Philips Sonicare FlexCare+ HX6922 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare FlexCare+ HX6922 wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

nathaliedc 12-02-2016

Het is een zeer goed toestel en ook bruikbaar als tieners een beugel/blokjes hebben. Want voor het poetsen van tanden met een blokjes, dan is dit toestel er zeer geschikt voor. Want het heeft diverse standen. Dus ook ideaal voor mensen met gevoelige of ontstoken tandvlees. Veel negatiefs kan ik er niet over vertellen, eigenlijk niets negatief.
Super goede tandenborstel voor schone & gladde tanden.

Sarahbr29 12-02-2016

Als dit je eerste elektrische tandenborstel is, dan is het in het begin aanpassen aan de harde trilling. Daarnaast is het een prima tandenborstel. De batterij gaat lang mee en doorheen de poetsbeurt wordt aangegeven wanneer je van zone in je mond moet veranderen.

phill 12-02-2016

Sinds 2 weken gebruik ik nu deze elektrische tandenborstel. Ik heb vroeger nog een elektrische tandenborstel gehad met een ronde kop, en ik moet zeggen, dit is toch makkelijker, vind ik. Met deze borstel die langwerpig is, poets ik blijkbaar te hard, omdat dit meer lijkt op een gewone tandenborstel. Het is handig dat je verschillende poets standen hebt, en de batterij gaat vrij lang mee.Na het poetsen heb je het gevoel dat je tanden echt schoon zijn! Het toestel maakt wel vrij veel lawaai, en maakt een vervelend geluid als je tegen je tanden zit met de kop van je borstel. Geeft de trillingen nogal vrij hard door, er zijn er in het huishouden die dit vervelend vinden. Bij het poetsen is het echt vervelend , dat je telkens bij het draaien van de tandenborstel veel meer rondspat met water dan anders. Conclusie: elektrisch poetsen geeft je een proper gevoel aan je tanden, is gemakkelijk in gebruik, maar dit model is blijkbaar niet geschikt voor mij.

PieVie 08-02-2016

Ik gebruik de philips sonicare flexcare reeds 2 weken en deze blijkt heel eenvoudig in gebruik. Je tanden zijn goed gepoetst en voelen ook schoon aan wanneer je met je tong langs je tanden glijdt.
Het toestel slechts 1 maal opgeladen en na 2 weken gebruik 2 maal per dag nog steeds niet leeg. Het toestel ligt ook goed in de hand.

droopy_kat 07-02-2016

Ik test deze tandenborstel nu een tiental dagen en het schone mond gevoel is echt overduidelijk aanwezig. Hij ligt makkelijk en goed in de hand. Het feit dat ik op sensitive kon beginnen poetsen is echt een bonus. Zo kon mijn tandvlees gewoon worden aan deze manier van borstelen.
Het niet steeds moeten herop laden van de tandenborstel is ook enorm gemakkelijk.
Tot op heden heb ik buiten de prijs van de borsteltjes weinig negatief te melden

Neleke0309 07-02-2016

Deze tandenborstel is een oerdegelijk product. Het grootste pluspunt vind ik de batterij die erg lang meegaat. Verder krijg je een handige opbergdoos meegeleverd om de borstel makkelijk in op te bergen wanneer je op reis gaat. Voor deze borstel gebruikte ik een manuele, en in het begin vond ik de trillingen erg hard waardoor ik een onaangenaam gevoel in de mond kreeg. Na een drietal keer poetsen was dit gevoel volledig over.

bcardo0 04-02-2016

In het begin was het even wennen. Vooral gespetter van tandpasta en niet goed weten hoe te poetsen met een elektrische tandenborstel. Nu vind ik het zalig! Mijn mond/tanden voelen na het poetsen enorm fris en proper + mijn tandvlees bloedt veel minder.

Peggy D.M. 01-02-2016

Wat een innovatie! Verkleuringen op mijn tanden door koffie die ik niet wegkreeg met m'n vorige tandenborstel verdwijnen als sneeuw voor de zon! Ik heb ook de indruk dat tandsteen beetje bij beetje los getrild wordt. Wel even wennen aan het trillen in het begin.

TomBO 31-01-2016

Het is de eerste keer dat ik met een elektrische tandenborstel poets, dus het is wel eventjes wennen. Maar het resultaat mag er zeker zijn. Mijn tanden voelen erg proper aan en de timer geeft goed aan, wanneer je moet overschakelen. Aangenaam verrast en ik denk niet dat ik terug naar de gewone tandenborstel ga.

Beauval01 31-01-2016

zéér gebruiksvriendelijk, niet te luid en tanden voelen mooi glad aan. Batterij blijft lang bruikbaar (nog maar 1 keer moeten opladen). De verschillende functies op het toestel zijn mooi meegenomen. zeer zuinig in gebruik van tandpasta in verhouding met manueel poetsen. Mijn gewone tandenborstel zal nu niet meer gebruikt worden nu ik dit toestel ontdekt heb.

