Philips HX8432/03

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HX8432/03 op Kieskeurig.be.

Kuipert 18-05-2017

Tandarts schoon gevoel

Geschreven voor: Philips HX8432/03

De Philips Airfloss zorgt voor een tandarts schoon gevoel en is zeer makkelijk in gebruik.

Het water wordt met een kracht tussen de tanden geblazen. Het is even wennen maar al snel leer je hoe je het product in gebruik kan nemen.

De vormgeving is iets aan de grote kant, maar ligt even goed makkelijk in de hand.
Het water reservoir is binnen 2 keer gebruik leeg, maar is gemakkelijk bij te vullen.

Een voordeel is dat het apparaat opgeladen kan worden op de oplader van de elektrische tandenborstel van Philips.
De batterij gaat lang mee, inmiddels 10 keer gebruikt en de batterij is nog niet leeg.

Kim 09-01-2018

werkt makkelijk

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Ik wilde al jaren een Airfloss, maar mijn tandarts raadde dit af. Omdat ik een hekel heb aan flossen en stoken, heb ik er nu toch een gekocht. Voor het tandenpoetsen gebruik ik eerst de airfloss met mondwater. Hierdoor krijg je al een schoon mondgevoel. Vervolgens poets ik mijn tanden. Eenmaal per week stook ik ook nog wel. Ik ben nog niet voor controle naar de mondhygiëniste geweest, dus weet nog niet of ik het gewenste resultaat heb bereikt, maar ik houd de ruimte tussen mijn tanden nu in ieder geval beter schoon dan voorheen. Ik heb de airfloss nu ruim een maand in gebruik en heb hem nog niet op hoeven laden.
Een nadeel is wel dat het reservoir snel leeg is en dat het nogal kan spetteren als je je mond niet goed dicht houdt.

Pluspunten

• snel
  • makkelijk
  • goede accu

Minpunten

• klein reservoir
  • spettert

icket 20-01-2019

De beste oplossing voor een verzorgd gebit.

Geschreven voor: Philips HX8432/03

De Philips Sonicare Airfloss Ultra is makkelijk in gebruik en geeft een beter en sneller resultaat dan het gewone flosdraadje. Na gebruik voelen de tanden fris en goed gereinigd aan.
De bijgevoegde gebruikshandleiding is duidelijk waardoor je snel met het toestel aan de slag kan.
Je kan het apparaat zowel gebruiken met gewoon water als met mondwater, ik verkies het laatste omdat dit voor nog extra frisheid zorgt. Als je het reservoir volledig vult kan je ongeveer 2 à 3 keer flossen vooraleer opnieuw bij te vullen, het bijvullen gaat wel makkelijk.
Je hebt de keuze tussen 3 verschillende standen waarbij mijn voorkeur uitgaat naar stand 3, 3 korte luchtstoten na elkaar. Dit geeft mij het meest frisse gevoel. Je moet wel opletten dat je de mond een beetje gesloten houdt tijdens het flossen anders zit de hele spiegel onder de spatten.
Al bij al een heel degelijk toestel met een prima resultaat bij regelmatig gebruik, een aanrader.

Pluspunten

• mooi design
  • prima resultaat

Minpunten

• klein reservoir
  • veel spatten

sugarbear23 21-12-2019

Good but not quite great...its missing.....

Geschreven voor: Philips HX8432/03

My first flosser leaked liauid when it was turned o it's side to floss the back teeth....They they sent a new one at no charge and it seems to be ok....
The only thing its missing is having a pointed tip which fits between the teeth with bristles on it...other brands have this tip which shoots air and liquid between the teeth...if it had this tip available it would make this flosser perfect.

Jordy K. 28-11-2019

Raad ik iedereen aan!

Geschreven voor: Philips HX8432/03

We zijn over gegaan tot aanschaf van airfloss omdat dit tijd werd. We worden ouder en flossen is dan echt noodzakelijk wil je je gebit netjes en gezond houden. De airfloss is echt goed!

Robbr 16-11-2019

Accu gaat niet lang mee

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Heerlijk apparaat, ligt makkelijk in de hand. Reservoir is makkelijk te openen en te vullen, spuitstuk is makkelijk te plaatsen en te verwijderen. Flossen werkt uitstekend. een bloedend tandvlees meer.
Een nadeel en dat is dat de accu het na iets meer dan 2 jaar begeeft en dit dan uiteraard buiten de garantie valt. Daarom een nieuwe aangeschaft, omdat ik wel heel tevreden ben verder over het apparaat.

Benergy 16-06-2019

minder tandvleesiritatie

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Makkelijk te gebruiken apparaat om de ruimtes tussen je tanden goed schoon te spoelen.
Vooral bij een aantal kiezen waar ik regelmatig irritatie heb helpt dit zeker om de irritatie flink te verminderen.
Bij dagelijks gebruik dus vrijwel geen problemen meer.
Airfloss is niet goedkoop, dat vind ik op zich niet zo'n probleem maar wel dat er dan veel reviews zijn waarin het apparaat snel stuk gaat.
Bij de prijs die voor de Airfloss wordt gevraagd verwacht je een aantal jaren probleemloos gebruik.
dat valt dus nog te bezien

Vonne47 28-05-2019

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Doet precies waarvoor het bedoeld is! Binnen 1 minuut heerlijk frisse tanden. Reservoir is ruim voldoende voor 1 beurt, daarna makkelijk bij te vullen met (mond)water. Wil het apparaat bij de dagelijkse verzorging niet meer missen! Aanrader dus!

