Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 123 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite HX6712 op Kieskeurig.be.

John-Pierre 16-09-2017

Gaan steeds rond einde garantieperiode kapot

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Philips Sonicare zijn hele slechte tandenborstels. Ze doen het goed en ze lijken van goede kwaliteit, maar ze gaan steeds rond het einde van de garantieperiode kapot. Wij hebben een set van 2 van deze borstels in huis. De eerste set ging net in de garantie kapot: nieuwe gekregen. De 2e set ging net buiten de garantie kapot: geen nieuw want het waren al vervangingsborstels en het was buiten de garantie. We kregen wel een kleine korting. Van de 3e set is inmiddels de eerste borstel kapot en binnen de garantieperiode vervangen en de tweede borstel is bijna kapot (want de lampjes blijven aan).

Pluspunten

• Doet het goed
  • Stevig

Minpunten

• Gaan te snel kapot
  • Slechte kwaliteit

Chris van Seggelen 29-06-2017

Geweldig fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Heb 1 keer een Braun gehad en hierna een Philips Sonicare en was meteen verkocht. Super schoon poetsresultaat en de accu gaat lang mee.

Enige nadeel is dat de tandenborstel er doorgaans na de garantieperiode mee ophouden; zo na 3 jaar. Inmiddels ben ik aan mijn 3e Sonicare die er zo na 3 jaar mee stopt.

Anderzijds is de prijs, uitgesmeerd over 3 jaar, wel te accepteren.

Pluspunten

• Super schoon poetsresultaat
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Na de garantieperiode overlijden ze vrij snel

JPCNL 20-05-2017

Zeer slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

De hele Philips Sonicare is van een erg slechte kwaliteit!
Ik heb de Sonicare Duo HX6972/34 met 2 borstels HX6972/10 in 2011 gekocht. Na 1,5 jaar ging de ene kapot en een half jaar later de tweede.
In 2013 kreeg ik dus nieuwe, de HX6950/BH, maar ook die gingen binnen 2 jaar kapot. Omdat het al een vervangingsproduct betrof kreeg ik geen nieuwe meer. Wel een kortingsvoucher, om in de Philips online winkel te besteden, maar ook met de korting eraf bleek een nieuwe houder elders goedkoper. Het was toen 2015 en ik heb toch weer een nieuwe sonicare gekocht, de HealthyWhite HX6712/43 maar ook deze is nu na iets meer dan 2 jaar kapot. Nu krijg ik weer wel een nieuwe. Ik ben erg benieuwd hoe lang die het vol houdt.

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Gaat maar 2 jaar mee

Dhr Schrok 21-02-2016

Poetsresultaat is goed, accu gaat lang mee. Het apparaat maakt voor mijn gevoel wel veel geluid, maar misschien moet ik hier nog aan wennen

Jola1962 06-06-2015

Gladde schone tanden, poetst duidelijk beter dan met een handtandeborstel.
De vorige Sonicare heb ik een paar jaar intensief gebruikt

A no niem 13-05-2015

Tweede sonicare. Eerste heeft het jaren gedaan, nu een nieuwe gekocht om dat de batterij kwaliteit terug begon te lopen.

Johan2511 03-05-2015

5,5
Vandaag mijn derde sonicare gekocht. De eerste twee waren kapot direct na de garantieperiode. Eigenlijk een waardeloos product, alleen het poetsen is dermate goed te noemen dat ik toch maar weer besloten heb om weer voor Philips te gaan.

jurell 16-07-2017

Ik heb precies de zelfde ervaring.
19-4-2015 bij de media markt gekocht. 1-5-2016 ging hij kapot. Lade niet meer op. Gelukkig kreeg ik een nieuwe van de mediamarkt. Nu helaas weer 1 jaar na dato weer kapot. Weer de batterij of iets dergelijks. Hij ging zelfs een aantal keer automatisch aan. Snacht schrik je je dus het apelazerus want met het beschermkapje erop maakt dat een oorverdovende lawaai. Inmiddels is hij kapotgegaan op 20-6-2017.

Reken zelf maar uit wat voor een precieze berekende levensduur Philips haar producten geeft.

Maar mede doordat hij ontzettend goed poetst (mede ook door uw eigen handelingen) zal ik toch weer een soortgelijke kopen.

In ieder geval een met vibrerende functie. Die werken beter dan de rotatie functie naar mijn mening

Maikel M. 02-05-2015

Na elke poetsbeurt merk je zeker het verschil dan bij het poetsen met een normale tandenborstel. Naast de sierlijkheid van het product is het simpel en zeer gebruiksvriendelijk. De Clean & white heb ik niet kunnen testen, omdat ik het product nog maar enkele dagen in bezit heb.

