Braun Silk-epil 7 7175 Limited RIP Pants

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-epil 7 7175 Limited RIP Pants op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Stefva 10-06-2013

Al jaren gebruik ik ofwel een scheermesje ofwel een elektrisch scheerapparaat. Waarom? Omdat ik snel jeuk heb van scheerproducten én ik heb één keer mijn benen laten waxen en dat deed enorm veel pijn, daarom heb ik nooit de stap durven zetten naar epileren. Nu ik kennis heb gemaakt met de Braun Silk-épil 7, is mijn mening daar volledig over veranderd. De pijn valt veel beter mee dan waxen en er is een langdurig resultaat. Klein minpuntje: de kleine haartjes worden niet uitgetrokken.

1.Gebruik:
Zowel droog als nat: vind ik super! Iedereen heeft hierover een
eigen mening/gevoel. Het is leuk dat je in het water goed ziet
waar je moet scheren met het lichtje.
2. Snelheid: is handig in het begin om even te wennen aan het
gevoel, terug werd er gedacht aan de gebruiken/meningen van
verschillende mensen.
3. Geluid: Braun Silk maakt wel veel geluid, maar een
gewoon scheerapparaat maakt ook veel geluid.
4. Grip: de Braun valt zeer goed in de hand, hij is zeer
gemakkelijk om vast te houden.
5. Looks: super girly, heel leuk met de witte en roze
accenten, vooral het bling gedeelte maakt de Braun aangenaam om naar te kijken. Het lichtje maakt het nog meer fashionable dan het al is!
6. Uitkuisen: als ik de haartjes wil verwijderen, loopt dit toch
niet zo soepel. Ze blijven goed tussen de mesjes zitten, ook al
gebruik ik het borsteltje of kuis ik het uit onder water. Wat
zeer moeilijk te bereiken is en wat vervelend is.
7. Flexibiliteit: heel goed dat de kop meebeweegt, maakt het
epileren aangenamer en gemakkelijker
8. Epileereffect: ik ben er zeker tevreden over, maar het is niet
dat bij één epileerbeurt alle haartjes verwijdert worden. De hele kleine korte haartjes worden niet verwijderd, daarom moet je toch drie dagen na het epileren nog eens epileren. Wel heb ik meer last van ingegroeide haartjes
De verwijderde haartjes blijven twee weken en een half weg.
9. Duur batterij: de duur van de batterij mocht wel iets meer
zijn dan 40 min. Want het epileren duurt toch snel 20 minuten of
meer zelf als je het zeer correct wilt doen. Dus kun je eigenlijk maar 1 keer epileren met één batterijbeurt.
10. Algemeen: Het is een aanrader voor iedereen die opkijkt tegen het scheren.

Marijkedv 08-06-2013

Heel praktische epilator - draadloos - gemakkelijk in gebruik op droge benen of in bad/onder de douche, en een beweegbare kop.
Het lampje is superhandig om die verdwaalde haartjes op te sporen!

Lesley_83 03-06-2013

Ik ben één van de gelukkige dames die mochten deelnemen aan het testproject van de braun silk epil 7 via ambassadors club van zin in meer.
Mijn ene been heb ik behandeld met de braun silk epil 7 en mijn andere been heb ik zoals gewoonlijk geschoren.
Ik ben alvast helemaal overtuigd. Het geëpileerde been is na bijna 4 weken nog steeds glad en zacht terwijl het geschoren been al meerdere keren opnieuw geschoren moest worden.
In het begin had ik wel wat schrik voor de pijn, maar dat valt absoluut mee. Men kan niet ontkennen dat je het epileren voelt, maar het is geen onoverkomelijk gevoel of pijn.
De braun silk epil 7 is ook zeer gemakkelijk in gebruik. Hij is snoerloos, dus knoeien met verlengdraden is voorbij. Je kan hem zowel droog als nat gebruiken. Ook onderhoud is zeer eenvoudig. Je borstelt hem even af en kan hem zelfs onder de kraan afspoelen.
De braun silk epil 7 heeft ook een zeer aangenaam en vrouwelijk uiterlijk met zijn subtiele glitters en leuke roze accenten.
Voor mij geen scheermesjes meer

Cathyv. 02-06-2013

Braun Silk-épil 7 is zeer gebruiksvriendelijk! De eerste test had ik in bad gedaan, dit vond ik iets moeilijker en langduriger. De 2e test heb ik gewoon gedaan, nu ging het epileren ietsje pijnlijker maar wel veel beter en veel vlotter. Bij de eerste test, 1 been met het mesje en 1 been met Braun Silk-épil 7 ... het been met Braun Silk-épil 7 is een kleine week haar-vrij gebleven terwijl er na 2 dagen alweer stoppels stonden op het been dat ik met het mesje had geschoren.

Eye_Iris 01-06-2013

Ik was vroeger steeds een scheermesjesgebruiker maar sinds ik heb mogen kennis maken met de epilator van BrAun 7, ben ik overtuigd! Helemaal niet pijnlijk zoals de meesten wel vermoeden, enkel maar pluspunten! :)

knorrtje 30-05-2013

Iedereen denkt dat epileren pijn doet, dit is naar mijn idee sterk overroepen. Dit toestel zorgt ervoor dat dit naar het minimum beperkt wordt. Zo kan je het gebruiken onder water, wat ervoor zorgt dat je er minder van voelt. Ook is de kop van het toestel een massagekop, dit zorgt ook voor een daling van de pijn. Daarnaast zijn er ook meerdere standen op dit toestel, dit zorgt ervoor dat het toestel zeker ideaal is voor beginners.
Het toestel geeft ook het gewenste resultaat, zo kan je enkele weken verder met zijdezachte benen.