Oral-B Genius 10000N

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 38 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 10000N op Kieskeurig.be.

Heidi S 13-11-2019

Oral B genius 10 rose goud electrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Ik heb de tandenborstel nu ongeveer 1 week gebruikt en ik was er al van de eerste dag super tevreden over. De tandenborstel heeft 6 verschillende standen voor verschillen poetstechnieken en voor verschillende zones (tanden, tong). Mijn tanden voelden na de eerste keer al veel gladder en schoner aan, zelf met de sensitieve/gevoelige stand. De extra polish stand leverde al na enkele dagen duidelijke wittere tanden op, wat ik echt niet had verwacht. Ik had helemaal geen last van bloedend tandvlees. De tandenborstel wordt geleverd met heel veel extra accessoires, nl. een handig opbergbakje voor de borstels die niet gebruikt worden, een heel mooie reis-etui met ‘ingebouwde’ oplader, een losse oplader en een houder voor je telefoon die je op de spiegel kunt plakken om met de app te werken. Eigenlijk heb je al die extra accessoires niet echt nodig want je kunt ook gewoon je tanden poetsen met de borstel alleen. De reis etui heeft een heel mooi design en is heel gemakkelijk om mee te nemen en heel stevig. Er zit een app op de telefoon, die je kunt gebruiken als je de telefoon met de bijgeleverde standaard aan de spiegel plakt. Op deze manier kun je goed zien welke zones (6 stuks in de app) je voldoende hebt gepoetst. Als je die gebruikt merk je pas hoe slecht je soms poetst of hoe gemakkelijk je sommige zones vergeet. Ik was verrast dat ik de tandenborstel eens gratis mocht proberen en ik blijf die zeker gebruiken. Gedaan met een gewone tandenborstel.

Pluspunten

• eenvoudig
  • veel opties

Kees01 01-11-2019

Prima tandenborstel, met vele functies

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

De genius 10.000 white is een tandenborstel met vele functies en poetsstanden. Persoonlijk gebruik ik altijd de normale poetsstand, maar er is een stand voor witte tanden, tandvleesmassage en tongreiniging. De tandenborstel wordt geleverd met een mooie reisetui, welke tevens kan dienen als oplader. Via een bluetooth verbindingen kan je de borstel koppelen aan een app op je mobiel. Je ziet dan welke gebieden je gepoetst hebt en hoelang je poetsbeurt duurt. Leuk voor een keer, echter gaat niemand dit dagelijks gebruiken. Oral-B claimt dat deze tandenborstel 2 weken meegaat, echter is de tanden borstel na een 1 in de normale poetsstand wel toe aan een oplaadbeurt. Ik heb het geluk dat ik deze tandenborstel gratis heb mogen testen.
Conclusie: Prima tanden borstel, met veel functies. Echter denk ik dat hij toch wat te prijzig is voor zijn werking.

Pluspunten

• Reisetui
  • Te personaliseren via app

• Accuduur

Sabrina H 21-10-2019

mooi design

Geschreven voor: Oral-B GENIUS 10000N

Deze mooie tandenborstel is fijn in het gebruik. De batterij gaat lang mee. hij heeft een mooi zwart design. Door de meerdere standen waarmee de borstel draait is het fijn om al deze standen te gebruiken voor een optimaal schoon gebit. Je kan zien wanneer de accu bijna leeg is dus dat is erg handig. Ik vind het wel onhandig dat als ik hem op een andere stand wil zetten de borstel blijft draaien. Ik heb dit product gratis gekregen om het te proberen en ben er erg blij mee.

Pluspunten

• mooi design
  • black

Minpunten

• 2 standen werken tegelijk

BHenzen 25-09-2019

Betere mondhygiene

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Wow wat een geweldige tandenborstel !!
Zoveel functies: intensief reinigen, een stand voor witte tanden, tandvleesmassage, een tongreiniger....
Tanden poesten wordt op die manier een soort wellness voor je mond. Daarnaast luxe uitgevoerd met een mooie reisetui.
Het koppelen via bluetooth aan een app op je mobiel is zeer eenvoudig, maar heb ik uiteindelijk niet gebruikt.
Ik zou zelf sceptisch zijn geweest om deze tandenborstel te kopen, omdat hij toch wel flink aan de prijs is. Maar ik mocht hem gratis testen, waardoor ik heb ervaren dat deze tandenborstel echt bijdraagt aan een betere mondhygiene.

