Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Snelheid instelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632 op Kieskeurig.be.

Helscha 13-04-2015

Sinds een ruime 2 weken heb ik de Philips Sonicare 3, voorheen gebruikte ik wat nu de FlexCare+ heet maar dan zonder de uv lamp. Ik vind het prettig dat je uit 3 intensiteiten kan kiezen voor het poetsen aangezien ik altijd ondanks het elektrisch poetsen ontstoken tandvlees heb. Ik mis wel een beetje de massage stand, deze vond ik erg prettig maar als ik het prijsverschil zie tussen de Philips Sonicare 3 en FlexCare+ vind ik het missen van de massage stand in eens een stuk minder erg. De tandenborstel ziet er weer degelijk uit, ik denk dat hij ook weer jaren mee gaat.

bonkie77 01-04-2015

Sinds een paar dagen maak ik nu gebruik van de sonicare tandenborstel. Over het algemeen ben ik erg enthousiast over deze elektrische tandenborstel, wat een verschil met een ander merk.
Daar had ik altijd het gevoel dat mijn tanden eruit trilden en dat is bij deze tandenborstel absoluut niet het geval. Doordat hij zo anders aanvoelt heb ik nu wel het gevoel dat ik zelf meer poetsbewegingen moet maken maar dit is dus echt niet noodzakelijk. Tanden voelen echt super schoon.
Wel een puntje van aandacht, je kunt niet zien op welke stand hij staat als je hem aanzet en als je dan wel kijkt dan spettert alles onder.
En ik kan in de handleiding nergens vinden of hij ook waterdicht is omdat ik mijn tanden vaak onder de douche poets.
Maar al met al dus echt wel een aanrader.

fielt7 15-03-2018

TOPPRODUCT!!!

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Minimaal 20 jaar de concurrent gebruikt en nu voor het eerst een Philips Sonicare gekocht en meteen ben ik ervan overtuigd dat dit de beste electrische tandenborstel is die te koop is!!

Corleone 26-03-2017

Aanbevelingswaardige tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Goede tandenborstel en wat ik persoonlijk erg prettig vind, is de borstel. Deze is net als een handtandenborstel.

Andere merken hebben vaak een klein borsteltje.

Het geluid van dit apparaat was wel ff wennen, maar niet dat dit erg storend is.

Al met al vind ik het een goede tandenborstel!

hans269 22-01-2017

Doet niet wat het beloofd

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Jaren gepoetst met Oral B en nu over op sonicare. Helaas is dit voor mij een miskoop. Elke keer als ik bij de mondhygiëniste ben geweest en ik had gepoetst met Oral B dan was ze tevreden. Maar nu ik 4 weken poets met Sonicare was ze niet zo tevreden. Er zat meer tandplak op dan bij Oral B. En dat terwijl Philips zegt dat je gezonder tandvlees heb binnen 2 weken. Dat is dus niet zo. Graag zou ik het product willen retourneren maar ik ben bang dat dat er niet meer in zit. Weggegooid geld dus. Terug naar Oral B.

tandenbostel 25-11-2016

Tandenbostel

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Deze tandenborstel is geweldig. Hij poetst gronden en de tijd duur houd die keurig bij. We hebben voor deze tanden borstel gekozen op aanraken van onze tandarts

Plankgas 08-11-2016

Goede .

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Fijne tandenborstel. Reinigt uitstekend. Lange accuduur. Ergonomisch ontwerp. Jammer dat de borsteltjes nogal prijzig zijn vergeleken met het andere merk.

Pluspunten

• vormgeving
  • accuduur
  • zachte reiniging

Minpunten

• dure borsteltjes

Joy2007 14-06-2016

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Poetst tanden perfect schoon, maar maakt meer lawaai dan alle andere sonicareproducten die we hebben gehad.

Jess4 10-06-2016

Geen fijn model

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Goedkoop is duurkoop in dit geval. Vanwege de herrie die deze tandenborstel maakt uiteindelijk een nieuwere duurdere versie gekocht.

John4711 06-05-2016

Aanbevelenswaardig

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Mooie witte tanden en gezond tandvlees.
Duidelijke signalering wanneer van gebitsdeel moet worden gewisseld.

anitah 24-04-2016

prima tandenborstel

een prima elektrische tandenborstel,
het geeft echt het gevoel dat de tanden goed schoongemaakt worden doordat de borsteltjes met veel snelheid over jet tanden gaan (zonder dat het vervelend is). prettig dat je een keus hebt in de snelheid met 3 standen

Zusje3 07-07-2015

Heel fijne elektrische tandenborstel.

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Had jaren geleden een oud model van Sonicare, daarna een elektrische tandenborstel met kleine ronde kop, vond ik niet lekker poetsen en accu ging stuk. Nu toch weer een Sonicare gekocht en helemaal tevreden.

polluxmp 04-05-2015

Très bon produit

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Je suis habituée au brossage électrique depuis de nombreuses années et en suis satisfaite, mais c'est un plaisir pour moi d'utiliser votre brosse, elle est plus grande, a une forme que j'apprécie beaucoup par rapport à la concurence.

Dès le début, j'ai senti la différence sur mes dents, moi qui ai tendance à avoir les gencives qui saignent, ce n'est plus le cas.

Ma fille de 7 ans a voulu tester égalment avec la brosse souce et n'en veux plus d'autre, elle était toujours à la manuelle. Elle adore l'utiliser également et réclame elle même le brossage alors qu'avant, je devais quasi me battre avec elle.

