Philips ProtectiveClean 4300 HX6807/63 Sonische, elektrische tandenborstel

Bekijk 6 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ProtectiveClean 4300 HX6807/63 Sonische, elektrische tandenborstel op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Eend 31-01-2019

Supergoed tandenborstel

Wat poetst deze borstel schoon, de batterij gaat lang mee en de 30 seconden indicator is ook heel fijn. Mijn tanden voelen na iedere poetsbeurt superschoon.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Schone tanden

Eendje 13-10-2018

Wat een fijne tandenborstel. Ligt goed in de hand. De timer is perfect en mijn tanden zijn schoner dan ooit. Ik ben er superblij mee!

Pluspunten

• Materiaal
  • Timer

Priscilla 11-10-2018
Super schoon en fris gevoel na het poetsen. Deze manier van poetsen is even wennen maar je wilt hierna niks anders meer!
Mijn tandvlees is veel schoner en minder gevoelig sinds ik hiermee poets. En de batterij gaat echt 2 weken lang mee!

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • Heel schoon en fris gebit

Minpunten

• prijzig
  • even wennen aan de manier van poetsen

Lievenicje 10-10-2018

Duidelijk en simpel

Ik vind het een fijne tandenborstel. Makkelijk in gebruik en ik merk echt dat mijn tanden witter zijn.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Mooi apparaat

Nielsnoles 10-10-2018

Fijne en gebruiksvriendelijke tandenborstel

Heb na een paar keer gebruikt te hebben al wittere tanden en mooier tandvlees. Ik verder is die erg stil vergeleken met een tandenborstel van een ander merk en het is erg fijn dat die 2 standen heeft. Na het product een aantal weken in gebruik te hebben ben ik nog steeds er positief over de sonicare tandenborstel van philips

Sijmentje 09-10-2018

Ik mocht deze elektrische tandenborstel testen en aan het begin moest ik er wel aan wennen maar inmiddels na 2 weken dagelijks gebruik ben ik er erg tevreden over.
De borstel houdt prettig vast, maakt niet teveel geluid en poetst schoon en fris.
Kwaliteit is prima en de batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Piept bij te hard poetsen
  • Fijn in de hand

Linda 09-10-2018

ik beveel deze tandenborstel echt aan,eerst is het even wennen als je een normale tandenborstel bent gewend ...hij poetst heerlijk geeft aan wanneer je een ander vlak in je gebit moet poetsen en stopt automatische als de 2 minuten voorbij zijn ..ideaal en voel dat mijn gebit veel schoner aanvoelt

Pluspunten

• werkt lang na opladen
  • geeft aan als je te hard poetst
  • stopt automatische als je klaar bent

Corina Erkens 08-10-2018

Top tandenborstel

Super tandenborstel heerlijke zachte borstel batterij gaat lang mee , tanden voelen lekker schoon aan echt een aanrader

Pluspunten

• Mooi design
  • Zachte borstel
  • Prettig geluid
  • Lang durige batterij

Minpunten

• Heb ik niet

Bird1 08-10-2018

Super!!

Ik ben super tevreden.
Schone tanden, gezond tandvlees met ideale druksensor, leuk geluidje bij het terugplaatsen op de oplader, fris mondgevoel...kortom: Philips is de beste! Daar kan bijv. OralB niet aan tippen!

Pluspunten

• Schone tanden
  • Gezond tandvlees
  • Druksensor

Minpunten

• Niks

San1978 08-10-2018

Poetst goed schoon

Ik gebruik de tandenborstel nu een aantal weken en merk dat mijn tandvlees minder opgezet is. Mijn tanden voelen schoner aan dan na het poetsen met mijn oude tandenborstel.

Het is wel even wennen dat de tandenborstel gaat trillen als je te hard duwt, hierbij gaat dan ook een lampje branden.
De tandenborstel hoeft niet vaak opgeladen te worden, na 2 weken 2 maal daags poetsen ging het lampje van de batterij knipperen. Hierna kon er ook nog gepoetst worden zonder dat de tandenborstel kracht verliest.

