Philips DiamondClean Smart HX9924/03 Elektrische sonische tandenborstel met app

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DiamondClean Smart HX9924/03 Elektrische sonische tandenborstel met app op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Kurt007 30-10-2017

Beste tandenborstel ooit

Het toestel poetst zeer goed; De verschillende programma's zorgen er voor dat je het gevoel hebt dat je net naar de tandarts bent geweest.
Ook voor kinderen is er een speciale app die hen helpt poetsen. De tijd vliegt voorbij en voor ze het weten hebben ze 2 minuten hun tanden op een speelse manier gepoetst.

Pluspunten

• mooi toestel
  • zeer mooie oplader
  • goed schoon te houden
  • poetst zeer goed

Minpunten

• app niet altijd even stabiel

stephanie1981 27-10-2017

mooi design, fris resultaat

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

heel fris poetsresultaat, grondige reiniging
verschillende opzetstukjes
mooi design
app om efficient te poetsen, de app zegt hoe lang je in welke zone moet zitten, of je te hard duwt of je teveel beweegt, het corrigeert ook achteraf als je zones te weinig hebt gepoetst
aangename trilling, beter als de tandeborstel met ronde opzetstukjes van een ander merk,
ben er fan van
wel duur voor een tandenborstel

Pluspunten

• krachtig
  • handige app
  • fris resultaat
  • aangenaam trillen

Minpunten

• duur

Zors 27-10-2017

De complete tandverzorging in één toestel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Dit is echt een fantastische tandenbortel. Elk hoekje van je gebit krijgt voldoende aandacht door de verschillende opzetstukjes.

De app is superhandig en gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Complete mondverzorging
  • Handige app

Lenny 26-10-2017

Prachtig design tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Bij het openen van de doos merk je onmiddellijk jet prachtig design. De doos bevat alleen laar verrassingen: verschillende opzetstukken, mondspray en een handige reistas met usb lader.
Al na het 1ste gebruik lerkte ik op dat mijn tanden veel gladder aanvoelden. Het is wel even wennen aan de trillingen die je in verschillende standen kan plaatsen.
Persoonlijk ben ik niet zo een fan van de app. Bluetooth en locatie dienen aan te staan plus het duurt wel even voor mijn gsm de tandenborstel terugvindt.
Ondertussen gebruik ik hem al mzer dan een maand en zou niet meer willen veranderen van tandenborstel

• Verschillende opzetstukken

Minpunten

• App
  • Prijs

veertje7619 26-10-2017

een aanrader

Heb het mogen testen en ben super tevreden van
Dus zeker een aanrader
alleen een beetje prijzig maar wel een degelijk product

Pluspunten

• super gewooni n alles

JanDG 25-10-2017

Jarenlang was ik gebruiker van de klassieke tandenborstel. Een vijftal jaren geleden ben ik op aanraden van de tandarts overgeschakeld op een elektrische (ronde) tandenborstel van een bekend merk.
Nu gebruik ik al enkele weken de Philips Sonicare tootbrush.
Ik kan deze aan iedereen aanraden! In vergelijking met de vorige 2 methoden, zijn mijn tanden nu veel beter gepoetst, zijn ze witter en heb ik een beter/'cleaner' gevoel.

Wanneer ik de doos opende bleek al snel dat het om een hi-tech design tandenborstel te gaan. Naast het praktische reis-etui, zaten er nog 3 verschillende opzetborstels en een tongreiniger in de doos.
Opladen doe je voortaan op een super coole manier: via het meegeleverde glas waar je de tandenborstel inzet! Heel praktisch en esthetisch.

De eerste keer poetsen was wennen; ik was immers gewoon met een ronde elektrische tandenborstel te poetsen. Dit is een heel ander gevoel. Meer trillingen en een langwerpige borstel...
Na 2 a 3 keer poetsen, leek het alsof ik dit al jaren doe. Het went dus heel snel.
Ik heb echt het gevoel dat mijn tanden beter gepoetst zijn en ik hou nu echt een frisser en beter gevoel over aan elke poetsbeurt.
Ik merk ook dat mijn tanden echt een paar tinten witter zijn.

