Philips Sonicare DiamondClean HX937204 - Reviews

31000 per minuut

8,9

Laura 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Sonicare diamondclean

Fijne elektrische tandenborstel! Tandvlees verbeterd en gebit is weer schoon en fris. Accu gaat lang mee. Mooi design. Handige reis etui!

Yi Zhang 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

good portability

haven't used it yet, but based on my previous experience, it should be a good one. Only down side is the product quality. Battery charging stopped working with my previous one. The same one from my friend is also broken with unknown reason.

Evelien_N 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne tandenborstel

Begonnen met een oral b elektrische tandenborstel, later een sonicare flexcare borstel gehad, erg tevreden. na verloop van tijd werd het apparaat oud en wou niet meer. nu poets ik weeral een paar jaar op de hand, en toch vaak last van mijn gebit. onder andere op advies van de tandarts deze prachtige diamondclean aangeschaft, en binnen 1 week al van de pijn klachten af.

Pluspunten

• Fijne kleine borsteltjes
  • ligt lekker in de hand
  • prachtig van kleur
  • makkelijk en veilig mee te nemen.
  • makkelijk op te laden

Minpunten

• optie selectie met aan/uit knop

HEA van Kampen 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Weer lekker rustig poetsen

Ik heb enkele jaren een OralB elektrische tandenborstel gehad. Steeds lag mijn tandvlees open of was geïrriteerd. Daarvoor toen ik ook al met een sonicare poetsten, had ik hier geen last van. Nu sinds enkele dagen gaat het poetsen weer rustig en is er geen irritatie.

Pico 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

tandenpoetsen doet ie geweldig als hij het blijft doen

tandenpoetsen is een feest, helaas heb ik er al een paar versleten de afgelopen jaren...Nu hopen dat deze het wel veel langer dan 2 jaar blijft doen.

Vanpuffelen1 16-02-2016 Product paar weken in bezit

Super fijne tandenborstel! In het begin heel erg moeten wennen aan de trillingen, nu geen lady meer van.

Prettig dat er verschillende standen op zitten. Na een paar weken voelen mijn tanden veel schoner en gladder. Ook zijn de verkleuringen van koffie/thee verdwenen.

Ben er super blij mee.

Minpunt is de hoge prijs

123731 16-02-2016 Product paar weken in bezit

Een hele fijne tandenborstel die lekker in de hand ligt en door de extra vele rotaties je gebit echt schoon doet aanvoelen. Mijn gebit was niet heel erg verkleurd, maar ik zie al dat mijn tanden witter zijn na slechts twee weken gebruiken. Het opladen gaat heel gemakkelijk door de borstel in een glas te zetten, en zelfs aan de reisetui is gedacht.

evelien 12-02-2016 Product paar weken in bezit

wat een geweldige tandenborstel. Hij ligt goed in de hand en poets fantastisch schoon en glad. Hij ziet er ook nog eens prachtig uit op de wastafel. Hij laadt super snel op en de batterij gaat zeker 3 weken mee.

Kaas01 10-02-2016 Product paar weken in bezit

Na een bezoek aan de mondhygiëniste aan de slag gegaan met deze tandenborstel. een week erna moest ik voor controle en het resultaat was duidelijk te zien, zei ze. Mijn tanden waren plakvrij. Wat een heerlijk gevoel!

De tandenborstel houdt fijn vast. Alleen een nadeel is dat je niet van tevoren je keuze kunt maken voor het programma, nu moet je het aantal klikjes tellen, want met de tandenborstel in je mond kijkt het lastig.

HenkM-nh 10-02-2016 Product paar weken in bezit

Mijn persoonlijke ervaring is vooral dat het design de doorslag geeft voor deze tandenborstel. De poetsprestaties zijn prima, maar niet onderscheidend. Ik heb tenminste geen vooruitgang kunnen merken aan mijn gebit sinds ik deze borstel gebruik. Het gebruiksgemak is in orde, maar ook weer niet onderscheidend. Opladen in een bekertje of op een oplader is mij in elk geval om het even. Het gevoel van luxe echter maakt voor mij het verschil. Er staat een sierraad op de wastafel en het voelt zelfs als verwennerij om 's ochtends en 's avonds de borstel ter hand te nemen. Helaas zijn mijn tanden (nog) niet veel witter geworden, maar wellicht is de gebruiksperiode (ca 3 weken) nog te kort om daar iets definitiefs over te zeggen.

Nicolette1975 09-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik denk dat iedereen wel een mooi gebit wil met mooie wittere en gezondere tanden. Ik in ieder geval wel! Ik gebruikte al een elektrische tandenborstel, maar deze Philips tandenborstel heeft een speciaal programma dat er voor zorgt dat je tanden witter worden. Die wilde ik graag eens proberen!

