Philips Sonicare HealthyWhite HX6712 - Reviews

sensitive, standaard/clean, whitening
Timer
Laadstation

Dhr Schrok 21-02-2016 Product paar weken in bezit

Poetsresultaat is goed, accu gaat lang mee. Het apparaat maakt voor mijn gevoel wel veel geluid, maar misschien moet ik hier nog aan wennen

Jola1962 06-06-2015 Product paar dagen in bezit

Gladde schone tanden, poetst duidelijk beter dan met een handtandeborstel.
De vorige Sonicare heb ik een paar jaar intensief gebruikt

A no niem 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Tweede sonicare. Eerste heeft het jaren gedaan, nu een nieuwe gekocht om dat de batterij kwaliteit terug begon te lopen.

Johan2511 03-05-2015 Product paar dagen in bezit

5,5
Vandaag mijn derde sonicare gekocht. De eerste twee waren kapot direct na de garantieperiode. Eigenlijk een waardeloos product, alleen het poetsen is dermate goed te noemen dat ik toch maar weer besloten heb om weer voor Philips te gaan.

Maikel M. 02-05-2015 Product paar dagen in bezit

Na elke poetsbeurt merk je zeker het verschil dan bij het poetsen met een normale tandenborstel. Naast de sierlijkheid van het product is het simpel en zeer gebruiksvriendelijk. De Clean & white heb ik niet kunnen testen, omdat ik het product nog maar enkele dagen in bezit heb.

Hendrike K. 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

Apparaat wijst zich vanzelf, gebruiksaanwijzing amper nodig. Na afloop schoon en fris gevoel.
Dit apparaat is vervanging voor eerder soortgelijk apparaat dat na 5 jaar ter ziele is gegaan. Ik had nog hele voorraad opzetborstels, daarom zelfde type gekocht. Mijn vorige ging al stuk binnen de garantietermijn, toen vrij probleemloos een nieuwe ontvangen.

Moniek 29-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Sonicare. Nooit meer n ander.

Sinds Sonicare is overgenomen door Philips is hij er niet degelijker op geworden...
Vroeger 1998 - 2002 waren ze nog vrij groot, maar gingen veel langer mee.
De sonische kracht ontstaat door het zeer hoge aantal poetsbewegingen per minuut, ik meen 36000.
Geen ronddraaiend borsteltje maar een uiterst zachte borstel in de vorm van een ouderwetse handtandenborstel.
Door het hoge aantal poetsbewegingen worden de vloeistoffen vermengd met tandpasta in een trilbeweging omgezet waardoor ook voedselresten ook loslaten op minder goed bereikbare plekjes.
Een kwadrant-timer geeft een puls waardoor het volgende kwart vh gebit onderhanden moet worden genomen. Zo krijgt het gebit de aandacht die het nodig heeft.
Een verademing in vergelijking met de hakkelaars van andere merken die ook te harde borsteltjes hebben. Het is een misvatting dat harde borstels goed zijn om mee te poetsen. Fout! je poetst er meer overheen dan dat je de fragiele randjes vh tandvlees schoonpoetst. Bovendien verniel je je tandvlees er onherroepelijk mee! Een zacht borsteltje komt wel goed op die plekken.
Het geluid zonder borsteltje is heel zacht. Helaas is t met borsteltje n behoorlijk geluid.
Ondanks deze kleine bezwaren is het voor mij nog steeds de beste elektrische tandenborstel op de markt.
De bijbehorende borsteltjes zijn duur maar gaan langer mee omdat je ze niet te hard op je tanden moet zetten.

Dhr Schrok 10-06-2016 Product half jaar in bezit

Nog steeds erg tevreden

De tandenborstel werkt nog steeds erg goed. de accu gaat lang mee, het gebruiksgemak is goed. Poetst goed.het geluid went maar is best had en irritant.

ElisabethB93 13-10-2015 Product half jaar in bezit

Super fijn! Kan niet anders zeggen.
Afgelopen maand op vakantie geweest, maar de oplader vergeten.. Oke, het is maar een tandenborstel die je overal wel kan kopen, maar fijn is anders. Uit eindelijk is hij helemaal niet uitgevallen en heeft hij het drie weken volgehouden!

Briekies 01-07-2015 Product paar dagen in bezit

de Philips sonicare bevalt zo goed dat we nog een hebben besteld nu heeft de hele familie een. We hebben ze met meerdere standen zo heb je clean and white. Als je daar mee je tandenpoetst worden je tanden op den duur echt witter. Ook geen commentaar van de tandarts. Het is echt een goede tandenborstel ik vind hem beter dan een van oral-B terwijl tandartsen deze aanraden raad ik je de Philips sonicare aan. :)

ChillieWillie 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

makkelijk ding en je tanden trillen niet uit je mond!
Ik ken alleen die oude roterende borstels.
Hopen dat hij het nog lang vol gaat houden.
oplader ziet er ook chique uit

Latina 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

poetst zeer goed en is gebruikers vriendelijk. opladen 1x per 3 weken is een pro.
Mooie en handige rei etui, opladen in glas prettig

Pietertje Precies 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

Goede tandenborstel. Schonen en zeer gladde tanden.
Ligt lekker in de hand. Makkelijk in het gebruik.

derbraadwurst 27-06-2015 Product paar weken in bezit

De Philips HX6712/43 is een super goede tandenborstel. Hij is vrij simplistisch, maar dat maakt hem juist zo goed. De borstels zijn fijn in het gebruik en hij heeft 2 standen. Een normale stand 'clean' om je tanden te reinigen. Maar ook een 'white' stand om je tanden witter te maken. Deze laatste stand wordt getimed, het is de bedoeling dat je je mond in kwadranten opdeelt en per 'white' poetsbeurt een kwadrant schoonmaakt. Ideaal.

Het resultaat mag er wezen! Voor mij de ideale tandenborstel.

Whitesmile 25-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Je tanden voelen echt schoon na een poetsbeurt met de sonicare.
Na een aval op de grond poetste hij half zo actief.
Daarom nu een nieuwe gekocht

lucienantonie 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Altijd goed kwaliteit van apparatuur. Vormgeving is goed. Heb andere tandverzzorgingsproducten al gekocht.

dikkorevaar 23-06-2015 Product paar weken in bezit

gemakkelijk in het gebruik en zeer doel treffend en het resultaat is uitstekend een uitstekend product

leroy3 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

werkt goed en is erg gemakkelijk in gebruik is snel meer kan ik er nog niet over vertellen omdat ik nog maar een paar dagen in het bezit ben van de sonicare

Theo Ferfers 18-06-2015 Product paar dagen in bezit

De AirFloss Ultra voldoet in alle opzichten uitstekend aan mijn verwachtingen (ik hoop dat mijn mondhygiëniste verbaast zal staan!)

naam5569 16-06-2015 Product paar weken in bezit

werkt goed en ligt lekker in de hand een prettige garantie ,winkel waar het gekocht is gaf goed advies en was vriendelijk