Regelmatig gebruik ik de zeer gemakkelijk te installeren app. via mijn Iphone.
Wanneer je dan aan het poetsen gaat, toont de app. waar en hoe lang je dient te poetsen. Cool toch?
Wanneer je té hard poets geeft de tandenborstel jou een signaal, wat super handig is.
Achteraf kan je dan zien welke plaatsen je beter dient te poetsen of zones die je vergeten bent.
Na verloop van tijd merkte ik dat ik mijn tanden veel beter ging poetsen en geen zones mee vergat.
Nu gebruik ik de app. nog sporadisch, want je kan de Philips Sonicare dus perfect zonder gebruiken!

Samengevat:
-in het begin moet je wennen aan de trillingen
-ik gebruik iets meer tandpasta dan vroeger

+vooruitstrevende poetstechniek
+knap design van zowel tandenborstel als van het glas om automatisch op te laden
+lange gebruiksduur van de batterij (meer dan een week)
+verschillende intensiteitsniveaus te kiezen
+verschillende opzetborstel én tongreiniger
+handig reis- étui

Ik kan mijn Philips Sonicare tootbrush niet meer missen!
Ik kan mij niet voorstellen terug te moeten overschakelen op de vroegere methodes.

BCaerlens 25-10-2017

Super tandenborstel!

Tijdens het openen van de doos werd ik al helemaal overweldigd; wat een knap design! Het mooie oplaadglas maakt het plaatje helemaal compleet.

Na het eerste gebruik werd mijn enthousiasme alleen maar groter; wat een verschil met mijn vorige tandenborstel (ook elektrisch)! Zowel mijn tanden als tandvlees voelen super aan.

In de set zitten ook verschillende opzetborsteltjes en dankzij de poetsstanden / intensiteitniveaus kun je gemakkelijk uitproberen wat voor jou best past. Er zit zelfs een tongborsteltje bij. Via de app wordt bijgehouden waar je wel of niet hebt gepoetst. Is ook gemakkelijk mee te nemen op reis, er zit namelijk een oplaadetui met USB bij.

Ik zou dit toestel aan iedereen aanraden!

• Degelijkheid
  • Volledige set
  • Oplaadglas super handig
  • Reisetui

Minpunten

• GSM meeslepen voor de app

vickyvdv 25-10-2017

Elektrisch poetsen 2.0

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Ik poetste al een hele tijd elektrisch dus dacht dat het verschil niet echt enorm groot kon/zou zijn. Wat ik echter wel een heel verschil vond en ik als een groot pluspunt zag was de bijhorende app. Bij het openen van het pakket viel mij direct de kwaliteit en 'luxe' uitstraling van de Philips DiamondClean Smart op. De zwarte versie met alle bijhorende accessoires ziet er erg mooi en kwalitatief uit! Ik keek dan ook erg uit naar mijn eerste 'test'. Ik koos voor de eerste poetsbeurt de 'premium plaque defense borstel uit met bijhorend programma. Het feit dat er verschillende opzetstukjes en programma's zijn vind ik alvast een pluspunt. Mijn eerste poetsbeurt was wel een hele aanpassing. Het gevoel is totaal anders dan bij mijn vorige elektrische tandenborstel en was wel echt een beetje een knoeiboel! Ik heb ondertussen geleerd dat het belangrijk is je mond zoveel mogelijk dicht te houden (om spatten te voorkomen) en te vertrouwen op de app om er zeker van te zijn dat je alle plaatsen goed gepoetst hebt. Het is erg handig dat je via de app je poetsbeurt kan volgen en de nodige aanwijzingen krijgt. De app geeft aan wanneer je je borstel teveel beweegt en je teveel druk op je tanden zet. Het geeft een meer vibrerend gevoel maar dit went heel snel. Ik vond dit in het begin heel raar maar als je dan achteraf je tanden bekijkt en voelt is het wel echt een veel betere manier van poetsen. Het voelt aan als na een tandartsbezoek. Ik ben alvast vol lof over deze tandenborstel. Het is een totaal ander gevoel, veel zuiverder en ook zijn mijn tanden beduidend witter geworden na enkele poetsbeurten.

