Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, whitening
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 123 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite HX6712 op Kieskeurig.be.

John-Pierre 16-09-2017

Gaan steeds rond einde garantieperiode kapot

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Philips Sonicare zijn hele slechte tandenborstels. Ze doen het goed en ze lijken van goede kwaliteit, maar ze gaan steeds rond het einde van de garantieperiode kapot. Wij hebben een set van 2 van deze borstels in huis. De eerste set ging net in de garantie kapot: nieuwe gekregen. De 2e set ging net buiten de garantie kapot: geen nieuw want het waren al vervangingsborstels en het was buiten de garantie. We kregen wel een kleine korting. Van de 3e set is inmiddels de eerste borstel kapot en binnen de garantieperiode vervangen en de tweede borstel is bijna kapot (want de lampjes blijven aan).

Pluspunten

• Doet het goed
  • Stevig

Minpunten

• Gaan te snel kapot
  • Slechte kwaliteit

Chris van Seggelen 29-06-2017

Geweldig fijne tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Heb 1 keer een Braun gehad en hierna een Philips Sonicare en was meteen verkocht. Super schoon poetsresultaat en de accu gaat lang mee.

Enige nadeel is dat de tandenborstel er doorgaans na de garantieperiode mee ophouden; zo na 3 jaar. Inmiddels ben ik aan mijn 3e Sonicare die er zo na 3 jaar mee stopt.

Anderzijds is de prijs, uitgesmeerd over 3 jaar, wel te accepteren.

Pluspunten

• Super schoon poetsresultaat
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Na de garantieperiode overlijden ze vrij snel

JPCNL 20-05-2017

Zeer slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

De hele Philips Sonicare is van een erg slechte kwaliteit!
Ik heb de Sonicare Duo HX6972/34 met 2 borstels HX6972/10 in 2011 gekocht. Na 1,5 jaar ging de ene kapot en een half jaar later de tweede.
In 2013 kreeg ik dus nieuwe, de HX6950/BH, maar ook die gingen binnen 2 jaar kapot. Omdat het al een vervangingsproduct betrof kreeg ik geen nieuwe meer. Wel een kortingsvoucher, om in de Philips online winkel te besteden, maar ook met de korting eraf bleek een nieuwe houder elders goedkoper. Het was toen 2015 en ik heb toch weer een nieuwe sonicare gekocht, de HealthyWhite HX6712/43 maar ook deze is nu na iets meer dan 2 jaar kapot. Nu krijg ik weer wel een nieuwe. Ik ben erg benieuwd hoe lang die het vol houdt.

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Gaat maar 2 jaar mee

Dhr Schrok 21-02-2016

Poetsresultaat is goed, accu gaat lang mee. Het apparaat maakt voor mijn gevoel wel veel geluid, maar misschien moet ik hier nog aan wennen

Jola1962 06-06-2015

Gladde schone tanden, poetst duidelijk beter dan met een handtandeborstel.
De vorige Sonicare heb ik een paar jaar intensief gebruikt

A no niem 13-05-2015

Tweede sonicare. Eerste heeft het jaren gedaan, nu een nieuwe gekocht om dat de batterij kwaliteit terug begon te lopen.

Johan2511 03-05-2015

5,5
Vandaag mijn derde sonicare gekocht. De eerste twee waren kapot direct na de garantieperiode. Eigenlijk een waardeloos product, alleen het poetsen is dermate goed te noemen dat ik toch maar weer besloten heb om weer voor Philips te gaan.

jurell 16-07-2017

Ik heb precies de zelfde ervaring.
19-4-2015 bij de media markt gekocht. 1-5-2016 ging hij kapot. Lade niet meer op. Gelukkig kreeg ik een nieuwe van de mediamarkt. Nu helaas weer 1 jaar na dato weer kapot. Weer de batterij of iets dergelijks. Hij ging zelfs een aantal keer automatisch aan. Snacht schrik je je dus het apelazerus want met het beschermkapje erop maakt dat een oorverdovende lawaai. Inmiddels is hij kapotgegaan op 20-6-2017.

Reken zelf maar uit wat voor een precieze berekende levensduur Philips haar producten geeft.

Maar mede doordat hij ontzettend goed poetst (mede ook door uw eigen handelingen) zal ik toch weer een soortgelijke kopen.

In ieder geval een met vibrerende functie. Die werken beter dan de rotatie functie naar mijn mening

Maikel M. 02-05-2015

Na elke poetsbeurt merk je zeker het verschil dan bij het poetsen met een normale tandenborstel. Naast de sierlijkheid van het product is het simpel en zeer gebruiksvriendelijk. De Clean & white heb ik niet kunnen testen, omdat ik het product nog maar enkele dagen in bezit heb.

