Oral-B TriZone 1000 Elektrische Tandenborstel - Reviews

standaard/clean, grondige reiniging
Timer
Laadstation

Anoniem 02-07-2013 Product paar dagen in bezit

Als waarschuwingslamp is dit een aanrader. Als tandenborstel een afrader. Omdat er een zeer irritantie poetssensor op zit die voortdurend en fel in je ogen knippert als je teveel druk uitoefent. Het is mij niet gelukt om het lampje niet te laten knipperen, hoe zacht ik ook poets. Gelukkig heb ik een geld-terug-actie. Al hebben ze daar weer niet bij vermeld dat je zelf de verzendkosten moet betalen. Al met al voor mij een miskoop. En zeker is ook contact met de helpdesk van Oral-B niet echt prettig. Wat voor mij al de tweede keer is. Vind je een knipperlicht op je tandenborstel handig, dan is de tandenborstel op zich prima.

Jack Peeters 10-09-2012 Product paar weken in bezit

handig in gebruik,
Maakt goed schoon komt overal tussen,
Duurt wat lang om opgeladen te worden,
Stukken prettiger in gebruik dan de oude type's.

Patricia Liebregts 06-09-2012 Product paar dagen in bezit

Deze electrische tandenborstel is van een A merk en is makkelijk in het dagelijkse gebruik, ligt lekker in de hand en is ook degelijk. Met een volledig opgeladen accu poets je best wel lang en dat is ook fijn want als je onderweg bent en de accu niet kan opladen kan je bij een lege accu niet poetsen, en dien je een handtandenborstel bij je hebben. De prijs is aan de hoge kant en de borsteltjes sluiten relatief snel en die zijn erg duur in aanschaf.

marieke1966 03-09-2012 Product paar weken in bezit

deze tandenbortel vond ik echt ideaal.
hij kwam door zijn rotatie goed tussen mijn tanden en kiezen wat een zeer schoon gevoel geeft.
sindsdien ook nog geen tandvleesontsteking gehad

Chris Wolfs 02-09-2012 Product paar dagen in bezit

Degelijke tandenborstel die doet wat hij moet doen en dat is het poetsen van je tanden. Alleen mis ik een aantal standen van de hardheid van poetsen. Dus hoe snel de borstel aangedreven wordt. In eerste instantie vond ik dit veel te hard en niet gecontroleerd. Is een questie van wennen maar het kan ook afschrikken en een andere keuze maken. Uieindelijk poets hij wel erg schoon, uiteraard door de keuze van de opzetborstel.
Almetal een no nonsense tandenborstel die moet doen wat hij doet en ook nog eens degelijk is gebouwd en voor het oog eruit springt!

Kiajo 30-08-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb voor Kieskeurig.nl deze tandenborstel mogen testen en ben tevreden. Qua kleur vind ik 'm heel erg mooi. De borstel is heel soepel aan- en uit te zetten en de trillingen zijn niet irritant. Ondanks het feit dat het schone gevoel heel lang blijft, ben ik alleen niet zo gecharmeerd van de langwerpige borstel. Ik heb persoonlijk liever een ronde borstel.

Zaezar 28-08-2012 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, gedurende een weekje getest voor kieskeurig. Voordelen: hoge poetssnelheid, geeft 'betrouwbaar' gevoel. Nadeel: kop is aan de grote kant en raakt nog wel eens met de 'harde' kant kiezen van je onderkaak als je boven poetst, of andersom, wat geen prettig gevoel is.
Prijs aan de hoge kant.

Louise Straatman 25-08-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb de orale-B trizone 1000 voor het Kieskeurig.nl Testpanel getest en ben er zeer tevreden over een schoon gevoel na het poetsen en een mooie tanden borstel om te zien.
De tanden borstel is handzaam en je kunt makkelijk overal bij met poetsen de tandenborstel is niet groot dus ook makkelijk mee te nemen.

riakleintjens 25-08-2012 Product paar dagen in bezit

Het is een fijne tandenborstel zeer gemakkelijk o.a. het piepje dat aangeeft dat je ergens anders kunt gaan poetsen.
Batterij gaat lang mee.
Ik vond de borstel zeer krachtig poetsen, weer heel anders dan een rond borsteltje.

Deze is echt aan te bevelen.

dubbelm 23-08-2012 Product paar weken in bezit

Als je van gemak houd een prima tandenborstel. Maakt naar mijn idee wel net iets te veel lawaai en trilt nogal door in je hoofd.
Heb zelf philips sonicare gehad en dat voelde prettiger in gebruik, maar kan niet goed beoordelen welke nu echt beter poetst.
Heb overigens namens kieskeurig een week lang dit product mogen testen, dus mijn ervaring is op basis hiervan.

helgapsp 23-08-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb de borstel getest voor Kieskeurig.
Deze test komt op het goede moment, was aan het denken om een electrische tandenborstel aan te schaffen. In het begin wel wennen dat 'getril' aan je mond. Poetst zeer grondig en schoon. De borstel geeft dmv een rood lampje aan als je te hard duwt, dat heb ik als zeer prettig ervaren. Kwam er achter dat ik dus vaak te hard duw. Batterij gaat na opladen lang mee. Verder een degelijke borstel zonder veel poespas.

Karen61 23-08-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze tandenborstel getest voor kieskeurig. Vind het een nogal eenvoudige elektrische tandenborstel, met maar 1 poetsstand. Wel met een indicator als je te hard poetst. Opladen duurde erg lang (na 24 uur knipperde het lampje nog steeds). Ook vond ik hem nogal veel geluid maken. Tanden voelen wel lekker schoon aan na het poetsen. Zou deze om de andere genoemde redenen niet snel zelf aanschaffen.

Tonie13 23-08-2012 Product paar dagen in bezit

Na jaren te poetsen met een handtandenborstel is dit zeker een aanrader. Het apparaat ligt prettig in de hand en komt bij alle moeilijke hoekjes. Het geeft je een echt schoon gevoel na het poetsen.

frans.hilda 22-08-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze tandenborstel getest voor Kiekeurig en kan alleen maar positief zijn, ligt lekker in de hand, na het poetsen heb je 'n lekker schoon en fris gevoel og je zo van de tandarts komt. Geen speciale manier van poetsen, gewoon poetsen zoals je gewend bent.Goeie accu, waar je lange tijd mee kunt poetsen, na 1 week nog een afname van energie.

Jphn 22-08-2012 Product paar dagen in bezit

Het laden de eerste keer duurt wel erg lang, 24 uur. De borstel ligt makkelijk in de hand en de trilling is ook wel even wennen. Hij poetst even schoon als met een gewone tandenborstel en geeft mij geen reden om hem aan te schaffen, zeker omdat de aanschafprijs nogal hoog is.

Charlottenm 22-08-2012 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze tandenborstel getest voor kieskeurig. Ik vind de andenborstel erg goed poetsen en fijn in het gebruik. De poetsindicator geeft aan wanneer je te hard duwt en dit zorgt ervoor dat je je hier bewust van bent.