Pluspunten

• veel functies
  • betere mondhygiene

Kevin v 25-09-2019

Zeer fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

De tandenborstel wordt in een mooie doos geleverd.
Als je hem openklapt zie je al de vele mogelijkheden van de tandenborstel. Verder als je hem uitpakt zitten er echt veel onderdelen bij.

Allereerst viel mij de reisetui op waarmee je de tandenborstel oplaad maar ook je telefoon..zeer zeker handig als je campeert bijvoorbeeld.

De tandenborstel zelf ligt goed in de hand en heeft een lampje erop welke rood kleurt bij teveel druk. Verder heeft hij vele standen waarmee je zelf de voorkeur kunt aangeven wat voor jou belangrijk.

Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen en ben blij dat ik hem heb! De aanschafprijs is aan de hoge kant echter het is het meer dan waard. De techniek en de vele accessoires maken het goed.

Zelf ben ik niet zo te spreken over de app die erbij zit. Je moet je locatie delen als je hem wilt gebruiken.

Kortom een zeer fijne tandenborstel met vele mogelijkheden. Hij poetst goed schoon en gaat lang mee op een acculading.

Pluspunten

• Poets schoon en fris
  • Lange accuduur

Minpunten

• App op de telefoon
  • aanschafprijs

Linda 19-09-2019

luxe en gebruiksgemak

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Wat een fijne tandenborstel is dit. Ik had eerst een andere tandenborstel van Oral-B waarbij ik meerdere keren op de aan/uit knop moest drukken om een stand in te stellen. Dat hoef ik bij deze tandenborstel niet. De standen stel je in met een ander knopje. Wat ik een leuk extraatje vind is dat er een lichtring aan de bovenkant van de tandenborstel zit. De kleur van deze ring is in te stellen via de app waar je de tandenbostel op kunt aansluiten.
Er zit een houder bij waarin je je telefoon kunt plaatsen en op de spiegel kunt plakken. Als je de app opstart kun je via de camerafunctie van jouw telefoon de voortgang van het poetsen bijhouden. De app ziet dan waar je bent geweest met je tandenborstel en geeft aan welke tanden je nog moet poetsen.
De case die erbij zit om je tandenborstel in kunt bewaren kun je aansluiten met de oplader. Erg makkelijk voor als je op vakantie bent. Zo blijft je tandenbostel hygiënisch in de case terwijl hij oplaadt.
De tandenborstel ziet er luxe uit en bied net even meer dan andere elektrische tandenborstels. Ik heb deze tandenborstel ontvangen om te testen en ik ben er echt heel tevreden mee. Ik raad dit product dan ook aan.

Pluspunten

• batterijduur
  • uiterlijk
  • app

Bastiaan226 16-09-2019

Mooi reisetui met oplader

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

De Oral-B Genius 10000 white is een tandenborstel met veel functies en poetsmogelijkheden. Persoonlijk gebruik ik altijd de normale poetsstand, maar er is een stand voor wittere tanden, tangreiniging en tandvleesmassage. Bij deze tandenborstel zit een handige reisetui meegeleverd. Deze kan gebruikt worden als oplader, wat erg handig is. Je Smartphone kun je via bluetooth met deze tandenborstel verbinden via de Oral-B app. Met deze app krijg je inzichtelijk welke gebieden je poetst en hoe lang je poetsbeurt nog duurt. Ook krijg je hierbij inzichtelijk waar je te veel of te weinig poetst. Deze feature is leuk voor een paar keer, daarna voelt het als geforceerd en kost het meer tijd dan je eigenlijk met tandenpoetsen kwijt wilt zijn. Oral-B geeft zelf aan dat deze tandenborstel 2 weken mee gaat, echter is dit niet het geval in de wittere tanden functie. Met deze functie gaat hij net iets langer dan 1 week mee. Gelukkig mocht ik dit product gratis testen en mijn eigen mening vormen. Mijn eind conclusie: Het is een prima tandenborstel met veel functies. Echter denk ik dat de prijs nogal hoog is in vergelijking met een iets minder uitgebreide elektrische tandenborstel.

