Oral-B Oral-B Genius 8900 Elektrische Tandenborstel Powered By Braun X2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Oral-B Genius 8900 Elektrische Tandenborstel Powered By Braun X2 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Professioneel poetsen doe je met de Genius 8900 Oral-B Powered By Braun X2. Deze elektrische tandenborstel voorziet je namelijk van informatie over je poetsgedrag, zo word je bijvoorbeeld meteen gewaarschuwd als je te hard drukt. Er gaat op dat moment een rood lampje branden en de snelheid wordt vertraagd. Deze innovatieve functies heeft de Genius 8900 Oral-B Powered By Braun X2 te danken aan zijn ingebouwde sensoren. Ook maakt de tandenborstel gebruik van een app en je smartphone-camera. Verder kent deze elektrische tandenborstel vijf verschillende standen, zoals bijvoorbeeld Daily Clean en Gum Care, waarmee je je tandvlees kunt masseren.