Oral-B PRO 7000 Elektrische Tandenborstel - Reviews

Best Reviewed dec 2014 Oral-B PRO 7000 Elektrische Tandenborstel
Best Reviewed december 2014
Poetsstand
sensitive, standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

Sebastiaan 18-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede en complete tandenborstel

Goede tandenborstel die via Bluetooth lan communiceren met je mobiele telefoon. Deze geeft feedback.

Ook kan je je tandarts een poetsadvoes laten geven dat weer in je tandenborstel gezet kan worden.

Tanden voelen heel glad en schoon aan!

Pluspunten

• Goede werking
  • Echt gladde tanden

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Groot

Sporthaas 03-04-2016 Product half jaar in bezit

Poest goed.... maar dat opladen...

Met deze tandenborstel een prima poetsresultaat.
Bluetooth hen je niets aan, leuk voor de eerste paar dagen in combi met je smartphone. Daarna nooit meer gebruikt.
Verder heb ik 2 poetsstanden geactiveerd, de overige heb ik uitgezet.
Poetssnelheid neemt af als de accu leger is.
Het opladen duurt wel overdreven lang. Bij een volledig lege tandenborstel staat deze ruim 2 dagen op te laden. Absurd.

Dairy Beat 26-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Waardeloos

Na iets meer dan een jaar gebruik heeft die het begeven. Deze is wel een paar keer gevallen, maar ik vind dat een tandenborstel daar tegen moet kunnen!

Op een volle batterij poetste die prima, geen klachten, maar met dit soort batterijen uit de 'vorige eeuw' (waarom geen Lithium batterij in zo'n duur apparaat?), raakte steeds sneller zijn volle kracht kwijt, en tevens duurt het ook nog ruim 24 uur voor die weer opgeladen is.
Kon die batterij vervangen worden, dan had ik er nog mee kunnen leven, maar nee, dat is natuurlijk niet lonend voor deze firma...!

En die Bluetooth in een tandenborstel, wat moet je er in hemelsnaam mee!? Straks komen ze met zo'n ding waar je ook nog mee kan bellen en foto's maken...

Voor mij geen Oral-B meer zolang ze er geen sterkere en sneller opladende Lithium batterij in stoppen!

Caroline_be 12-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Mijn toestel heeft het vandaag laten afweten en dit na pas 1 jaar gebruik. Het werd enkel door mezelf gebruikt. Ik was tevreden maar ergerde me wel aan de erg lange oplaadtijd. Bovendien gebruikte ik al die "toeters en bellen" niet en lag dat gewoon netjes in de kast. K vond het wel érg goed dat het aanduidde wanneer je té hard drukte. De opbergbox is kwaliteitsvol maar té zwaar voor iemand die regelmatig met het vliegtuig weggaat.

Michelle-Erben 15-11-2014 Product maand in bezit

De Pro 7000 nu al enkele weken/maanden in bezig. Wat een super apparaat! Me tanden voelen heel schoon aan en dat de gehele dag door. Deze tandenborstel is heel gebruiksvriendelijk, ideaal en duidelijk in gebruik. Zeker een aanrader.

remco1649 12-11-2014 Product maand in bezit

Ik was al een oral-b fan, maar met deze tandenborstel waan je je echt als mondhygienist.
Zelf toen ik hem voor het eerst gebruikte voelde mijn tanden gladder en schoner aan.
Nu naar een paar weken kan ik alleen maar beamen dat het een top product is tanden voelen schoner, geen last meer van mijn tandvlees en mijn tanden lijken daadwerkelijk witter in combinatie met de oral-b pro tandpasta.

karenfdes 09-11-2014 Product maand in bezit

Ik hou van deze tandenborstel! Krijg je het "tandarts schone" gevoel telkens als u het gebruikt. Ik vind dat terug indicator die rood knippert wanneer u te hard poetst. De batterij lijkt eeuwig duren (meer dan 2 weken) voordat een heffing nodig. Het komt met een kleine monitor die u uw borstelen vooruitgang via de timer en een reeks symbolen kunt bekijken. Deze tandenborstel heeft verschillende modi (regelmatige, diep schoon, gevoelige, massage, tong schoner, en whitening) niet zeker moet u ze allemaal maar verschillende zijn erg handig.

Ik hou van de mooie zwarte reizen maar voor die licht reizen door de lucht, het is veel zware overslaan dus misschien nemen van de zaak bent u echt krap op gewicht en ruimte. Het opladen licht is verblindende!