Pluspunten

• Veel poetsstanden
  • Zelf instelbare kleurringen
  • Reisetui met oplaadfunctie
  • Ligt lekker in de hand, robuust

Minpunten

• Gaat niet in elke stand 2 weken mee

Sietse V 12-09-2019
  • Product gekregen

Top tandenborstel van Oral B

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Dit is een top tandenborstel van Oral B. Ik heb de tandenborstel nu een aantal weken gebruikt en met name de diverse standen bevallen mij erg goed. Ik heb zelf erg gevoelige tanden en dankzij de verschillende standen kan ik nu ook rustig poetsen met een elektrische tandenborstel. Ik zou voorheen nooit een tandenborstel kopen van deze prijsklasse maar voor een goedkopere zijn gegaan. Gelukkig heb ik deze gekregen om te mogen testen en ik ben nu overtuigd dat dit een betere tandenborstel is voor je gebit dan de goedkopere. Groot pluspunt is de batterij die erg lang meegaat.

Pluspunten

• Diverse standen
  • Goede batterij

Martijn Klungel 10-09-2019
  • Product gekregen

De Genius 1000N is de beste tandenborstel op dit moment

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Deze tandenborstel gebruik ik nu enkele weken en vind dat deze tandenborstel één van de beste is die ik ooit heb gebruikt. Het komt vooral door de poetsstanden en de app waarin je gelijk kan zien hoe goed je bezig bent en je coacht bij het verbeteren van je poetsgedrag. Ook kan je zien of je moet flossen of een tongschraper moet gebruiken. Voor mij was dat erg handig, aangezien ik het dan daadwerkelijk sneller ga doen. Eerder floste ik namelijk niet. Voor deze tandenborstel heb ik overigens niets hoeven te betalen aangezien ik hem heb gekregen om uit te testen en er een eerlijke review over te schrijven.

Er zijn ook dingen die niet helemaal goed werken aan deze tandenborstel. Zo werkte bijvoorbeeld de ‘poetsdetectie’ in de app niet helemaal. Je moet dan recht voor je telefoon blijven staan zodat je in beeld blijft, en dat is best lastig.

Al met al heb ik niks te klagen. De tandenborstel is één van de beste, modernste en slimste tandenborstel op de markt. Logisch dat je daarom ook relatief diep in de buidel moet tasten om deze tandenschrobber te kopen.

Pluspunten

• Veel poetsstanden
  • Herinneringen in de app
  • Druksensor

Minpunten

• Poetsdetectie werkt niet helemaal goed

FemkedeN 03-09-2019

super krachtig apparaat, aanrader

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Wat een geweldig apparaat is de Oral-B Genius 10000N. Ik poets al jaren elektrisch en ook van Oral-B, maar stond versteld van de kracht van deze electrische tandenborstel. Serieus een groot verschil met de vorige. Mijn tanden voelen echt schoner aan, maar ook mijn tandvlees is verbeterd en bloed niet meer.

Je kunt de tandenborstel koppelen met een app op je smartphone en krijgt dan keurig je tanden te zien die langzaam van kleur wisselen als je ze goed poetst. Leuk om een keer te proberen (en ook goed om te zien dat je stiekem wat langer moet poetsen dan je blijkbaar gewend was en dat je sommige plekjes overslaat..), maar ik ben niet het type om continu mijn telefoon naar de badkamer mee te nemen. Ik kan me wel voorstellen dat als je kleinere kinderen hebt ze hier heel goed van gaan poetsen!

De vorige electrische tandenborstels van Oral-B hadden een bakje waar je je borsteltjes in moest hangen. Dat werd altijd een vieze bende. Nu is er een (afsluitbaar) bakje bij de houder geleverd waar je de borsteltjes in kunt leggen. Dit vind ik een grote vooruitgang, want is veel beter te reinigen. Wij zijn in ons gezin met vier personen, dus vier opbergvakjes is prima. Eventueel kun je er ook nog een op de borstel bewaren, dus voor vijf personen kun je de borsteltjes netjes opbergen.

De tandenborstel heeft diverse standen (ook sensitive en tandvleesverzorging) en zelfs een tongreiniger functie. Verder zit er een smart ring op die bijvoorbeeld rood kleurt als je te hard drukt (ook erg confronterend, maar prettig te weten) en hij knippert om de 30 seconden om aan te geven dat je naar het volgende kwadrant kunt of je kunt hem instellen dat hij gaat knipperen als je 2 minuten hebt gepoetst.

