Philips HX9954 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX9954 blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Isabelle Maes 31-10-2017

Niet alleen de mooiste, gewoon de beste!

Ik Gebruik Dit Product:1-3 maanden
5 / 5
Niet alleen de mooiste, gewoon de beste!
31 oktober 2017
Ja de mooiste, al bij het uitpakken, maar voor mij is het toch het belangrijkste wat hij kan, en daarin kan hij nooit meer overtroffen worden. De verschillende opzetborstels zijn super handig, maar ook de mogelijkheid om de intensiteit aan te passen komt zeker van pas. Aanvankelijk was het wel een beetje aanpassen, ook omdat poetsen met deze tandenborstel aanvoelt als een totaal nieuwe ervaring. Onmiddellijk heel krachtig voor zo een licht en compact toestel. De intensiteit werd de eerste dagen dan ook op een lagere stand gezet, maar ondertussen ben ik het helemaal gewend en heb ik deze al wat opgedreven. Mondhygiëne is voor mij zo belangrijk, vooral al heel mijn volwassen leven en toch voelt het aan alsof mijn tanden nooit eerder zo gereinigd werden als nu met de Philips Sonicare. De app is niet zo mijn ding, maar je hoeft hem ook niet te gebruiken.

Pluspunten

• tandarts-schoon-gevoel
  • laadt snel op
  • batterijduur
  • design

poemperoem 31-10-2017

Technologisch gestuurde tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Ongelooflijk wat deze tandenborstel allemaal kan. Deze tandenborstel gaat technologisch zeer ver. Automatisch wordt de geplaatste opzetborstel herkend, zodat de juiste functie en timer gebruikt wordt bij het poetsen.
Ook tot 2 weken lang wordt er bijgehouden hoe je poetst zonder synchronisatie met de beschikbare app. Verschillende functies met verschillende borstels voor een gewenst resultaat: wittere tanden, sterker tandvlees,...
Het toestel en de accessoires hebben ook een leuk design. Zo is er een handig stolpje waar de borstels in geplaatst en beschermd worden. De reisetui bevat een oplaadfunctie via usb, hoe handig is dit!
Kortom een super tandenborstel.

Misschien één klein nadeel in het begin is het wel wat wennen aan de borstels, want die spetteren nogal veel. Ook de prijs vind ik persoonlijk nogal hoog voor een tandenborstel, maar eens je natuurlijk al die extra's en troeven gewoon bent, wil je ze niet meer kwijt. Ik doe het vooral voor wittere tanden en heb toch de indruk dat het werkt.

Pluspunten

• batterij gaat lang mee
  • veel mogeijkheden
  • design
  • reisetui met lader

Minpunten

• prijs
  • spetterd veel

missladyt 27-10-2017

degelijke kwalitatieve tandverzorging

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Ik mocht deze tandenborstel testen en ik kan niets anders dan positieve feedback geven! Ik heb intussen mijn ouden elektrische tandenborstel in een hoekje opgeborgen want tanden poetsen met deze PHILIPS SONICARE is de max. Mijn tanden zijn zichtbaar witter geworden en voelen super glad aan.
De app is makkelijk te installeren en is ook duidelijk in gebruik. Al gebruik ik deze niet elke keer.
Mooi design! Met 4 verschillende opzetstukken die telkens een andere functie hebben. Er is zelfs een leuk reisetui bij.
Ik raad deze tandenborstel aan, ik zou echt niet meer zonder kunnen.

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• hoog prijskaartje

Els 26-10-2017

Overtreft opnieuw zijn voorgangers!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Ik heb nog maar mijn pakketje uitgepakt, en mijn dochter is al meteen weg van het ontwerp. Wat een hippe tandenborstel! En bovendien poetst hij je tanden ook nog eens super. Na iedere poetsbeurt voelen ze superzacht aan. Ik gebruik al lang een Philips Sonicare, dus de trilbewegingen ben ik al gewoon. Voor iemand die dit de eerste keer gebruikt, is het waarschijnlijk wat wennen.
De app is ook een fantastische meerwaarde! In het begin wat moeite om te snappen hoe tandenborstel en app verbinden met bleutooth, maar na een paar keer lukt dat wel. Geduld blijkt de gouden tip te zijn en dan gaat alles vanzelf. Sinds we de app gebruiken, is het bijna onmogelijk om je tanden nog op een slechte manier te poetsen. :-)
Misschien nog een klein minpuntje: in tegenstelling tot mijn vorige Sonicare, is dit model gladder (en dus glibberiger) en ligt die niet zo makkelijk stil als je die plat legt.

