Philips XL6652C/22 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Laadstation
Elektrische flosser

Beoordeling op basis van 135 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,9

AA 25-10-2015
  • Product kwartaal in bezit

5,5
Airfloss gekocht in verband met operatie aan de kaak. Het apparaat heeft drie weken goed gewerkt. Daarna heb ik ongeveer zes weken niet meer gebruikt en het doet het niet meer. Geen beweging meer in te krijgen.

schonetandjes 25-06-2015

5,5
Na gebruik een lekker schoon gevoel. Wel veel water wat "geknoeid" wordt, dus ik draai altijd een klein handdoekje om het steeltje heen als ik het gebruik.

Php67 15-10-2017

Apparaat lekt

Apparaat gisteren gekocht, na 24 uur opladen gevuld met water. Blijkt dat het apparaat lekt aan de onderzijde, precies op de lader!

Jaap57 05-07-2016

product is kwetsbaar, valt na een jaar uit

Zolang product werkt, werkt het prima. Maar na orde een jaar begint de aan/uit functie zomaar uit te vallen onder het gebruik.

goedidee 01-06-2016

wel goed

Na gebruik van de air floss voelt het goed aan in de mond. Schoon en fris.
het apparaat sproeit niet alleen in de mond, ook elders zodat ik in elk geval alleen water kan gebruiken omdat er van mondwater vlekken op kleding ontstaan. Dat is wel jammer.

Gert65 12-01-2016

Prima product

Deze Airfloss doet precies wat hij moet doen.
Is heel eenvoudig in het gebruik.

Is op laadbaar en bij dagelijks gebruik kun je hem zeker een maand lang elke dag gebruiken.

Testertje79 21-11-2015
  • Product maand in bezit

Wat een waardeloos apparaat, NIET aanschaffen!
Mijn eerste ging na twee weken gebruik kapot, ik heb toen een nieuwe ontvangen (na veel moeite) en deze heeft het welgeteld 5 flosbeurten uitgehouden. Daarna ook kapot (geeft alleen nog een hoge pieptoon en doet verder niets meer) Nu al meerdere malen contact gezocht met Philips maar die geven niet thuis, geen enkele reactie mogen krijgen van ze. Conclusie: zowel apparaat als de service van Philips is waardeloos!

tandenfee 14-10-2015

dit product voldoet aan mijn verwachtngen

mondhygieniste kon al zien dat ik dit product gebruik.
etensresten tussen mijn tanden blijven niet meer zitten. nog beter dan een tandenstoker.

Testertje79 13-08-2015

4,5
Ik was in eerste instantie enthousiast over dit apparaat maar nu na nauwelijks 3 weken gebruik doet hij het al niet meer. Er komt alleen nog een hoge pieptoon uit. Waardeloos dus, slechte kwaliteit

nuvel 03-08-2015

Het is een handzaam en makkelijk te gebruiken apparaat.
Fijn dat je er ook mondwater in kan doen, zodat het een extra fris gevoel geeft.

Slome 20-07-2015

voldoet totaal niet aan mijn verwachting

In het verleden heb ik van Philips een tandenborstel met een waterreservoir(heet dacht ik een waterpick) die had voldoende kracht, maar deze AirFloss niet.
De service is uitstekend. Ik heb gebeld en een nieuwe gekregen, maar die is hetzelfde.

Elzebel 12-07-2015
  • Product jaar of meer in bezit

6,5
Puik idee, puik industrial design en geweldig voor je tanden en tandvlees, maar....
Het systeem zuigt vacuum, waardoor er na een tijdje van de krachtige straal niets over blijft.
Het duurt te lang voor je na een keer spuiten de volgende keer kan spuiten.
Maar meer nog, als te vaak bij Philips, is het apparaat niet robuust.
Na een een tijdje gaat ie onregelmatig werken en dan houd ie er mee op.
Met name als hij een tijdje niet gebruikt is, bijv. na vakantie (nee ,hij is wel opgeladen!).
Ik heb er nu twee ingeruild (2x 1.5 jaar) en ga mn derde halen, want het blijft een puik apparaat.
Maar, Philips, kunnen jullie svp Japanse of Duitse productie engineers in dienst nemen?
Want gaat na de Sarista (zelfde recept) dit ding ook uit de handel?

MK1978 11-07-2015

even wennen maar sneller en makkelijker dan met flosdraad!
op aanraden van mijn moeder gekocht en kan nu niet meer zonder!

Erik1973 08-07-2015

Het ziet er breekbaar uit, is soms lastig te richten tussen de tanden en als je het (mond)water er in laat zitten na gebruik dan lekt het.

a swinkels 04-07-2015
  • Product maand in bezit

prima product ...........................................................................................................

4000ds devil 04-07-2015

Na 4 jaar niet bij de tandarts te zijn geweest en dalles laten verhelpen deze airfloss aangeschaft, werkt prima alles word tussen de tanden en kiezen weg geblazen. Ik doe er listerine mondwater in. Super apparaat.

FGG850 03-07-2015

Het reservoir is simpel te vullen en door de 'naald' op de spuitmond is de goede locatie in de mond makkelijk te vinden. Bediening is eenvoudig wanneer het apparaat in de mond is geplaatst.
Het apparaat ziet er degelijk uit, wel benieuwd hoe lang het klepje van het reservoir het volhoudt.

SandraB& 03-07-2015

Makkelijk in gebruik.
Alles wordt goed schoon.
Verder is het afwachten hoe de duurzaamheid van dit apparaat is

eric7325 30-06-2015

tot nu toe werkt het perfect. hoop niet dat hij snel kapot gaat , zoals ik in sommige reviews lees.
met half water , half mondwater geeft het een fris gevoel. over een paar weken moet je echt het verschil merken. ik ben benieuwd.

arlettevanrossum 30-06-2015

Heel fijn product! Makkelijk in gebruik en heel schoon gevoel na gebruik. Zeker een ik gebruik heb wel met mondspoelwater, omdat ik dat al regelmatig gebruikte, maar denk dat het zonder mondspoelwater ook hetzelfde effect heeft. Aanrader dus!!