Oral-B Genius 8000N Silver Elektrische Tandenborstel Powered By Braun

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 8000N Silver Elektrische Tandenborstel Powered By Braun op Kieskeurig.be.

Chelke 31-10-2018

Een aanrader

Geschreven voor: Oral-B Genius 8000N Silver Elektrische Tandenborstel Powered By Braun

Ik mocht dit product uittesten en was aangenaam verrast. Het toestel is super makkelijk in gebruik en poetst veel beter dan mijn vorige tandenborstel. De bijhorende app was voor mij eerder 'bijzaak' maar kan voor anderen een meerwaarde betekenen. Een fijn toestel om te hebben en te blijven gebruiken.

Pluspunten

• neemt weinig plaats in
  • makkelijk in gebruik
  • poetst super goed

Minpunten

• duur

Jeroen 29-09-2019

Prima tandenborstel

Ik gebruik deze tandenborstel nu meer dan een maand. Prettig is dat je meerdere poetsstanden kan selecteren en dat er een poetsdruk verklikker op zit. Ook heb je een wandhouder voor je gsm voor gebruik met de app. Die app is in het begin leuk, maar ‘s ochtends vind ik het teveel gedoe. Door de Bluetooth gaat de accu ook minder lang mee, dus van mij had dat niet gehoeven. Voor mensen die gadgets en apps leuk vinden prachtig, voor mij een overbodige luxe. Ik heb dit product gratis mogen testen

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Meerdere poetsmodi

Minpunten

• Accuduur niet geweldig

Rutger de G 25-09-2019

Fijne tandenborstel !

Deze tandenborstel is door zijn verschillende poetsstanden en bijbehorende poetsapp makkelijk in gebruik.
Het ontwerp van de tandenborstel voelt luxe aan en ligt zéér prettig in de hand tijdens het poetsen.
De tandenborstel verwijderd snel en gemakkelijk tandsteen & tandplak.
En geeft dan ook een ongelooflijk schoon gevoel.

Pluspunten

• Gaat lang mee
  • Batterijduur
  • Ontwerp

Minpunten

• Hoge prijs

Liekeg 22-09-2019

Oral b genius 8000n

Ik heb deze super fijne tandenborstel nu een paar weken in gebruik.
Wat een top tandenborstel is dit, je voelt meteen dat dit geen geen goedkope uitvoering is.
Maar een flink stukje luxe.
als je de doos openmaakt zitten er meerdere verschillende opzetborstels bij ,een oplader met houder voor tandenborstels en een reis-etui.
Ik mocht deze topper gratis uittesten en dat was geen straf.

de tandenborstel trilt elke 30 seconden zodat je weet hoe lang je aan het poetsen bent.
De batterij gaat ongeveer 1.5 week mee, ligt eraan hoe vaak je poetst

Een extra bij deze tandenborstel is de app.
de poetsdetectie via de camera van je telefoon. Met een houder plak je de telefoon op de spiegel, als je de camera goed instelt, ziet hij waar je poetst.
De app geeft aan waar je extra moet poetsen.
Een leuke extra maar ik gebruik dat slechts 1 a 2x in de week.
Verder nog wat andere opties in de app leuk om eens door te kijken

Pluspunten

• Zeer luxe tandenborstel
  • Lange batterijduur
  • Meerdere poets standen/snelheden
  • Handige app

Minpunten

• Prijs is aan de hoge kant

SandravH 07-09-2019

Goede tandenborstel!

De tandenborstel van oral B gaat mee met de tijd, er zit namelijk een app bij die laat zien waar je beter moet poetsen en hoe lang je hebt gepoetst. Echter, je moet hiervoor je telefoon op de spiegel monteren en zelf vind ik dit iets te veel moeite. Verder poetst de tandenborstel, die ik gratis heb gekregen om te testen, erg fijn en zijn er verschillende poetsfuncties. Mijn tanden voelen erg schoon aan! De batterij gaat lang genoeg mee en ook geeft de tandenborstel het aan (door middel van een rode smart ring) als je te hard poetst. Conclusie: een fijne tandenborstel met veel functies als je bereid bent wat meer geld uit te geven!

• Veel poetsstanden
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Duur

MaritzaO 05-09-2019

Boven verwachting

Wat een fijne tandenborstel! Ik heb echt het gevoel dat mijn gebit schoon is. Ik heb altijd met de hand gepoetst of met mn oudere elektrische tandenborstel, maar dit is toch wel een wereld van verschil.
Wat heel fijn is, is dat de tandenborstel verschillende standen heeft (en zelfs een tong borstel functie). De tandenborstel geeft aan wanneer je te hard drukt, dan geeft de ring een rode kleur.
De app is heel handig, met de bijgeleverde houder kan je je mobiel via Bluetooth laten verbinden met de tandenborstel, en zo kan je precies de manier van poetsen zien, en of je alle tanden en kiezen goed bent langs gegaan. Ook kun je daarmee de kleur kiezen van de ring van de tandenborstel.
Ik heb dit product gratis mogen uittesten en ik ben heel erg tevreden hiermee. En weet zeker dat de volgende ook zo’n tandenborstel zal worden!
De prijs kwaliteit verhouding is absoluut goed.

