed kan zien welke plekjes je gemist hebt. Na enkele keren over mijn benen te gaan zijn ze mooi glad. Het handige precisie epileer toestelletje is ook zeer handig voor kleine haartjes op het gezicht, zoals de wenkbrauwen. Ik vind het een aanrader.

Pluspunten

• Draadloos