Philips HX9903 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9903 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ABAU 27-10-2017

Goedgekeurd door de tandarts!

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

k heb bewust even gewacht met het schrijven van mijn review omdat het begin deze week tijd was voor mijn 6-maandelijks bezoek aan de tandarts. Ik maak makkelijk tandplak aan en goed poetsen is dus zeker een must. In het begin was het wel even wennen aan de app, maar na een weekje was het net of deze er altijd al was. Het design en het leuke oplaadglas zijn een streling voor het oog. Zelf voelde ik al snel dat mijn tanden veel gladder na het poetsen aanvoelden dan bij mijn oude elektrische tandenborstel, de app gaf aan wanneer er eens een plekje meer diende gepoetst te worden. De 4 verschillende poetsstanden zijn zeker een meerwaarde. Ook de tandarts zei dat er deze keer veel minder tandplak te bespeuren viel, dus is zeker een goede aankoop die zijn prijs meer dan waard is.

Pluspunten

• poetsresultaat
  • design en oplaadglas

Beernaert K 27-10-2017

Doelgericht poetsen

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

Deze tandenborstel geeft poetsen een totaal nieuwe betekenis. Dankzij de begeleidende app leer je doelgericht poetsen. Hij geeft aan wanneer je te hard of te snel poetst. Je kan zien welke tanden wat meer aandacht kunnen gebruiken. Elk deel van je gebit krijgt evenveel tijd toegewezen. Je poetst nooit meer te lang of te kort. Voor ieder doel - zoals witte tanden, tandvlees verzorgen - heb je een andere borstelkop. Het design is echt top. Daarvoor alleen al zou ik het aanschaffen. De batterij gaat verbazend lang mee.

Pluspunten

• strak design
  • lange batterijduur
  • doelgericht poetsen m.b.v. app
  • bijgeleverde borstelkoppen
  • verschillende poetsfunctie's

Minpunten

• het is even wennen aan de trilling

Fanny27 25-10-2017

Wittere tanden, leuk design, lange levensduur batterij

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

Dit toestel heeft me enorm verrast ! ik kom van manueel poetsen naar elektrisch. De eerste keer was wennen aan het toestel maar vanaf de 3de keer kon ik al niet meer zonder. Na het poetsen voelen je tanden super glad aan en zien er veel witter uit na slechts een aantal dagen.
De app zelf gebruik ik enkel in het weekend als ik wat meer tijd heb maar is zeker nice to have.
Het design is strak en oogt futuristisch en past perfect bij onze moderne badkamer.
ondanks de hogere kostprijs zou ik deze aan iedereen willen aanprijzen die belang hecht aan een goeie mondhygiene.
En wat een lange levensduur van de batterij ! Echt een enorme verrassing.

Pluspunten

• wittere tanden
  • leuk design
  • tanden voelen proper aan
  • levensduur batterij

Minpunten

• gebruiksvriendelijkheid app

Mrbrownsugar 24-10-2017

super resultaat

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

Enorm straf waar de technologie de dag van vandaag staat.

Van zodra ik het toestel uit de verpakking haalde was ik al onder de indruk van het oplaadsysteem. Een mooi design glas waarin je het toestel proper kan opladen (wel opletten dat het glas niet breekt). Na 2 weken intens gebruik is de batterij nog niet leeg. Eveneens de meegeleverde reisetui is heel mooi en handig. In de etui kan je 2 opzetborstels bewaren.

Het poetsresultaat mag er ook zeker zijn. Je kan zelf kiezen voor welk doel je wil gaan, wittere tanden, gezonder tandvlees, minder tandplak. Met behulp van de app kan je het gekozen doel mooi opvolgen en zie je ook hoe lang en waar je nog moet poetsen. Met het toestel kan je zelf ook kiezen uit 3 verschillende intensiteitsniveaus tijdens het poetsen. Het gevoel van de tanden is ook veel aangenamer. De tanden voelen heel glad aan.

Handig aan de app is ook dat je kan zien wanneer je de borstel ook best kan vervangen.