Ik heb de amethyst editie (de blauw/paarse) van de Philips Sonicare Diamond Clean. Deze wordt geleverd met een prachtig reisetui en een glas dat je ook tegelijk als oplader kunt gebruiken door de tandenborstel in het glas te zetten. Ik heb gezien dat alle Diamond Clean tandenborstels dit hebben, maar voor mij was het een prachtige verrassing! Het reisetui heeft een USB-aansluiting, zodat je de tandenborstel terwijl hij in de etui zit, kunt opladen. (Uiteraard wel goed schoon en droogmaken ;-))

Mijn vorige elektrische tandenborstel had een rond borsteltje. Deze tandenborstel heeft een rechthoekige borstel. Wat meteen opvalt is dat de tandenborstel weinig geluid maakt. Ten opzichte van mijn oude tandenborstel is ie praktisch stil te noemen. Het is wel behoorlijk wennen wanneer je dat borsteltje op je tanden zet. Het geeft een raar gevoel en leidde er bij mij toe dat ik wat last kreeg van mijn tandvlees. Dit was na twee dagen wel weer over, maar toch....

De tandenborstel heeft vijf poetsstanden, namelijk clean, white, polish, gum care sensitive. Ik heb vooral de stand white gebruikt, omdat ik hoopte dat dit speciaal zou zorgen voor de wittere tanden.

Ik kan niet echt zeggen dat ik wittere tanden heb gekregen, maar misschien komt dat, omdat ik al met een whitening tandpasta poets en hier mee al wittere tanden heb. Wel vind ik dat mijn tanden schoner aanvoelen. Over 3 weken moet ik weer naar de mondhygiëniste en ik ben benieuwd of zij het verschil ziet/merkt.

Jeroenvane 05-02-2016 Product paar dagen in bezit

Goede tandenborstel met veel mogelijkheden. Laden in het glas is echt een uitkomst. Veel verschillende functies.

Joren 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Top product, werkt goed. Tanden voelen schoon aan na gebruik. Product is ook makkelijk te gebruiken en batterij gaat lang mee.

Vannie83 02-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik gebruikte voorheen een elektrische tandenborstel met een ronde kop, waarvan ik dacht dat het mijn gebit goed reinigde, maar na gebruik van de Philips Sonicare Diamond Clean, merk ik pas echt verschil. Een pluspunt vind ik, dat de tandenborstel na volledig opladen, wel 3 weken meegaat.

i.am.will 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Sinds kort heb ik de DiamondClean Purple van Philips in mijn bezit. Tot op heden heb ik naast een normale tandenborstel altijd een Oral B gehad.

De DiamondClean is even wennen. De Oral B heeft een ronde borstel. De DiamondClean heeft een langwerpige borstel zoals je die kent van een ouderwetse tandenborstel. Dit is even wennen.

Verder ziet de DiamondClean er super strak uit. Het is een stuk langer dan de Oral B. Heeft een luxe paarse kleur.

Het opladen vind ik super stoer. Er zijn 3 opties om het op te laden. Je krijgt er een glas bij waar je de tandenborstel gewoon in legt. Hij laad dan vanzelf op. De tweede optie is dat je het in een etui legt. Aan de etui zit een usb kabel. Deze kun je via je laptop opladen. Ook kun je de USB kabel via het lichtnet opladen. In de tui is trouwens ook ruimte voor 2 borsteltjes.

In het verleden petste ik veel te kort mijn tanden. Met de DiamondClean krijg ik nu hulp. Elk programma heeft zijn eigen duur en het geeft een signaal als je een nieuw kwadrant in je mond moet poetsen. Voor mij is dit ideaal.

Nu dan de resultaten. Ik weet nog dat ik hem gelijk de eerste keer gebruikte. Na het poetsen voelde mijn tanden net zo als ik net van de mondhygienst kom. Mijn tanden voelden super glad door de polish optie. Daarnaast zitten er ook nog andere opties op zoals gewoon poetsen, white, tandvlees, polijst etc
Ik kan niet zeggen of mijn tanden witter zijn geworden. Daarvoor gebruik ik hem nog te kort. Ik heb wel het gevoel dat ze schoner en gladder zijn dan in mijn Oral B tijd.
Nadeel vind ik dat de DiamondClean super snel trilt. Dit geeft een erg kietelend gevoel aan je tong en tanden. Hier moet je zeker aan wennen. Ik heb de borstel ook een keer tegen mijn tanden aan gekregen dat deed zelfs pijn.

Overall ben ik erg blij met mijn gepolijste tanden en dus ook met dit product

noor.gratis 02-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb de tandenborstel nu een paar dagen in huis en ben aangenaam verrast.
Het begon al met de verpakking en het uiterlijk van de borstel. Mijn oude borstel was gewoon zo'n lelijke witte, maar deze paarse kleur ziet er gelijk een stuk vrolijker uit.
Het poetsen was even wennen. Het maakt een geluid dat je niet gewend bent en na de ronde borstelkop van mijn vorige borstel was het nu weer even wennen aan een grotere kop.
Maar hij poetst super! Mijn tanden worden goed schoon, voelen glad aan en lijken ook wat witter te worden.
Hij hoeft volgens de handleiding maar 1x per 3 weken aan de lader. Dat zal ik dan nog moeten ervaren . Vooralsnog poetst hij in ieder geval prima.
Alles bij elkaar een aanrader. Enige minpuntje vind ik dat hij erg spettert. Ik mag graag kijken in de spiegel wat ik aan het doen ben en die spiegel zit daarna helemaal onder de spetters. Maar ja, als dat alles is, dan blijft het een super ding!

