Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Poetsstand
sensitive, standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel op Kieskeurig.be.

Anne1970 12-07-2017

Oral-B PRO 2 2000N Elektrische Tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Deze Oral-B PRO 2 2000N elektrische tandenborstel heb ik nu twee weken en bevalt me prima.
Heb op dit moment het gevoel dat mijn tanden veel schoner en gladder worden.
De indicatie (rode lamp) gaat branden als je te hard drukt.
De batterij gaat echt lang mee. 1 x opladen na 2 weken (2 x per dag poetsen)
Ik kan hem echt aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • batterij gaat niet snel leeg

CindyB80 07-10-2017

Schonere tanden

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Deze elektrische tandenborstel is zeker een aanrader. De tandenborstel ligt makkelijk in de hand en is niet te zwaar. De eerste keer dat ik deze tandenborstel ging gebruiken had ik echt het gevoel dat mijn tanden schoner waren dan met mijn vorige elektrische tandenborstel. De tandenborstel heeft een functie dat het lampje brandt wanneer je te hard poetst. Dit was voor mij wel een eye-opener om erachter te komen dat je al snel te hard drukt.
De batterij van de tandenborstel gaat ongeveer een week mee. Het opnieuw laden van de tandenborstel gaat behoorlijk snel.
Ik mis wel wat extra accesoires, zoals een reis etui. Of een oplader waarbij je de opzetstukjes kan bewaren. Vooral wanneer ik kijk naar de prijs van deze tandenborstel, denk ik dat het er best vanaf had gekund.
Ondanks een paar verbeterpuntjes vind ik deze tandenborstel echt een aanrader. Natuurlijk kan je voor een goedkopere variant gaan, maar naar mijn idee roteert de borstelkop minder snel bij de oudere varianten van Oral-b.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • waarschuwingslampje

Minpunten

• extra accessoires

TristanvanBreda 02-10-2017

Goeie borstel die zijn werk goed doet!

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik was al een tijdje op zoek naar een degelijke elektrische tandenborstel voor een niet al te hoge prijs. Ik had zelf een Philips apparaat waar ik niet geheel tevreden over was. Hij ligt goed en stevig in de hand. Bij het eerste gebruik van dit apparaat had ik meteen het idee dat mijn tanden schoner waren. Het is even wennen want vergeleken met mijn oude apparaat gaat deze wat grondiger te werk, dat voel je ook. Er zit een waarschuwings lichtje op die gaat branden als je te hard drukt, erg handig want dit is één van de dingen die ik fout deed met mijn vorige apparaat. Het design is simpel maar dat maakt het schoonmaken ook weer een stuk makkelijker.

Pluspunten

• Degelijk
  • Maakt goed schoom
  • Waarschuwings lampje bij te hard drukken

William 01-10-2017

Prima tandenborstel voor een goede prijs

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik was aan een nieuwe elektrische tandenborstel toe. Dat moest uiteraard weer een Oral-B zijn. Mijn keuze viel onder andere op de Pro 2000N vanwege de poetsdrukcontrole functie. Het is erg handig. Als je te veel druk uit oefent op je tandvlees gaat als waarschuwing t rode licht op de tandenborstel aan. Hij ligt ook lekker in de hand. Ik gebruik hem zelf vaak als ik onder de douche sta. Door de rubberen grip glijdt de tandenborstel niet uit je hand. De batterij gaat ook een lange tijd mee. Ik gebruik hem nu al 10 dagen 2 a 3 keer per dag en heb hem nog niet op hoeven te laden. De Pro 2000N voldoet aan mij verwachtingen en voor wat betreft de batterij overtreft hij deze zelfs.

Pluspunten

• poetsdrukcontrole functie
  • Lange batterijduur

michelle 01-10-2017

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Heb nu sinds 2 weken deze tandenbostel en hij bevalt me erg goed.
Voel na het poetsen echt duidelijk dat mijn tanden veel schoner aanvoelen dan met een "normale" tandenborstel.
De tandenborstel geeft met een andere tril aan dat je 30 seconden aan het poetsen bent, dus je weet precies wanneer je 2 minuten bezig bent. Zelf heb ik de neiging om veelste hard te poetsen, maar nu gaat er een rood lampje branden als dat gebeurt.
Batterij gaat ook zeker een paar weken mee.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Lampje voor te hard poetsen
  • Geeft aan als je 30 seconden poetst