Pluspunten

• Schoon gevoel
  • Meerdere standen
  • Indicatie voor te hard duwen

Rianne W 03-09-2019
  • Product gekregen

Even wennen maar een prima tandenborstel.

Een tandenborstel met een poets app. Die had ik nog niet. Op het eerste gezicht ideaal. Al moet ik zeggen dat ik toch wel makkelijk ben en meestal zonder de app poets.

Poetsen is voor mij van belang gezien ik al jaren tandvleesproblemen heb. Bij de tandenborstel zit een handige telefoonhouder. Zodat je je handen vrij hebt om te poetsen.
Ik poets al jaren met Oral B, elektrisch. Ook heb ik wel eens een ander merk gebruikt. Alleen is het zo dat ik Oral B toch krachtiger en fijner vind poetsen.

Deze Genius 8000N was echter wel wennen. Gezien deze minder krachtig is dan de tandenborstel die ik gewend ben. Je hebt 4 verschillende poetsstanden. Dat is dan weer een voordeel.
Het nadeel daarvan is dat ik soms niet oplet en op de verkeerde knop druk.
Deze tandenborstel kreeg ik Gratis om te testen. Een prima tandenborstel voor het hele gezin. Wel met ieder zijn eigen borsteltje erop.

Pluspunten

• Meerder poetsopties
  • Een app

Minpunten

• minder krachtig dan andere

Mrlszwn 02-09-2019

Fijne borstel

De Oral-B Genius 8000N heb ik enige periode in gebruik. Deze heb ik mogen ontvangen om te testen. Na de testperiode ben ik er over uit dat ik niet meer mijn oude elektrische tandenborstel er bij pak. Deze borstel heeft 5 verschillende poetsstanden die fijn zijn om je gebit net even wat fijner schoon te krijgen. Zo kan hij rekening houden met gevoelig tandvlees of wat meer masserend poetsen. Daarbij helpt de app van Oral-B om visueel duidelijk te krijgen hoe mijn poetsroutine is en wat ik eventueel zelf kan verbeteren. Dat resulteerde in nog schonere tanden!

Pluspunten

• Leuke app
  • Goede druksensor
  • Goede batterij

Kinga G. 20-08-2019

Geniaal product

Sinds een paar dagen ben ik de trotse eigenaar van deze geweldige tandenborstel. Tandenpoetsen is nog nooit zo leuk geweest! Met de positiedetectie in de Oral-B app mis je nooit meer een zone en wordt jouw hele gebit volledig gereinigd. Daarnaast kun je kiezen uit verschillende poetsstanden.
Ik ben een van de gelukkigen die het gratis mocht testen en ik ben er heel erg blij mee. Dit fantastische apparaatje is gebruiksvriendelijk en doeltreffend. Makkelijk in onderhoud, laadt snel op en gaat lang mee. Ik zou dit product iedereen van harte aanbevelen!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Doeltreffend

Eline 08-11-2018

Brandschone tanden in no time!

Brandschone tanden in een wip? Check!
De tandenborstel doet zijn werk en maakt je tanden glad. Het geeft je een instant 'ik ben net terug van de tandarts' - gevoel.
De verschillende borstels die bijgeleverd worden maakt dat ieder persoonlijk z'n favoriete borstel kan kiezen. Er zit ook een mooie, handige reis-etui bij.
De batterij gaat erg lang mee (tot wel een week!).
Een aanrader voor iedereen die schone tanden wil.
De app is een leuk extraatje!
Ik mocht dit product gratis ontvangen om te mogen testen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • bijgeleverde borstels
  • batterij gaat lang mee
  • mooie reis-etui