Pluspunten

• design
  • tandartsgevoel
  • verschillende opzetstukjes en programma's
  • opbergdoosje

Bea 23-10-2017

Fris

Duur, app overbodig wegens tijdsgebrek
Frisse adem, gladde tanden
Mijn man die anti elektrisch poetsen was is ook gezwicht
Super tandenborstel!

Pluspunten

• Fris
  • Gladde tanden

Minpunten

• Duur
  • Overbodige app

ADAM007 23-10-2017

Fijne tandenborstel

Tandenborstel die zijn werk goed doet.
Je hebt verschillende poetsfuncties en daarnaast kun je ook nog uit 3 standen kiezen.
Door deze tandenborstel met app poets ik nu grondig en langer en ik merkte gelijk vanaf de eerste poetsbeurt verschil.
De prijs wat aan de hoge kant maar hij is het dubbel en dwars waard!

Pluspunten

• Verschillende poetsfuncties
  • Mooi design

Minpunten

• Opladen via glazen beker
  • Hoge prijs

HeikiNoodle 23-10-2017

Tandarts-schoon-gevoel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Heel knap design, handig en mooi oplaadstation. Je krijgt ook een reisetui waarin ook kan opgeladen worden.
Maar wat vooral fantastisch is, is de zeer efficiënte werking van het toestel. Naar gelang je noden kies je het programma en bijhorend opzetstuk: wittere tanden, tandplak vermindering, gevoelig tandvlees of tongreiniging. Prijzig toestel maar zeker een aanrader voor wie tandverzorging belangrijk vindt. Je voelt de tandenborstel het werk doen voor jou doet.
De bijhorende app helpt je om je tandhygiëne op punt te stellen.

Pluspunten

• efficiëntie
  • design

Minpunten

• gezoem trillingen

Groentje1 22-10-2017

Prima toestel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Als je de doos opendoet, zie je onmiddellijk al dat het een zeer uitgebreid en verfijnd toestel is. Het poetsen zorgt voor een onmiddellijk langdurig fris gevoel, groot verschil met vroeger ouder apparaat. Met de applicatie kan je gevoelige zones aanduiden en beter behandelen. Uitstekend toestel met verschillende borstels en ook aandacht voor de tong.

Stevoxx 20-10-2017

super tevreden !

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Tandvleesproblemen heb ik al jaren, mijne paradontoloog is zeker niet mijne vriend. Als ik kan voorkomen dat ik daar nog naartoe moet, dat is mij veel waard. Dus gaan we dat eens gaan proberen met deze tandenborstel. Eerst de manual lezen, alles eens goed bekijken en opladen voor eerste gebruik. Ben mijne nieuwe tandenborstel nu even aan het gebruiken. Het is aanpassen in het begin,mijn appje was precies niet happy de eerste keren: minder druk zetten, minder bewegen. Dus nu probeer ik te doen wat hij zegt. Probleempje dat ik heb is wel dat mijn app niet juist aangeeft waar ik aan het poetsen ben. Weet niet hoe dat komt. Soms ben ik klaar, heb ik al mijn tanden gedaan maar geeft ie maar de helft aan. Enige wat je kan doen om dit te voorkomen is niet zelf kiezen waar je poetst, maar volgen wat je app aangeeft. Het is wel een leuk " hebbedingetje". Tanden voelen lekker glad aan. Batterij gaat precies ook wel lang mee. Eens als je weet hoe je deze oplaadt toch. Eerste keer ( oke, manual niet goed gelezen), was ik maar aan het proberen de tandenborstel op de oplader te zetten. Dat lukt niet, daarom dient dat leuke glas dat erbij zit dus! Na enkele dagen testte ik de verschillende opzetborstels eens, (heb een favoriete maar ze zijn allemaal wel okay), verschillende intensiteitsniveaus en verschillende poetsstanden. Eerst nam ik die voor tandvleesproblemen, maar heb gemerkt dat ik met de eerste stand toch beter af ben.Toestel heeft een leuk design, ik heb de zwarte, dus moet zeker niet in de kast weggestoken worden. Mijne staat mooi op mijn wasbak. Ben happy! Een aanrader om te kopen.

