Philips Sonicare For Kids HX6311

Oral-B Stages Power Kids - Elektrische tandenborstel met Disney Mickey Mouse

Oral-B Stages Power Kids - Elektrische tandenborstel met Disney Mickey Mouse
8,8 (3)
Bekijk alle Elektrische tandenborstels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 77 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare For Kids HX6311 op Kieskeurig.be.

Mehobe 09-11-2016

Sonicare: de sleutel voor schone tanden met plezier!

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Wat een ontzettend effectief tandenpoetssysteem voor kinderen. Wij zijn superblij met deze Sonicare kindertandenborstel. De kinderen van 5 en 6 poetsen er perfect mee en houden zich precies aan de tijdsduur per poetsvlak! Zelfs ons zoontje van 3 jaar wilt al meedoen door deze tandenborstel. Ik zeg: fantastisch!! Zo houden we de tandenpoetsen leuk én de tandjes schoon!

Na een aantal weken te hebben gepoetst is het enthousiasme nog steeds net zo groot. Wonderbaarlijk eigenlijk, want normaal raken kinderen dit enthousiasme vrij snel kwijt. Onze conclusie: blijven poetsen met Sonicare!

Voordat het poesten van start ging hebben we de handleiding er bijgepakt. Deze was duidelijk, maar bevatte geen onthullende nieuwe informatie. De tandenborstel oogt erg lang en met de losse opzetborstel nog meer, naar ondanks deze eerste indruk kunnen de kinderen de tandenborstel prima zelf hanteren. Hij ligt goed in de hand en door de anti-slip greep erg stevig. Na het poetsen voelen de tanden van de kinderen glad aan en ze zien er zichtbaar 'gepoetst' uit. Verder is het geluid tijdens het poetsen wel aanwezig, maar zeker niet storend te noemen. Na elke poetsfase volgt er een toon en op het laatst een leuk melodietje. De kinderen moeten er nog steeds iedere keer om lachen. Een tandenborstel met humor blijkbaar.

Wij zijn erg tevreden over deze Sonicare tandenborstel. Mede omdat de formule goed aanslaat bij de jonge gebruikers, zij zijn uiteindelijk degene die deze tandenborstel tot een succes moeten maken.

Een prima tandenborstel!

Pluspunten

• Goede grip
  • Aangenaam geluid
  • Slim programma
  • Kindvriendelijk

Minpunten

• Opzetborstels prijzig

Hilde M 29-10-2016

K3 magie!

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Tanden poetsen was elke dag een hele opgave voor mijn vijfjarige dochter. Toen ik de Philips Sonicare van K3 zag, zag ik het licht! Toegegeven, ik had niet verwacht dat ik zelf nog een K3-sticker op de tandenborstel zou moeten kleven. Maar het ging goed, en de sticker kleeft recht en zonder rimpels op het toestel. Dat lukt dus zelfs een mama met twee linkerhanden. En bovendien had mijn dochter zo de keuze tussen verschillende stickers. De handleiding was heel duidelijk. Dochterlief kon niet wachten om haar tanden te poetsen. Hoezee, dat was een welkome afwisseling! Het mondje ging dus vlot open en ze moest er zelfs bij lachen. 'Dat kietelt!', zei ze, en inderdaad, de tandenborstel maakt eerder een trillende beweging, heel anders dan haar vorige. Haar tandjes lijken nu nog grondiger gepoetst. Heel handig is het geluidje per kwadrant. Zo weet je dat je elk deel van het gebit voldoende tijd geeft. En met de leerfunctie wordt de poetsbeurt (stiekem) een beetje verlengd, tot twee minuten. En toch is het geen ingewikkeld toestel, met slechts enkele knoppen. Duidelijk ontworpen door iemand die verstand heeft van kinderen. Ik ben fan!

Pluspunten

• geluidje per kwadrant
  • keuze uit verschillende stickers
  • leerfunctie
  • eenvoudig in gebruik
  • 2 verschillende snelheden

Minpunten

• K3-sticker zelf te kleven
  • geen K3-muziekje

Suus67 08-06-2018

Fijn voor kids

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

De kidpacer is handig. Nu weten de kids precies hoe lang ze elk kant van hun gebit moeten poetsen. Fijn ook de Timer. Het maakt de kinderen bewust dat ze toch wat langer moet poetsen dan normaal.

