Philips 1 poetsstand, 2 opzetborstels, 2-serie voor tandplakverwijdering

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1 poetsstand, 2 opzetborstels, 2-serie voor tandplakverwijdering op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Ruberto87 04-05-2015
Dit is mijn eerste elektrische tandenborstel, dus ik moest sowieso wat wennen. In het begin krijg je echter de nodige tijd om eraan te wennen want de trillingen bouwen zich over verschillende poetsbeurten op net om die reden.
Wat mij meteen opviel was het resultaat na het poetsen: wat een ongelofelijk clean gevoel. Ook al moet je er rustig mee over je tanden glijden, ze worden echt goed gepoetst. Het is even leren om de tandenborstel op de juiste manier te hanteren, maar daarna gaat het vanzelf. Ook is het handig dat hij om de 30 seconden een signaal geeft zodat elke hoek in je mond de nodige poetsbeurt krijgt.
Je kan hem na elke poetsbeurt opladen, maar dat doe ik nooit met toestellen op batterijen. Daardoor weet ik ook dat de batterij best lang mee gaat voor je hem weer moet opladen. Ik heb de tandenborstel nu een maand en tot nu toe twee keer opgeladen. Het lampje meldt ook wanneer hij een oplaadbeurt nodig heeft.
Modieus is hij dan wel niet te noemen, en het geluid mocht wat stiller, hij doet waarvoor hij gebouwd is: m'n tanden grondig poetsen.