Philips Sonicare FlexCare+ HX6921/06

Braun Oral-B Vitality Sensitive

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Laadstation

Laadstation
Philips Sonicare For Kids HX6321/03 Best Reviewed 2 keer aug 2016
9,5 (13)

Enrique98 17-02-2016 Product paar weken in bezit

Deze tandenborstel heb ik sinds kort, maar het is voor mij een groot succes. De verschillende programma's zijn goed, ook al gebruik ik met name de reinigingsstand. Ik heb een tand die wat naar achteren staat en waar ik moeilijk bij kan. Dit is voor deze tandborstel geen probleem. Hoewel de bruine vlek die hier zit niet geheel verdwijnt, wordt het wel minder. De timer is handig, daardoor weet ik precies wanneer ik moet wisselen van mondhoek. Na het poetsen is er een fris gevoel. Ik ben nogmaals zeer tevreden. De nieuwe opzetborstels vind ik overigens wel prijzig.

Dorien777 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Werkt goed en is simpel in gebruik. Tanden voelen stuk schoner aan en verschillende standen is prettig.

samselg 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Kom van de oral b triumph, moet zeggen dat de batterij van de philips echt super is! gaat makkelijk 2 weken mee bij 2 x poetsen. In het begin moest ik nog wennen met het spetteren, maar vindt het nu al met al een zeer goede tandenborstel met mooie resultaten:)

Miekie75 06-02-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk gladde tanden, meerdere keuzes is erg fijn.
Een reisetui erbij is super dat had ik bij de vorige tandenborstel niet en nam het dus ook niet mee op vakantie.Nu dus weer wel!

Cwijltje 05-02-2016 Product paar weken in bezit

borstel ligt goed in de hand. De tanden voelen gladder aan (schoner ?)De lange accuduur is ook een pluspunt.

Infinity 05-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb de Sonicare voor het eerst gebruikt en ben er zeer tevreden over.
Batterij gaat lang mee.
Poetsen is easy, in het begin maak je automatisch de normale poetsbeweging maar dit is natuurlijk helemaal niet nodig. Tanden worden goed schoon in no time.
Er zit ook een verlicht menu op het apparaat waaruit je kunt kiezen, dus je kunt ook een massage e.d. kiezen.
Design is mooi en strak.

Kellydeg84 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Het is een krachtige tandenborstel met meerdere standen. Fijn ook dat er elke 30 seconden een trilling is zodat je weet dat je het volgende gedeelte moet poetsen. Heeft een krachtige batterij die lang mee gaat.

Kolletje013 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Wat ben ik blij met de Philips Flexcare+.
Heerlijk schone tanden.
Ik heb last van optrekkend tandvlees maar met de sensitive stand kan ik veilig mijn tanden poetsen.
Wat ik ook ideaal vind is dat ik niet elke dag mij tandenborstel op hoef te laden.

Niels71 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Poetsen gaat prima met deze tandenborstel. Had hiervoor een roterende borstel maar vind de sonicare beter. Met de smalle borstelkop kom je op alle moeilijk bereikbare plaatsen. Prettig is de quadrantwissel die wordt aangegeven doordat de borstel dan even stopt. Accu gaat echt lang mee. Je kunt inderdaad 3 weken elke dag 2x poetsen zonder op te laden.
Het zoemende geluid is wel even wennen en van mij had de autostop na 2 minuten niet gehoeven.

Backermans 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Tandenborstel poetst erg goed. Het is nu al merkbaar, na twee weken gebruik, dat ie zorgt voor een betere mondhygiëne. Ik heb nu al 'beter' tandvlees. batterij gaat lang mee. Nadeel is dat de tandenborstel nogal wat geluid maakt.

zoesoe 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik reinigt grondig. Je hebt het gevoel alsof je langer van je tandplak af bent. Ook handig is timer die erop zit zodat je weet wanneer je de volgende kant moet poetsen.