Een min punt vind ik wel dat de tandenborstel niet op dezelfde stand blijft staan als je deze tussentijds uitzet en schakelt tussen de harde en zachte poetsstand. Dit gebeurt niet als je de hele poetscyclus doorloopt en de tandenborstel de volgende keer gebruikt.

Al met al een fijne tandenborstel met niet teveel standen.

Pluspunten

• Lange duur batterij

Minpunten

• schakelt tussen standen na tussentijds uitzetten

Simone81 08-10-2018

Super fijne tandenborstel

Mijn eerste elektrische tandenborstel. En wat voor één! Ligt lekker in de hand. Bij teveel druk op je tandvlees krijg je een melding doordat hij stilvalt. Ideale tandenborstel met een super resultaat.

Pluspunten

• ergonomisch
  • lange batterijduur

Vos003 08-10-2018

Wat een top toestel

Ik raad dit product echt aan voor mensen met gevoelig tandvlees en of gevoelige tanden.ik poets nu 3 weken met de sonicare en goh wat een verschil met me vorige. Een roterende borstel. Vaak last van bloedend tandvlees. Nu ?? Nergens geen last meer van. Ik vind het nu leuk om te poetsen. Met de functie wat aangeeft dat er 30sec voorbij is ideaal. Het lijkt een stuk sneller allemaal.

Pluspunten

• Lekker poets gevoel
  • Ideaal voor een gevoelig gebit
  • Mooi design

Lssm29 08-10-2018

Helaas, valt heel erg tegen,
Geen fris gevoel en geen schone tanden.
Batterij gaat wel lang mee
Ik ga terug naar oral b

Pluspunten

• Batterijduur

Minpunten

• Geen fris gevoel
  • Geen schone tanden
  • Geen fijne borstel, te groot

Ljan1977 08-10-2018

Fijne tandenborstel

Kwaliteit is prima en de batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• batterijduur
  • weinig geluid
  • tanden voelen schoon en glad na poetsen

snieling 04-10-2018

Prima tandenborstel voor een eerlijke prijs

Ik heb altijd al een Sonicare tandenborstel gehad, dus ook deze keer weer voor eenzelfde tandenborstel uit de Sonicare reeks gekozen. Het betreft geen supersonische tandenborstel met ontelbaar veel mogelijkheden en functies. Het is simpelweg een tandenborstel. In tegenstelling tot zijn voorlopen heeft deze een batterij indicator (wat ik zelf erg prettig vindt) en twee standen (te regelen door 1 of 2 keer op de aan-knop te drukken. Drie keer achter elkaar drukken is uit. Verder is deze tandenborstel erg stil. Wel fijn met ook kleine kinderen die slapen (vorige maakte namelijk heel veel geluid). Tot slot is de tandenborstel voorzien van een functie die, doormidden van een tril signaal, aangeeft wanneer er TE veel druk wordt uitgeoefend en een tril signaal (hogere frequentie) wanneer er van kant gewisseld dient te worden. Beide zijn absoluut van meerwaarde en een goede toevoeging. Al met al een prima tandenborstel voor een eerlijke prijs!

Pluspunten

• Tril signaal bij te veel druk
  • Tril signaal bij wisselen kant
  • Batterij indicator
  • Batterij gaat lang mee
  • Stil

