Philips Sonicare HealthyWhite HX6762/43 - Reviews

8,9

Deborah 12-06-2016 Product kwartaal in bezit

Mooie en fijne tanden borstel, waar voor je geld

Hij is fijn in de hand. Poetst naar behoren en geen de poetst tijden aan wat erg fijn is.ook zit er een extra functie op waarbij deze extra grondig poetst voor extra witte tanden. Wat een fijne tandenborstel

Arie van der Voorden 03-02-2015 Product maand in bezit

Stevig apparaat, ligt goed in de hand. Goede poetsresultaten. lekker gladde tanden.
Zo te zien is de batterijduur ook dik in orde.

Jet0504 12-01-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn tanden voelen heel glad en schoon aan na het poetsen van m'n tanden! Al heel lang trouwe fan van philips in deze familie en deze elektrische tandenborstel voldoet weer aan mijn verwachtingen.

Silverjewel 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Na veel positieve ervaringen te hebben gelezen over de Philips Sonicare besloot ik deze ook aan te schaffen.
Heb last van gevoelig tandvlees en met een gewone tandenborstel poets je al snel te hard.

Ben tot nu toe erg tevreden! De 2 minuten poetstijd vliegen voorbij. Ook zijn mijn tanden al echt witter geworden en voelen gladder aan.

Nic0le88 04-01-2015 Product kwartaal in bezit

Deze Sonicare is erg gebruiksvriendelijk. Je kunt 2 poetsprogramma's volgen en er wordt duidelijk aangegeven wanneer je van kant moet wisselen. Tanden zijn zichtbaar schoner, kreeg zelfs compliment van mondhygiëniste!

Chris88 04-01-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze Sonicare gisteren gekocht en ben heel tevreden. Hiervoor had ik ook al een Sonicare Healthy White en die beviel ook heel goed, vandaar dat ik er weer zo een wilde hebben. De vorige heb ik ruim 3 jaar dagelijks gebruikt. Helaas ging hiervan de as stuk.

P.Nikkels 04-01-2015 Product paar dagen in bezit

Beste,

zoals alle producten van Philips deze zijn goed en kwaliteit voldoet aan mijn eisen.
Heb al een Sonicare en deze is zijn gewoon goed en super in gebruik.
Ik wil niets anders als Sonicare. Stralend witte tanden en een heerlijk fijn gevoel van frisheid in je mond. Tanden heerlijk glad en stralend.

Mvg.
Cindy

Nancy te Den Haag 04-01-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik poets al vrij lang met de Philps Sonicare Healthy White. Deze poetst echt super waardoor je tanden veel schoner aanvoelen dan met een gewone tandenborstel. Mijn tandarts heeft me deze tandenborstel geadviseerd om langer plezier te hebben van mijn gebit. Echter ik heb nu al een keer meegemaakt dat de Sonicare Healthy White binnen de garantie periode kapot ging. Philips heeft een goed geregelde garantie zodat ik een nieuwe heb ontvangen maar dat vind ik toch jammer. Ondanks alles blijf ik bij deze tandenborstel.

Flipper66 02-01-2015 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat dat precies doet wat het beloofd eenvoudige bediening en degelijk design. De batterij gaat lekker lang mee!

Anja912 30-12-2014 Product paar weken in bezit

Fijne tandenborstel, ben overgestapt naar Philips dus even wennen was het wel. Na paar dagen al prima in gebruik, ook timer is superhandig!

Lu INNL 30-12-2014 Product jaar of meer in bezit

This is the second time I buy this model, it's a very reliable model and love the design, I had a green one, and now see pink available, would like to renew my toothbrush. :-)

Tinus_G 30-12-2014 Product paar weken in bezit

Bevalt goed, doet wat het doen moet, je tanden schoon maken. Simpel in gebruik en schoonmaken is eenvoudig. Dit wel regelmatig doen, vuil hoopt zicht makkelijk op tussen de houden en borstelkop.

Arie van der Voorden 27-12-2014 Product paar dagen in bezit

Stevig product.
Enige aanmerking is dat het aan/uit knopje tijdens het poetsen moeilijk te vinden is.
Beter zou zijn een wat meer geprofileerde schakelaar

Ensj 22-12-2014 Product paar dagen in bezit

makkelijk door de roze kleur te onderscheiden van die van de partner. Poetst tanden schoon en glad. Levensduur: nog niet echt geluk gehad, binnen 2 jaar alle philips tandenborstel kapot

Frank_2014 20-12-2014 Product paar dagen in bezit

Vervanging van eenzelfde tandenborstel die na 1.5 jaar stuk is gegaan. Afwachten of deze langer meegaat.

anco52 18-12-2014 Product paar dagen in bezit

te kort in mijn bezit om er zeker van te zijn dat deze borstel wel n lange levensduur heeft. ik poets al jaren met sonicare borstels en ben over t poetsen zeer tevreden. (ik stel hoge eisen aan het resultaat - ik ben mondhygiënist). met de eerste sonicareborstel deed ik jaren; de borstel bleef zijn werk goed doen. de laatste 2(!) borstels die ik gebruikte waren binnen 2 jaar kapot. toch geef ik sonicare nog een (laatste) kans omdat voor mij t resultaat nog net iets zwaarder weegt.
je tanden zijn na iedere poetsbeurt heerlijk en langdurig glad en schoon!

Gerrie88 16-12-2014 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn 2e Sonicare, ik koos weer voor dezelfde, en alhoewel de elektrische tandenborstel van Oral B dezelfde prijs had, vind ik toch deze fijner. Bovendien zijn er nieuwe opzetborstels, die ga ik ook nog aanschaffen.
Ik gebruik de ene in de badkamer en de andere beneden, na het eten.
De opgeladen borstel kan lang functioneren voordat hij weer opgeladen moet worden.
Deze roze kleur vind ik ook erg leuk.
Het pakketje is snel en goed afgeleverd.

Hemmingway 10-12-2014 Product paar weken in bezit

Dit is onze 4de Sonicare in ons gezin, helaas is de degelijkheid van het product niet wat ik zou verwachten, twee sonicares zijn stukgegaan, een buiten de garantie, een binnen de garantie vervangen. Dit verwacht ik niet van een Philips product...made in China...
We hebben weer een gekocht omdat we het prettiger vinden om te gebruiken maar als het alleen om de kwaliteit van het product zou gaan kopen we geen Philips meer.

Mengyuan Qiu 07-12-2014 Product paar dagen in bezit

The color is very lovely and attractive. It is very efficient and effective. I use the brush twice per day generally. The teeth turns clean and white.

Fanatieke poetser 07-12-2014 Product jaar of meer in bezit

Al langer dan een jaar een Philips tandenborstel uit de serie HX6700 in gebruik. Qua gebruik is het no nonsense: druk op de knop en de borstel doet zijn werk voor de gestelde tijd. De borstel slinger ik hier en daar, maar is daardoor nog niet stuk en doet nog steeds goed zijn werk. Nu met de cashback aanbieding nog maar 1 aangeschaft.