Annatascha 30-09-2017

Een aanrader

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

De tandenborstel heeft voor mij de volgende voordelen. De tandenborstel is te gebruiken in de badkamer omdat de borstel een waterbestendig handvat heeft. Wat ik heel prettig vind, is dat tijdens het poetsen na 30 seconden een kort signaal klinkt, in totaal drie keer. Ik weet dat ik dan weer verder kan naar het volgende gedeelte in mijn gebit. Zo poets ik elk gedeelte van mijn gebit even lang. Na twee minuten hoor ik een lang signaal, die aangeeft dat mijn poetsbeurt gereed is. Echt nadelen kan ik over deze tandenborstel niet noemen. Althans, ik ben ze nog niet tegengekomen. Ik heb zeer gevoelig tandvlees en deze borstel is hiervoor uitermate geschikt. De tandenborstel heeft namelijk twee standen. Ook een stand voor gevoelige tanden. Het voelt dan net alsof mijn tandvlees wordt gemasseerd. Wanneer ik wil poetsen, pak ik de andere stand, en draait de tandenborstel zeer snel. Sinds ik deze tandenborstel gebruik, heb ik het gevoel dat mijn tanden en tandvlees veel schoner zijn. De tanden voelen ook gladder aan. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Twee standen
  • Waterbestendig handvat

Savila 28-08-2017

Fijne elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik ben zeer tevreden met deze elektrische tandenborstel. Inmiddels ongeveer een maandje in bezit. Hiervoor eigenlijk altijd een normale tandenborstel gehad, maar uiteindelijk toch besloten om een elektrische tandenborstel te kopen omdat ik veel tandvleesproblemen heb. Tandarts raadde mij aan om elektrisch te gaan poetsen omdat dit beter je tanden poetst. Ik merk dat ik inderdaad minder last heb van mijn tandvlees. Het fijne is dat deze aangeeft wanneer je te hard doet poetsen. Al met al een super fijne tandenborstel. Ik raad hem zeker aan als je een fijne, maar niet te dure tandenborstel zoekt.

Pluspunten

• Geeft aan wanneer te hard poetst
  • Fijne, zachte borsteltje

Yvet 28-10-2019

Goede accuduur

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Onlangs de Oral B pro 2 2000n gekocht. Werkt prima. De krachtige stand is geweldig en het tandenoppervlak lijkt merkbaar gladder. Te hard drukken zie je meteen dmv het rode lampje dat oplicht. Opvallend is dat hij minder geluid maakt dan de lagere versies. Ik ben er dik tevreden mee. Ligt fijn in de hand. De batterijduur (en type accu) is waarom ik voor deze versie heb gekozen. De hogere versies zijn niet nodig (smart). De prijs is goed in verhouding met het product. Enige: Ik kom er niet achter wat het verschil is met de pro 2 2000s.

Pluspunten

• gebruiksduur accu
  • krachtiger waardoor gladder resultaat

Piet Boom 26-09-2019

Poetst fijn en maakt goed schoon

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Deze elektrische tandenborstel poetst fijn en je kunt de poetssnelheid instellen. Ook maakt de tandenborstel het gebit goed schoon. Ik geef geen cijfer 10 omdat ik hem pas een paar dagen heb. Hij kan nl nog stuk gaan.

Pluspunten

• Poetst fijn
  • Snelheid instelbaar op 2 standen
  • Maakt gebit goed schoon

Liske H 30-04-2019

Een goede betaalbare tandenborstel voor het hele gezin

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik ben erg tevreden over deze tandenborstel. Ik reis veel en de accuduur van de borstel gaat meer dan een week mee wat erg fijn is. De borstel heeft twee verschillende standen waardoor de gevoelige plekjes in de mond ook goed worden schoongemaakt. Door de druksensor weet je precies wanneer je te hard drukt waardoor je je tanden beter reinigt en de borstelkop langer meegaat.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Gebruiksmodi

RamonH 30-04-2019

Helemaal prima!

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik vind de OralB Pro2 een hele fijne elektrische tandenborstel, hij is erg krachtig en hiermee kan je in alle kleine hoekjes komen. Ik kan bij plekjes waar ik eerst eigenlijk niet kon komen. Hij trilt na elke 30 seconden en licht rood op als je te hard poetst. Ook ligt de tandenborstel goed en stevig in de hand. De batterij gaat lekker lang mee. Ik heb deze tandenborstel gratis gekregen om hier vervolgens een review over te schrijven.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Veel geluid
  • Hoge prijs

Siem K. 30-04-2019

Top product voor zijn prijs!

