Braun Silk-épil 5-329

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 5-329 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Elza 24-04-2019

Braun Silk-épil 5 - 5-329 epilator met goede accu

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Epileren was nog nooit zo gemakkelijk geweest. Het is een toestel dat goed in de hand ligt en de batterij gaat ook lang genoeg mee. Achter een 10 tal keren dien je het pas opnieuw op te laden,

Als je voor het eerst epileert is het best wel even pijnlijk, maar als je het enkele keren opnieuw doet, wordt het redelijk pijnloos en werkt het echt goed. Zelf heb ik al verschillende manieren gebruikt voor ontharing (scheermes & waxen) maar met het epileer resultaat ben ik het meest tevreden.

Zelf kreeg ik de kans om het toestel Braun Silk-épil 5 gratis te testen. Ik ben momenteel al in het bezit van een nieuwere versie (épil 7), maar eigenlijk verschilt het qua resultaat zeer weinig. Mocht je twijfelen zou ik eerder de 5 kiezen ipv de 7. Bij de épil 5 krijg je er een gezichtsborstel bij, om je gezicht helemaal te reinigen. Ideaal voor de zomerse temperaturen die in zicht komen!

Je kan kiezen tussen de snelle stand 2 of 1, zelf kies ik meestal de snelste stand, omdat er dan sneller haartjes verwijderd worden en het ook iets minder pijnlijk is. De silk épil gebruik ik vooral voor benen en oksels, daar gaat het redelijk pijnloos. Voor de bikinilijn is het wel iets gevoeliger, maar als je er maar 1 keer overgaat heb je al een schitterend resultaat.

Na het epileren gebruik ik nog een verzorgende gel en dan heb je geen stoppels onder je armen of op je benen.

Pluspunten

• goede accu
  • geen stoppels
  • makkelijk reinigbaar

SofiekeVGH 29-12-2017

Makkelijk in gebruik en met resultaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 5-329

Het design van het toestel is echt goed, het ligt heel gemakkelijk in de hand en makkelijk te bedienen. Daarbij oogt het ook mooi in je badkamer.

In het begin is het epileren wat pijnlijk, en dit zou ik als een nadeel omschrijven maar dat heb je met alle epileerapparaten. De bijgeleverde ijskoeler is top! Hiermee is alle pijn direct weg. De kop van het toestel draait soepel mee over je benen waardoor het alle haartjes perfect meeneemt. Zelfs na meer dan 2 weken zie je nog geen stoppeltjes verschijnen. En met het lichtje zie je zelf het laatste haartje staan! Nog een voordeel is dat je de kop achteraf onder water kan afspoelen, waardoor je het heel snel terug proper hebt. Ook het bijgeleverde zakje is handig om het in op te bergen.

Zelf mocht ik het toestel gratis testen, maar als ik de prijs van het toestel zie vind ik het toestel best zijn geld waard. Het toestel heeft zoveel voordelen en extraatjes, is handig in gebruik en het biedt resultaat.

Alleszins een aanrader!!!

Pluspunten

• extra accesoires
  • afspoelen onder water
  • mooi design

Minpunten

• beetje pijnlijk