Ouders 03-01-2017

Beter dan O-ral B

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Een gezond gebit vinden wij erg belangrijk. Daarom kreeg onze kleuter voor haar vierde verjaardag haar eerste elektrische tandenborstel. Wij borstelen zelf elektrisch met Oral-B. Voor onze kleuter kozen we deze vrolijke K3 Philips Sonicare. Ze is erg blij mee. Tandenpoetsen is nog leuker geworden. Deze Sonicare tandenborstel is goed te hanteren door een klein kind en werkt subtiel en maakt nauwelijks geluid. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Reinigt prima
  • Hanteerbaar
  • maakt nauwelijks geluid

JeroenH 29-12-2016

Werkt naar verwachting

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

We hebben deze kindertandenborstel nu een paar dagen in bezit. Onze oudste dochter wilt hem graag gebruiken, maar je ziet dat ze nog een beetje moet wennen. Een trillende tandenborstel is haar mond is ze uiteraard ook niet gewend.
We hebben er meteen een kleine tandenborstel set (HX6032/33) bij gekocht, want standaard is er maar 1 borstel voor oudere kinderen meegeleverd.
Onze dochter van 4 kon dus met de aankoop meteen aan de slag.

Pluspunten

• Leuk ontwerp voor kinderen

Minpunten

• Alleen een grote tandenborstel kop meegeleverd

Mel 22-12-2016

Zeer tevreden

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Makkelijk voor kinderen , poetst goed
Bouwt het twee minuten poetsen rustig op dus ook zeer geschikt voor kinderen van een jonge leeftijd

jfrenken 16-12-2016

K3 tandenborstel HX6311

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

tandenborstel heeft goed design en ligt goed in de handen van mijn dochter.

leuk dat er unieke en vele stickers bij zitten om tanden bostel leuk te laten uit zien.

mijn dochter vind het nu nog leuker om haar tanden te poetsen met Hanne Marthe en Klaasje

KimKY 22-11-2016

Leuke, zachte tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Mijn dochtertje is net 4 geworden en had voor haar verjaardag de Philips sonicare for kids gekregen. Voordien poetste ze niet graag haar tandjes maar met de mooie sticker van K3 erop wou ze meteen haar nieuwe tandenborstel uitproberen. Het was wel even wennen zo een elektrische tandenborstel en ook de borstel vond ik in het begin wat te groot, maar ze was het snel gewoon en nu is ze er helemaal weg van en is poetsen geen probleem meer.

Natascha 21-11-2016

Mijn kinderen willen weer graag tandenpoetsen!!!

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Wat een geweldige tandenborstel voor dit geld. Je krijgt er verschillende stickers bij zodat je hem helemaal kan maken zoals je kind zelf wilt. Het poetsen wordt zo weer een feest!! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Kleurrijk
  • Poetsplezier

SUUSJE82 21-11-2016

Deze tandenborstel maakt tanden poetsen een feestje!

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Normaal wou onze dochter haar tanden niet zo goed poetsen maar met deze tandenborstel is het gewoon een feestje.
Hij komt ook goed overal in de mond wij zijn er zeer over te spreken!

Romi1982 18-11-2016

Leuk voor kinderen!

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Mijn dochtertje had de eer om de tandenborstel uit te proberen!! Ze was er superblij mee. Eerst heeft ze al de stickers op haar gemak bekeken, dat was ook een heel leuk gedeelte :-) En dan mocht ze de tandenborstel uitproberen. Er staan 2 standen op maar zij gebruikt slechts 1 stand, die werkt het beste zegt ze. Tandenborstel maakt vrijwel geen geluid en is leuk om vast te houden. Na een paar keer de nieuwe tandenborstel geprobeerd te hebben, vroeg ik haar of ze toch niet haar oude tandenborstel terug wou! Hierop was het antwoord negatief :-) Haar tandjes zijn heel mooi proper na gebruik van de tandenborstel. Het muziekje is ook een voordeel, zo weet ze wanneer ze aan het volgende stukje mag beginnen te poetsen. Dus mijn dochtertje is heel tevreden met haar tandenborstel. De K3-tjes zitten daar natuurlijk ook wel voor iets tussen! Geen gezeur meer om de tanden te poetsen 's morgens!

Lynsey83 16-11-2016

plezierig tandenpoetsen

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

met drie jonge kinderen is tandenpoetsen een hele ervaring, en niet altijd de leukste, maar met de sonicare staan ze echt te springen om hun tanden te poetsen !! dus geen gezaag meer !!