Brientje 30-01-2016

De trilling die de borstel geeft is wennen en dat lukt mij niet. Ik kan niet overal geraken met deze borstel omdat deze meer rechthoekig is. Het enige goede dat ik kan vertellen is dat het verschillende mogelijkheden (functies) heeft en het heeft een mooi design.

teut 29-01-2016

Sinds een paar dagen in het bezit van deze tandenborstel. Dit is mijn eerste elektrische tandenborstel, dus had ik er geen idee van hoe en wat...Na de eerste poestbeurt viel het mij al direct op dat dit een beter resultaat geeft dan met een gewone tandenborstel. Het poetsen gat dus beter en is ook snel genoeg.
Ik ben dus tevreden over deze tandenborstel!

Katia121 29-01-2016

Gevoel alsof je net van bij de tandarts komt. Geluid en trillingen zijn in het begin even wennen maar snel gewoon. Geeft met heel korte onderbreking aan wanneer je van gebitskwadrant moet wisselen en valt automatisch uit na 2 minuten. Hierdoor kost het me totaal geen moeite om effectief 2min te poetsen. Zeer geschikt voor gevoelig tandvlees. Enige minpuntje is dat de verschillende borsteltjes te onderscheiden zijn door een piepklein tekentje ipv een gekleurd ringetje.

hkoen 29-01-2016

Deze tandenborstel heeft het allemaal: krachtig, snel, goede batterijduur, stil, gemakkelijk in gebruik.
De eerste dagen is het wel aanpassen door het hoge sonische getril, maar je geraakt er snel aan gewend.

MTeeth 28-01-2016

Heel gladde tanden na het poetsen. Veel beter resultaat dan met een gewone tandenborstel. Wel wennen als je elektrisch poetsen niet gewoon bent. Poetst ook beter tussen de tanden.
Handig met de timer die erop zit en de pieptonen om van tandzone te wisselen (al klinkt dat voor mij wat te zacht).

Harleyscottie 28-01-2016

Ik was op zoek naar een tandenborstel die rekening houdt met mijn gevoelige tandvlees. Voorheen had ik veel last van bloedend tandvlees en slijtend glazuur. Bij deze tandenborstel heb ik daar geen probleem mee. De borstel poets razendsnel en is zeer zacht. Handig zijn ook de verschillende poetsstanden die eenvoudig op het handvat geselecteerd kunnen worden. Een extra pluspunt is ook de 'Quadpacer-intervaltimer' die nauwkeurig aangeeft wanneer je het volgende gedeelte van je tanden mag poetsen.

yverhofs 28-01-2016

De flexicare+ tandenborstel is erg mooi van design en met zijn 5 poetsstanden vind je echt wel eentje die bij je past. Ik heb zelf erg gevoelige tanden, dus voor mij is de sensitive stand logischerwijs het fijnste. Mijn man gebruikt gewoon de clean stand. Het wisselen van stand gaat erg makkelijk. Wat ik ook wel erg goed vindt, is dat de batterij echt superlang meegaat, zeker als je hem met 2 gebruikt, is het handig dat je hem niet elke dag moet opladen. We gebruiken hem nu ruim een week en hij is nog lang niet aan opladen toe. Wat ook positief is, is dat je een seintje krijgt als je moet wisselen van kwadrant tijdens het poetsen en na 2 minuten stopt hij automatisch. Dit stimuleert echt om lang genoeg te poetsen. Benieuwd wat de tandarts gaat ondervinden als we weer op controle gaan ! :-) Het opbergdoosje is een handig gadget om hem mee op reis te nemen. En er zit ook nog een handig doosje bij waarop je hem kan zetten en waarin je het snoer kan draaien zodat je niet met een snoeroverschot in de badkamer zit. Je ziet echt dat er over alles goed nagedacht is.
Wat voor ons echter echt heel erg wennen is, is het sonische trillen : mijn man was een oral-B gewone elektrische tandenborstel gewend, ikzelf een handtandenborstel en we hebben er allebei problemen mee dat het zo erg vibreert. Je moet je mond goed toe houden of het spat overal op, maar je moet ook opletten dat je niet tegen je andere tanden aanbotst met de achterkant van het borsteltje. En vooral bij het poetsen van de binnenrand van je tanden, dan kietelt het trillen enorm aan je gehemelte. Bovendien hebben we allebei ook last van een gevoelloze onderlip na het poetsen. Dat trekt gelukkig wel snel weg. Ik hoop echt dat we daar aan wennen, maar volgens mij moet dat op de duur wel beteren. Je tanden voelen in ieder geval na het poetsen heel proper en glad aan, alsof je net van bij de tandarts komt !

Jozefien 25-01-2016

Ik poetste reeds met een elektrisch tandenborstel, maar er is een duidelijk verschil in kwaliteit van de poetsbeurt. Echt het gevoel dat de tanden gepoetst zijn, net zoals je van bij de tandarts komt. Het toestel is eenvoudig en praktisch om mee te werken. je hebt de keuze uit verschillende programma's en het toestel geeft aan wanneer je voldoende lang gepoetst hebt.
Geeft ook aan hoelang en waar je moet poetsen.

dylanenglenn 23-01-2016

Dit apparaat reinigt heel goed. Tanden voelen glad aan. Timer is heel praktisch zo weet je heel goed wanneer je moet veranderen van kant. Borsteltjes zijn even wennen want ik ben de ronde borsteltjes gewoon. Het geluid vind ik wat storend