Als ik in de markt voor een nieuwe elektrische tandenborstel was, zou ik dit een zeker overwegen met name als het ware op verkoop als de prijs een beetje steil voor mij is.

halloween83 03-11-2014 Product kwartaal in bezit

Voor ongeduldige poetsers is dit een uitkomst. De borstel verwijdert in korte tijd meer tandplak, dus als je jezelf moeilijk aan kunt zetten tot een minutenlange poetsbeurt is een elektrische borstel een aanrader.
Zelf vind ik het apparaat wel een beetje onhandig doordat het zo groot en best zwaar is. Het vergt ook wat oefening om de tandpasta in je mond te houden ;) De eerste week zat het overal, maar het went wel.
Wat ik vervelend vind is dat de batterijindicatorlampjes op de borstel continu blijven knipperen als de stekker ingeplugd is. Ik heb de borstel uiteindelijk ergens in een hoekje weten te proppen waar ik het niet zie, maar ik stoorde me daar echt aan. Ik ben me een keer 's nachts, toen ik uit bed moest en zonder bril door het huis liep, wezenloos geschrokken van het onverwachte knipperlicht! Het is echt heel fel in het donker. Bovendien benadrukt het hoeveel energie zo'n apparaat eigenlijk gebruikt, om het licht constant te laten branden. Het zou prettiger zijn als de lampjes uit zouden gaan als de borstel opgeladen is. Ik vind ook dat de batterij wel heel erg snel leeg gaat: volledig opgeladen kunnen we met z'n tweeën maximaal 3 dagen lang 2 keer per dag poetsen. Dat valt me tegen in vergelijking tot de tijd die het kost om de batterij volledig op te laden. Ook mag de snoer wel wat langer. Zelf zou ik er groot voorstander van zijn als de volgende generatie elektrische tandenborstels in ieder geval de optie zou hebben met licht opgeladen te kunnen worden, met een stekker voor als het licht niet genoeg is. Tegenwoordig is die techniek zo ver ontwikkeld dat dat vast wel mogelijk moet zijn.

Jossly 31-10-2014 Product paar weken in bezit

Sinds ik deze elektrische tandenborstel gebruik, heb is met name de conditie van mijn tandvlees verbeterd. Daarnaast heb ik minder last van tandplak en heb ik het gevoel dat mijn tanden veel langer schoon blijven.

Ik poets 2x per dag. 's Ochtends op de sensitieve stand met de crossaction opzetborstel, 's avonds zowel de floss- als de cross-action. Elke ochtend geef ik mijn tong ook even een poetsbeurt, omdat mijn app hierop attendeerd (Zelf ingesteld) en geef ik extra aandacht aan mijn probleemzones.

Door middel van de 7 verschillende peotsstanden, de SmartGuide, de Oral-B app en de verschillende soorten opzetborstels, kun je je mondverzorging personaliseren en effectiever maken.

Wil je een goed poetsresultaat met een elektrische tandenborstel? Dan raad ik je de Pro 7000 aan

marjon81 29-10-2014 Product maand in bezit

Sinds ik de Oral-B Pro 7000 in mijn bezit heb, heb ik mijn handtandenborstel niet meer aangeraakt. Ik merk een enorm verschil qua gladheid en schoonheid van mijn gebit.
De bluetooth functie is leuk met de app, maar heel eerlijk gezegd gebruik ik dat niet. Het belangrijkste doel is een schoon gebit en dat maakt deze tandenborstel meer dan waar.
Ik zou hem iedereen aanraden.

peggyM 29-10-2014 Product maand in bezit

Wat een fijne tandenborstel is dit! Voorheen poetste ik met de hand. Ik had ervaring met een elektrische tandenborstel van €15,- (merk onbekend) en ik vond t niks. Ik miste dat frisse gevoel, maar na 1x met deze gepoetst te hebben wilde ik m ook hebben. Wat fijn om zo alng dat frisse gevoel te houden van pas gepoetste tanden. Daarnaast heeft deze tandenborstel vele mogelijkheden via de te downloaden app. Volgens mij is dit de eerste tandenborstel welke over bluetooth beschikt. De app werkt zeer gebruiksvriendelijk en naast dat je de tijd ervan af kan lezen ben je ook meteen op de hoogte van het laatste nieuws tijdens het poetsen, altijd handig. Zodra je klaar bent met poetsen van 1 van de 4 elementen voel je de trillingen die het apparaat produceert Aan het einde zie je op de meegeleverde timer een smiley Mijn dochter van 7 vind het nu ook leuk om tanden te poetsen omdat ze er een smiley mee verdiend op het display. Nu ze ziet hoe t display aftelt is t tandenpoetsen zo voorbij! helemaal fijn dus :)

jeaanetstraver 29-10-2014 Product paar weken in bezit

De oral B pro 7000 is een uitgebreide complete tandenborstel en is goed voor de gehele mondverzorging. Door de vele opzetstukken kan je alles in je mond goed schoonmaken en met behulp van de timer is het nog leuk om te doen (een goede stimulans)het resultaat na een aantal weken is zichtbaar (wittere tanden) en voelbaar.
een echte aanrader dus

Brpaauw 29-10-2014 Product kwartaal in bezit

Het resultaat na een poetsbeurt is net zo mooi als het uiterlijk van de elektrische tandenborstel. Het ziet er zeer professioneel uit. Door de vele opties nodigt dit apparaat uit om uitgebreid je tanden te gaan poetsen. Sinds ik de tandenborstel in huis heb poets ik per keer ruim 4 minuten. De smartguide geeft dit lachend aan! Voorheen had ik zelfs moeite met twee minuten. Ik merk dat mijn tanden witter en gladder zijn.
Wel is mijn tandvlees iets gevoeliger is, maar ik heb begrepen dat dit normaal is. Ondanks de hoge prijs is dit apparaat absoluut de moeite waard.