Ondanks de iets hogere prijsklasse zou ik het toestel zeker aanraden.

• Batterij
  • Uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• Geen

Hilde 22-10-2017

een nieuwe manier van poetsen!

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

De tandenborstel oogt niet enkel mooi, hij poetst ook zeer goed. Je hebt een hele dag gladde tanden, iets wat ik nog met geen enkele andere tandenborstel heb bereikt. De 3 bij geleverde borstels zijn ook handig. zo heb je voor elke probleem,( bloedend tandvlees, gevoelige tanden,tandplak,...) de juiste borstel. De bijgeleverde app geeft advies waar je best poets, hoelang je moet poetsen en hoe hard je mag drukken of bewegen. Leuk extraatje maar niet voor elke dag.
Er zit in de verpakking ook een oplaadglas. handig, je hoeft enkel je tandenborstel in het gals te zetten om op te laden. Ik ben er alleen nog niet uit wat ik moet doen op vakantie. Het glas is nogal onhandig om mee te nemen.

Pluspunten

• verschillende borstels
  • gladdere tanden

Minpunten

• app werkt niet altijd goed
  • oplader voor als je op vakantie gaat

L1tjeuh 22-10-2017

Handige en zeer effectieve tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

Dit is een zeer handige en effectieve tandenborstel.
Mijn tanden hebben nog nooit zo proper gevoeld na het poetsen.
Deze tandenborstel ligt gemakkelijk in de hand, hij is gemakkelijk om mee te nemen op vakantie met de reisetui en handig dat je spoelglas ook je oplader is.
De app gebruik ik niet dagelijks, omdat soms het tanden poetsen wel wat snel moet gaan en zo. Deze vind ik niet altijd duidelijk, soms zegt hij dat ik aandacht moet hebben voor bijna heel mijn gebit, terwijl ik toch wel goed gepoetst heb op die moment.
Het belangrijkste is dat de tandenborstel doet wat hij moet doen en dat is goed poetsen, en dat doet hij zeker en vast.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Batterij gaat lang mee
  • Effectieve werking (tanden voelen zeer proper aan)

Minpunten

• De app is niet altijd even duidelijk

G456 21-10-2017

Beste ooit

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

De tandenborstel geeft een perfect resultaat. Je kan verschillende standen kiezen, het opladen is erg gemakkelijk. En hij ziet er ook nog prachtig uit.

metoyoutje 16-10-2017

tevreden over resultaat

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

Ik was al overtuigd bij het openen van de doos dat dit geen gewone elektrische tandenborstel zou zijn. hij ziet er prachtig uit ligt goed in de hand. met het reisetui ook heel handig om overal mee te nemen, ik kan hem nu in mijn handtas stoppen om middags nog eens te poetsen.
Ik heb de app geïnstalleerd en is handig je ziet waar je goed of minder goed poets, wanneer je moet poetsen en hoelang.
Ik denk dat mijn tandarts zal zien dat ik een nieuwe poetshulp heb want ik voel duidelijk dat ik beter poets. ik heb nogal wat last van tandplak en merk toch dat mijn tanden gladder aanvoelen.
ik ben al overtuigd ik zou hem al niet meer willen ruilen voor mijn oude tandenborstel.
De batterij gaat lang mee en ik moet nooit zoeken naar de oplader want het is het glas, ik vind dit heel handig.
De drie borstels doen ook hun beloofde werk.
en door de instelbare intensiteit kan je makkelijk aanpassen aan het verbeterde elektrisch poetsen.
Tot slot een echte aanrader!!!!!!!!!