Je regrette seulement qu'il n'y ait pas de support pour ranger les brossettes ainsi que la stabilité du support de charge.

Christel17 01-05-2015

Geweldig resultaat!

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Ik moest in het begin wat wennen aan de hoge beweeg frequentie en bijbehorende geluid. De tandenborstels zijn wat kleiner wat een extra pluspunt is, ze geven het gewenste resultaat, wat ook ook leuks is is dat hij stil valt aan het einde. Ook zeer gebruiksvriendelijk is dat de tandenborstel de laatst gebruikte snelheidsstand onthoudt.
Echt een dubbele plus voor dit toestel!

Gours 30-04-2015

Un produit simple d’utilisation et qui tient ses promesses

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Utilisateurs d’une brosse électrique d’une marque concurrente depuis plus de 15 ans, c’est avec une grande curiosité que nous avons découvert la brosse à dents Sonicare 3 series HX6632/15. Un produit simple d’utilisation et qui tient ses promesses.
Dès la première utilisation, la sensation de propreté est immédiate. On a véritablement l’impression de sortir d’une séance de détartrage chez le dentiste, les saignements en moins ! Le brossage est très efficace. Au premier abord, les vibrations de la brosse sont un peu déroutantes, surtout en intensité maximale, et la sensation au niveau du palais est plutôt désagréable. Mais après quelques jours, on s’y habitue.
L’autonomie est impressionnante, sans aucune comparaison avec notre vieux modèle. Après une semaine d’utilisation, la brosse ne montre aucun signe de fatigue. Nous n’avons pas pu vérifier si l’autonomie de 3 semaines annoncée par Philips était réelle, mais en tout cas nous sommes très satisfaits à ce niveau.
Au rang des points négatifs, soulignons l’absence d’un réel support chargeur avec emplacement pour stocker les brossettes. Sur notre ancien appareil, nous avions un logement pour 3 brossettes et c’était très utile. Notons aussi que les brossettes ne sont pas disponibles en grandes surfaces (en tout cas nous n’en avons pas trouvées) et il faut se rendre chez un revendeur spécialisé pour s’approvisionner. Le prix des brossettes est aussi un peu plus élevé, mais cette différence de prix s’explique sans doute aussi par une différence de qualité. Le câble d’alimentation du chargeur est un peu (trop) court.
En conclusion, après quelques jours d’adaptation, nous sommes très satisfaits de ce produit.

NathalieV 15-04-2015

Goede prijs-kwaliteit E tandenborstel met fijne functies

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Na 2,5 week poetsen voelen mijn tanden lekker glad en ben ik de nieuwe Philips sonicade Gum Health al helemaal gewoon.
Omdat hij erg eenvoudig is in gebruik (geen moeilijke knopjes, geen nutteloze frutsels) ben je er snel mee weg.
Wat ik handig vind is dat hij na 30 sec aangeeft dat je van Quadrant moet wisselen en dat er ook een 2 minuten timer op zit.
Verder vind ik het erg aangenaam dat ik kan kiezen uit 3 sterktes omdat ik nogal gevoelig ben aan de trillingen normaal gezien. Erg fijn dat ik dit zelf kan aanpassen dus!
Aan mijn tandvlees merk ik weinig verschil. Ik heb geen irritaties of bloedingen gehad. Ik gebruik nu het speciale borsteltje dat extra in de doos zat, dat is zacht en fijner dan het gewone.

Scon 13-04-2015

prima product voor gevoelig tandvlees

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Het is even wennen aan de hoge frequentie van de borstel vergeleken met onze oude elektrische tandenborstel. Vooral het kunnen instellen van 3 verschillende intensiteiten spreekt in het voordeel van deze tandenborstel.
Ik moest wel wennen aan het geluid. De frequentie was namelijk veel hoger dan wij gewend waren.

Sandra64 13-04-2015

Een aanrader!

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Zéér tevreden over de Philips Sonicare tandenborstel.
Er zit een makkelijke oplader bij en is eenvoudig in het gebruik.
De tandenborstel ligt goed in de hand en heeft een timer van 4x 30 seconden.
Dan weet je precies wanneer je moet switchen!
Er zitten 3 poetsopties op de borstel, laag, medium en hoog. Ik vind medium de fijnste stand.
Tanden voelen perfect glad aan en heb nu na ruim 2 weken gebruik het idee dat m’n tandvlees beter aanvoelt en er gezonder uitziet.
Met het Pro Results borsteltje kan ik ook de kiezen achterin goed schoonmaken.
Echt een aanrader deze tandenborstel!

Ikke77 03-04-2015

Doet wat het belooft vor het tandvlees

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van deze tandenborstel en ik ben er echt van onder de indruk.
Wat een verschil in trillingen. Heb nu niet het idee dat mijn tanden eruit rammelen alleen hierdoor ben ik wel meer geneigd om zelf mee poetsbewegingen te gaan maken maar dat is echt niet nodig.
Zoals staat vermeld in de advertentie heb ik ook echt geen last meer van mijn tandvlees en toch gladde schone tanden.
Wel een klein minpuntje, als ik wil kijken op welke stand hij staat spettert meteen alles onder en ik kan nergens vinden of ik hem kan gebruiken onder de douche.

Titine65 03-04-2015

J'en suis très satisfaite, c'est un excellent produit de qualité.

Geschreven voor: Philips Sonicare 3 Series gum health HX6632

Très facile d'utilisation, pour une dentition nette, beau désign. Je recommande cette brosse aux consommateurs exigeants, car elle est parfaite.