Pluspunten

• gladde tanden
  • lange batterijduur
  • mooi design
  • leuke app

Minpunten

• niks

Mirlo 17-10-2017

één woord WAAUW

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

het is werkelijk een nieuwe verslaving, geweldig mooi design, gemakkelijk in gebruik, bij correct gebruik meteen resultaat enz niets negatief

Pluspunten

• mooi design
  • handig
  • makkelijk op reis te nemen
  • handige oplaaddoos

Minpunten

• geen

hayes 16-10-2017

Ne een period evan wennen nu helemaal overtuigd

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Eerlijk, na enkele dagen deze tandenborstel gebruiken, ben je verkocht.

Het is even wennen. Ik gebruik al jarenlang een ronde tandenborstel. Het is even wennen aan deze Philips, door het soort borstels, maar nog meer door snelle trillen. Zeker tijdens de eerste poetsbeurten vliegt er soms wat tandpasta in het rond...

Het apparaat voelt heel erg gesofisticeerd aan. De behuizing is mat en ligt perfect in de hand. Alles voelt solide alhoewel het een hoogtechnologisch product is.

De app heb ik tot nu toe trouw gebruikt. Ik merk wel dat hij niet altijd perfect registreert waar ik aan het poetsen ben. Het lijkt een 'spelletje' maar het zorgt er wel voor dat je goed poetst. Wat heel erg opvalt is dat zelfs na een paar dagen de hoeveelheid tandplak heel erg verminderd is! De Sonic tandenborstel doet gewoon effectief wat hij belooft.

De batterijduur is gewoon goed. Ik poets langer dan voorheen en kwam zowat een week toe. Opladen is eenvoudig. Je plaatst het bijgeleverde glaasje op de oplader en plaatst je tandenborstel in het glas. Je kan trouwens ook via het bijgeleverde reisetui opladen. Daar stond ik echt van te kijken. Het reisetui heeft een stekker, je plugt die in het stopcontact en de borstel laadt op terwijl hij gewoon in het etui ligt!

De tandenborstel herkent zelf welke borstel je opzet en past automatisch het programma aan. Al kan je wel nog zelf ingrijpen en de intensiteit en programma aanpassen. Veel makkelijker wordt het niet. Soms herkent het apparaat niet meteen welke borstel, maar na enkele keren lukt het wel.

Natuurlijk kan je niet rond de hoge prijs. Of die het waard is moet ieder voor zich uitmaken. Dit model zou of een goedkopere variant uit de Diamondclean reeks. Desalniettemin, een top product! Binnen de week voel je verschil. Dat is gewoon zo.

Pluspunten

• batterijduur
  • kwalitatieve feel
  • gebruiksgemak

Minpunten

• prijs
  • breekbaar glas om op te laden

Olloop18 16-10-2017

Tandenpoetsen 2.0

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Eigenlijk kan ik heel kort zijn, het is mijn nieuwe verslaving geworden..
Al bij het uitpakken was is verzot op de Philips Sonicare DiamondClean Smart. Hij heeft een supermooi design en oogt echt heel vrouwelijk.
Ik moest in het begin even wennen aan de trillingen en het in het rond spetteren maar mits wat training is dat snel opgelost.
Ik heb echt het gevoel dat mijn tanden superschoon zijn met die anti tandplak opzetborstel.
De oplader vind ik persoonlijk iets minder handig. Hij oogt mooi maar neemt nogal wat plaats in op de wastafel.
En de app...ja die is echt een verslaving geworden dus. Nu neem ik mijn IPhone ook al mee in de badkamer. Eindelijk weet ik waar ik goed poets en waar niet. En al betekent dat soms wat langer poetsen, zal ik zeker wat minder lang bij de tandarts zitten.

Pluspunten

• design
  • de verschillende opzetborstels
  • app

Minpunten

• prijs

Lenny 15-10-2017

Prachtig design tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Zeer goede tandenborstel. Mijn tanden voelden nog nooit zo proper aan.
Al bij het openen van de doos kijk je je ogen uit. Wat een design. De prachtige meegeleverde reisetui is meer dan makkelijk om mee te nemen en zelfs op vakantie kan je zo bijna professineel je tanden poetsen.
Voor elk mondprobleem is et een opzetstuk voorzien. Heb je last van tandplak neem je de ene, wil je wat wittere tanden dan neem je een ander. Zelfs aan de tong wers er gedacht.
Voor mij is de app niet zo handig in gebruik. Bluetooth en locatie aanzetten ol dan vervolgens enige tijd geduld te moeten hebben alvorens gsm en tandenborstel elkaar terugvinden.
Maar ook zonder deze app is dit een prachttoestel.