Het is wel een prijzige tandenborstel en ik heb hem gelukkig gratis gekregen om te testen, maar ik zou hem echt iedereen aanbevelen, want je merkt echt het verschil met de goedkopere versies. Zeker met (jongere) kinderen een aanrader in verband met de smartphone functie. Ook de batterij gaat lang mee.

Het is een complete tandenborstel inclusief een mooi oplaadbaar reisetui waar ook een houder in zit voor je smartphone. Er zit zelfs een USB-poort in zodat je een elektrisch apparaat er mee kunt opladen terwijl de reisetui in het stopcontact zit.

Het enige minpuntje was dat de smartphonehouder de eerste nacht van de spiegel afviel, maar in de gebruiksaanwijzing staat dat je het oppervlak eerst goed schoon moet maken, dus dat zal wel aan ons gelegen hebben.

Pluspunten

• zeer krachtig
  • schonere tanden en gezond tandvlees
  • prettig in gebruik
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• vrij prijzig

DTCsjoerd 02-09-2019

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Naar jaren lang gezworen te hebben bij een handtandenborstel ben ik nu toch ook om, want je tanden voelen na gebruik van deze elektrische tandenborstel echt daadwerkelijk schoner aan. De tandenborstel voldoet dan ook aan al mijn verwachtingen, zo gaat de batterij bij 2 maal daags poetsen makkelijk een week mee & is het kunnen schakelen tussen verschillende poetsstanden erg prettig. Verder ligt de tandenborstel goed in de hand en ziet hij er mede door zijn mooie verlichting erg premium uit.

Wanneer je je tandenborstel met de Oral-B app op je smartphone koppelt krijg je een aantal extra functies tot je beschikking, zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om na elke poetsbeurt uitgebreid verslag te krijgen of zelfs poetsondersteuning te krijgen tijdens het poetsen. Op deze manier krijg je dus echt doelgericht advies om je poetsgedrag te verbeteren. Ook is het in de app mogelijk om de kleur van de Smart Ring te naar wens te veranderen.

In de doos kom je nog een paar leuke extra's tegen zoals de USB-reisetui, deze is van dezelfde premium kwaliteit als de tandenborstel zelf. Erg handig voor wanneer je veel op reis bent. Ook zit er een spiegelhouder in de doos, deze heb je nodig om gebruik te kunnen maken van de poetsondersteuning. Je klikt je telefoon hier in vast en richt hem op je mond, zo kan de app als het ware meekijken.

Zelf heb ik deze tandenborstel kosteloos mogen uitproberen, maar ik kan hem op basis van mijn bevindingen iedereen alleen maar aanraden. Deze tandenborstel voldoet aan alles wat je van een tandenborstel in deze prijscategorie mag verwachten.

Pluspunten

• Prettig in gebruik
  • Batterij gaat lang mee

Erwin van der Star 01-09-2019

Super schone tanden

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Ik heb altijd gepoetst met een goedkope elektrische tandenborstel met daarop zo goedkoop mogelijke borstel koppen, totdat ik deze tandenborstel gratis mocht testen, eerst was ik nogal sceptisch, waarom moet een tandenborstel zo duur zijn? Maar nadat ik de borstel een paar weken had gebruikt merkte ik zeker verschil aan mij gebit! Mijn tanden voelen veel schoner en mijn tandvlees is minder vaak ontstoken, de vele standen zijn erg prettig zo heeft iedereen in mijn gezin zijn eigen stand waarmee hij of zij prettig poetst, ook zeker aanbevolen voor kinderen vooral het poetsen met de app is een feest voor kids. Van harte aanbevolen dus!

Pluspunten

• Schone tanden
  • Voor iedereen geschikt

Vera D 31-08-2019

Super tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Deze elektrische tandenborstel is erg fijn en heeft zeer veel accessoires, zoals een telefoonhouder, oplaadhoes en een opbergdoosje voor de opzetstukken van de tandenborstel. Ik had in het begin niet verwacht dat deze tandenborstel zo goed zou zijn. Je kan hem via bluetooth verbinden met je telefoon en via de oral-b app krijg je feedback hoe je poetst. De tandenborstel zelf heeft ook nog verschillende standen voor het poetsen. Ik heb het product gratis mogen ontvangen maar ik raad hem zeker aan!

