Philips Sonicare FlexCare HX6912 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Cuma 09-11-2017

Top product

Top product, meerdere standen voor als je last heb van je tandvlees of een betere poets beurt wilt.
Ook heel handig dat er één voor mij is en één aparte voor mijn vriendin.

Pluspunten

• Veel standen
  • Lange battarij duur
  • 2 paar
  • Reisetui

Minpunten

• Geen aparte oplaad station voor 2de borstel

DJ 08-11-2017

prima product, al jaren trouwe gebruiker

ik gebruik al jaren Sonicare, na eerst andersoortige electrische en electronische tandenborstels gebruikt te hebben. de technologie zorgt voor een uitstekend resultaat. mede dankzij de sonicare heb ik paradontitis and gingevitis weten te voorkomen/terug te dringen. het apparaat werkt bijzonder eenvoudig. gewoon tegen tanden houden in de juiste hoek (5 sec per tand) en de sonicare doet de rest. de trillingen 'trillen' als het ware het vuil en de aanslag van je tanden. de mondhygieniste raadt de kleine borstel aan, daar deze beter in de hoekjes kan komen dan de langwerpige... ik kon deze via een uitstekende deal aanschaffen, dus hoefde niet te twijfelen. als ik 1 minpunt kan noemen (hetgeen echter volgens mij standaard is bij dit soort acu's) is dat de accu op termijn sneller leegloopt. het is derhalve te adviseren om de sonicare niet standaard op de lader te zetten, maar enkel wanneer deze leeg is...

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • uitstekend resultaat

Minpunten

• accu loopt leeg na verloop van tijd

Franny 05-11-2017

Een probleemloos gebit als resultaat

Sinds jaren gebruiken wij een Philips Sonicare. Ieder lid van de familie heeft zijn eigen tandenborstel. Mijn man vindt de zwarte stylisch en een prettige bijkomstigheid van deze FkexCare is dat het een set van 2 tandenborstels betreft. Dan hebben we weer gelijk een reserve. Gebleken is dat de duurzaamheid regelmatig te wensen overlaat. De klantenservice van Philips is wel heel goed. Als de levensduur niet de garantieperiode overtreft, wordt er na telefonisch contact en tonen van aankoopbewijs direct een nieuwe opgestuurd. Daarom is mjn cijfer een 9.
Onze familie van 4 is heel tevreden over het gebruik van de tandenborstel en wij poetsen al jaren met Philips Sonicare. Het poetsen is fijn en grondig, met als resultaat lekkere gladde, schone tanden. Ook is het makkelijk om in alle hoekjes te poetsen door de ergonomische vorm. De tandarts bevestigt ook dat wij het goed doen met onze sonicares.
De borstelkoppen koop ik altijd als er een aanbieding is, want deze vind ik vrij kostbaar.

Pluspunten

• goed poetsresultaat
  • stylisch
  • fijn in gebruik
  • lange accuduur
  • goede after sales

Minpunten

• levensduur

Anh 04-11-2017

Heel schoon tanden

Ik voel heel schoon tanden en heel lekker toen ik deze gebruiken. Ik zou koop nog een voor mijn vrouw.

Bosman 12-10-2017

Gladde tanden, mooi om te zien, lange accuduur

Gebruik al jaren Philips Sonic tandenborstel. Heb daarnaast een Oral B maar prefereer de Philips: Gladdere tanden, prettiger poetsen en lange levensduur.
Ik vind de HX6912 mooi en het feit dat je twee tandenborstels krijgt is mooi meegenomen. De verschillende poetsprogramma's heb ik niet nodig, gebruik altijd maar een programma: clean. Ik vermoed dat de meeste mensen dat doen.

Pluspunten

• Goed poetsresultaat
  • Mooi om te zien
  • Lange levensduur
  • Mooi om te zien
  • Lange accuduur

Minpunten

• geen wat mij betreft

Rob10 24-09-2017

Poetst geweldig

De tandenborstel poetst geweldig. Het apparaat doet wat omschreven staat. De tanden en tandvlees voelen schoon en glad.
Gebruik al vijf jaar een sonicare alleen de duurzaamheid blijf een zwakte.
Duurzaamheid is nog niet bekent hoop dat deze langer mee gaat dan zijn voorgangers (flexcare platinum) deze ging nog geen drie jaar mee!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Enrico 18-09-2017

Goede accu

Werkt goed gaat lang mee zonder opgeladen zitten er twee in ook goed voor de vakantie of voor een ander persoon er zit wel een nadeel aan er zit maar een lader bij

OUIDAD 19-07-2017

uitstekende snelheid, poets uitstekend, reinigt diep

ik gebruik sonicare al jaren en ben zeer tevreden over de verzorging die het mijn gebit geeft. Mijn kinderen gebruiken het ook en kunnen niet zonder.