Layla1969 04-10-2018

Fijne tandenborstel, lange accuduur

Ik heb deze tandenborstel nu al een aantal weken in gebruik en ben erg tevreden, hoewel ik in het begin erg moest wennen aan het trillen van de borstel, wat een beetje kietelde. Mijn oude electrische tandenborstel had een ronddraaiende borstel en ik dacht dat de Sonicare minder goed zou reinigen, maar het tegendeel is waar.
De tandenborstel maakt erg goed schoon, na het poetsen voelen mijn tanden lekker schoon en glad aan en dit blijft lange tijd voelbaar.
Het is ook fijn dat de tandenborstel aangeeft wanneer je te veel druk uitoefent bij het poetsen en een signaal geeft wanneer je klaar bent met 1 poetszone zodat je zeker weet dat je gehele gebit goed gereinigd wordt.
Ik moest vorige week op controle bij de tandarts en moest zoals gewoon weer tandsteen laten verwijderen. Toen ik aangaf bij de tandarts dat ik nu een Sonicare borstel had zei hij dat dat een goede keus was en dat ik waarschijnlijk bij de volgende controle minder tandsteen hoef te laten verwijderen.
Hij zei dat mijn oude tandenborstel veel te hard was voor mijn tandvlees en dat deze veel beter was. De prijs van de borstel ligt misschien wat hoger, maar als de tandartskosten lager uitvallen door het goede poetsen zal zich dit waarschijnlijk weer terugverdienen.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • schone tanden
  • signaal bij te veel druk op tanden

Minpunten

• prijs opzetborstels

Trish 04-10-2018

Tandenborstel met poetsdruksensor en instelbare trilstand

Deze fijne lichtgewicht tandenborstel ligt prettig in de hand. De borstel is in verschillende trilstanden instelbaar. Daarnaast heeft de borstel een poetsdruksensor die een signaal afgeeft wanneer er te veel druk uitgeoefend wordt. Het tandvlees en de tanden voelen minder gevoelig en pijnlijk aan. De borstel heeft een 2 minuten poetstimer met een signaal om na 30 seconden te wisselen van kant.

Pluspunten

• Poetsdruksensor
  • Verschillende trilstanden
  • Poetstimer

Sabina 03-10-2018

Fijne borstel en een mooi design ligt fijn in de hand. Langer plakvrije tanden en minder last van mijn gevoelig tandvlees. Heeft 2 snelheden en heeft een lange batterij duur

moppie1969 03-10-2018

goede eigenschappen

zeer goede tandenborstel instellen op harde en zachte tril ideaal voor gevoelige tanden tevens gaat de batterij ook lang mee licht van gewicht en makkelijk om in je hand te nemen super tevreden

Pluspunten

• lange batterijduur
  • makkelijk in gebruik
  • harde en zachte tril
  • licht gewicht

Smartgirl 03-10-2018

Geweldige tandenborstel

Geweldige tandenborstel ! Moest eerst wennen aan de poesttechniek omdat ik een ronde gewend was maar deze lijkt zoveel beter zijn werk te doen voor mijn tanden en tandvlees, twee weken achtereen gebruikt. En merk duidelijk verschil tandvlees bloed niet meer zit stakker om de tandhalzen gewoon een genot! Het enigste minpuntje wat ik zelf ervaar is dat de tandenborstel spat en dit is soms irritant ondat je in de spiegel wilt kijken om al je tanden goed te poetsen maar dan spat het zo erg dat de spiegel onder de tandpasta zit. Maar hee dit neem ik voor lief hij doet goed zijn werk en mijn tandvlees en tanden zien er veel gezonder uit voor mij dus geen ronde tandenborstel meer!

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Rechte borstel kop

Minpunten

• Spat bij het poetsen

spin33 03-10-2018

poetsen zonder zorgen

Wat fijn om te poetsen terwijl je ervan uit kan gaan dat je niet meer te hard poetst. Tandenborstel ziet er mooi uit. Ook de opzet borstel ziet er uit alsof er goed over nagedacht is. Het poetsen is wel even wennen. Maakt best veel geluid en spettert ook. Je voelt echt aan je tanden dat deze borstel meer tandplak verwijderd. Fijne en goede elektrische tandenborstel. Heel handig dat je langere tijd kan poetsen en hem niet zo vaak op hoeft te laden.