Minpunten

• prijs

Ilona - Estilo 06-11-2018

Mooie witte tanden

Vanaf de eerste dag dat ik de Oral B Genius 8000N gebruik, heb ik echt wittere en gladdere tanden. Oppervlakkige verkleuringen worden verwijderd door de ronde borstel. De smartring en poetsdruksensortechnologie die de poetssnelheid vermindert en waarschuwt wanneer ik te hard druk is ideaal. Zodat dit prettiger is voor mijn tandvlees. De batterij gaat tot wel twee weken mee. Erg handig voor op reis, dat de batterij zo lang mee gaat. Er zit ook een opberg etui bij. Ik heb mijn tandenborstel ook gepersonaliseerd doormiddel van de Led Smartring. Je kan kiezen uit verschillende poetsstanden. Er zit een houder bij om je mobiele telefoon daar in te steken. Deze houder kan met een zuignap op de spiegel. Ik vind deze wel erg groot. Je kunt dan via de app bij houden hoe je poetst en waar je nog moet poetsen. Persoonlijk is dat voor mij niet nodig. Ik gebruik de tandenborstel dagelijks. Maar de app heb ik alleen in het begin gebruikt, omdat het een leuke gadget is. De tandenborstel is dan doormiddel van bluetooth verbonden. Ik heb de tandenborstel gratis gekregen. De zilveren kleur is er mooi en de tandenborstel ligt lekker in de hand. Een geweldig ding. Ik zou niet meer anders willen. Een aanrader!

Pluspunten

• mooi design
  • goede kwaliteit

Minpunten

• telefoonhouder is groot
  • duur

aukjee 30-10-2018

topproduct

Fijne tandenborstel en makkelijk in gebruik. Door de meegeleverde smartphone houder is het makkelijk om de app te downloaden en te gebruiken en mede daardoor poets ik nog effectiever en waarschijnlijk ook langer. Er zitten verschillende standen op maar die gebruik ik eigenlijk niet, ik heb nog geen last van gevoelige tandhalzen of tandvlees gelukkig. Ikmocht de tandenborstel gratis uitproberen en blij dat ik ermee ben, de tandeborstels worden toch steeds weer iets beter.

Nathalie E. 30-10-2018

Werkelijkwaar een geweldige tandenborstel!

Ik gebruikte altijd een hand tandenborstel, tot ik deze geweldige elektrische gratis mocht testen! Wat een verschil! Bij deze tandenborstel kun je een app downloaden die alles bijhoud tijdens het gebruik. Je voelt echt verschil ten opzichte van een hand tandenborstel. Geen tandplak meer te bekennen en mijn mond/gebit voelt schoon en fris. Het voelt echt schoner als met een hand tandenborstel en ik blijf deze electrische dan ook met veel plezier gebruiken!

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Prijs van aanschaf

Anika 26-10-2018

Hele fijne tandenborstel

Ongeveer een maand geleden kreeg ik de Oral-B Genius 8000N om te testen. Ik ik kan niet anders zeggen dat ik het een super fijne tandenborstel vind. Wel zou ik aanraden om te beginnen met poetsen op de sensitief stand. Ik startte op de normaal stand en dit vond mijn tandvlees niet bepaald prettig. De tandenborstel poetst de tanden superschoon dit is goed te voelen. Verder werkt de app erg motiverend om grondig te poetsen. Ook heb ik de batterij getest en deze ging een goede 2 weken mee wat mij persoonlijk erg verbaasde. Kortom een hele fijne tandenborstel met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• Veel standen en opzetborstels
  • Lange accuduur
  • Motiverende app

EstrellaM 23-10-2018

Super schoon gevoel

Voorheen poetste ik mijn tanden veelal met een handtandenborstel. Ik had wel een elektrische (Oral-B) tandenborstel in mijn bezit, maar deze gebruikte ik maar af en toe voor een korte periode. Erg veel verschil in hand- of elektrische tandenborstel merkte ik niet. Totdat ik deze Oral-B Genius 8000N gratis toegestuurd kreeg om te testen. De eerste keren gebruikte ik de tandenborstel zonder de app te installeren. Ik merkte direct dat deze tandenborstel echt zorgt een super schoon gevoel.

Voordelen:
- verschillende standen voor een reiniging van het volledige gebit
- sensor die aangeeft wanneer er te hard gepoetst wordt
- bijgeleverde verschillende opzetborstels - Te gebruiken in combinatie met Oral-B app om je poetsgedrag nog beter in kaart te brengen.
- erg goede batterijkwaliteit
- bijgeleverde opbergetui
- smartphonehouder

Minpunten:
- geluidsniveau bij gebruik
- app in gebruik nemen vergt wat tijd

Kortom: echt een aanrader voor een schoon gevoel na het poetsen!

