Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9353 op Kieskeurig.be.

6,3

Kieskeurig 15-02-2018

waardeloos product

Aandeel in wegwerpmaatschappij

Poetst fantastisch, prachtig design maar voor 259,00 euro verwacht je dat het langer dan 1,5 jaar meegaat. Ik heb inmiddels in 4 jaar tijd 3x een Sonicare Diamond Clean gehad, waarvan 1x kosteloos de body vervangen door Philips. Bij alle werkte op de duur de aan en uit knop niet meer. Kortom ik stap over naar een ander merk. Inmiddel bij Philips in 4 jaar tijd +/- 750,00 euro weggegooid.

Minpunten

• Aan en uitknop

Hans Suter 28-05-2018

Reistasje voldoet niet

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Ik was er al bang voor. Via het reistasje zou je via USB de tandenborstel kunnen opladen. Mooi idee. De USB aansluiting past echter van geen kant op het tasje, hoe je het stekkertje ook probeert. Jammer, functionaliteit weg.

Pluspunten

• Werking borstel uitstekend
  • Opladen via glas prima
  • Design is mooi

Minpunten

• Opladen reistasje onmogelijk

Jelle 01-09-2017

Geweldige tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9353

Geweldige tandenborstel, voelt goed in de hand en fijn in de mond. Ziet er mooi uit en poetst duidelijk beter dan mijn vorige tandenborstels. Wat leuk is, is dat de tandenborstel draadloos oplaad in het oplaad-glas of reisetui.

Pluspunten

• Poetst beter dan andere borstels
  • Draadloos opladen