Best Reviewed mei 2020 Braun Silk-épil 9 Flex 9-300 Beautyset - Epilator Met Flexibele Kop Voor Ontharen, Wit/Goud
Best Reviewed - mei 2020
Bruikbaar onder de douche
Aantal snelheden
Afspoelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 Flex 9-300 Beautyset - Epilator Met Flexibele Kop Voor Ontharen, Wit/Goud op Kieskeurig.be.

Nanny 03-08-2020

Super epileerapparaat

Geschreven voor: Braun Silk-épil 9 Flex 9-300 Beautyset - Epilator Met Flexibele Kop Voor Ontharen, Wit/Goud

11 april schreef ik een review na een paar weken testen. Nu gebruik ik het apparaat een paar maanden en ik ben nog steeds super tevreden. Vooral met het kleine gezichtsapparaat waarmee je goed kunt ontharen, zonder stoppels te krijgen en je kunt ook goed je gezicht reinigen en masseren.

Louisa22 15-06-2020
  • Product gekregen

Leuk apparaat maar geen fan van epileren

Ik ben enkele maanden geleden gestart met het epileren. Aanvankelijk vond ik het niet bepaald aangenaam, zelf een beetje pijnlijk. Eens ik daar wat meer vertrouwd me was, ging dat wel veel vlotter. Ik heb de epilady zowel droog als onder de douche geprobeerd. Ik vind dat dit vrijwel het zelfde resultaat geeft. Enkel over het resultaat ben ik niet echt tevreden. Het haar blijft langer weg maar ik heb niet zo’n gladde benen als bij scheren. Vandaar prefereer ik toch het scheren, wat op zich ook kan met dit apparaat. Het is dus wel veelzijdig in dat opzicht. Ik ben dan weer wel tevreden over de reinigingsborstels en de massage opzetstukken. Dit maakt het geheel wel een leuk product.

Pluspunten

• Mooie uitvoering en verpakking
  • Veelzijdig, meerdere functies

Minpunten

• Niet volledig tevreden met resultaat

TrijnB 08-06-2020

Geweldig epileermachine

Dit is een super goed epileermachine. Het is erg handig. Het was mijn eerste ervaring met een epileermachine, en ik ben volledig overtuigd! Het is ook een mooi product!

Pluspunten

• Handig
  • Ligt goed in de hand
  • Verschillende kopstukken
  • Verschillende tools
  • Mooi

Sophie 05-06-2020

Multi

Deze silk-epil is mijn eerste epileer-ervaring geweest. Om eerlijk te zijn stel ik het soms wat uit en scheer is het af... Ik moet doorzetten, want de tweede keer epileren voelde al minder pijnlijk dan de eerste keer. Er zit vlot in de hand, zit in een leuk zakje, heeft ontspannende snufjes en de mogelijkheid om te scheren. Ik miste bij het epileren soms enkele haren en na het scheren voelt het niet volledig glad aan. Maar ik blijf hem graag gebruiken!!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Multifunctioneel
  • Lichtje

Minpunten

• Niet volledig glad na scheren

MoniqueB 14-05-2020

Wat een geweldig apparaat!

Het apparaat is zeer veelzijdig met diverse opzetstukken. Er zit ook een massageborstels bij voor zowel het gezicht als je lijf. Het fijne van dit product is dat het onder de douche gebruikt kan worden. In het begin is het even pijnlijk, zeker wanneer je niet gewend bent te epileren. Maar na verloop van tijd went het en gaat het met gemak. De kleine face epilator die erbij zit is ook heel fijn. Het verwijderd de kleine donshaartjes op het gezicht en ja pijnloos. Alles wordt geleverd in een mooi tasje waardoor het product ook mee kan op vakantie.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Kan onder de douche

Minpunten

• Even pijnlijk

ELSV 14-05-2020

Mooie en effectieve epilator

Haartjes blijven langer weg en komen dunner terug, ideaal dus voor tijdens de zomer!
Eerste keer was het epileren gevoelig, vooral de eerste minuten. De tweede en derde keer had ik hier geen last meer van, dus je huid went hier snel aan! Zeer makkelijk te gebruiken tijdens het douchen, er zit ook een lichtje op zodat je meteen ziet waar je nog moet epileren.

Er zit ook een aparte kop bij voor de bikinilijn, werkt goed maar is wel iets gevoeliger dan aan de benen.

Je kan makkelijk wisselen van kop. Zo zit er een gezicht brush en massagekop bij, heel handig om na het epileren een verzorgende crème in te masseren. Zo heb je minder last van droge huid!

Het toestel wordt met een mooi tasje geleverd, zo kan je ook alles netjes samen opbergen, zeer tevreden over dit product! Het opladen gaat zeer snel.

Pluspunten

• effectief
  • mooi design
  • gebruik onder de douche
  • verschillende functies

Ilonab80 09-05-2020

Heel mooi en luxe product

Ik vind het epileren met dit apparaat zeer prettig. Het epileren gebeurt snel, gemakkelijk en grondig. Met het kleine apparaatje kun je je gezichtshaar epileren en je gezicht een heerlijke massage en reiniging geven. Ik vind het apparaat zijn geld dubbel en dwars waard en kan hem iedereen aanraden. De haren blijven lang weg en komen zachter terug, als ze al terug komen.

Nanny 11-04-2020

Geweldig apparaat

Drie weken gebruik ik een aantal weken heb ik deze ladyshave / epilator. Beide apparaten zien er geweldig mooi uit; geleverd met deze accessoires in een mooi tasje. Voordat ik begon heb ik het scrubborsteltje een dag voor het epileren gebruikt. Dit werd namelijk aanbevolen. De allereerste keer was vooral op de bovenlip erg gevoelig maar na een aantal keren werd dit minder. Het is verrassend hoeveel haar er dan uit komt. De haartjes blijven lang weg en tot nu toe valt het ingroeien van de haartjes ook erg mee. Een tweede keer epileren was al minder pijnlijk, het gevoel begint te wennen.

In zijn geheel ben ik erg tevreden over dit product. Ik had het geluk dat ik dit product gratis mocht uitproberen, maar zou het zeker aanbevelen om zelf te kopen als je op zoek bent naar een goede epilator / ladyshave. Het doet wat het moet doen. Vooral een uitkomst voor de overtollige haartjes op het gezicht.

KimN 31-03-2020

epileren en reiniging

De volledig flexibele kop maakt wel degelijk verschil in mijn epileer resultaat. Vooral voor de oksels is dit een fijne feature. Het metalen scheer gedeelte sprong bij mij de eerste paar keren los, dus pas op. De Face Spa is ook erg fijn. De verschillende borsteltjes en het sponsje maken je gezicht heel goed schoon. Vooral goed dus voor huid die snel vettig wordt.

Pluspunten

• epileert goed
  • extra opzetstukken

Minpunten

• prijs