Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 - Reviews

Timer
Snelheid instelbaar

Schiane 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Blij verrast.

Ik heb de Philips sonicare nu 1 week in gebruik en ik ben blij verrast over het resultaat en het gemak. Ik was voor deze aanschaf bang dat ik het trillen tegen mijn gebit niet kon verdragen maar door het opbouwen in sterkte ging dit heel soepel en heb ik nergens last van gehad. Mij gebit voelt lekker glad en heb het gevoel dat het veel schoner is. In reviews gelezen dat het geluid irritant is maar dit vind niet. Voor nu, na 1 week, een goede keus

Pluspunten

• poets timer voor de 4 zones van het gebit.
  • Poetst goed, gebit voelt lekker glad

Lies 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goed, degelijk product

Voelt heel degelijk aan. Hiervoor had ik een elektrische tandenborstel met smaller handvat. Achteraf vind ik een smaller handvat prettiger. Veel opties op de tandenborstel. Door de opties kan een product wel zijn eenvoud verliezen, maar dat vind ik hierbij nog niet hinderlijk. Maakt minder herrie dan mijn vorige tandenborstel.

Martijn 01-07-2016 Product paar dagen in bezit

Poetst schoner dan elk ander apparaat

Het is even wennen maar eenmaal gewend wil je niet anders meer! ik ben er erg blij mee en wil niet anders meer

Angel 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Goede tandenborstel merk verschil aan me tanden ook geen last meer van bloedend tandvlees batterij gaat lekker lang mee,
Enigst minpuntje voor mij ik vond m niet echt lekker in de hand glijd uit de hand
Heb 'm nu 2 weken

Amanda 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik en heel fijn met meerdere standen en functies ook met de reisetui heel makkeljk om mee te nemen op reis

Marieke 05-02-2016 Product paar weken in bezit

Wat een fijn apparaat, licht in de hand, lange batterijduur en mooi om te zien!! mijn tanden zijn echt witter, al na 2 weken poetsen..

miniatuur 04-02-2016 Product paar weken in bezit

fijne tandenborstel,maakt prima schoon en glad,met timer zodat je precies weet hoelang je moet poetsen
batterij gaat lang mee

Kallie 04-02-2016 Product paar weken in bezit

Erg tevreden met deze tandenborstel. Mooi design, ligt lekker in de hand en prettig dat er zo veel standen op zitten. Ook de batterij gaat lekker lang mee.

Selanah 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Kan momenteel eigenlijk niet veel zeggen, mag de tandenborstel uitproberen via the insiders, maar heb de pech dat de opzetborstel van het klikpunt aftrilt daardoor heb ik niet het idee dat het goed functioneert. dit al gemeld bij teh insiders en bij phillips maar krijg geen respons helaas

fastlex 03-02-2016 Product paar weken in bezit

hele verbetering met een oude Oral B tandenborstel.
na poetsen van 2 minuten voelt het superglad, het krachtige trillen is even wennen, spetters .
geeft na poetsen een fris gevoel.
helaas maar 1 borsteltje, voor een gezin dus veel te weinig

Anoniem 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Een fijne tandenborstel die makkelijk in de hand ligt. Na het poetsen voelen je tanden schoon aan. De accu gaat lang mee en de tandenborstel is gebruiksvriendelijk. Ook een pluspunt voor deze tandenborstel is dat hij automatisch stopt na 2 minuten. Een prima tandenborstel voor deze prijs. Een minpuntje wil ik wel meegegeven de tandenborstel maakt meer geluid dan andere elektrische tandenborstels die ik heb gehad.

Sannekeuitdenberg 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Mijn tanden voelen lekker schoon aan. Even wennen aan het gewone borsteltje ipv een ronde. Ik zie mijn tanden helaas niet veel witter worden. De trilling na 30 sec. vind ik wat minder, zou liever een piepje hebben

rvankekeren 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Even wennen maar dan heb je ook super schone tanden.

De eerste paar dagen kon ik de tandenborstel niet langer dan een paar seconden op de hoogste stand in mijn mond houden. Nu ik er aan gewend ben is het resultaat geweldig. Mijn tanden voelen veel gladder dan na een gewone poetsbeurt.
Grote voordeel is de klein smalle borstel waardoor je makkelijk overal bij kan, wel even opletten dat je niet met het harde plastic tegen je tanden aan komt want dat is een vervelend gevoel. De accu houd het lang vol de borstel hoeft dus niet om de paar dagen op de lader.

Ferry1980 01-02-2016 Product paar weken in bezit

Dit is echt een super tandenborstel! Van te voren nooit gedacht dat mijn tanden zo snel witter zouden worden. Ik heb hem nu een week, het resultaat is echt onvoorstelbaar! Had ik dit maar eerder geweten!

Ingrid3381 31-01-2016 Product paar weken in bezit

Poetst schoon en wit,tanden voelen glad aan na het poetsen. Geluid is niet te hard/luid. Ik gebruik eerst de clean sessie en zodra die is afgelopen doe ik de white sessie. Die mogen qua tijd ook wel iets langer zijn. Merk daar alleen niet duidelijk het verschil in vibratie in. Je moet je mond niet te ver open doen anders vliegen de spetters in de rondte. Borsteltje mag wat mij betreft een klein stukje korter zodat je ook goed bij de achterste kiezen kan komen. Zit een mooi reis etui bij om je tandenborstel met evt. twee borstels schoon mee te nemen. En de levensduur van de batterij vind ik top,nu al bijna twee weken zonder opladen tussendoor. Haal ws de drie weken wel. Al met al een goed product wat het geld wel waard is.
clean en white sessie., niet luidruchtig, mooi reis etui, intensivietijd is in te stellen
spetters kunnen in de rondte vliegen., iets te groot borsteltje, sessies mogen wel iets langer zijn
Ja, ik zou dit product aanbevelen

Sergio 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Goede tandenborstel, na het poetsen een erg schoon gevoel.
Maakt niet zoveel herrie als andere borstels
tandarts schoon gevoel

marcar 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

het is inderdaad eerst even wennen het geluid en gevoel van de tanden borstel maar het is een genot hoe je gebit aanvoelt na een poets beurt

HaWee 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Even wennen, schoon gevoel, wacht op witte tanden.
Ik heb de Sonicare momenteel op test en ik kan vertellen dat dit een zeer interessante ervaring is. Eerste keer in gebruik is het erg wennen, vooral binnenkant van het gebit liet erg lachen vanwege het kriebelend gevoel, wt na een week wel acceptabel is. De tandenborstel maakt erg goed schoon en ik verwacht zelfs minder last van tandsteen te hebben als ik weer op controle moet komen bij de tandarts. Ik merk alleen nog geen verschil in wittere tanden. Misschien dat het hier nog iets te kort voor is. Tandenborstel is wat mij betreft zeker een aanrader.

Marjolijn77 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design, misstaat niet in de badkamer. Handig in het gebruik en resultaat mooie schone tanden voor een mooie prijs!

Wen287 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nu een week in huis en het is een heel prettige tandenborstel. De 3 standen waren even wennen, maar als je rustig begint kun je hem steeds harder zetten. Ik vind het erg prettig dat ie zelf stopt als je genoeg gepoetst is. Zelfs mijn dochter van 5 wil er graag mee poetsen