Pluspunten

• Druksensor
  • Bluetooth connectie
  • Verschillende standen

M de Jong 30-08-2019

Geweldig product!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Sinds enkele jaren poets ik elektrisch met een eenvoudig model tandenborstel. Ik moet zeggen dat deze borstel een behoorlijke upgrade is. Waar ik eerst slechts 1 poetsprogramma had, kan ik nu kiezen tussen normaal, intensief, zachtjes, polijsten en tand- of tongverzorging. In de praktijk gebruik ik vooral het intensief poetsen.
De accuduur is naar tevredenheid. Ik heb nooit uitgeprobeerd hoe lang ik er mee kan doen, maar ik zet hem iedere week een paar uurtjes op de oplader (ik laad de borstel ’s nachts op), en dit blijkt voldoende te zijn.

Ook de accessoires zijn zonder uitzondering erg praktisch. Het dockingstation (oplader + borstelhouder) staat standaard op mijn wastafel. De reisetui bleek tijdens mijn vakantie erg handig. Echt een uitkomst, want je bergt alles schoon en droog op, en kan tegelijktijdig opladen als het nodig is. Er hoeft geen losse oplader meer mee.

De interactieve functie met behulp van bluetooth lijkt erg ingewikkeld, maar dit valt reuze mee. Na installatie van de app koppelt de borstel snel. De werking van de app wijst zichzelf. Wel valt op dat de borstel maar met 1 app kan koppelen. Je kunt de borstel dus niet met 2 verschillende personen / accounts gebruiken. Als je geen gebruikt maakt van de app is het natuurlijk geen probleem om de tandenborstel te delen met iemand anders. Ik gebruikte de app alleen in de eerste week, daarna ben ik ermee gestopt omdat ik normaal gesproken mijn telefoon niet meeneem naar de badkamer.
De telefoon kun je trouwens eenvoudig bevestigen aan de badkamerspiegel, door middel van de meegeleverde houder met zuignap. Deze constructie werkt uitstekend; de houder zit goed vast.

Wat mij betreft is het enige nadeel de prijs. Ik mocht deze borstel kosteloos testen, maar ik weet niet of ik dit bedrag ervoor zou betalen. Hiervoor gebruik ik de interactieve functie te weinig.

Pluspunten

• Poets goed schoon
  • Praktische accessoires

Minpunten

• Vrij hoge prijs

Marian Zw 29-08-2019

Echt schoon en fris!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Deze tandenborstel wordt geleverd in een mooie etui, waarmee je onderweg je tandenborstel en je telefoon kunt opladen. Een super groot voordeel! Ook zijn er drie verschillende opzetborstels meegeleverd. Een fijn compleet set. Ook is er een houder voor losse opzetstukjes. Die zal ik niet gebruiken. Ik heb een borstltje op mijn tandenborstel staan. Wil niet steeds een borsteltje wisselen maar misschien zijn er mensen die 's morgens een ander borsteltje willen gebruiken dan 's avonds.Ik heb het gevoel een luxe borstel in handen te hebben. En dan heb ik het geluk dat ik deze borstel gratis mag testen in ruil voor een review. De aanschafprijs is wel wat hoog maar zeker gerechtvaardigd. De verschillende borsteltjes en de mooie etui zijn echt een extra.

De borstel zelf is voorzien van diverse standen, van gewoon poetsen, polijsten tot het poetsen van de tong. Een druksensor geeft aan wanneer er te veel druk wordt uitgeoefend. De borstel wordt geleverd met drie verschillende borsteltjes.1 CrossAction, 2 Sensitive, 1 3D White. Ik vind dat fijn omdat ik zo ook de verschillende borsteltjes kan proberen. Normaal gebruik ik alleen de CrossAction borsteltjes. Aan het 3D White borsteltje moet ik echt even wennen. Met het rubbertje aan de binnenkant voelt het poetsen anders aan, maar mijn tanden lijken wel schoner, meer gepolijst. De motor is echt krachtig, ik merk heel duidelijk verschil met mijn vorige tandenborstel. De batterijduur is een dag of 10, ook prima wat mij betreft. Een timer geeft aan wanneer er van kwadrant gewisseld moet worden en wanneer de twee minuten poetstijd om zijn.

