Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Timer
Laadstation
Snelheid instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack op Kieskeurig.be.

C. Overbeeke 15-07-2020

Fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Prima tandenborstel, poetsresultaten zijn bijzonder goed, ligt goed in de hand met en de accu gaat meer dan 2 weken mee.

Swacar185 02-06-2020

Geweldige toestellen !

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Zwarte versie past geweldig goed in badkamer
Snel opgeladen en batterij gaat lang me tot volgende oplaadbeurt

Merrick_999 05-08-2019

Super poets ervaring

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Erg tevreden door de verschillende poetsfuncties en het makkelijke opladen door de draadloze pad. batterij gaat lang mee en het design ziet er erg strak uit. Voordeel van de Duo is dat je beide kan opladen op dezelfde pad. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

FBSCM45 28-07-2019

Super elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Een hele fijne elektrische tandenborstel met vijf poetsstanden. Hij maakt je tanden goed schoon en zorgt voor een schoon en fris gevoel in je mond na het poetsen. Ik heb vooral de whitening stand gebruikt tot nu toe en de verkleuring van koffie en thee poetst deze tandenborstel ook echt weg, waardoor het de tanden witter maakt. Na twee minuten gaat de tandenborstel automatisch uit, waardoor je precies weet wanneer je klaar bent. Ook voelt mijn tandvlees gezonder aan en ziet het design er erg luze uit. De oplaadpad werkt goed en als de tandenborstel opgeladen is gaat hij sowieso 10 dagen mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Laarhoven 24-07-2019

Wat een verschil met ander merk!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Ik was enthousiast over de vorm en wilde een ander merk uitproberen omdat die niet meer beviel. De eerste dagen moest ik wennen aan de vorm van de borstel en de ander soort haartjes. Daarna vond ik het veel fijner dan het andere merk. Ook de 5 standen vind ik ideaal evenals de draadloze oplader! Verder op vakantie handig mee te nemen in handig en stijlvol tasje. Ik ben helemaal tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

De Jongh 24-07-2019

Super schone tanden

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Na het poetsen voelen mn tanden aan zoals na een bezoek aan de mondhygieniste. Echt een schoon en fris gevoel. Naast dat de tandenborstel er ook nog eens heel mooi uitziet ligt hij ook fijn in de hand en is hij erg gebruiksvriendelijk. Met de luxe reisetui kan je hem zorgeloos meenemen op reis. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bibik 24-07-2019

Zeer mooie en goede set!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

De set heeft een sjiek uiterlijk. De opbergetui is erg mooi en van stevig leer gemaakt. De tandenborstel geeft een signaal als je naar de volgende zone moet. Als alle zones gedaan zijn, stopt hij vanzelf. De tandenborstel heeft verschillende programma's en die werken erg goed. Hij maakt weinig geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sabien 23-07-2019

Top tandenborstel

De Philips Sonicare DiamondClean HX9394/92 Duo
Wat een top ding! Het design is mooi mat zwart! Heeft verschillende poetsstanden wat gemakkelijk te bedienen is. En mijn tanden voelen zo schoon aan alsof ik net bij de mondhygiëniste vandaan kom! Ik poetste eerst met de Ronde borstel maar vond dit niks en ben terug gegaan naar de hand tandenborstel maar nu.. ik ben verkocht! Het opladen gaat ook makkelijk en het staat mooi in de badkamer.

Ik vind het wel een nadeel dat het 2 precies dezelfde tandenborstels zijn, dus je kunt ze niet uit elkaar houden. En de een maakt meer geluid dan de andere? Ik vind het ook jammer dat hij na het aantal minuten poetsen abrupt stopt, ik poets altijd graag nog even na. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rosius 23-07-2019

Poetst grondig schoon ook op de lastige plekjes

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Fijne tandenborstel die grondig schoonmaakt. Voelt luxueus aan door het zachte handvat. Duo nadeel is dat ze niet van elkaar te onderscheidden zijn. Een druk sensor ontbreekt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

van de Vrie 22-07-2019

Ideale elektrische tandenborstel!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Voordelen:
Mooie luxe vormgeving. Wordt geleverd met reisetui, waardoor het makkelijk meenemen is op reis. Opladen gaat door middel van een oplaadpad. Even wennen, maar makkelijk in gebruik. Het opladen gaat draadloos, wat ideaal is. Leuk ook dat je je mobiel ook kan opladen op de pad.
De tandenborstel is licht en ligt lekker in de hand. Maakt weinig geluid. De tandenborstel heeft vijf poetsstanden, ook een stand voor je tandvlees en diepe reiniging. Uiteindelijk bij gebruik van alle standen is je gebit goed gereinigd. Het gebruik van de standen is natuurlijk naar wens. Na het poetsen een erg schoon en glad gevoel. Ik wil niet anders meer.

