Philips Sonicare 2 Series plaque control HX6232 - Reviews

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

lister1308 13-04-2015 Product paar weken in bezit

Als vervanger van mijn vorige sonicare. In begin even wennen aan 'plastic' handvat, was de 'rubberen' gewend van mijn vorige sonicare, maar na 2 weken poetsen helemaal om. Werkt verder goed, prettige borstel en ideel de 2 minuten timer.

Ruberto87 04-05-2015 Product maand in bezit

Dit is mijn eerste elektrische tandenborstel, dus ik moest sowieso wat wennen. In het begin krijg je echter de nodige tijd om eraan te wennen want de trillingen bouwen zich over verschillende poetsbeurten op net om die reden.
Wat mij meteen opviel was het resultaat na het poetsen: wat een ongelofelijk clean gevoel. Ook al moet je er rustig mee over je tanden glijden, ze worden echt goed gepoetst. Het is even leren om de tandenborstel op de juiste manier te hanteren, maar daarna gaat het vanzelf. Ook is het handig dat hij om de 30 seconden een signaal geeft zodat elke hoek in je mond de nodige poetsbeurt krijgt.
Je kan hem na elke poetsbeurt opladen, maar dat doe ik nooit met toestellen op batterijen. Daardoor weet ik ook dat de batterij best lang mee gaat voor je hem weer moet opladen. Ik heb de tandenborstel nu een maand en tot nu toe twee keer opgeladen. Het lampje meldt ook wanneer hij een oplaadbeurt nodig heeft.
Modieus is hij dan wel niet te noemen, en het geluid mocht wat stiller, hij doet waarvoor hij gebouwd is: m'n tanden grondig poetsen.

burgemeester 28-04-2015

goed

Moest even wennen aan de lengte. Is iets langer dan mijn vorige. Borstel is voor mijn gevoel wel wat klein. Ben zeker tevreden.

bertsengers 28-04-2015 Product paar weken in bezit

Moest even wennen aan de lengte. Is iets langer dan mijn vorige.
Borstel is voor mijn gevoel wel wat klein.
Ben zeker tevreden.

lucas1308 13-04-2015

Prima tandenborstel, net als de vorige sonicare

Als vervanger van m'n vorige sonicare. In begin even wennen omdat deze geheel van 'plastic' is, m'n vorige had een 'rubberen' handgreep, maar na 2 weken poetsen helemaal om. Werkt prettig, ideeal de timer.

Rein56 13-04-2015

Prima resultaat!!

Sinds enkele weken overgestapt op de Sonicare 2 en het resultaat mag er zijn. Veel minder last van plak. Moest even wennen aan de geluiden maar verder alleen maar lof. Philps the best there is!!!

Vankoppenhagen56 01-04-2015 Product paar dagen in bezit

Was een Braun gebruiker maar ben voor 100% om.Hij is rustig en minder tandpasta nodig.
Gebruik hem nu sinds een paar dagen en ben benieuwd naar de resultaten over een paar weken.

Vankoppenhagen56 20-07-2015

Nu enkele maanden in gebruik en kreeg zelfs van mijn tandarts complimenten over mondhygiëne .
Ben zelf ook meer dan tevreden !

teun1974 01-04-2015

Dit product werkt prima

Dit product werkt prima, maar ik voel niet dat het beter of anders werkt dan mijn vorige tandenborstel. Verder is het een prettig resultaat dat je prettig vasthoudt en dat er netjes uitziet. Eigenlijk wat je gewoon verwacht van Philips.