christel 23-10-2018

Geweldig apparaat, met veel extra's en goede batterij

Ik mocht dit apparaat gratis testen en aangezien mijn oude elektrische tandenborstel er net mee was gestopt, was dit zeer welkom. Bij openen van de doos kreeg ik meteen de indruk dat deze tandenborstel net iets meer "body" zou hebben dan het apparaat wat ik tot op dat moment had gebruikt. Het doet luxe aan, ligt stevig in de hand en heeft veel extra's zoals een reiskoker, een opbergsetje voor de opzetborstels en een app waarmee het apparaat kan communiceren. Na de Genius een aantal weken te hebben gebruikt kan ik zeggen dat het absoluut niet teleurstelt, het meer dan voldoet aan mijn verwachtingen: mijn tanden voelen gladder aan, zien volgens mij witter en mijn gebit voelt schoner. De Smart Ring is handig om in de gaten te houden of je niet te hard poetst, als je te hard poetst kleurt deze namelijk rood. Verder vind ik het prettig dat het apparaat verschillende standen heeft, en dat je dus de stand kunt kiezen die het beste bij je gebit past. Zelf vind ik de Sensitive stand of de 3D White stand fijn, maar je kunt ook bijvoorbeeld kiezen voor de ProClean stand voor een ietwat grondigere behandeling. De batterij van het apparaat gaat veel langer mee dan ik tot nu toe gewend was van een elektrische tandenborstel, ook een prettige bijkomstigheid. Al met al ben ik zeer tevreden over de Genius en ik zou het dan ook zeker aanraden aan een ander.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • poetst grondig
  • veel extra's

Minpunten

• duur

Birgit 22-10-2018

Supere prijs kwaliteits verhouding

Ik moest in het begin erg wennen aan de trilling in je mond. Erg moeten lachen de eerste paar keer. Niet dat het trillen zo erg is alleen als je nog nooit elektrisch gepoetst hebt voel je natuurlijk de kleinste trilling. Het koppelen van de tandenborstel aan de app is echt super gemakkelijk. En de app is erg duidelijk en laat ook goed zien welke zone u aan het poetsen bent en welke zone u beter moet poetsen,en of u te hard poetst de tandenborstel gaat dan automatisch minder hard draaien zodat je de tand niet kan beschadigen.

De kinderen vinden tandenpoetsen hierdoor ineens erg leuk.

Ik ben blij dat ik deze gratis heb mogen testen en beveel hem zeker aan bij vrienden en kennissen. Gewoon een top product en ik zou het geld er ook zeker voor over hebben!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede prijs kwaleits verhouding
  • Goede app

Maartje 18-10-2018

Hele goede tandenborstel

Een erg mooie en goede tandenborstel met veel functionaliteiten. Allereerst heeft deze borstel een optie voor gewoon poetsen. Maar ook zijn er opties voor polijsten, tandvleesmassage en intensief poetsen. Zelf poets ik meestal gewoon en daarna ga ik over op tandvleesmassage. De knop om te wisselen is gemakkelijk te bedienen tijdens het poetsen. De batterij gaat erg lang mee. Ook de harde reisetui is een handige accessoire. De app heb ik maar 1x uitgeporbeerd. De houder is niet heel handig en het komt zich nogal precies hoe je voor je telefoon staat. Hij geeft anders aan dat je niet op alle plekken goed gepoest hebt. Ook kan je met de app de kleur verlichting van de bovenste ring wisselen. Een leuk aardigheidje. Over de prestaties ben ik meer dan tevreden. Ik heb dit product gratis gekregen om te mogen testen. De aanschafprijs vind ik nu wel nog wat aan de hoge kant.

• Goede prestaties
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Houder voor telefoon
  • Duur

123731 17-10-2018

Nog wittere en schonere tanden

Wat een fijn product heb ik mogen testen! Doordat de borstel je waarschuwt als je te hard poetst poets ik mijn tanden tegenwoordig witter en beter en hoef ik niet bang te zijn voor mijn glazuur. De trillingen voelen fijn in je mond en je verneemt dat dje goed bezig bent. De koppeling met de app gebruik ik zelf niet volledig, maar demogelijkheid is er zeker wel. Tandenpoetsen is een plezier met deze borstel!

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Verteld je als je te hard poetst
  • Veel trillingen dus een schoner gebit.

Minpunten

• Hoge prijs

Leonie 17-10-2018

Fijne vernieuwende tandenborstel

Voor mij is de Oral-B genius 8000n echt weer een vernieuwing op de electrische tandenborstels. Ik hem hem gratis ontvangen om te testen, maar ben er zeer tevreden mee. Vergeleken met mijn vorige tandenborstels is hij lekker licht, heeft ook meerdere standen en gaat zeker wel een paar dagen mee zonder op te laden. Voor mij echt nieuw is de poetsdetectie, waarmee je door middel van een houder op je spiegel en een app op je mobiele telefoon goed kan zien waar je voldoende gepoetst hebt of nog wat meer aandacht moet geven. Bij mij kon die het niet altijd heel goed zien waar ik aan het poetsen was, waardoor ik soms pas na 3 min klaar was volgens de app, maar je kan hem ook prima zonder de app gebruiken. Bij iedere 30 sec geeft hij ook een zoem, dat je een andere kant in je mond kan poetsen en na 2 min ben je dan klaar.

Pluspunten

• poetsdetectie
  • licht
  • gaat lang mee zonder opladen

Minpunten

• duur
  • lompe houder voor je telefoon