Luceos 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na jaren met een oral B Triumph smartguide gepoetst te hebben, begon het resultaat wat tegen te vallen. Ook de batterij had kuren. Toen ik de kans kreeg om de Sonicare Diamondclean uit te proberen hoefde ik hiover niet lang na te denken. Nu ik hem de afgelopen 2 weken gebruikt heb, kan ik al concluderen dat dit op vrijwel alle vlakken een verbetering is. Mijn vriendin heeft het tweede borsteltje gebruikt en kwam tot dezelfde conclusie. Inmiddels hebben we er dus een tweede exemplaar bijgekocht.
Het poetsen voelt de eerste keer wat anders maar dit went heel snel. Er zit ook een "wenperiode" in waarbij hij rustig begint en steeds iets meer richting normale beweging gaat.
Al bij de eerste keer viel het schonere, gladdere resultaat direct op. (Zelfs 's avonds voelen de tanden nog schoner) Ook het tandvlees voelt beter. Tandsteen is ook vrijwel direct verdwenen. Toevallig had ik vorige week controle bij de tandarts en het gebruikelijke standaard tandsteen verwijder rondje kon ditmaal achterwege blijven!
De borstel ligt goed gebalanceerd in de hand en is door afwezigheid van ribbels en groefjes een stuk makkelijker schoon te houden dan mijn oude oral B.
Voor opladen kun je de borstel in het bijgeleverde glas zetten. Dit werkt erg makkelijk. Door het glas is makkelijk los af te spoelen maar door de inductie laadhouder voor het glas wordt het geheel wat hoog voor in het badkamermeubel. Voor op reis zit er ook nog een etui bij met ingebouwde USB lader. Scheelt weer losse adapters meesjouwen. (Ookal zegt de handleiding dat alleen bijgeleverde lader gebruikt mag worden.)
De verschillende poetsstanden zijn een goede aanvulling op elkaar. Je kan, als je de borstel in de mond hebt, niet zien in welke modus hij staat. Wat ik wel mis tov de oral B is dat de diamondclean na afloop van het programma stopt. Als je bepaalde plekken nog wat extra wil poetsen, moet je hem opnieuw aanzetten.
Qua levensduur van de batterijen kan ik nog weinig meer melden dan dat hij na twee weken nog steeds niet leeg is.
Het is geen goedkope borstel maar door het poetsresultaat, gebruiksgemak en de bijgeleverde accessoires vind ik hem de investering waard en ben ik er erg blij mee.

The Flyer 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Echt merkbaar beter dan mijn huidige Braun, die ook niet goedkoop was.
Daarnaast hebben ze een paar leuke inventieve extra-tjes, een oplaadglas en een reisetui die ook oplaadbaar is via een usb kabel. Kan dus gewoon via je laptop.

Txdijk 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik poetste altijd met een Oral-B en nu ik deze heb wil ik niet meer terug.
Ten eerste het resultaat is zoveel gladder en schoner dan de vorige oral-b. Wat mij altijd irriteerde aan de Oral-b was dat de borstel in oplader erg makkelijk om viel. Ook werd de lader altijd vies en was lastig schoon te krijgen. Dat is bij deze Philips toch heel anders. Bij de Philips plaats je de borstel gewoon in een glas en hij wordt direct opgeladen. Is het glas vies dan is dat heel eenvoudig uit te spoelen of in de vaatwasser te zetten. De reis etui dat wordt mee geleverd is tevens een oplader wat heel handig is omdat je dan niet apart je oplader mee hoeft te nemen.
Het anders trillen dan de Oral-b was even wennen maar na de tweede dag was ik er al aan gewend.
Er zitten verschillende standen op qua trillen maar in gebruik merk ik eigenlijk weinig tot geen verschil.
Het resultaat wat de borstel oplevert is fenomenaal in vergelijk met de Oral-b. Mijn tanden zijn echt de hele dag glad en ik voel ook in de ochtend geen plak tegen mijn tanden. Met eerste electrische tandenborstel van oral-b heb ik destijds bijna 10 jaar gedaan. Ik ben benieuwd hoe lang deze het uithoudt want Philips heeft helaas niet zo goede naam op duurzaamheid maar dat gaan we dan nog wel uitvinden.

maris27 30-01-2016 Product paar weken in bezit

mooi design
gemakkelijk in gebruik door keuzestanden
eenvoudig mee te nemen door reisetui en aparte oplader
vrij snel na 3 dagen resultaat
2 minuten timer is ideaal

als ik toch een puntje van kritiek zou uiten
is het dat de opzetborstels erg moeilijk te verkrijgen zijn en duur.