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Wat een fijne tandenborstel is dit! Door deze tandenborstel ben ik erachter gekomen dat ik soms toch net iets te veel druk op mijn tanden zet dan goed is. Mijn gevoel zegt dat de tandenborstel ook meer rotaties maakt en sterker is dan ik gewend ben van mijn borstels. Ook al heb ik deze tandenborstel gratis ontvangen om uit te testen vind ik wel dat er een klein minpuntje aan zit. Doordat de bostel twee standen heeft die met dezelfde knop worden bestuurd, moet je altijd twee keer op de knop drukken om hem uit te zetten. Bij mijn vorige tandenborstel was dit niet het geval, en ik ben er eerlijk gezegd nog steeds niet helemaal aan gewend. Ook krijg ik nu na vaak gebruik het idee dat de rotaties afnemen. Mijn conclusie is dan ook dat dit zeker een goede tandenborstel is die erg sterk is en veel rotaties maakt. Houd wel rekening mee dat het kan zijn dat je aan de besturing van de tandenborstel moet wennen, en de borstel naar mate van tijd kan verslechteren in prestatie.

Pluspunten

• Mooie Prijs
  • Sterke borstel

Minpunten

• Bediening
  • Afnemende prestatie

Jan Pieter Kramer 30-04-2019

Goede tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Zoals ik al zei is dit een goede tandenborstel! Hij ligt lekker in de hand, heeft een lange accuduur en een poetsdruk controle wat ik heel handig vind! Een minpuntje is dat hij geen klok heeft, zo zie je niet hoelang je nog moet poetsen. Voor de rest is het een prima tandenborstel! Een aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Lekkere ligging
  • Goede prijs/kwaliteit
  • Lange accuduur

Minpunten

• Geen tijd

Rickvz 19-04-2019
  • Product gekregen

Perfect en Makkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik heb hem nu al een aantal dagen en ik ben et tot nu toe heel erg blij mee.
Hij is heel makkelijk te gebruiken En hij maakt ook goed schoon. Hij is makkelijk te gebruiken. En op te laden. Hij kan 2 weeken mee met 1 oplaad buurt. Hij poetst goed en schoon

Pluspunten

• Makkelijk bedienen
  • 2 standen
  • Voelt zacht aan

Minpunten

• Hard geluid

HannekeR87 18-01-2019

Fijn en handige tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

In het begin moest ik erg wennen aan deze elektrische tandenborstel. Hij zag er mooi uit en ik wilde hem graag meteen testen. Hij heeft 2 standen, wat sneller en wat rustiger. De snelle stand gaat erg hard vergeleken met mijn vorige tandenborstel en komt daardoor wat grof en ruw over. De rustigere stand vind ik wat prettiger. Wat een luxe, hij geeft aan wanneer ik moet wisselen van mondgedeelte. Ik merk dat ik veel te snel ga en dat de tandenborstel mij hierin afremt. Hij ligt fijn in de hand en is prettig verder in gebruik al gebruik ik de harde stand dan dus niet zo graag. Al met al een borstel die ik nog graag lang wil gebruiken, ik heb hem gratis mogen testen.

Pluspunten

• Verschillende standen
  • Laadt snel op

Minpunten

• Intensiteit is even wennen, gaat erg hard

Michel P 20-11-2018

Prima ding, alleen niks voor mij

Hallo allemaal.

Graag deel ik met jullie mijn ervaring over de Oral-B Pro2 2000N van Braun.

Dit product heb ik gekregen om te testen en in de afgelopen 1,5 maand zijn de volgende punten mij opgevallen:

Een aantal dingen zijn positief opgevallen en en aantal negatief. Hieronder staan ze punt voor punt uitgelegd.

Positief:
• De batterij!!!
De batterij gaat lang mee dankzij de dubbele batterij die erin zit! Tip: leg de tandenborstel alleen in de houderals het apparaat een rood lampje aangeeft dat de batterij leeg is. Veder het apparaat gewoon los in de badkamer leggen voor een langdurig gebruik van de batterij.

•Het geluid
Tuurlijk maakt een elektrische tandenborstel geen heerlijk geluid, maar van deze tandenborstel is het wel acceptabel.

• Het design
Het oog wilt ook wat en deze tandenborstel is mooi ontworpen en de kleuren zijn strak.

En dan nu de nadelen:

• De ronde kop
De ronde kop vind ik persoonlijk een groot nadeel van deze tandenborstel als ik het vergelijk met een elektrische tandenborstel met een traditionele kop (bijvoorbeeld de Somicare van Philips). De kop is te breed waardoor het lastig is om in de hoeken van je mond te komen zonder je lippen enorm uit te rekken en het resultaat vind ik ook minder dan met een traditionele kop.