Pluspunten

• app

Minpunten

• beetje glibberig

r1m1 25-10-2017

Aanrader

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Bij het openen van de doos Wow wat een unieke tandenborstel een leuke oplader ( het oog wil ook wat ) en handige lader voor onderweg. Advies is om even rustig de tijd te nemen om alles door te lezen , de app te installeren en proberen van alle nieuwigheden. Tijdens het poetsen was het voor mij wennen aan het spetteren maar het resultaat mag er zijn. een heel glad gevoel aan mijn tanden, Na 2 minuten zijn uw tanden grondig gepoetst er kan een keuze gemaakt worden uit diversen opzetborsteltjes en poets standen voor witte tanden / gevoelig tandvlees kortom een volledige gebitsverzorging inclusief tongreiniging . De app geeft aan waar je moet poetsen en hoe lang al weet je dit na verloop van tijd zelf ook wel. Na het tandenpoetsen kan deze worden geplaatst in een glas wat tevens de oplader is een designstuk een maal per 2 weken laden is voldoende.

Pluspunten

• Geweldig poetsresultaat
  • Batterij gaat lang mee
  • Handige lader voor onderweg
  • Tandarts schoon gevoel na elke poetsbeurt

AnnBogaert 22-10-2017

Super

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Reeds van bij opening van de doos had ik een waw-gevoel en dat is doorheen het gebruik deze week alleen maar versterkt. Het design van deze tandenborstel is echt schitterend, ook de accessoires die erbij geleverd zijn, hebben een moderne en leuke look. Aan te raden om eerst de handleiding goed door te nemen. Op die manier kan je uitzoeken welke opzetborstel het best bij je past. De app wijst zichzelf uit, maar werkte bij mij niet onmiddellijk. Ik vind het persoonlijk een leuk hebbeding, maar ben hier eigenlijk weinig mee bezig. Ik was altijd een ander merk van elektrische tandenborstel gewoon. Ik was er heel tevreden over. Deze Philips trilt echter veel harder, dus voor mij waren de 3 intensiteitsstanden wel een opluchting. De fijne opzetborstel zorgt ervoor dat je gemakkelijk de achterste kiezen kan bereiken. Na het poetsen heb je echt een fris en proper gevoel, de tanden voelen glad aan. Alleen de bedenking waar je de opzetborstels kan aankopen. Ik kon al lezen dat ze ook vrij duur zijn om te vervangen. Iets wat ik uiteindelijk er wel voor over heb, aangezien ik zeer tevreden ben over het poetsresultaat. Ik gebruik de white-opzetborstel. Kan nog niet zeggen dat ik een verschil zie qua kleur, misschien komt dit nog. De bijgeleverde tongspray is leuk en efficient. De batterij gaat zeer lang mee (nu al enkele dagen zonder te moeten herladen). Het glas is leuk, alleen de vraag of dit te bestellen is wanneer het zou breken. Door een kleine trilling geeft de tandenborstel aan dat je voldoende hebt gepoetst. Handig, al was ik niet altijd klaar wanneer de tijd al voorbij was. De reistas met usb oplader is super handig en echt vernieuwend. Zeker een meerwaarde! Ik kan deze tandenborstel echt alleen maar aanbevelen. Hij is zijn hogere prijs meer dan waard!

yvesd 20-10-2017

Aanrader toestel voor een schitterend poetsresultaat

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Het pakket wordt geleverd met 4 verschillende opzetstukken, dit om zo grondig mogelijk de volledige mond te kunnen poetsen. Er is gedacht aan de tanden, de tong, het tandvlees en zelfs de frisse adem (er wordt een ademspray bijgeleverd).En ja, na een eerste poetsbeurt merk je wel het verschil. Het resultaat zie je direct. De tanden zijn veel gladder en mooier gepoetst dan voorheen (poetste ook al elektrisch). De app heb ik de eerste 2 weken gebruikt, nu niet meer. De verbinding werkte niet optimaal en als ik opnieuw begon te poetsen kleurden de vlakken niet mee, dus is niet individueel. Dit gadget hoeft er dus niet bij. Het gevoel aan de mond is wel wennen, gaat nu beter, in het begin was het raar. Ook je tong reinigen kriebelt enorm in het begin, na enkele keren ben je eraan gewoon. Ik vind het een toptoestel. Het opladen via het glas is ook top. Het design van het glas is heel mooi in de badkamer. Ik zou nog graag een extra set hebben voor mijn partner, zodat we niets steeds een ander borsteltje moeten opzetten.