Pluspunten

• verschillende opzetborstels verkrijgbaar
  • batterijduur gaat lang mee

Minpunten

• geluid
  • spettert

Patricia 03-10-2018

Positief verrast door de Philips Sonicare 4300

De Philips Sonicare 4300 heeft mij zeer positief verrast, een wolf in schaapskleren misschien wel. Er zijn duurdere tandenborstels van andere bekende merken die stukken minder goed hun werk doen dan deze Philips. Het ontwerp is goed, ligt lekker in de hand en ziet er degelijk uit.
Volgens de verpakking moet deze tandenborstel 7X meer plak verwijderen dan andere tandenborstels. Of dat ook echt zo is durf ik niet te zeggen, wat ik wel weet is dat mijn tanden heerlijk schoon en fris aanvoelen na het poetsen. Ik gebruik de tandenborstel 2 keer per dag. Ook heb ik de accucapaciteit eens onder de loep genomen, waar mijn oude borstel al na 3 dagen in kracht verloor gaat de Philips tot wel 14 dagen vrolijk door. Handig dus voor op vakantie!
De borstelkop is goed vormgegeven, aan het begin was dit wel even wennen, ik heb redelijk gevoelig tandvlees, maar na een paar dagen wil ik zelfs niets anders meer. Ik kijk uit naar een lange relatie met mijn Philips Sonicare 4300, ons krijgen ze niet meer uit elkaar!

Conclusie: Ik beveel dit product iedereen aan, een perfecte allrounder voor een nette prijs!

Pluspunten

• Goede accucapaciteit
  • 7x minder plak

ChantalV 02-10-2018

Uitstekend!

Ik heb nu een aantal dagen de tandenborstel gebruikt. Erg fijn en heb het idee dat deze mijn gebit beter reinigt dan mijn vorige elektrische borstel. De laagste stand is voor mij prima, aangezien ik vaak last heb van ontstoken tandvlees is de harde stand onaangenaam. Dit product zal ik zeker aan gaan raden.

Pluspunten

• Timer, stopt automatisch.
  • Twee standen

Ikkeme 02-10-2018

Super fijne tandenborstel

Door een productie foutje paste de stekker niet in het stopcontact. De juiste stekker wordt deze week geleverd. Wel heb ik hem even uitgeprobeerd want hij was niet geheel leeg. Mijn eerste indruk ( ik vergelijk hem automatisch met mijn andere elektrische tandenborstel met een rond borsteltje): Hij ligt lekker in de hand, mooi smal handvat ik heb niet zulke grote handen dus dat vind ik prettig. Ook de tandenborstel zelf is smal waardoor hij gemakkelijk in je mond past, verder is het poetsgevoel heel zacht en heb ik de neiging om zelf te gaan poetsen terwijl je de tandenborstel het werk moet laten doen. In vergelijking met mijn oude elektrische heb ik het gevoel dat deze veel zachter is voor mijn tanden en tandvlees, wat ik zelf als erg prettig ervaar aangezien ik toch wel heel erg gevoelig tandvlees heb. Maar wellicht gaat hij nog wat harder poetsen als hij goed is opgeladen. Dat zal ik van de week merken. Voor nu nog eventjes geduld. Inmiddels ook de lader binnen gekregen. En nog steeds erg tevreden! Mijn mondhygiënist gebruikt er zelf ook eentje maar zei wel dat de binnen kant van de tanden en kiezen wat lastiger te reinigen zijn met een sonische tandenborstel en raad in mijn geval dan toch nog aan om dit na te lopen met een standaard ronde borstel tandenborstel. Maar dat is de mening van mijn mondhygiënist wellicht denken andere er anders over. Ik ben er in iedergeval erg tevreden mee!

Pluspunten

• Zacht voor het tandvlees
  • Licht fijn in de hand

Annemiekedrost 02-10-2018

Even wennen

Even wennen, ben normaal een ander merk tandenborstel gewend! Maar ben wel tevreden, poetst goed en mijn tanden voelen schoon en glad! Dat de batterij 2 weken meegaat vind ik ook een groot pluspunt even als de functies dat de tandenborstel trilt als je te hard poetst of te lang op een plek poetst! Al met al, tevreden!!!