Kees1307 28-03-2019

ik weet het niet

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Prima produkt, voor het eerst in jaren dat tandarts vertelde dat mijn tandvlees in uitstekende conditie was. Werkt veel vlotter dan flossen. Mijn eerste exemplaar viel op grond en deed het niet meer. Tweede exemplaar stopte er na 9 maanden spontaan mee en deed niets meer ... En toch heb ik derde exemplaar nu gekocht.

pvruiten 09-02-2019

ultrakorte levensduur

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Op zich een goed idee qua apparaat, maar je wilt niet weten hoeveel ik er al heb 'versleten' en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee... Er komt straks nog één keer via Internet een nieuw apparaat, maar de levensduur is erbarmelijk slecht. Ik heb er nu weer drie klaar liggen om naar de gemeentewerf te brengen, maar daarvoor heb ik er ook al minstens(!) drie gehad (ook van de eerste versie). k heb een voorkeur voor PHILIPS, maar de airfloss is echt een drama qua levensduur. Philips weet dit zelf heel goed, maar is blijkbaar niet in staat om e.e.a. te veranderen of te verbeteren aan dit ontwerp... jammer.

Realkikine 06-02-2019

Praktische

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Uw mondhygiëne verbeteren op één klap! De Philips flossers. Dit apparaat maakt de ruimtes tussen je tanden schoon. Met één druk op de knop geef je één tot drie stoten lucht met (mond)water af en is je gebit snel helemaal schoon in minder dan 60 sec. Heel éénvoudig te gebruiken. Draadloos. Gaat lang mee met slecht één laadbeurt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Reindervdv 06-02-2019

Flossen zonder irritatie.

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Eindelijk flossen zonder irritatie en zonder bloed. Flossen gaat sneller en is effecties. Een aanrader voor iedereen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Reinderv 30-01-2019

Flossen zonder irritatie

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Een product die ik dagelijks gebruik voor het flossen. Eindelijk geen irritatie meer na het flossen. Ik raad iedereen deze product aan, het is gemakkelijk in gebruik en het is doel gericht flossen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Giny 22-01-2019

Top product, snel alle ruimtes tussen de tanden schoon

Geschreven voor: Philips HX8432/03

De airfloss is handig en eenvoudig in gebruik. Maakt met water en lucht de ruimtes tussen je tanden goed schoon. Ik ben super tevreden.

Pluspunten

• Met lucht en water
  • Snel
  • Makkelijk in gebruik

Slenerrobert 22-01-2019

prima toevoeging mondgezondheid

Geschreven voor: Philips HX8432/03

als tandarts met pensioen vind ik deze airfloss uitstekend geschikt met name voor mensen, die slecht uit de voeten kunnen met tandenstokers en jagers.Mijn echtgenote met lichte mobiliteisproblemen heeft veel baat bij het gebruik ermee.Het bloeden van tandvlees is beduidend verminderd.Ik vind het apparaat minder geschikt voor personen met grotere interdentalen ruimtes. Daar voldoen jagers beter.

Lisa10 21-01-2019

Kwalitatief product, doet mij meer flossen

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Ik ben iemand die niet vaak flost, maar sinds ik de Airfloss heb, doe ik dit veel meer.
Ik heb het gevoel dat mijn tanden beter gereinigd zijn na het gebruik van de AirFloss

Het is gemakkelijk in gebruik, even de handleiding lezen en je kan de AirFloss gebruiken.

Je kan snel je tanden flossen, waardoor ik het gemakkelijker doe tijdens mijn ochtendritueel.

Het enige waar je voor moet oppassen, is het spatten, maar dit komt niet voor als je je mond sluit.

Pluspunten

• Snel
  • Kwalitatief

Minpunten

• Kan spatten

Isalievdd 21-01-2019

Topproduct dat voldoet aan mijn verwachtingen !

Geschreven voor: Philips HX8432/03

De Airfloss Sonicare voldoet aan mijn verwachtingen. In het verleden vergat ik vaak te flossen. Nu staat de Airfloss van Philips naast mijn tandenborstel waardoor ik deze ook dagelijks gebruik. Je kan het reservoir vullen met water of mondwater. Ik merk nu al dat mijn tanden er gezonder uitzien , minder tandplak. De batterij gaat ook lang mee waardoor je hem dus niet constant moet opladen. Mijn tandvlees is erg gevoelig , nu heb ik geen last meer van bloedend tandvlees na het flossen.

Pluspunten

• Ook te gebruiken met mondwater
  • Eenvoudig in gebruik
  • Doeltreffend (minder tandplak)
  • Geen bloedend tandvlees meer

Caroline 20-01-2019

Goed toestel

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Ik gebruik dit toestel een 3tal weken. In het begin bloedde mijn tandvlees een beetje, maar dat werd bij elk gebruik minder. Je kan ook kiezen welke stand je wil gebruiken + met water/lucht. Ik gebruik het met water. Het vullen van het waterreservoir is even zoeken, maar na 2x vullen heb je wel door hoe je het moet doen.

Ik merk dat er minder tandsteen tussen mijn tanden zit. Er is dus zeker resultaat.

Ricky67 20-01-2019

Makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Prima apparaat, na 1e keer vol geladen te zijn kun je lang mee werken.
Reservoir voor water zou iets groter mogen zijn.
Tijdens het gebruik merk je ook dat het wel degelijk reinigend effect heeft. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Shauni 20-01-2019

Goed product

Geschreven voor: Philips HX8432/03

Ik vind het een goed product die mijn mond proper en frisse maakt. Het tandplak is wel wat minder maar het is geen wonderappraat die alles doet verdwijnen . In het begin bloedde ik wel veel omdat ik gevoelige tanden heb maar na 2 weken was dit al veel verminderd. Batterijduur is lang en het reservoir is voldoende groot voor 1 keer te flossen. Ik vind het een goed product die mijn mond frisser maakt.

Pluspunten

• Frissere mond
  • Tandplak verminderd
  • Lange batterijduur