Philips HX8233 - Reviews

Timer
Laadstation
Snelheid instelbaar

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

vintage55 19-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

slechte accu, laad niet op

Ik kocht het product omdat ik wel geloof in dat airflossen. Vind het ook een fijn ding, maar hij laadt niet op. Als het lukt, bof ik. Maakt niet uit welk stopcontact ik gebruik. Rijp voor de vuilnisbak. Ik heb 'm in juli vorig jaar gekocht. :(

Vintage55 08-07-2017 Product paar maanden in bezit

Nieuwe airfloss ontvangen

M'n 1e airfloss liet het snel afweten. Met Philips contact opgenomen, waar ze heel adequaat reageerden. Kreeg eerst nieuwe oplader, maar ook daarmee laadde de airfloss niet op. Vervolgens ontving ik een nieuwe airfloss die in combinatie met de eerder toegezonden oplader wel werkt. Ben er erg blij mee. De airfloss verwijdert nog veel achtergebleven ongerechtigheden. Een heel merkbaar resultaat en minder werk voor de mondhygiëniste en voor mij dus veel prettiger! De airfloss doet z'n werk dus goed.

Peter 09-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Werkte goed, maar laadt nu al niet meer op

De airfloss is een fijne aanvulling op het flossen en raggen (niet in plaats van !) , maar nu wil ook mijn derde exemplaar al na 2,5 jaar niet meer opladen. Dit valt net buiten de garantietermijn . Een 4e zit er niet meer in.

Minpunten

• Opladen gaat niet meer na 2 jaar

GePe 27-04-2017

Prima nuttig ding

Ongeveer 6 maanden in gebruik. Prima aanvulling op poetsen, flossen etc. voor moeilijk bereikbare plaatsen. Ben zeer tevreden.

Floey31 23-03-2017

Het werkt niet helaas

Wij hebben de airfloss nu wen aantal maanden in huis en we starten heel enthousiast maar helaas werkt het niet. Je moet alsnog flossen en stoken omdat hij tandplak echt niet weg krijgt. Mijn tanden staan ook zo dicht op elkaar dat ik steeds een hogedruk tegen mijn wang voel waardoor het echt zeer doet. Geschikt voor mensen met ruimte tussen de tanden die etensresten weg willen werken maar geen tandplak.

Ricus 28-12-2015

Stukken eenvoudiger dan met draadjes flossen.

Het kost even tijd om de techniek van het gebruik onder de knie te krijgen. Regelmatig wordt al een blaasactie uitgevoerd terwijl de blaasmond nog niet in positie is. Hoewel het beste resultaat wordt bereikt met water is alleen met lucht werken comfortabeler, want er hoeft dan niet boven de wasbak gekliederd te worden. Tandenstokers of pijpraggers zijn niet meer nodig.

Catootje57 23-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ben heel tevreden over de AirFloss, werkt makkelijk en snel. Formaat is handig, makkelijk om mee te nemen met vakantie. Goede aankoop.

Janb12 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Je merkt al snel het verschil wanneer je de airfloss gebruikt.Het geeft een schoon gevoel tussen de tanden.

schoenhersteller 13-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat geeft een goed schoon gevoel in de mond.
Een nadeel is dat wij in een paar jaar tijd 2 apparaten hebben aangekocht, die vrij snel kapot gingen,

Henkes1963 12-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mondstukje sluit helaas niet lekker/stevig. tijdens gebruik lekt het vloeistof welke dan precies in je nek gespoten wordt. Jammer dat men niet de moeite heeft genomen om hier een deugdelijke bajonetsluiting of iets dergelijks op te maken. Verder voelt het apparaat degelijk aan en lijkt het zijn werk uitstekend te doen

Johannes68 28-12-2014 Product paar weken in bezit

Het vullen gaat wat lastig. Het klepje lijkt niet zo sterk. Er staat dat je steeds het hele mondstuk er af moet halen om schoon te maken, maar ik denk dat de plastic bevestiging dan snel lam wordt door het afslijten.Had beter een bajonetsluiting geweest!Hij maakt wel goed schoon en de pulsonderbrekingen zijn prettig om van tand naar tand (kies) te gaan.

Ean86 06-12-2014 Product paar dagen in bezit

Omdat ik het product nog maar een paar dagen heb, kan ik nog niet zoveel melden over de degelijkheid. Ook moet ik de resultaten nog even afwachten. Het product is zeer makkelijk in gebruik.

Gerjannnnn2 15-11-2014 Product paar dagen in bezit

Neet een paar dagen in bezit en hij bevalt zeer goed!
Hij is makkelijk in gebruik aangezien er maar 1 knop op zit!