Philips Sonicare FlexCare Platinum PHILIPS HX9172/10 - Reviews

Best Reviewed jul 2014 Philips Sonicare FlexCare Platinum PHILIPS HX9172/10
Best Reviewed juli 2014
Laagste prijzen
Poetsstand
standaard/clean, grondige reiniging, gum care, whitening
Timer
Laadstation

Jenny 08-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heel erg tevreden over dit product. Voorheen met oral-B tandenborstel gepoetst maar ik vind deze vele malen beter
Tanden zijn schoon en glanzen alsof je net van de tandarts komt

Em 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden met het resultaat.Sommige plekken wat moeilijker te bereiken, soms spettert de slijm. Kwestie van wennen.

pietje puk232 10-07-2015 Product paar dagen in bezit

prima ding en vooral de drukgevoeligheid is fijn. Ik poetste voorheen altijd te hard. Geen tandvlees meer over

RonnyenHenk 02-07-2015 Product paar dagen in bezit

De oudere versie al vele jaren in gebruik, helaas gaat het instellen van de poetsmethode haperen.
Mijn tandarts is al vele jaren erg tevreden over het gebruik van de Sonicare samen met Oral B pro expert complete tandpasta.

Jean-Ph 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is inmiddels de derde Sonicare die ik koop. Geweldig apparaat! Poetst heerlijk schoon en fris. De accu gaat lang mee en de verschillende standen zijn erg fijn.
Gebruiksgemak op 7 gezet omdat ik de bedieningstoetsen een beetje klein vind en niet zo goed kan aflezen. Dit is in t begin even wennen maar na enkele keren weet je precies welke stand je wilt en doe je het waarschijnlijk automatisch goed. Kortom weer een geweldig apparaat van Philips. Heb vroeger ook ooit Braun gehad die kan er totaal niet aan tippen.

Riekje2004 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

Na aanbeveling van de tandarts deze aangeschaft.
De eerste indruk is zeer goed en degelijk.
Poetst fijn en hoop er veel plezier van te hebben.

Luffy 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

De vormgeving van deze elektrische tandenborstel is cool. Verder heeft deze een goeie prijs-kwaliteit verhouding.

Dannyvt33 08-05-2015 Product paar dagen in bezit

mooie prima borstels. gemakkelijk te reiningen en pretig in het gebruik. Prima tandenborstel voor een prima prijs!

Karen_DH 08-05-2015 Product paar dagen in bezit

Een licht in de hand liggende tandenborstel. De verschillende standen zijn prettig in het gebruik. Ik hoefde niet te wennen aan de sonische manier van poetsen en de trilling van de tandenborstel. Het gevoel is prettig, mijn tanden voelen schoon aan. De oplader en UV reiniger voor de borstelkop nemen niet veel ruimte in op de wastafel.

Jaapiejo 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

net binnengekomen met de post en dus in bezit, oogt degelijk en lijkt een fijne tandenborstel. Aangeraden door mondhygienist

j.Korthals 18-01-2015 Product paar weken in bezit

Het gebruik is heel makkelijk en simpel te doen.
Ook het poets effect is gewoon goed.
Het geeft een gepolijst effect aan de tanden.

Linda1380 07-01-2015 Product paar weken in bezit

Goede tandenborstel alleen helaas korte levensduur. Bij ons doet hij het niet langer dan een jaar. Wij zijn nu met het derde exemplaar begonnen.

Bartmans1966 07-01-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat voelt niet zo degelijk aan als de vorige. Ik mis de antislip. verder zit de intensiteitsregeling op een plek waar je die onbedoeld in kan drukken.

DinkyToyDave 05-01-2015 Product paar dagen in bezit

De philips tandeborstels tillen tandenpoetsen naar een totaal nieuw niveau. Ik maak vaak de vergelijking dat de handtandenborstel een sopje is, mijn simpele OralB een tuinslang maar dit toch echt een krachtige hogedrukspuit. Het is zeker even wennen al die trillingen maar het voelt daarna zo goed schoon!

Chief justice 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

Prettig instrument. Erg gebruikksvriendelijk., mede door de reisoptie. Staat fraai in de badkamer. Tandarts fris gevoel

Zwanieta 02-01-2015 Product paar weken in bezit

Erg tevreden over de Philips Sonicare. Verschil duidelijk merkzame verbetering met vorige elektrische tandenborstel. Meerdere keuzemogelijkheden en automatische poetstijd is erg praktisch

Bouleau 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

In het begin even wennen aan het gevoel. De verschillende functies zijn gemakkelijk te gebruiken. Het gebit voelt inderdaad de hele dag glad en schoon!

Kris95 30-12-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb het sinds vorige week uitgetest en deze sonicare tandenborstel werkt tot nu toe uitstekend! Handgrip is fijn.
Het poetst comfortabel door de sonische poets technologie.
Maar een klein minpuntje is dat de tandenborstel het teveel geluid geeft wanneer je op het hardste stand zet.

Mart Adams 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Tandenborstel is gemakkelijk in gebruik en werkt perfect. Opladen gaat snel en houd lekker lang. Aanrader dus

A.E. Meijer 16-12-2014 Product paar weken in bezit

Ik ervaar de Philips-Sonicare als gebruiksvriendelijk en degelijk. Ook de gebruiksaanwijzing is helder