Jolanda 16-07-2017

Mooie vormgeving en grondige reiniging

schone tanden en gezond tandvlees.
Ligt goed in de hand en voelt zeer stabiel en reinigt grondig.
Buiten dat hij goed poetst is hij ook gewoon mooi, dat kun je niet van veel tandenborstels zeggen.

Pluspunten

• reiniging
  • kleur
  • vormgeving
  • werking

Minpunten

• valt snel om

Lenie Koot 13-07-2017

Heel goede tandenborstel ik raad hem iedereen aan

Mijn man heeft hem , nu heb ik hem in de vakantie gebruikt .
Hij is zo goed bevallen daarom heb ik hem nu ook gekocht

Pluspunten

• goed schoonmaken
  • ligt lekker in de hand

Edward Kok 10-07-2017

Fijne tandenborstel voor echt schone gladde tanden

Door de wijze van poetsen heb je echt een gevoel van schone gladde tanden.
Kortom een fijne tandenborstel waarvan ik elke dag plezier beleef.

Pluspunten

• goede poetsbeweging
  • lange batterijduur

Minpunten

• accessoires relatief duur

JV 09-07-2017

Gweldig poetsresultaat!

Poetst gronding en effectief. Krachtige poetsbwegingen en lange accuduur. Ik kan deze tandeborstel zeker aanbevelen.

Smile 05-07-2017

Gladde schone tanden

In de verpakking vind je twee volledige electrische tandenborstels. Eentje voor jezelf en eentje om te delen. De borstel doet goed zijn werk. Je merkt meteen na het poetsen, dat je tanden veel schoner en gladder zijn. Het is een hele verbetering ten opzichte van een handtandenborstel. Daarnaast weet ik nu ook zeker dat ik de aanbevolen twee minuten poets. De zwarte kleur maakt het een beetje anders dan de andere borstels.

Pluspunten

• poets goed en gemakkelijk
  • prijs
  • twee volledige borstels ipv 1

Minpunten

• een tweede reisetui zou fijn zijn

Gewoon eerlijk 29-06-2017

schone mooie tanden heerlijk!!

Na het eerste keer gebruiken voel je alsof je net bij de tandarts bent geweest. heerlijk gladde tanden en het lijkt alsof ze ook witter zijn. Ik ga niet meer met de hand poetsen, voor mij blijft het bij de Sonicare, Philips dank jullie wel. Innovation that counts!!

Philips flexcare 29-06-2017

Vaak snel kapot

3 x in 2 jaar in moeten ruilen jammer had van Philips betere kwaliteit verwacht gelukkig is er wel een correcte garantie service

Jeroen 25-06-2017

Mooi zwarte uitvoering

Ik gebruik al jaren de Philips Sonicare. Ik ben hier zeer tevreden over. Ook deze mooie zwarte FlexCare doet het prima. Veel instellingen. Goed poets resultaat en lange accu duur.

Pluspunten

• Accuduur
  • Kleur zwart

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Brigitte 24-06-2017

Top föhn

Prijs/kwaliteit erg goed, voldoende standen voor ieder haartype! Sterke motor, fijn om vast te houden en mee te werken

Wouter 21-06-2017

Geeft een tandartsschoongevoel

We hebben de sonicare nu al een aantal jaar en de resultaten zijn verbluffend. Is echt een wereld van verschil ten opzichte van een gewone tandenborstel. Nadeel is wel dat de batterij het na een jaar heeft begeven dus moesten we een nieuwe kopen.

Peter van Bemmelen 20-06-2017

Poetst zeer goed, levensduur minder

Dit is mijn 4. Sonicare. De eerste 3 gingen allemaal na ca. 3 jaar kapot. Zelfde oorzaak: De verbinding tussen borstel en huis geeft de geest, waardoor de borstel niet meer meetrilt. Volgens de verschillende reviews komt dit vaker voor. Toch weer voor de sonicare gekozen, omdat het poetsresultaat zeer goed is en de accu lang stand houdt. Zou echter goed zijn als Philips de levensduur zou verbeteren

Pluspunten

• Poetsresultaat
  • Accu

Minpunten

• levensduur

Johannes 03-07-2016

Fantastisch schoon gevoel

Erg blij met de aankoop. Kietelt in het begin een beetje je tong maar went snel. Poetst zeer schoon!