Ingelief73 29-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik vind het een geweldige tandenborstel, al is het veel meer dan een tandenborstel. Het is eigenlijk een soort van Brushing game. Een game waarin je je poetsresultaten bij kunt houden, en wat voor kinderen een enorme leuke manier is om langer poetsen te stimuleren. Voor volwassenen is deze tandenborstel een lust voor het ook en ook de bijpassende reiscase is schitterend en van luxe kwaliteit.

jakumaku 28-10-2014 Product maand in bezit

Deze elektrische borstel heeft echt alles. Ik wil mijn oude elektrische borstel niet meer gebruiken.
Mooi design, ligt fijn in de hand, handige smartguide die aangeeft hoelang je poetst. Trilsignaal om van poetskwadrant te wisselen, rood lampje+signaal als je te hard poetst.

Je mond voel echt gereinigd aan, je tanden voelen gladder aan en het gevoel van schone tanden blijft langer. Wordt geleverd met verschillende opzetstukjes.
Via de bluetooth functie heb je de mogelijkheid om je poetsgedrag te volgen via een handige app. Persoonlijk vind ik dit laatste wat overbodig omdat je al de smartguide hebt.

Floortje37 28-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik gebruik deze tandenborstel nu een aantal weken. Hij bevalt mij uitstekend. De Oral-B black pro 7000 is dus echt een aanrader. De tanden voelen lekker glad aan en blijven dat ook gedurende de dag. Veel beter dan met een hand tandenborstel. Hij is voorzien van een timer, dat werkt erg goed. Timer werkt voor kinderen ook prima. Uitdaging om een de 2 minuten vol te krijgen. Als je te hard drukt geeft hij een signaal af. De smart guide is heel gemakkelijk zeker als je overstapt van het manuele poetsen. Wat ook tof is dat de tandenborstel zelf aangeeft met een geel lichtje dat je van kant moet wisselen en rood als je duwt op de borstel, heel handig. Mooie opberg doos en zakje om de borstel mee te nemen. Nadelen vind ik de accuduur (anderhalve week) en tijd om op te laden (24 uur). De prijs is wel wat hoog maar voor echt kwaliteit betaal je ook.

julia23 28-10-2014 Product maand in bezit

Fijne goede elektrische tandenborstel die prima z'n werk doet. Ik was eerst een beetje bang voor alle technologie die er bij zit zoals Bluetooth en speciale app.
Het klokje dat je in de badkamer kunt hangen dat aangeeft wanneer de 2 minuten om zijn vind ik super handig.
Alle verschillende borstelkoppen zijn voor mij niet echt nodig en ook de app niet. Maar ben je dol op zulke dingen dan is dit DE elektrische tandenborstel voor jou!

lijtie 28-10-2014 Product paar weken in bezit

Ik gebruik deze Oral-B PRO 7000 Black Smartseries Elektrische Tandenborstel ,al weer een tijdje,en ben zeer tevreden,ik vind hem zeer handig in gebruik ,en mijn tanden en tong voelen goed schoon.
De standen kan je met een druk op de knop het tandenborstel programma wijzigen.
En er is de app die via bluetooth contact maakt met de tandenborstel,zo dat je kan ziet wat je doet.
voelt lekker stevig aan

DonnaR 28-10-2014 Product paar weken in bezit

Door deze tandenborstel ben ik toch elektrisch gaan poetsen. Ik had al eens eerder een elektrische tandenborstel, maar heb het nooit volgehouden om ermee te blijven poetsen. Ik greep altijd terug op mijn hand tandenborstel. Nu heb ik het toch nog eens geprobeerd en deze tandenborstel is echt geweldig! Ik heb geen last meer van de "kriebelende neus" als ik m'n bovengebit poets, en wel direct een schoon en fris gevoel. Door de diverse standen van deze tandenborstel kan ik op regelmatige basis een "grondige reiniging" uitvoeren en door de speciale tongreinigings-stand merk ik dat ik ook vaker mijn tong poets.
In eerste instantie was ik wat lacherig over de app die je via bleutooth kunt verbinden met je tandenborstel maar ik moet zeggen dat ik deze toch al een aantal keer gebruikt heb toen ik (op reis) de SmartGuide niet bij me had. Er is natuurlijk meer uit te halen, maar het blijft natuurlijk maar "gewoon" een tandenborstel.
Enige minpuntje vind ik dat de tandenborstel nog steeds redelijk veel geluid maakt. Verder een aanrader!

lefranc 28-10-2014 Product maand in bezit

De Oral-B black pro 7000 is echt een aanrader. De tanden voelen lekker glad aan en blijven dat ook gedurende de dag. Veel beter dan met een hand tandenborstel.
Deze is voorzien van een timer, dat werkt erg goed.
De app heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Voordelen:
- uitstekend poetsresultaat
- mooi design
- timer en bluetooth
Nadelen:
- accuduur (anderhalve week) en tijd om op te laden (24 uur)
- lawaai