Nmdwolf 13-11-2016

Super fijne borstel maakt poetsen makkelijk

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Deze tandenborstel voor kids is leuk en maakt het poetsen erg fijn. Door de piepjes en geluidjes weten ze precies wanneer ze moeten wisselen met poetsen en wanneer ze klaar zijn. Ze kunnen de borstel zelf versieren en er is heel veel keus in stickers voor erop. Enigste minpunt de borstell zelf vind ik voot een 5 jarige iets te groot en lomp

lieselot87 11-11-2016

k3 tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Dit product konden wij testen via the insiders.
De kinderen waren thuis een gewone tandenborstel gewoon, maar met de elektrisch k3 tandenborstel willen ze niets anders meer doen dan hun tanden poetsen. Was ik maar eerder overgestapt naar de philips tandenborstel, dan had ik niet zoveel problemen gehad om hun tanden te laten poetsen.

Pluspunten

• geruisloos
  • goede handhouding
  • verschillende design stickers k3
  • mooie uitvoering
  • handig te gebruiken voor kindern

Minpunten

• 1 borsteltje
  • geen deuntje van k3

Corine 10-11-2016

even wennen

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Het was wel even wennen voor zoonlief. Hij had in het begin het gevoel dat zn tanden er werden uitgezogen. Na een week ging dit gevoel langzaam weg.
Poetsen gaat nu zonder problemen. Wat opvalt is dat zn tanden nu zo mooi wit zijn.

Genevieve38 10-11-2016

Geweldig tandenborstel voor kids

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Echt een aanrader, me dochteraadsel gebruik't deze al een tijdje. Poets met meer plezier, niet meer elke keer een strijd om de tanden de poetsen. Echt een aanrader.

MoedersOnline 10-11-2016

even wennen

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Het was eerst echt even wennen. Zoonlief had het idee dat tijdens het poetsen zn tanden er werden uitgezogen. Gelukkig voelde het na één week niet meer zo.
Wat opvalt zijn zn wit geworden tanden.

hermantania 10-11-2016

superleuke tandenborstel voor ons meisje

Blije dochter!

Deze tandenborstel veranderde ons leven! Raar maar waar! Tandenpoetsen was voor mijn dochter niet echt het topmoment van de dag. Steeds weer een strijd met die tandenborstel tot ze deze ging gebruiken! Alles gaat nu vanzelf en de tandjes zagen nog nooit zo wit! Samen met K3 mooie witte tanden hebben! Zo hoort het! Dochter tevreden = ouders tevreden!

Pluspunten

• aanpasbare stickers k3
  • geluid bij switchen
  • opbouw in tijd

Minpunten

• is best grote tandenborstel

Ellen15 09-11-2016

happy dochter

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Mijn dochtertje van 3 poetst nu met een glimlach haar tandjes, ze poetste hiervoor nog niet elektrisch en vindt het nu zalig! natuurlijk doet de foto van K3 op de tandenborstel ook al veel voor haar ;-) echt een aanrader voor kleine kindjes! top!

Karin 09-11-2016

Prima toestel

Geschreven voor: Philips Sonicare For Kids HX6311

Vandaag was het zo ver. We konden eindelijk het pakketje afhalen. Mijn zoon vraagt al meer dan een jaar een elektrische tandenborstel. Hij zag de mijne en wilde dit dan ook!
De Philips Sonicare was super cool te maken. We hebben er een coole jongenstandenborstel van gemaakt met de leuke stickers.
Na even de uitleg te lezen was het zover. Met enthousiasme trok onze zoon naar de badkamer.
We hebben de hardere kant aangezet voor grotere kinderen.
Wat we een super iets vonden, was het signaal tussendoor om op een andere lokatie te poetsen. Eerst boven buiten, na signaal boven binnen enz. Tot we alles hebben gehad.
Wanneer het poetsen klaar is, valt de tandenborstel vanzelf stil. Handig.
En bovenal nog een super voordeel,de Sonicare is zo stil dat je nauwelijks hoort dat hij aan staat. Wat een verschil met de mijne....

Eerste reactie na het poetsen: dat was raar... met een grote glimlach erbij.
Het voelt echt gladder, mijn tanden, als ik er met mijn tong over ga, zei mijn zoon. Dit is echt wel beter dan anders poetsen!!

Pluspunten

• stil
  • timer