Kim1973 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Fijne en mooie tandenborstel.
Prettige trilling, niet hinderlijk.
Fijn dat er meerdere standen zijn. Na elke 30 seconden voel je dat en na 2 minuten valt het uit. Dan heb je genoeg gepoetst.

jolanda2526 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Goed in de hand
Poetst lekker
Poetst schoon
Fijn de trilling om de 30 seconden zo weet je precies wanneer je klaar ben

sammieke1987 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Voorheen een oral b gehad, je merkt duidelijk verschil.
in het begin erg wennen aan de trillingen. Kietelt erg maar wend wel. Voelt schoner aan. MAkkelijk in gebruik, meerdere standen. Ligt fijn in de hand. Spettert soms wel. Doet er lang mee voor hij weer opgeladen moet worden.
Ik vind hem erg fijn.

ilona8908 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik de Philips FlexCare + nu 1 week. In het begin moest ik erg wennen aan de manier van trillen, dit is heel anders dan mijn oude elektrische tandenborstel. Ik moest eraan wennen omdat de trillingen kietelde en dat vond ik toch niet zo fijn. Inmiddels ben ik aan de manier van trillen gewend. Mijn partner gebruikt de tandenborstel niet, hij is al spoedig afgehaakt door de manier van trillen.

De optie voor de verschillende standen zijn leuk, echter heb ik ervaren dat ik slechts 1 stand gebruik. Ik merk weinig tot geen verschil bij de andere standen. Ik vind de standen dan ook geen meerwaarde bieden voor de tandenborstel.

Ik merk wel dat ik met deze tandenborstel meer plak tussen mijn tanden vandaan haal dan bij mijn oude tandenborstel. Ik merk dit doordat ik na het tandenpoetsen minder vuil tussen mijn tanden vandaan flos, dan wanneer ik poetste met mijn oude tandenborstel. Dit vind ik het grootste pluspunt aan de Philips FlexCare+.

De prijs van de tandenborstel is hetgeen wat mij minder aanspreekt aan dit product. De tandenborstel is nagenoeg €100,- duurder dan mijn vorige elektrische tandenborstel, en hij is ook wel beter, maar zóveel beter dat hij €100,- meer waard is, vind ik hem niet. De opzegborsteltjes zijn circa €22,- per stuk, ook dit vind ik prijzig.

Vincentspeur 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Eerst wennen hoor dat trillen, jeukt een beetje in de mond, maar uiteindelijk went dit. Heb gevoel dat me tanden schoner worden en mijn mondhygiëniste bevestigde dit, minder tandplak en tandsteen. Voorlopig dus blij met aankoop

steffanie27 29-01-2016 Product paar weken in bezit

Top apparaat. Fijn in gebruik. Borsteltje is niet groot waardoor je overal bij kan. Ook verdeelt het goed alle tandpasta. Verschillende standen te gebruiken. Ook om je tandvlees te masseren, daar ben ik er blij mee omdat mijn tandvlees snel ontstoken raakt.

SeydahS 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik deze tandenborstel nu een week en heb al aanzienlijk minder last van bloedend tandvlees. Ik had voorheen bij elk poetsbeurt wel last van bloedend tandvlees, maar elektrisch poetsen helpt echt heel erg! Na het poetsen voel je echt dat je een schoon en fris gebit hebt. De tandenborstel is heel fijn in gebruik en de batterij gaat echt super lang mee! 1 keer goed opladen en je kan er dagen mee vooruit. Het is in het begin wel eventjes wennen aan het getril.

Miekske 26-01-2016 Product paar weken in bezit

In het begin was het wel even wennen aan de trillingen. Kriebelend gevoel in mijn mond. Ik kon niet blijven poetsen. Dit is na een paar dagen overgegaan. Ook had ik in het begin last van bloedend tandvlees, hier had ik met een gewone tandenborstel geen last van, maar ook dit is na een paar keer gebruiken overgegaan. Mijn tanden voelen schoon en glad aan. Batterij gaat lang mee en het apparaat ziet er mooi uit. Ik ben er tevreden mee.

es 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

Gladde tanden. Nog gladder? Kan het? Ja dus. Verschillende standen met wmb minimale verschillen en daardoor een beetje overkill.
Blijvertje.