•Druksensor
Ik heb deze getest op mijn hand en dan werkt ie wel als ik te hard druk, maar in mijn mond werkt het niet... alleen als ik heel hard druk. Beetje raar, maar het is ook niet echt een must-have vind ik.

Alles samen genomen vind ik de Oral-B pro 2 niet de beste elektrische tandenborstel vanwege de poetskop. Heb je hier echter geen problemen mee dan raad ik deze tandenborstel zeker aan!

Pluspunten

• Batterij
  • Geluid

Minpunten

• Ronde kop
  • Druksensor

Beau V. 03-11-2018
  • Product gekregen

Super fijne tandenborstel!

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik poets sinds 3 jaar elektrische omdat ik beugeldraadjes achter mijn tanden heb. Net toen ik toe was aan nieuwe tandenborstel, mocht ik deze oral-b pro 2 2000N gratis uitproberen. Ik was gelijk enthousiast over hoe schoon mijn tanden voelden toen ik klaar was met poetsen. In het begin vond ik de rotatie wat hard, maar gelukkig heeft hij twee standen. Inmiddels gebruiken ik en mijn vriend de tandenborstel twee maanden en zijn wij er dik tevreden mee. Hij is gemakkelijk schoon te maken en hoeft ongeveer maar 1x per week opgeladen te worden. Het enige wat minder fijn is, is dat het oplaad snoertje vrij kort is en dat de borsteltjes vrij duur zijn.

Pluspunten

• Twee rotatie snelheden
  • Tandarts schoon gevoel
  • lange batterij duur
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• kort oplaad snoer
  • Borsteltjes zijn prijzig

Ghong 22-10-2018

Elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Dit product is zeker aan te raden Er zitten namelijk verschillende standen op hoe hard je de borstels wilt laten draaien. Ook geeft de tandenborstel zelf aan, doormiddel van een rood lampje, of je te hard poetst, zo ja, dan gaat het rode lampje aan. Verder ligt het makkelijk in de hand, ondanks dat ik wat kleinere handen heb. Dit product heb ik gratis ontvangen om te testen en het is zeker een echte aanrader!

Pluspunten

• Ligt makkelijk in de hand
  • Geeft aan wanneer je te hard poetst
  • Verschillende standen hoe hard de borstel draait

Sheila 18-10-2018

Schoner gebit, handige druksensor en goede batterijduur!

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

Ik heb de Oral-B Pro 2 2000N Cross Action nu een aantal weken in gebruik en ben over het algemeen erg tevreden. Het product heb ik gekregen om te testen, maar mij is wel gevraagd een eerlijke review te schrijven. Wat ik heb gemerkt is dat mijn tanden een stuk beter gereinigd worden dan met een handtandenborstel en blijkbaar poetste ik toch regelmatig te hard. De poetsdruksensor van deze tandenborstel licht namelijk regelmatig rood op. Handig, want je weet meteen dat je zachter moet poetsen, maar op het moment dat de sensor af gaat, gaat de tandenborstel wel langzamer bewegen. Twee kleine puntjes die ik persoonlijk wat minder vind: de tandenborstel maakt vrij veel geluid en het trillen van de timer is vrij hard. De tandenborstel is heel eenvoudig schoon te houden en een volle batterij gaat 1 tot 2 weken mee. Kortom: mijn gebit is mij dankbaar :)

Pluspunten

• Mondhygiëne
  • Poetsdruksensor
  • Batterijduur

Minpunten

• Hard geluid
  • Timer trilt vrij hard

Ria 12-10-2018

Goede tandenborstel, lange accuduur

Geschreven voor: Oral-B PRO 2 2000N CrossAction Elektrische Tandenborstel

De tandenborstel heeft een eenvoudige vormgeving (blauw-wit). Ligt gemakkelijk in de hand. Is voor iedereen gemakkelijk te bedienen. Ruim voldoende snoer aan de oplader ( 90 cm.) Heel fijn is de poetsdrukcontrole op het toestel, die door middel van een rood lampje aangeeft als er teveel druk op het tandvlees wordt uitgeoefend. Dit maakt dat de tandenborstel iets meer comfort biedt dan het eenvoudige model.
Ik heb de tandenborstel gekregen om uit te testen, maar gezien de prijs kwaliteit verhouding zou ik hem iedereen aan raden
Een prima tandenborstel voor deze prijs, en hier ga je ongetwijfeld heel veel plezier aan beleven

Pluspunten

• Lange accu duur