Pluspunten

• Verschillende opzetstukken

Minpunten

• App
  • Prijs

mama van 2 15-10-2017

Dit voelt aan als een professionele poetsbeurt thuis. De intense trillingen waren even wennen, maar geven nadien een heel clean gevoel, alsof je net van de tandarts komt. De app is even wennen, maar is een geweldige hulp om geen gebieden over te slaan. Je kan nadien corrigeren, en de overgeslagen gebieden worden heel doeltreffend aangepakt. De app houdt eveneens bij of je flost, mondwater gebruikt en de speciale tongcleanopzetstukje gebruikt. Er zijn verschillende 'programma's' mogelijk; clean, white+, tongue clean, sensitive en gum care. De opzetborsteltjes bevatten een sensor die automatisch het juiste programma kiest. Ik kan nu alvast niet meer zonder. Hij staat ook prachtig in de badkamer, met zijn designglas dat eenvoudigweg op een lader gezet moet worden om hem op te laden. Geen gewone tandenborstels meer voor mij!

Pluspunten

• efficiëntie
  • design, ligt goed in de hand

Noëmi 15-10-2017

Mooie tandenborstel met super resultaat

Tijdens het uitpakken van mijn tandenbortsel viel ik van de ene verrassing in de andere. Met mijn Oral B tandeborstel (en die van de kinderen) zou je zogezegd je tanden volledig kunnen poetsen aan de hand van 1 borstel. Bij deze bevonden er zich wel 4 verschillende stuks. Hoe uitgebreid kan je je tanden wel niet poetsen? Toen ik de App wilde installeren stootte ik wel op een klein minpuntje. Mijn Samsung Galaxy toetsel kon de app niet installeren. De eerste dagen heb ik dan ook zonder de app gepoetst. Wat op zich ook zeker te doen is alleen mis je dan die extra begeleiding waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar was. Ondertussen heb ik een nieuwe gsm gekocht en heb ik de app wel kunnen installeren. Tanden poetsen met je gsm bij de hand, het is eens iets anders. Wat mij wel direct opviel na mijn eerste poetsbeurten was dat ik vooral tussen mijn tanden een propere indruk kreeg. Het was ook wel even wennen om van een ronde borstel naar deze borstels te gaan maar daar wen je snel aan. Ook de intensiteit was even zoeken. Zo poets ik bijvoorbeeld nooit op de hoogste stand. (Meestel op stand 2 of stand 1) Ik heb ook een ijzeren draadje aan de binnenkant van mijn voorste tanden en ook daar kan ik veel beter poetsen dankzij deze borstels. Het opladen doe ik wel niet in de badkamer. Het glas en de oplader zelf zijn nogal zwaar en ik vrees een beetje dat met drie kinderen in huis deze wel eens zou kunnen worden omgestoot. Eens je de tandenborstel hebt opgeladen, vind ik wel dat hij heel lang opgeladen blijft. Het bijgeleverde etuitje voor wanneer je op reis gaat, is echt superhandig. Je tandenborstel netjes kunnen opbergen en tegelijkertijd ook met hetzelfde etuitje kunnen opladen is gewoon supergoed gevonden. Het design van het toestel oogst heel chique en trendy. Past perfect in elke badkamer. Ook de lichtjes onderaan die aangeven wanneer je te hard duwt, zijn zeer handig. De verschillende poetsstanden zijn ook zeker een pluspunt. Zelf heb ik heel gevoelige tanden waardoor ik voornamelijk de stand Sensitive gebruik maar zo af en toe ga ik ook wel voor de Deep Clean stand. De White knop heb ik ook al vaak uitgetest en ik heb wel de indruk dat mijn tanden hierdoor witter zijn geworden. Ik ben alvast een grote fan en hoop in de toekomst ook de kopstukjes voor de kinderen aan te schaffen.

