De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 Flex 9-300 Beautyset - Epilator Met Flexibele Kop Voor Ontharen, Wit/Goud op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Nanny 03-08-2020

Super epileerapparaat

11 april schreef ik een review na een paar weken testen. Nu gebruik ik het apparaat een paar maanden en ik ben nog steeds super tevreden. Vooral met het kleine gezichtsapparaat waarmee je goed kunt ontharen, zonder stoppels te krijgen en je kunt ook goed je gezicht reinigen en masseren.

Nanny 11-04-2020
Drie weken gebruik ik een aantal weken heb ik deze ladyshave / epilator. Beide apparaten zien er geweldig mooi uit; geleverd met deze accessoires in een mooi tasje. Voordat ik begon heb ik het scrubborsteltje een dag voor het epileren gebruikt. Dit werd namelijk aanbevolen. De allereerste keer was vooral op de bovenlip erg gevoelig maar na een aantal keren werd dit minder. Het is verrassend hoeveel haar er dan uit komt. De haartjes blijven lang weg en tot nu toe valt het ingroeien van de haartjes ook erg mee. Een tweede keer epileren was al minder pijnlijk, het gevoel begint te wennen.

In zijn geheel ben ik erg tevreden over dit product. Ik had het geluk dat ik dit product gratis mocht uitproberen, maar zou het zeker aanbevelen om zelf te kopen als je op zoek bent naar een goede epilator / ladyshave. Het doet wat het moet doen. Vooral een uitkomst voor de overtollige haartjes op het gezicht.