Oral-B Genius 10000N Rose Gold Elektrische Tandenborstel Powered By Braun

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 10000N Rose Gold Elektrische Tandenborstel Powered By Braun op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

VDelphine 18-11-2019

Geniaal Gadget

De Oral-B elektrische tandenborstel Genius X 20100S roosgoud, die ik ontving om te testen, heeft een prachtig design en ziet er kwalitatief goed uit.

De poetscoaching die de app voorziet is erg fijn. Voordien had ik veel last van bloedend tandvlees wat nu erg geminderd is doordat de tandenborstel aangeeft wanneer ik te veel druk uitoefen. Er zitten 4 programma’s op de Oral-B zodat je steeds een goed poetsprogramma hebt voor je tanden. Na werkelijk elke poetsbeurt voelt mijn gebit schoon en gereinigd aan. Schakelen tussen deze verschillende standen kan enkel wanneer je aan het poetsen bent wat best onhandig is. Soms heeft de app ook wat moeite met het correct herkennen van het gebied dat je aan het poetsen bent. Zelf merk ik dat ik de app niet consequent gebruik maar het blijft leuk dat de tandenborstel zoveel verschillende functies biedt.

Verder is de tandenborstel is heel gemakkelijk mee te nemen op vakantie. De batterijduur gaat lang mee en het is voorzien van een opbergdoos die zowel je tandenborstel als je telefoon oplaadt. Omdat ik frequent reis vind ik dit niet geheel onbelangrijk. Zelfs al ga je een week weg kan je de oplader achterwegen laten.

De tandenborstel is wat aan de prijzige kant maar is uiteindelijk wel in overeenstemming met wat het te bieden heeft.

Pluspunten

• Signaal bij te hard poetsen
  • Batterijduur
  • Tal van opties
  • Poetsresultaten

Minpunten

• Prijzig