Philips Sonicare CleanCare HX535002

Laadstation
Philips Sonicare For Kids HX6321/03 Best Reviewed 2 keer aug 2016
9,5 (13)

Elroy1972 10-07-2014 Product paar weken in bezit

Na een paar jaar Oral B toch weer gekozen voor een Sonicare. En wat een verschil met poetsen zeg. Sonicare poetst veel fijner/secuurder. Tanden voelen veel gladder aan. Tandenborstel is erg robuust van opzet, ligt lekker in de hand. De aanwezige timer is toch echt geen overbodige luxe merk ik nu weer. Eerder haalde ik 2 minuten poetsen bij lange na niet. Accuduur is erg goed. Opzetborstels helaas erg prijzig

looost 01-06-2014 Product paar dagen in bezit

Als de achterkant van de borstel tegen je tanden komt krijg je een opdonder op je kiezen/tanden.
Verder voel ik schone tanden.

bvana 15-06-2013 Product jaar of meer in bezit

Deze Philips tandenborstel bezit ik meer dan drie jaar naar volle tevredenheid. Het poetsresultaat is geweldig. Dat is iets wat men moet uitproberen. De tandenborstel en z'n accessoires zijn degelijk gebouwd, ook de opzetborstels gaan lang genoeg mee. Soms moet de boel even gereinigd worden. Dat is moeilijk te voorkomen met een apparaat wat met water en tandpasta werkt. De accu houdt het nog steeds goed vol na de jaren, m'n volgende wordt zeker weer een Philips!

erwinmatti 07-12-2011 Product paar weken in bezit

5,5
Onze oude Philips tandenborstel was overleden, dus deze nieuwe besteld. Helaas is dit weer een echt Philips produkt, want vol ontwerpfouten. De vorige tandenborstel had geen naden of kieren, maar dit nieuwe model zit er vol mee. Binnen een jaar zal de tandenborstel in deze kieren ongetwijfeld vol bacterien en schimmels zitten. Het poetsen is echter onovertroffen, dus als ie dan kopot gaat kopen wij gewoon weer een nieuwe. Dit is echter het enige Philps produkt dat er bij ons nog in komt.