Philips HX8432/03 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX8432/03 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Giny 22-01-2019

Top product, snel alle ruimtes tussen de tanden schoon

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

De airfloss is handig en eenvoudig in gebruik. Maakt met water en lucht de ruimtes tussen je tanden goed schoon. Ik ben super tevreden.

Pluspunten

• Met lucht en water
  • Snel
  • Makkelijk in gebruik

Lisa10 21-01-2019

Kwalitatief product, doet mij meer flossen

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

Ik ben iemand die niet vaak flost, maar sinds ik de Airfloss heb, doe ik dit veel meer.
Ik heb het gevoel dat mijn tanden beter gereinigd zijn na het gebruik van de AirFloss

Het is gemakkelijk in gebruik, even de handleiding lezen en je kan de AirFloss gebruiken.

Je kan snel je tanden flossen, waardoor ik het gemakkelijker doe tijdens mijn ochtendritueel.

Het enige waar je voor moet oppassen, is het spatten, maar dit komt niet voor als je je mond sluit.

Pluspunten

• Snel
  • Kwalitatief

Minpunten

• Kan spatten

Isalievdd 21-01-2019

Topproduct dat voldoet aan mijn verwachtingen !

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

De Airfloss Sonicare voldoet aan mijn verwachtingen. In het verleden vergat ik vaak te flossen. Nu staat de Airfloss van Philips naast mijn tandenborstel waardoor ik deze ook dagelijks gebruik. Je kan het reservoir vullen met water of mondwater. Ik merk nu al dat mijn tanden er gezonder uitzien , minder tandplak. De batterij gaat ook lang mee waardoor je hem dus niet constant moet opladen. Mijn tandvlees is erg gevoelig , nu heb ik geen last meer van bloedend tandvlees na het flossen.

Pluspunten

• Ook te gebruiken met mondwater
  • Eenvoudig in gebruik
  • Doeltreffend (minder tandplak)
  • Geen bloedend tandvlees meer

Caroline 20-01-2019

Goed toestel

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

Ik gebruik dit toestel een 3tal weken. In het begin bloedde mijn tandvlees een beetje, maar dat werd bij elk gebruik minder. Je kan ook kiezen welke stand je wil gebruiken + met water/lucht. Ik gebruik het met water. Het vullen van het waterreservoir is even zoeken, maar na 2x vullen heb je wel door hoe je het moet doen.

Ik merk dat er minder tandsteen tussen mijn tanden zit. Er is dus zeker resultaat.

icket 20-01-2019

De beste oplossing voor een verzorgd gebit.

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

De Philips Sonicare Airfloss Ultra is makkelijk in gebruik en geeft een beter en sneller resultaat dan het gewone flosdraadje. Na gebruik voelen de tanden fris en goed gereinigd aan.
De bijgevoegde gebruikshandleiding is duidelijk waardoor je snel met het toestel aan de slag kan.
Je kan het apparaat zowel gebruiken met gewoon water als met mondwater, ik verkies het laatste omdat dit voor nog extra frisheid zorgt. Als je het reservoir volledig vult kan je ongeveer 2 à 3 keer flossen vooraleer opnieuw bij te vullen, het bijvullen gaat wel makkelijk.
Je hebt de keuze tussen 3 verschillende standen waarbij mijn voorkeur uitgaat naar stand 3, 3 korte luchtstoten na elkaar. Dit geeft mij het meest frisse gevoel. Je moet wel opletten dat je de mond een beetje gesloten houdt tijdens het flossen anders zit de hele spiegel onder de spatten.
Al bij al een heel degelijk toestel met een prima resultaat bij regelmatig gebruik, een aanrader.

Pluspunten

• mooi design
  • prima resultaat

Minpunten

• klein reservoir
  • veel spatten

Shauni 20-01-2019

Goed product

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

Ik vind het een goed product die mijn mond proper en frisse maakt. Het tandplak is wel wat minder maar het is geen wonderappraat die alles doet verdwijnen . In het begin bloedde ik wel veel omdat ik gevoelige tanden heb maar na 2 weken was dit al veel verminderd. Batterijduur is lang en het reservoir is voldoende groot voor 1 keer te flossen. Ik vind het een goed product die mijn mond frisser maakt.