Dan heeft deze borstel nog een bluetooth functie die gekoppeld kan worden met een app op de telefoon. Deze app is voornamelijk een timer, dat zit ook in trilfunctie op de borstel. Ook kun je de kleur van de druksensor zelf instellen op het lichtgevende handvat, dit doe je met de app. 12 kleuren zijn er beschikbaar, leuk om een keer te doen maar in praktijk zal ik dit niet meer gebruiken. Voor mij geeft de app weinig extra, geen reden om mijn telefoon mee te nemen naar de badkamer. Wel zitten er nog wat extra functies in de app zoals een poetsuitdaging en een positie detectie waarbij je eerst de camera van de telefoon goed moet instellen zodat je gezicht zichtbaar is. De kinderen vonden de detectie functie wel heel erg interessant en het hielp om ze beter te laten poetsen, vooral op de plekjes die wat lastiger te bereiken zijn.

Pluspunten

• Schonere tanden
  • batterij gaat lang mee
  • geleverd met verschillende borsteltjes

Minpunten

• duur in aanschaf

MyranS 20-08-2019

Zes poetsstanden

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

De Oral-B Genius 10000N is een redelijk lichte tandenborstel wat lekker in de hand ligt. De zes standen zijn erg onderscheidend van elkaar. De massagestand is fijn om eens te gebruiken en met de tongstand kun je rustig je tong poetsen. De accu gaat een week mee, wat ik best kort vind.
De app die bij de tandenborstel wat via Bluetooth met elkaar in verbinding staat is een leuke toevoeging, maar na een week of twee werd het gebruik hiervan bij mij minder.
Per gebruiker kan de kleur van de ring aan de bovenkant van de tandenborstel ingesteld worden.

Pluspunten

• Reisetui en reisoplader bijgeleverd
  • Fraai design
  • Te gebruiken door meerdere personen
  • Twee opzetstukje bijgeleverd
  • Zes poetsstanden

Minpunten

• Accu gaat een week mee

TLeanne 20-08-2019

Luxe tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Ik zou deze tandenborstel zeker aanbevelen wanneer je opzoek bent naar een luxe variant van de normale elektrische tandenborstel.
De tandenborstel heeft een normaal poetsprogramma plus 5 andere programma's, elk met een andere functie. Persoonlijk gebruik ik altijd de normale poetsstand, maar als je specifieke behoeften hebt (gevoelige tanden of tandvlees) zijn dit fijne opties. De 'smart coaching' via de Oral-B app werkte bij mij goed en was eenvoudig in te stellen. Dit is zeker een aanrader voor mensen die voor het eerst elektrisch gaan poetsen, omdat de app evalueert of je gelijkmatig en zonder teveel druk poetst.Toch vind ik het zelf teveel moeite om de houder op de spiegel te monteren en de app erbij te pakken. Nog een pluspunt is het bijgeleverde bakje waarin je de borstelkopjes kan leggen, dit is zeker handig wanneer meerdere gezinsleden de tandenborstel gebruiken. 1 nadeel: de tandenborstel maakt een enorme herrie (in vergelijking met Philips sonicare). Ik heb deze tandenborstel gekregen om te testen, maar dit zijn mijn eerlijke bevindingen.

Pluspunten

• Veel opties bijgeleverd
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Lawaai

Martijn H 20-08-2019

Heel luxe maar misschien iets te ver?