Pluspunten

• Voelbaar propere tanden
  • handige begeleiding

Minpunten

• even wennen aan de trillingen

Esand 13-10-2017

goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Ik gebruik de tandenborstel nu een tweetal weken. Algemeen ben ik zeer positief. De tandenborstel komt met een uitgebreide handleiding waar je even de tijd moet voor nemen. Er zijn 4 verschillende borstels die automatisch herkend worden door de body. Ik was weigerachtig tov het gebruik van de app, zeker 's morgens wanneer er niet zo veel tijd is. Anderzijds merk ik dat de kinderen door de app, meer zin hebben in poetsen, beter alle tanden en vooral voldoende lang poetsen. De tanden zijn merkbaar beter gepoetst.
Positief is ook het lichtje dat aangeeft dat je te veel druk zet. De tandenborstel maakt een zacht geluid die me doet denken aan het geluid bij de tandarts. Aan het gevoel bij het poetsen moest ik even wennen, meer kriebelig dan echt schrobben. De tanden zijn merkbaar gladder, precies of de tanden gepolijst werden.
Ik heb zeer gevoelige tanden. Het is nog te vroeg om de invloed op het tandglazuur te merken. White+ heb ik nog niet veel gebruikt uit schrik voor het tandglazuur, daar kan ik nog niet veel over kwijt. Het is goed dat je de intensiteit kan instellen, de hoogste stand is voor mij te fel. De tongschraper gebruik ik dagelijks samen met de spray. Het is een leuke aanvulling.
De borstel ziet er mooi uit, de body en alle borsteltjes kunnen gewoon in het glas, dus niet al te veel gedoe. De reistas is handig.
De tandenborstel hoeft niet zo veel opgeladen te worden, maar alles is nu ook nog nieuw, geen idee hoe vlug het achteruit gaat.
Algemeen ben ik zeer positief. Het is even wennen aan het gevoel tijdens het poetsen maar de tanden zijn merkbaar gladder. Ik zou deze tandenborstel wel aanbevelen.

Pluspunten

• handige reistas
  • zet aan tot correct poetsen

frankdertank 13-10-2017

Kwalitatief top!

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

Ik ben recent in het bezit van een Sonicare HX/9924/13. Tot voorheen poetste ik met een Oral B pro 750. Hieronder enkel opvallende verschillen waardoor ik 100% voor de Sonicare kies:

- lawaai: de tandborstels zijn totaal verschillend. Terwijl de Oral B een brullend tractor lawaai maakt, maakt de Sonicare eerder een hoog pulserend subtiel geluid. Dat is veel aangenamer.

- vibraties: het aantal vibraties/min ligt een pak hoger bij de Sonicare. Hierdoor heb je een gevoel aan het tandvlees wat meer 'kriebelend' overkomt. Maar persoonlijk stoort dit me niet.

- borstel: de Sonicare heeft veel zachtere borstels vergeleken met de OralB borstels (heb verschillende modellen vergeleken). Dit is aangenamer om mee te poetsen.

- poetsresultaat: het resultaat met de Oral B is ook in orde; maar toch heb ik het gevoel dat mijn tanden nog properder aanvoelen na het poetsen met Sonicare.

- opladen. De Oral B plaats je op een oplaadstatief, de Sonicare in een glas. Beide storen me niet (zijn ok voor mij), al oogt de Sonicare oplader mooier.

- Timer: de Oral B geeft om de 30 sec een sein om van tanddeel te wisselen. Ook een 2 minuut signaal. Dan doet die gewoon door als je niet klaar bent. De Sonicare geeft geen 30" signaal en stopt bij 2'. Op we app kan je wel de timer volgen om te zien hoelang je al bezig bent. Ik ben na 2' meestal nog niet klaar met poetsen waardoor ik deze dan opnieuw moet opstarten. Dat vind ik wat vervelend.

- De sensorfunctie: Sonicare heeft een nuttige sensorfunctie die aangeeft wanneer je te hard op de borstel drukt. Oral B heeft dit (op de mijne) niet.

- De app functie is een leuke optie voor wie extra poetsbegeleiding wil. Toch zijn er voor mij enkele minpunten: de app herkent regelmatig het verkeerde gebitsdeel (wisselt onder en boven). Ook indien je na 2 minuten nog niet klaar en (en dus de tandborstel opnieuw moet opstarten) begint deze terug van 0 te tellen. Wanneer je dan (na minder dan 2 minuten) stopt geeft ze aan dat je nog niet alle tandvlakken gedaan hebt en je dient verder te doen.. dat vind ik storend.

