Oral-B Genius 8000N wit, zilver

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 8000N wit, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeroen 29-09-2019

Prima tandenborstel

Ik gebruik deze tandenborstel nu meer dan een maand. Prettig is dat je meerdere poetsstanden kan selecteren en dat er een poetsdruk verklikker op zit. Ook heb je een wandhouder voor je gsm voor gebruik met de app. Die app is in het begin leuk, maar ‘s ochtends vind ik het teveel gedoe. Door de Bluetooth gaat de accu ook minder lang mee, dus van mij had dat niet gehoeven. Voor mensen die gadgets en apps leuk vinden prachtig, voor mij een overbodige luxe. Ik heb dit product gratis mogen testen

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Meerdere poetsmodi

Minpunten

• Accuduur niet geweldig

Liekeg 22-09-2019

Oral b genius 8000n

Ik heb deze super fijne tandenborstel nu een paar weken in gebruik.
Wat een top tandenborstel is dit, je voelt meteen dat dit geen geen goedkope uitvoering is.
Maar een flink stukje luxe.
als je de doos openmaakt zitten er meerdere verschillende opzetborstels bij ,een oplader met houder voor tandenborstels en een reis-etui.
Ik mocht deze topper gratis uittesten en dat was geen straf.

de tandenborstel trilt elke 30 seconden zodat je weet hoe lang je aan het poetsen bent.
De batterij gaat ongeveer 1.5 week mee, ligt eraan hoe vaak je poetst

Een extra bij deze tandenborstel is de app.
de poetsdetectie via de camera van je telefoon. Met een houder plak je de telefoon op de spiegel, als je de camera goed instelt, ziet hij waar je poetst.
De app geeft aan waar je extra moet poetsen.
Een leuke extra maar ik gebruik dat slechts 1 a 2x in de week.
Verder nog wat andere opties in de app leuk om eens door te kijken

Pluspunten

• Zeer luxe tandenborstel
  • Lange batterijduur
  • Meerdere poets standen/snelheden
  • Handige app

Minpunten

• Prijs is aan de hoge kant

MaritzaO 05-09-2019

Boven verwachting

Wat een fijne tandenborstel! Ik heb echt het gevoel dat mijn gebit schoon is. Ik heb altijd met de hand gepoetst of met mn oudere elektrische tandenborstel, maar dit is toch wel een wereld van verschil.
Wat heel fijn is, is dat de tandenborstel verschillende standen heeft (en zelfs een tong borstel functie). De tandenborstel geeft aan wanneer je te hard drukt, dan geeft de ring een rode kleur.
De app is heel handig, met de bijgeleverde houder kan je je mobiel via Bluetooth laten verbinden met de tandenborstel, en zo kan je precies de manier van poetsen zien, en of je alle tanden en kiezen goed bent langs gegaan. Ook kun je daarmee de kleur kiezen van de ring van de tandenborstel.
Ik heb dit product gratis mogen uittesten en ik ben heel erg tevreden hiermee. En weet zeker dat de volgende ook zo’n tandenborstel zal worden!
De prijs kwaliteit verhouding is absoluut goed.

Pluspunten

• Schoon gevoel
  • Meerdere standen
  • Indicatie voor te hard duwen

Mrlszwn 02-09-2019

Fijne borstel

De Oral-B Genius 8000N heb ik enige periode in gebruik. Deze heb ik mogen ontvangen om te testen. Na de testperiode ben ik er over uit dat ik niet meer mijn oude elektrische tandenborstel er bij pak. Deze borstel heeft 5 verschillende poetsstanden die fijn zijn om je gebit net even wat fijner schoon te krijgen. Zo kan hij rekening houden met gevoelig tandvlees of wat meer masserend poetsen. Daarbij helpt de app van Oral-B om visueel duidelijk te krijgen hoe mijn poetsroutine is en wat ik eventueel zelf kan verbeteren. Dat resulteerde in nog schonere tanden!

Pluspunten

• Leuke app
  • Goede druksensor
  • Goede batterij