Hendrike K. 03-01-2015

Apparaat wijst zich vanzelf, gebruiksaanwijzing amper nodig. Na afloop schoon en fris gevoel.
Dit apparaat is vervanging voor eerder soortgelijk apparaat dat na 5 jaar ter ziele is gegaan. Ik had nog hele voorraad opzetborstels, daarom zelfde type gekocht. Mijn vorige ging al stuk binnen de garantietermijn, toen vrij probleemloos een nieuwe ontvangen.

Frederiek 09-07-2018

Fijn poetsen, maar snel kapot

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Na wennen aan het gezoem bevalt deze tandenborstel goed en zorgt voor goede gebitsreiniging. Echter nu 2x na een jaar stuk, gaat spontaan aan en wil niet meer opgeladen worden. Niet Philips waardig !

Moniek 29-07-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Sonicare. Nooit meer n ander.

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

Sinds Sonicare is overgenomen door Philips is hij er niet degelijker op geworden...
Vroeger 1998 - 2002 waren ze nog vrij groot, maar gingen veel langer mee.
De sonische kracht ontstaat door het zeer hoge aantal poetsbewegingen per minuut, ik meen 36000.
Geen ronddraaiend borsteltje maar een uiterst zachte borstel in de vorm van een ouderwetse handtandenborstel.
Door het hoge aantal poetsbewegingen worden de vloeistoffen vermengd met tandpasta in een trilbeweging omgezet waardoor ook voedselresten ook loslaten op minder goed bereikbare plekjes.
Een kwadrant-timer geeft een puls waardoor het volgende kwart vh gebit onderhanden moet worden genomen. Zo krijgt het gebit de aandacht die het nodig heeft.
Een verademing in vergelijking met de hakkelaars van andere merken die ook te harde borsteltjes hebben. Het is een misvatting dat harde borstels goed zijn om mee te poetsen. Fout! je poetst er meer overheen dan dat je de fragiele randjes vh tandvlees schoonpoetst. Bovendien verniel je je tandvlees er onherroepelijk mee! Een zacht borsteltje komt wel goed op die plekken.
Het geluid zonder borsteltje is heel zacht. Helaas is t met borsteltje n behoorlijk geluid.
Ondanks deze kleine bezwaren is het voor mij nog steeds de beste elektrische tandenborstel op de markt.
De bijbehorende borsteltjes zijn duur maar gaan langer mee omdat je ze niet te hard op je tanden moet zetten.

Dhr Schrok 10-06-2016
  • Product half jaar in bezit

Nog steeds erg tevreden

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite HX6712

De tandenborstel werkt nog steeds erg goed. de accu gaat lang mee, het gebruiksgemak is goed. Poetst goed.het geluid went maar is best had en irritant.

ElisabethB93 13-10-2015
  • Product half jaar in bezit

Super fijn! Kan niet anders zeggen.
Afgelopen maand op vakantie geweest, maar de oplader vergeten.. Oke, het is maar een tandenborstel die je overal wel kan kopen, maar fijn is anders. Uit eindelijk is hij helemaal niet uitgevallen en heeft hij het drie weken volgehouden!

Briekies 01-07-2015

de Philips sonicare bevalt zo goed dat we nog een hebben besteld nu heeft de hele familie een. We hebben ze met meerdere standen zo heb je clean and white. Als je daar mee je tandenpoetst worden je tanden op den duur echt witter. Ook geen commentaar van de tandarts. Het is echt een goede tandenborstel ik vind hem beter dan een van oral-B terwijl tandartsen deze aanraden raad ik je de Philips sonicare aan. :)

ChillieWillie 28-06-2015

makkelijk ding en je tanden trillen niet uit je mond!
Ik ken alleen die oude roterende borstels.
Hopen dat hij het nog lang vol gaat houden.
oplader ziet er ook chique uit

Latina 28-06-2015

poetst zeer goed en is gebruikers vriendelijk. opladen 1x per 3 weken is een pro.
Mooie en handige rei etui, opladen in glas prettig

Pietertje Precies 28-06-2015

Goede tandenborstel. Schonen en zeer gladde tanden.
Ligt lekker in de hand. Makkelijk in het gebruik.

derbraadwurst 27-06-2015

De Philips HX6712/43 is een super goede tandenborstel. Hij is vrij simplistisch, maar dat maakt hem juist zo goed. De borstels zijn fijn in het gebruik en hij heeft 2 standen. Een normale stand 'clean' om je tanden te reinigen. Maar ook een 'white' stand om je tanden witter te maken. Deze laatste stand wordt getimed, het is de bedoeling dat je je mond in kwadranten opdeelt en per 'white' poetsbeurt een kwadrant schoonmaakt. Ideaal.

Het resultaat mag er wezen! Voor mij de ideale tandenborstel.

Whitesmile 25-06-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Je tanden voelen echt schoon na een poetsbeurt met de sonicare.
Na een aval op de grond poetste hij half zo actief.
Daarom nu een nieuwe gekocht

lucienantonie 25-06-2015

Altijd goed kwaliteit van apparatuur. Vormgeving is goed. Heb andere tandverzzorgingsproducten al gekocht.