Pluspunten

• zeer goed poetsresultaat
  • goed resultaat op enkel 2 minuten
  • mooi design
  • handig op te laden, ook op reis
  • reisetui

Minpunten

• app werkt niet altijd
  • de prijs

Rhox 17-10-2017

Geweldig slimme tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Deze 'slimme' tandenborstel is echt geweldig!
Het begint al bij de verpakking, een prachtige grote doos met alle accessoires erbij:
- Premium Plaque Defense opzetborstel (2x)
- Premium Gum Care opzetborstel
- Premium White opzetborstel
- Premium TongueCare+ tongreiniger
- Oplaadglas
- USB hardcase reisetui
- Opzetborstelhouder
- Antibacteriële tongspray
- Handleiding
Op zich was dit al indrukwekkend, daarbij komt nog een (gratis) Sonicare app!
Deze slimme tandenborstel registreert exact hoe je poetst en stuurt dit door naar de Sonicare app op je smartphone.
Dit is mogelijk door de microchip in de opzetborstel die je poetsgedrag niet alleen opslaat, maar ook rechtstreeks weergeeft als je tijdens het poetsen de app gebruikt.
Verder is de chip ook in staat het type opzetborstel te herkennen en daarop automatisch de juiste poetsstand en poetsintensiteit in te stellen.
Dus alles wordt perfect opgevolgd via de app en stuurt je bij waar nodig (druk, tijd , etc...).
De verschillende opzetborstels zelf zijn geschikt voor allerlei doelen (poetsen, witten, tong).
Tevens heeft de tandenborstel zelf 3 verschillende standen (intensiteit).

Na een dikke week deze tandenborstel uitgetest te hebben, sta ik nog steeds versteld van de mogelijkheden die deze tandborstel biedt!
Nooit gedacht dat zelfs zo'n alledaagse tandenborstel zo vooruitgaat met z'n tijd.
Hij is tevens degelijk gemaakt, dat voel je gewoon aan dit toestel.
De accu van de tandenborstel is oplaadbaar via het meegeleverde reisetui en oplaadglas. Dus geen probleem om hem mee op reis te nemen.
En de resultaten zijn uitmuntend, ik ben enorm blij deze tandenborstel te gebruiken, mijn tanden en tandarts zullen dit appreciëren.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Accessoires
  • Goede werking

Minpunten

• prijs

domi77 14-10-2017

Schitterende (tanden)borstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Vooraf eens de prijs opgezocht en was toch verschieten, maar al van bij de opening van het pakket was het een wow (mooi design, makkelijk mee te nemen doosje voor op reis, mooi oplaadglas, kortom alles op en aan). Ik had een elektrische tandenborstel maar de Philips Sonicare is niet te evenaren. Na het installeren van de app heb ik deze gevolgd en ik moet zeggen: Mijn tanden zijn glad en voelen veel verzorgder aan dan voorheen. De app is soms niet helemaal correct (qua plaatsbepaling) bij het poetsen, maar is zeker een uitstekende hulp!!! De timer en de frequentie op de wisselen naar een ander zone is perfect! Ik heb de tanden nog nooit zo efficiënt gepoetst! De opzetborsteltjes worden steeds goed herkend, maar de prijs ervan valt ietwat duur uit, maar gelet op de kwaliteit van het poetsen is dit snel vergeten. Ik poets nu al enkele dagen zonder opladen en ook hier terug een pluspunt (minder opladen). Ik kies steeds de hoogste stand van de intensiteitsniveau's, als ik de laagste neem ben ik precies niet aan het poetsen ;-) Ik vind dit een echte toptoestel! De reisetui is zeer leuk, maar enkel een USB aansluiting is misschien toch wat weinig. Nu ik het nog verder getest heb, merk ik wel weinig verschil met de verschillende opzetborsteltjes. Ik wissel af en toe, en bij allen heb ik een zeer goed resultaat, maar of je daarmee echt het verschil maakt dat weet ik niet. Het blijft hoe dan ook een toptoestel!!