Rob1234 13-10-2017

Schitterend resultaat

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

Deze tandenborstel is helemaal anders dan andere elektrische tandenborstels. Vanaf het eerste gebruik voel je het verschil. De tandenborstel maakt geen draaiende beweging, maar je hebt het gevoel dat hij "zweeft" over je tanden. Je hebt verschillende programma's waarmee je je tanden kan poetsen! En deze geven allemaal een schitterend resultaat! Je voelt dat je tanden glad zijn en geeft een ontzettend proper gevoel. Het lijkt alsof je je tanden vroeger nooit echt proper hebt gekregen! Bovendien zie je snel het verschil ... je tanden worden ook witter! En zonder speciale tandpasta hiervoor te gebruiken! Je kan de tandbortsel aansluiten via de app op je smartphone. Handig om te volgen hoe je poetst! Mijn tandarts maakt er handig gebruik van! Bovendien is het erg handig opladen van de tandenborstel ... hij geeft aan hoeveel batterij hij nog heeft. Je sluit je oplader aan. Je zet het philips glas er op en zet de tandenborstel erin. Makkelijk opladen zo. Ook een handige reisetui! Zeer luxueus! Makkelijk! Zorg wel dat je de usb reisetui hebt. Dan kan je zonder veel gesleur hem opladen op vakantie! Ik ben super tevreden! Iets hogere prijs, maar hij is het echt waard! Ik ben overtuigd. Ik wil nooit nog een andere! Ik beveel hem echt aan! Zet hem alvast op je wishlist met sinterklaas of Kerst!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Mooi design
  • Proper gevoel
  • Wittere tanden

Minpunten

• Iets duurder
  • Zorg dat je een usb reisetui hebt

wippelgem78 09-10-2017

Mooie borstel, mooie tanden

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

Mooi design, het oplaadglas is super cool en gewoon leuk! De borstel doet wat ie moet doen en met de app erbij krijg je nog ondersteuning en tips ook.
Soms is de app wat 'lastig'/tijdrovend en poets ik zonder de app.
Mijn tanden voelen heel glad en proper en zien er ook beter uit.

Pluspunten

• design
  • doet wat het moet
  • app

Minpunten

• 'tijdrovende' app

natdafstef 29-09-2017

Perfecte tandeborstel

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

Ik gebruik de Philips Sonicare DiamondClean Smart elektrische sonische tandenborstel sinds een 11 tal dagen en wil echt geen andere tandenborstel meer.

Sinds ik mijn tanden met deze tandenborstel poets, geloof ik dat ik mijn tanden voorheen nooit grondig gepoetst heb. Met de Philips Sonicare DiamondClean Smart elektrische sonische tandenborstel heb ik eindelijk het gevoel dat ik mijn gebit volledig reinig. Ik heb begin is het poetsen even wennen omdat de borstels en de intensiteit anders zijn dan bij het gebruik van een klassieke elektrische tandenborstel maar dit word je snel gewoon.
Met de Philips Sonicare DiamondClean Smart krijg je persoonlijke begeleiding door de Smart technologie en door de Philips Sonicare App.
Erg handig is de ingebouwde timer zodat alle segmenten van je mond even lang en even grondig gepoetst worden. Door de druksensor die de Philips Sonicare bevat kan je ook niet meer te hard poetsen/duwen op je tanden. Ook de vervangingsherinnering voor de opzetborstel is een pluspunt.
Al na 4 dagen 2x daags poetsen zijn mijn tanden echt witter geworden en voelen ze heel de dag fris, gladder en proper aan. Wat een heerlijk gevoel! Ik beveel het iedereen aan

Mijn tandarts zal super tevreden zijn!

Pluspunten

• Alles
  • Gemakkelijk

Minpunten

• Niks

Anneke79 29-09-2017

Tandartsmile

Geschreven voor: Philips HX9903 zwart

Ken je dat gevoel dat je bij de tandarts bent geweest en je tanden super glad en schoon voelen en ook zijn? Deze tandenborstel geeft je dit gevoel telkens weer. Sinds ik hem gebruik voelen mijn tanden gladder en schoner aan en ze zijn dit ook. De app is eenvoudig te installeren en geeft perfect aan waar je toch niet goed hebt gepoetst zodat je deze plaats extra aandacht kan schenken. Ik ben helemaal verkocht en wil geen andere meer en beveel hem iedereen aan. Wordt geleverd met een mooie etui en met een handige usb voor mee op reis. Alles is voorzien. Het is een investering die je dubbel en dik terug verdiend!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • mooi design