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Deze review schrijf ik over de hypermoderne elektrische tandenborstel van Oral-B, Genius 10000N. Hij is er in meerdere kleuren, voor ieder wat wils. Ik heb de witte gratis gekregen om hem te testen en een review te kunnen schrijven. Een leuke kans die ik natuurlijk graag aan gepakt heb. Toen ik de tandenborstel ontving, viel mij gelijk op dat hij kwaliteit uitstraalt. Hij is van mooi zwaar materiaal, is stevig verpakt en compleet met diverse luxe accessoires zoals een slimme lader, reisetuil met USB, twee borstels en zelfs een smartphone houder! De borstel voelt lekker in de hand en de lader komt ook stevig over, net als de andere accessoires. De eerste ingebruikname is simpel; de tandenborstel wordt geleverd met een (twee) bijbehorende borstel die je eenvoudig op het apparaat klikt. Het viel mij op dat de tandenborstel al geladen was, dus kon ik hem direct gebruiken. Voor de zekerheid heb ik hem eerst volgeladen op de bijgeleverde lader. Die is in een nachtje klaar en kan de tandenborstel ook niet “overladen”. In het gebruik ligt hij zeer prettig in de hand en door een rood lampje op de kop wordt je gewaarschuwd als je teveel druk geeft. Voor gebruik kun je hem zeer eenvoudig koppelen aan de app van Oral-B (iOS en Android) en daarin kun je je voortgang bijhouden en diverse programma’s gebruiken. Erg fijn, dit werkt erg gemakkelijk en geeft je een goed beeld van je poets prestaties. Nadeel is wel dat je de telefoon met de houder moet ophangen en je gefilmd wordt. Vind ik minder fijn. Als je een ander deel van je gebit moet reinigen, krijg je middels een trilsignaal en beeld op de app daar een signaal voor. Dat werkt erg prettig, zo weet je dankzij de tandenborstel dus altijd of je te lang poetst of teveel druk geeft. Hij kent diverse programma’s die je met een druk op de knop selecteert. Dat is hanig, maar je moet ze wel allemaal doorklikken terwijl hij het doet (verbeterpuntje). Het reinigen gaat gemakkelijk, maar niet anders dan bij andere elektrische tandenborstels. Borstel eraf, beide onderdelen afspoelen en afdrogen en weer in elkaar.

Al met al is mijn conclusie dat deze tandenborstel doet wat hij beloofd; ouderwets tandenpoetsen in een hypermodern jasje! De koppeling met de app is eenvoudig en voegt echt iets toe! Wel vind in het een groot nadeel dat je die echt op je gezicht moet richten. Hij is stevig aan de prijs, maar als je van zeer compleet en luxe houdt, is dit wel een aanrader. Voor budget kun je beter een ander model van Oral B uitzoeken, blijft toch een goed merk voor elektrische tandenborstels. Als er nog vragen zijn na aanleiding van deze review, beantwoord ik die graag! Succes met kiezen van een goede elektrische tandenborstel die aansluit bij je wensen!

Pluspunten

• Luxe
  • Veelzijdig
  • Mooie kwaliteit
  • Zeer compleet

Minpunten

• Menu’s wat omslachtig
  • Telefoon bij gebruik app moet je gezicht zien

Sandra v H 05-11-2018

Mooie tandenborstel met veel functies!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Ten eerste leuk dat je het kleurtje van de ring van de tandenborstel zelf kan instellen via de app! ;) Daarnaast heeft deze tandenborstel, die ik opgestuurd heb gekregen om te testen, verschillende functies, zoals bijvoorbeeld dagelijkse reiniging, 3D white en sensitive. Via de app kan je ook je poetsprogressie bijhouden, dus er wordt leuk ingespeeld op de tijd van tegenwoordig! Ik vind het een pluspunt dat de tandenborstel rood wordt als je te hard poetst, op deze manier doe je het altijd goed :) Conclusie, een fijne tandenborstel als je bereid bent er wat meer geld aan te besteden en je graag de nieuwste functies wilt.

Pluspunten

• Veel poetsstanden
  • Speciale app
  • Extra verschillende borsteltjes erbij

Minpunten

• Duur

jannick 05-11-2018

Duur, maar dan heb je ook wat!

Geschreven voor: Oral-B Genius 10000N

Deze tandenborstel gratis gekregen in ruil voor een review. Het is een mooie en fijne tandenborstel. Ik ben vooral erg tevreden over de accu. Hij gaat 1,5 - 2 weken mee en we gebruiken hem met z'n 2en. Daarnaast is ook het design met de LED licht ring erg mooi.

Hij heeft veel verschillende funcites waarvan ik eigenlijk alleen de 'normale' gebruik. Ik zou hem daarom niet snel zelf kopen. Simpelweg te duur voor de eisen die ik stel aan een tandenborstel. Vind je dit echter wel belangrijk, dan is dit een verstandige aankoop.

Pluspunten

• tanden voelen echt schoon
  • accu

Minpunten

• duur