Pluspunten

• accuduur
  • design
  • resultaat van het poetsen
  • reisetui

Minpunten

• prijs van het toestel en opzetstukken

kimdn 13-10-2017

De vooruitgang van de tandenborstel

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Technologie staat niet stil... dus ook niet in de wereld van de mondhygiëne...
Maar toen ik las dat bij de nieuwe Philips Diamondclean Smart een poetsapp zat, was ik toch wel verbaasd. Hoe gek kan je het bedenken?
Na de tandenborstel nu enige weken gebruikt te hebben vind ik het nog steeds gek. Ik zie ook de meerwaarde er niet echt van in.
De tandenborstel zelf daarentegen is, naar goede 'sonicare' gewoonte, fantastisch. Deze tandenborstel komt met verschillende nieuwe opzetstukken en borsteltjes. 1 voor elke toepassing: witte tanden, gezond tandvlees of een schone tong? Voor elke toepassing een ander borsteltje dat via bluetooth met de app geconnecteerd kan worden. Zo laat de app je ook op tijd weten wanneer het borsteltje vervangen dient te worden en wanneer de batterij van je handset opgeladen moet worden.
Alleen herkent de app niet steeds waar ik juist aan het poetsen ben. Daardoor geeft hij aan dat ik stukken overgeslagen ben en moet ik steeds zones opnieuw poetsen. Een te verbeteren puntje dus...
Zoals eerder gezegd, een beetje nutteloos. Maar dit doet niets af aan de capaciteiten van deze uitstekende tandenborstel.
Voor het eerst is het ook een tandenborstel met een kleurtje: donkerblauw. Straalt een zeker elegantie uit. Prachtig gewoon.

Pluspunten

• design
  • vele opties

Minpunten

• laadglas
  • prijs

Karel V. 10-10-2017

Tandarts schoon gevoel!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Al bij het openmaken van de verpakking is het duidelijk dat deze tandenborstel niet te vergelijken is met mijn vorige OralB. Ik was meteen verkocht aan de matblauwe kleur en de koperen accenten, wat een prachtig design! Ook over de handige reisetui (met ingebouwde USB-lader) en het laadstation die onder het glas staat, is duidelijk goed nagedacht.

Na de eerste poetsbeurt had ik direct iets van "wow, wat een verschil met die vorige tandenborstel!". M'n tanden voelen veel gladder aan, maar dat komt ongetwijfeld door het feit dat je door het gebruik van de app, veel meer gedreven bent om meer dan 3 minuten je tanden te poetsen, iets wat ik vroeger nooit zou gedaan hebben.

Nadat ik het 18-daagse reinigingsprogramma voor beter tandvlees heb uitgeprobeerd, merk ik een enorm verschil! Mijn tandvlees bloedt niet meer, en mijn tanden voelen veel gaver aan.

Het enigste minpuntje is natuurlijk de prijs, zowel het toestel als de vervangborsteltjes (10€/stuk) zijn zeer duur, maar als ik naar het resultaat kijk, heb ik het er wel voor over. Voor mij geen ander meer!

Pluspunten

• Stimuleert om je tanden beter en meer te poetsen
  • Zeer stijlvol en mooi design

Minpunten

• Prijs

sdde 05-10-2017

Geweldige tandenborstel!

Geschreven voor: Philips HX9954 blauw

Ik werd al helemaal overweldigd toen ik de doos opendeed. Wat een knap design! En het mooie oplaadglas maakt het plaatje helemaal af!
Mijn enthousiasme werd nog groter na het 1ste gebruik. Wat een verschil met mijn vorige tandenborstel (ook elektrisch, niet sonisch). Zowel mijn tanden als tandvlees voelen super clean aan. En door de verschillende opzetborsteltjes, de poetsstanden en intensiteitniveaus kun je gemakkelijk uitproberen wat voor jou best is. Er zit zelfs een tongborsteltje en spray bij! En via de app wordt bijgehouden waar je wel of niet hebt gepoetst.
Is ook gemakkelijk mee te nemen op reis, er zit namelijk een oplaadetui met USB bij.
Ik vind dit zeker z'n geld waard en zou dit toestel aan iedereen aanraden!

• Grondige poetsbeurt
  • Tal van assecoires