Maar al bij al kies ik de Sonicare 'all time' boven de Oral B. Het aangenaam gevoel tijdens het toetsen en het resultaat achteraf steken er met kop en schouders bovenuit!

Pluspunten

• zachte borstel
  • zeer goed poetsresultaat
  • design van opladen

Minpunten

• app
  • geen 30' aftelfunctie

wiwivdm 13-10-2017

knap design geruisloos toestel

Geschreven voor: Philips HX9924 zwart

de tandenborstel heeft een strakke moderne look en design. de matte zwarte kleur is cool en het handvat ligt supergoed in de hand. het opladen gebeurt door hem gemakkelijk in een glas te leggen. Zeer innoverend gevonden. Heel aangenaam is het bijna geruisloos poetsen wanneer de tandenborstel aanstaat. de app ondersteunt het poetsen en nodigt uit om zeker minstens 2 minuten te poetsen. Hij geeft ook duidelijk de gebieden aan waar beter gepoetst kan worden. in vergelijking met mijn vorige elektrische tandenborstel is deze echt vernieuwend en gebruiksvriendelijk. Er zijn verschillende programma's mogelijk en er is ook een mogelijkheid om uw tong te schrapen. een aanrader en plezier om te tanden dagelijks te reinigen. Deze tandenborstel maakt van tanden poetsen een plezierig moment

Pluspunten

• geruisloos
  • modern design
  • poetst grondig

Sofie82 13-10-2017

Ik voel het verschil

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Eerlijk? Ik was eerst niet helemaal overtuigd van dit toestel. Ik vond het allemaal wat ingewikkeld: een app, verschillende soorten borstels, een tongreiniger? Is dit alles wel nodig?

Na het eerste gebruik was ik echter al overtuigd. Het verschil met mijn vorige elektrische tandenborstel is ongelofelijk. Ik voelde me net alsof ik bij de tandarts buitenkwam: met een volledig gereinigd gebit. Deze borstel geeft me dus echt een goed gevoel.

Het is even wennen en uittesten met de verschillende borsteltjes en de app, maar het loont wel de moeite.

Dat de borstel geleverd wordt met een mooie reisetui is ook een meerwaarde.

Enige minpunt voor mij: het snoer van de oplader is vrij kort.

Pluspunten

• Verschillende borstels
  • Tanden voelen superschoon
  • Heel mooi design
  • Komt met mooie reisetui

Minpunten

• Duurt even voor je ermee weg bent
  • Snoer is te kort

christophe 12-10-2017

zeer gladde en schone tanden

Deze elektrische tandenbortstel poetst uiterst krachtig en grondig.
Na meer dan 12 uur voelen je tanden nog steeds glad en fris aan.
Tandplak krijgt geen kans meer.

Pluspunten

• lange accu-duur
  • zeer grondige (professionele) reiniging
  • kwalitatieve body en mooie design
  • app om te helpen met poetsen

MinnieM 12-10-2017

Erg goede tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9924 roze

Deze slimme tandeborstel is een plezier om mee te poetsen. Er zijn verschillende opzetborstel bijgeleverd die herkend worden wanneer je de kop op de body plaatst. De ingebouwde timer trilt wanneer er van zone moet veranderd worden. Wanneer er te veel druk op de borstel wordt gegeven, brandt een waarschuwinglichtje.
De tandenborstel wordt gebruikt met een bijhorende app. Deze houdt de vooruitgang bij en je kan ook doelen vastleggen. De app zou mijn inziens, wat vereenvoudigd kunnen worden. Maar na enkele keren gaat het gebruik er van beter.
De tandenborstel wordt opgeladen in een glas. Bij de set hoort ook een reisetui met bijhorende oplader, wat makkelijk is!
Deze tandenborstel is echt een aanrader, alleen al na een poetsbeurt voel en zie je een verschil, je hebt echt mooi gereinigde tanden

Pluspunten

• Mooi design
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• App wat gebruiksvriendelijker maken