Oral-B Pro 2 2000 CrossAction Pink Elektrische Tandenborstel

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Pro 2 2000 CrossAction Pink Elektrische Tandenborstel op Kieskeurig.be.

Alyssa S 30-04-2019

Heerlijke tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B Pro 2 2000 CrossAction Pink Elektrische Tandenborstel

Inmiddels gebruik ik deze tandenborstel al 2 weken. Hij is heerlijk. Hij heeft 2 standen, waardoor je ook op de iets pijnlijkere plekjes rustig kan poetsen.
Hij geeft doormiddel van een trilling na 2 minuten aan dat je klaar bent, tenzij je natuurlijk langer wilt doorpoetsen!
De accu gaat een aantal dagen mee, waardoor je makkelijk even een weekendje weg kan.
Ik heb hem gratis mogen ontvangen en ben er erg blij mee! Ga er zeker mee doorpoetsen.

Pluspunten

• Timer
  • 2 standen

Minpunten

• Geen opbergmateriaal

Laura Scheper 29-04-2019

Fijne duurzame tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Pro 2 2000 CrossAction Pink Elektrische Tandenborstel

Deze tandenborstel is voor iedereen een aanrader. Door de timer (4 keer 30s) weet je precies of je overal lang genoeg hebt gepoetst. Toen ik dit product kreeg was ik sceptisch over het lampje dat aangeeft wanneer je te hard drukt, maar het werkt super! Vooral bij de achterste kiezen druk ik over het algemeen wat harder, omdat het zo lastig te bereiken is. Met het rode lampje ben ik daar veel meer op gaan letten.
Ook de accuduur is top, je doet tot wel 2 weken met 1 keer opladen. Ideaal voor op vakantie dus.
Het design is simpel, maar het ziet er alsnog kwalitatief goed uit. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Timer
  • Druksensor
  • Accuduur

Lise 29-04-2019

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Oral-B Pro 2 2000 CrossAction Pink Elektrische Tandenborstel

k heb de PRO 2 2000N nu een week in gebruik en ik ben heel enthousiast. Mijn oude Oral B tandenborstel begon het na vele jaren te begeven. Ik merk een gigantisch verschil met deze nieuwe. De motor heeft veel meer kracht en de timer zorgt voor makkelijk gebruik. Ook vind ik het rode lampje dat gaat branden wanneer je te hart poetst echt ideaal! Na een week gebruik heb ik hem nog niet hoeven opladen, dus dat is positief. Ik heb de tandenborstel gratis ontvangen, maar als ik hem zelf had moeten betalen vind ik hem wel relatief duur. Dat is dan ook het enige minpuntje.

DaniellaB 29-04-2019

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B Pro 2 2000 CrossAction Pink Elektrische Tandenborstel

Heel fijn om mee te poetsen door de twee verschillende poetssnelheden. Mijn gevoelige tandvlees gaat op deze manier niet direct irriteren als ik even iets te hard druk. Super fijn dat ik dit product gratis heb mogen ontvangen.

Vera D 26-04-2019

Lange accuduur!

Geschreven voor: Oral-B Pro 2 2000 CrossAction Pink Elektrische Tandenborstel

Hele fijne tandenborstel! Er zitten 2 verschillende standen op waardoor je je tandvlees ook kan poetsen. De tandenborstel geeft ook aan of je te hard poetst. Na het gebruiken merk ik dat mijn tanden veel fijner aanvoelen voor mijn tong. De accuduur is erg lang en snel opgeladen. Ik heb de tandenborstel gratis mogen ontvangen maar ik raad hem zeker aan! Erg fijne tandenborstel!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • 2 standen
  • Drukdetector

Hanna3012 25-04-2019
  • Product gekregen

Prima product, fijn in gebruik

Geschreven voor: Oral-B Pro 2 2000 CrossAction Pink Elektrische Tandenborstel

Afgelopen week kreeg ik deze tandenborstel thuisgestuurd. Nadat ik deze elektrische tandenborstel een paar keer had gebruikt, merkte ik dat mijn tandvlees en tanden er veel beter uitzagen. Erg positief dus! Ook kan de accu lang mee, waardoor je niet altijd een oplader mee hoeft te nemen als je een weekendje weg gaat. Kortom, prima product die doet wat het beloofd.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Accu