Pluspunten

• Frissere mond
  • Tandplak verminderd
  • Lange batterijduur

Eva8 18-01-2019

Een aangename vervanger voor flossen

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

De AirFloss Ultra is heel aangenaam om te gebruiken. De grootste voordelen voor mij zijn dat het maar heel weinig tijd in beslag neemt, ik veel minder last heb van bloedend tandvlees en dat ik geen restproduct overhoud (zoals je bij klassiek flossen wel hebt). Ik gebruik de AirFloss dagelijks, terwijl ik ervoor redelijk onregelmatig floste. Ik raad aan om het met mondwater te gebruiken aangezien dit toch wel een frisser gevoel geeft en zo heb je meteen ook je hele gebit met mondwater gespoeld. Een klein minpuntje vind ik dat het reservoir toch een klein tikkeltje groter had mogen zijn.

Pluspunten

• Snel
  • Minder bloeden
  • Geen restproduct
  • Batterij gaat lang mee
  • Eenvoudig te gebruiken

Minpunten

• Redelijk klein reservoir

lipri 15-01-2019

Start van een gezonde gewoonte

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

Mijn eerste ervaring was vrij aangenaam en gaf me direct erna een frisser gevoel in mijn mond, zelfs met gewoon water in plaats van mondwater, wat beide kan gebruikt worden. . Het waterreservoir is wel vrij klein. Ik maak het na ieder gebruik leeg zodat halverwege de volgende floss beurt nooit een leeg reservoir heb.
Het is wel even wennen eer je leert hoe je de Airfloss moet gebruiken vooral daar dezelfde knop fungeert als aan-uit knop, knop voor het instellen van de verschillende burstmodussen en bovendien ook nog als indicatie van de batterij. Vooral het laatste is in mijn ogen tot nu toe vrij onduidelijk.
Met deze Philips AirFloss Ultra reinig je, zoals de slogan ook zegt, tussen je tanden in op een eenvoudige en effectieve manier dit door een combinatie van water en lucht en in minder dan 60 seconden per dag.. . Het toestel staat naast mijn tandenborstel waardoor ik niet vergeet hem dagelijks te gebruiken.
Ik ben ervan overtuigd dat de tandplakverwijdering de gezondheid van mijn tandvlees en mijn tanden zelf ten goede komt en kan de Philips Airfloss Ultra dan ook alleen maar aanbevelen.

Pluspunten

• eenvoudig te monteren, gebruiken, reinigen
  • mooi design
  • draadloos
  • mond voelt fris na behandeling

Minpunten

• klein waterreservoir
  • moelijk zicht op % oplaadvermogen

kristin84 14-01-2019

Een aanrader!

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

Zeer goed product! De airfloss is zeer eenvoudig te gebruiken. Je kan het reservoir ook vullen met mondwater. De gebruikershandleiding is kort en bondig. Je kan de airfloss zeer gemakkelijk reinigen. Ik merk nu al dat ik veel minder last heb van tandplak. Voorheen vergat ik vaak te flossen, nu staat deze naast mijn tandenborstel waardoor deze bijna dagelijks wordt gebruikt. Zelfs mijn kinderen gebruiken deze regelmatig. Voor ons gezin is dit echt een aanrader!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • goede handleiding
  • ook met mondwater te gebruiken
  • minder tandplak

Annika68 14-01-2019

Mondhygiéne en gemak in één

Geschreven voor: Philips HX8432/03 zwart

De Airfloss Ultra heeft naast zijn mooie design voor mij meerdere pluspunten.
Voor ik de Airfloss had, gebruikte ik meerdere verschillende producten voor het reinigen van de ruimtes tussen mijn tanden en kiezen, omdat de dikte passend moet zijn om het goed te reinigen. Daarnaast gooi je deze na gebruik weg. Voor mij een aanleiding deze producten niet vaak (genoeg) te gebruiken. De airfloss is geschikt voor het hele gebit, de waterstraaltjes passen altijd! De mogelijkheid het aantal pulsen aan te passen gebruik ik zelf nauwelijks, ik gebruik de 'standaard' setting van 3 pulsen per keer.
Tot nu toe gebruik ik de Airfloss met gewoon water, maar gebruik met mondwater is ook mogelijk. Persoonlijk vind ik het met alleen water in combi met het poetsen van de tanden ook voldoende fris.
Batterij houd het minimaal een aantal dagen tot een week vol, bij dagelijks gebruik.
Waterreservoir gooi ik leeg na gebruik en vul deze voor de volgende keer, op deze manier heb ik nooit halverwege de floss beurt een leeg reservoir.
De spuitmond vind ik iets aan de brede kant, had van mij iets 'fijner' mogen zijn, maar dit is niet echt storend

Pluspunten

• gemak
  • grondig
  • geen afval