Nadelen:
- Kan maar 1 borstel tegelijk opladen
- Lijkt duur in aanschaf, maar is het eigenlijk niet omdat het er 2 zijn [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wasabi-Ninja 22-07-2019

Super smile

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Wat mij als eerste opviel was het contactloos opladen via de Qi pad lader, het strakke zwarte design van de units. Beide handstukken hebben exact hetzelfde uiterlijk en hetzelfde opzetstuk (geen kleurring of iets dergelijks), wat voor verwarring kan zorgen met je partner.
Met deze tandenborstel maak je je tanden erg grondig schoon, dat ze altijd glad aanvoelen.
De intensiteit is niet onaangenaam, maar erg prettig. Voor het eerste gebruik zit er ook een gewenningsmodus op om aan het gevoel te wennen. Er is keuze uit 5 programma's.

Tevens kan je de bijbehorende app gebruiken op je mobiel/tablet om je poetsresultaten bij te houden. Deze app werkt probleemloos en geeft goede info over je poetsresultaten.

Een luxe reisetui wordt ook meegeleverd, makkelijk voor op vakantie. Oplaadtijd is lang, maar daar staat tegenover dat de accu ook heel erg lang mee gaat.

Ik ben zeer tevreden over dit model. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

John3758 01-02-2019

prima borstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

In vergelijking met voorgaande Philips electrische tandenborstel is deze lichter in de hand. Tevens heeft deze meerdere standen.

Kimm17 22-01-2019

Goede Tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Deze tandenborstel is inn1 woord Top! Werkt fijn ziet er mooi uit, de 5 verschillende standen is echt ideaal. Ik zou het iedereen aanraden om aan te schaffen!

Rich2510 26-04-2018

Een aanrader

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

De betere elektrische tandenborstel dan de concurrent. Poets beter, veel stiller en maakt je gebit in een aantal minuten fris en schoon. En tevens een zeer mooie minimalistische ontwerp.

wiwivdm 20-09-2017

Een knap staaltje design en know how in een toestel.

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Een knap staaltje design en know how in een toestel. Mat zwart handvat dat zeer goed in de hand ligt en aangenaam geruisloos poetst. echt fijn om minimaal 2 X per dag de tanden te poetsen.. uitnodigend. toffe app om gegevens bij te houden en jezelf aan te moedigen. laadt zeer gemakkelijk op in exclusieve en gemakkelijke lader. toppertje!

Wim 27-11-2016

Fraai product voor trendy en degelijk poetsen!

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Mooi en degelijk product met intuïtieve bediening en display. Mis op de oplaadpad wel houders c.q. reliëf voor stabiele stand van de handgrepen.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Poetst prettig
  • Heeft meerdere poetsstanden
  • Voelt degelijk
  • Makkelijk schoonmaakbaar

Minpunten

• handgrepen vallen makkelijk om op pad
  • Voor snel even aan-uit moet je vaak drukken.

Magda 26-11-2016

Sonicare DiamondClean nieuwste model

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Wij gebruiken al jaren de Sonicare DiamonClean.
Dit nieuwe model heeft extra's, b.v. een extra body hetgeen zeer handig is als je een dagje alleen uit logeren gaat.

HH69 26-11-2016

Prachtig technische poetsen

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

Product gekocht op aanbeveling van 2 familie leden die ook het product hebben aangeschaft - beide zeer tevreden.

Ben benieuwd naar de resultaten binnen de aankomende weken, to be continued ...

Pluspunten

• Travelcase

Minpunten

• Oplaadglas
  • 5 standen te identiek

Andres Varvaro 08-11-2016

fantastic product

Geschreven voor: Philips Sonicare DiamondClean HX9394 zwart / duo pack

after my first use i felt like i just left my dentist, super clean
switched from conventional toothbrush, never coming back