Oral-B PRO 7000 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 116 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B PRO 7000 zwart, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Caroline_be 12-03-2015

Mijn toestel heeft het vandaag laten afweten en dit na pas 1 jaar gebruik. Het werd enkel door mezelf gebruikt. Ik was tevreden maar ergerde me wel aan de erg lange oplaadtijd. Bovendien gebruikte ik al die "toeters en bellen" niet en lag dat gewoon netjes in de kast. K vond het wel érg goed dat het aanduidde wanneer je té hard drukte. De opbergbox is kwaliteitsvol maar té zwaar voor iemand die regelmatig met het vliegtuig weggaat.

belle07 19-10-2014

Ik heb de pro 7000 nu al even en ben er tevreden over.tanden zijn mooi glad,zijn witter, minder tandplak. De borstel ligt goed in de hand, maakt niet te veel lawaai. Een groot voordeel zijn de verschillende progama's dat je kan selecteren daardoor kun je de borstel beter aanpassen aan wat jij zelf wilt, (harder,zachter). De smart guide is heel gemakkelijk zeker als je overstapt van het manuele poetsen. Wat ook tof is dat de tandenborstel zelf aangeeft met een geel lichtje dat je van kant moet wisselen en rood als je duwt op de borstel, heel handig. Mooie opberg doos en zakje om de borstel mee te nemen.

conspiracyX 14-10-2014

Wanneer je enkel de allerbeste tandenborstel uit de oral-B reeks wil, dan is er maar 1 keuze die je kan maken... namelijk deze tandenborstel !
De tandenborstel heeft ALLE functies aan boord die er op een elektrische tandenborstel te vinden zijn ; meerdere reiniging programma's , extra timerscherm , te hoge drukmelding, en als extra'tje... zelfs bluetooth !!!
De bouwkwaliteit van het toestel is bijzonder stevig en erg degelijk.
Ook de meegeleverde accessoires zijn van hoge kwaliteit en gemaakt uit stevige materialen, zo krijg je er een mooie koker bij om je tandenborstel mee te nemen als je op logies gaat , een etui waarin je de tandenborstelkopjes kan bewaren, een degelijke oplader en een extra schermpje dat je los van het toestel kan verplaatsen en aanbrengen waar je maar wil.
Het schermpje laat je toe om meer info te krijgen over hoe je zou moeten poetsen , hoelang en of je niet teveel druk zet op je tanden. Je kan het ook gebruiken als klokje in de badkamer.
De bluetoothfunctie is erg handig om je poetsresultaten op te volgen en indien nodig aan te passen om zo een optimale gebitsverzorging te krijgen. Je kan de tandenborstel verbinden met je smartphone of tablet.
Je krijgt er ook een heel assortiment van verschillende tandenborstelkopjes bij om de verschillende programma's uit te proberen.
Nu ik de tandenborstel ongeveer een maand heb getest moet ik zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Het is mijn eerste elektrische tandenborstel en ik zou hem nu al niet meer kunnen missen !

Sogi 25-09-2014

Na een jaar gewoon poetsen maakt deze veelzijdige tandenborster een serieus verschil! Mijn tanden zijn witter en geen tandsteen meer! Het is een krachtige tandenborstel met 6 verschillende poetsfuncties, (dagelijks -grondig-gevoelig-polijsten-tandvleesverzorging-tongreiniger) en bijhorende borsteltjes. Je krijgt veel extra's bij in de doos waaronder een SmartGuide die helpt om je poetsgedrag onder controle te houden (niet te hard duwen, of te kort poetsen enz...)

Shivaken 24-09-2014

Vorige week had de postbode een pakje voor mij, de Oral-B Black Pro 7000. Ik begon bij het lezen van de handleiding, Deze vond ik soms gecompliceerd en ik vroeg mezelf soms af of het wel gemakkelijk zou zijn om met de elektrische tandenborstel te werken. Maar dit viel beter mee dan verwacht!

En na een week kan ik al zeggen dat deze Oral-B Black Pro 7000 meer tandplak verwijdert dan met een manuele tandenborstel. Het is ook handig dat de Oral-B elektrische tandenborstel automatisch stopt met roteren wanneer er teveel druk wordt uitgeoefend.

Kortom deze Oral-B Black Pro 7000 is fantastisch.