Hendrike K. 03-01-2015

Apparaat wijst zich vanzelf, gebruiksaanwijzing amper nodig. Na afloop schoon en fris gevoel.
Dit apparaat is vervanging voor eerder soortgelijk apparaat dat na 5 jaar ter ziele is gegaan. Ik had nog hele voorraad opzetborstels, daarom zelfde type gekocht. Mijn vorige ging al stuk binnen de garantietermijn, toen vrij probleemloos een nieuwe ontvangen.

Verhoeff 04-09-2019

Prima tandenborstel!

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Aanbod van Philips kwam goed pas omdat de borstels van de vorige borstel niet meer te koop lijken te zijn. Borstel(vorm) bevalt goed. Nooit zo’n rond borsteltje!! Minder vind ik dat de aan/uit knop zo moeilijk schakelt.

Anoniem 25-08-2019

Philips anders en beter!

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Ik heb jaren lang Braun elect. Tandenborstel gebruikt. Omdat ik een nieuwe tandenborstel nodig had heb ik eens iets anders geprobeerd en kocht een Philips tandenborstel. Het poetsen voelt heel anders maar ik kan nu zeggen dat ik het heerlijk poetsen vind.
Ik had twee Braun tandenborstels waarvan er één defect was waarvoor ik een andere wilde kopen, en dat is dus Philips geworden. De andere Braun gebruik ik nauwelijks meer. En ik wil alleen nog maar poetsen met Philips Sonicare. Het is heerlijk poetsen, ik kan het iedereen aanraden!

Ria G 24-08-2019

Een hele fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Mijn oude tandenborstel had het begeven. Kwam uiteindelijk bij deze tandenborstel uit. Een fijne tandenborstel waar zelfs een timer opzit, dus gewoon blijven poetsen tot hij uit gaat. Heerlijke schonere en wittere tanden.

Aellom 18-08-2019

Prima elektrische tandenborstel - doet wat hij doen moet

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Slank ontwerp - goede neutrale kleurstelling.

Plezierig lange accuduur. Weinig geluid bij het poetsen. Mijn twee vorige tandenborstels van de bekende concurrent waren na een paar dagen al leeg. Heel irritant.

Wel wennen is de brede borstel. Waarom biedt Philips geen variant die klein en rond is?

Overigens moet je goed oppassen dat je de spiegel niet vies maakt tijdens het poetsen. Maar je tanden worden wel schoon - en daar gaat het om.

Gossie 25-06-2019

Ik mis 'm meteen

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Gisteren begaf mijn geliefde PSHW het, oftewel de oplader (zo het lijkt). Het setje heb ik sinds eind 2015, dus dan mag het ook ? Liever had ik er natuurlijk nog wat langer plezier van gehad. Nu even noodgedwongen poetsend met een andere, wat een enorm verschil ! Voor mij zsm weer een Philips Sonicare.

Sven1970 04-04-2019

Wederom snel kapot

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Ik was een groot fan van Philips, zeker nadat mijn eerste Sonicare kapot ging en deze keuring werd vervangen door een nieuwe exemplaar.
Helaas is deze na iets meer dan 2 jaar ook kapot (doet helemaal niets meer). In principe is het een prima tandenborstel die makkelijk in gebruik is en de tanden goed schoon maakt, maar jammer genoeg is de levensduur wel erg kort.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.

Fons12 21-02-2019

Uitstekende Tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Jarenlang plezier van deze borstel die ik prefereer boven alle andere electrische tandenborstels. Mijn laatste ging onverhoopt stuk en omdat het binnen de garantie termijn viel kreeg is snel een nieuwe. Complimenten voor Philip's klantenservice, echt 5 sterren!

Maccevechio 12-02-2019

Top product!

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Het poetsen was even wennen, maar het resultaat is beter als met welk ander poets instrument dan ook.

Miepie03 08-02-2019

prima apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Voldoet prima aan mijn verwachtingen. Zelfs de tandarts zag het verschil na 3 maand gebruik. Jammer genoeg zat er geen etui bij, terwijl je het apparaat toch ook op reis meeneemt en dan niet terug gaat naar een simpele handborstel! Extra verdienmodel, terwijl het apparaat al

Bobby2018 22-01-2019

heerlijk schoon gevoel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Fijne tandenborstel die het gebit goed reinigt. na de poetsbeurt van twee minuten heb je echt een heerlijk schoon gebit.

Tom013 20-01-2019

Maakt uitstekend schoon met weinig geluid

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Heb voorheen altijd een ander merk elektrische tandenborstel gebruikt. Maar vanaf nu alleen sonicare. Hij is geluidsarm en maakt uitstekend schoon. Schoner dan voorheen voor mijn gevoel. Ook mijn vrouw is helemaal om. Al is het even wennen aan het trillen. Als je gewend bent wil je niets anders meer. Een absolute aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]