Philips Sonicare CleanCare HX5350

Philips Sonicare DiamondClean HX9363

Philips Sonicare DiamondClean HX9363 Best Reviewed apr 2017
9,0 (30)

Beoordeling op basis van 46 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Jellie 21-10-2014

Prima tandenborstel maar helaas is de kwaliteit van de accu is slecht

In het begin kon ik met de accu bijna 1,5 tot 2 weken mijn tandenpoetsen zonder deze op te laden. Nu moet ik deze om de 3-4 dagen opladen. Erg jammer, want voor de rest werkt het product prima.

Elroy1972 10-07-2014

Na een paar jaar Oral B toch weer gekozen voor een Sonicare. En wat een verschil met poetsen zeg. Sonicare poetst veel fijner/secuurder. Tanden voelen veel gladder aan. Tandenborstel is erg robuust van opzet, ligt lekker in de hand. De aanwezige timer is toch echt geen overbodige luxe merk ik nu weer. Eerder haalde ik 2 minuten poetsen bij lange na niet. Accuduur is erg goed. Opzetborstels helaas erg prijzig

Frans45 05-07-2014

Prima, maar een te korte levensduur

Op 11-10-2011 gekocht en tot 05-07-2014 tot volle tevredenheid gebruikt. De aan/uit knop begint steeds meer te weigeren. Het lijkt op inwendige vervuiling, maar dat is niet te controleren want je kan hem niet uit elkaar halen.
De borstels vond ik wel duur, maar het poets resultaat was prima.
Dus toch maar weer een sonicare gekocht, maar nu een sonicare healthyWhite.

looost 01-06-2014

Als de achterkant van de borstel tegen je tanden komt krijg je een opdonder op je kiezen/tanden.
Verder voel ik schone tanden.

CorV1963 17-12-2013

De tandenborstel stopt na 15 seconden

De tandenborstel heeft het 10 maanden goed gedaan, daarna stopt de tandenborstel steeds na ± 15 seconden. Je kunt hem weer inschakelen, dat stopt hij na 12 seconden

jjjjjjjjj 09-12-2013

supergladde tanden

Tanden borstel poetst heel glad, opzetborstels zijn absurd groot en gecompliceerd. tintelingen oin de arm na het poetsen

Bullemek 13-11-2013

Prima borstel voor een leuke prijs

Geen seconde spijt gehad van deze aanschaf.
Gemakkelijk in het gebruik. De borstels zijn online te koop.

madrono 11-10-2013

Grondige verwijdering tandplak

De Sonicare werkt uitstekend. Oppassen met het aanraken van de tanden met de borstelhouder. De hoge fibratie veroorzaakt een onaangenaam gevoel. Het risico bestaat bij het bewerken van de binnenzijde van het gebit.

imbus 17-09-2013

Dit produkt geeft een goed resultaat

Ik vind het een fijn produkt alleen vind ik het schoonhouden ervan niet praktisch zelfs erg onhandig.

Renski 04-09-2013

Prima tandenborstel, het is mijn 2e dus ben ik tevreden

Lekkere tandenborstel, maakt goed schoon en irriteert het tandvlees niet. Juist het tegenovergestelde. Met gewoon poetsen nog al eens kapot tandvlees, met deze Sonicare is het gelijk over! Dit is voor mij de belangrijkste reden om voor Sonicare te kiezen. Daarbij gaat de batterij lekker lang mee en is snel opgeladen. De borstels zijn echter wel prijzig en slijten vrij snel. Ik had met mijn vorige Sonicare problemen met het aan/uit schakelaartje waardoor ik een nieuwe heb moeten aanschaffen.

gwich 20-08-2013

niet zo robuust als het lijkt......

mooie tandenborstel, die sonicare. Vooral dat hoge toerental haalde mij over. Op advies van de tandarts.
maar ja, ben je twee jaar verder, dan begint ineens de borstel te rammelen. zit los op de steel. einde oefening dus. en helaas geen garantie meer.
dan maar weer terug naar mijn oude borstel van een heel ander merk. Die doet het altijd, maar niet zo snel.

stanislav 30-07-2013

Een tandenborstel zonder toeters en bellen, die echter wél grondig poetst.

Bij deze tandenborstel krijg je ook het gevoel, dat hij grondig poetst door de snelle bewegingen van de borstel. Een perfect systeem. Deze tandenborstel heeft maar één poetsstand, en meer heb je ook niet nodig. Een prima tandenborstel voor een nertte prijs.

Edwinek 25-06-2013

Uitstekende tandenborstel, nadeel zijn de de borstels

Eigenlijk klopt alles aan deze tandenborstel, alleen zijn de opzetborstels veel te duur en bijna nergens te koop.

Geertje84 23-06-2013

Fijne tandenborstel

Het is fijn dat de tandenborstel een lange stand-by tijd heeft.
Ook ligt de borstel fijn in de hand.
Het nadeel is dat onder de opzetborstel verzameld zich water en dat moet je dus vaak reinigen. En ook zijn de opzetborstels prijzig.

Camper46 16-06-2013

Een schoon en fris gebit na het poetsen.

Gebruik 2 maal per dag deze tandenborstel tot volle tevredenheid en tot tevredenheid van mijn tandarts, geen slijtage meer aan mijn tandhalzen door te hard poetsen en een lekker fris en schoon gebit na het poetsen .Poets al jaren op deze wijze en blijf dit doen.

Kandelaar 16-06-2013

prima en effectief

Wij zijn erg tevreden met deze tandenborstel. Over hoe de effectivteit in praktijk uitpakt vernemen wij graag van de mondhygieniste bij ons eerstvolgende bezoek of er inderdaad minder tandsteen en plaque wordt aangetroffen. Gevoelsmatig is er duidelijk minder tandsteen

Mark22 16-06-2013

Prima tandenborstel, beter dan de rest.

Na verschillende tandenborstels te hebben gehad met roterende borstelkop. Was dit een echte verademing, je bent zo klaar en je tanden zijn superschoon. Aan het begin moet je even aan de tandenborstel wennen het is namelijk niet pijnlijk maar fijn is anders. Dit is na een weekje wel klaar.

bvana 15-06-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Deze Philips tandenborstel bezit ik meer dan drie jaar naar volle tevredenheid. Het poetsresultaat is geweldig. Dat is iets wat men moet uitproberen. De tandenborstel en z'n accessoires zijn degelijk gebouwd, ook de opzetborstels gaan lang genoeg mee. Soms moet de boel even gereinigd worden. Dat is moeilijk te voorkomen met een apparaat wat met water en tandpasta werkt. De accu houdt het nog steeds goed vol na de jaren, m'n volgende wordt zeker weer een Philips!

asb1 10-06-2013

goed product

product voldoet goed aan het doel, het is wel een sobere uitvoering en dat had ik niet goed gezien (indicatie over de status van de batterij mist, geen 30 sec timer)

dhrO 08-05-2013

Dit is werkelijk een slecht product!

Ik heb nu net mijn 3e sonicare weg kunnen gooien, wat is dit een slecht product zeg, en dan natuurlijk net buiten de garantietermijn de geest geven. Ik zou dit product aan niemand aanbevelen