Kieskeurig logo

Cube / stereo hybrid one55 c:68x tm 750 29

Product_image
thumbnail_image
thumbnail_image
thumbnail_image
3 varianten
Verkrijgbaar vanaf

€ 7999,-

Voorkeuren

Framemaat

Motor vermogen

Type versnelling

Uitvoering

Accuvermogen

Specificaties

Minder is meer, behalve als meer meer is. Snap je het nog? Het zit zo: onze nieuwe Stereo Hybrid ONE55 C:68X TM 750 heeft het allerlichtste e-mtb frame met geïntegreerde accu dat we ooit gemaakt hebben. Maar desondanks is deze e-mtb in staat probleemloos de ruigste afdalingen te overmeesteren. Dat ligt niet alleen aan de sterkte en stijfheid van het frame, maar ook aan de capabele geometrie. En aan het robuuste onderstel, met een dikke Fox 38 Factory aan de voorkant en een Float X2 Factory achteraan. En dan is er natuurlijk nog de Bosch CX-trapondersteuning, met een grote 750 Wh accu in de onderbuis en in de bovenbuis geïntegreerde bediening. Hierbij passen natuurlijk uitsluitend toponderdelen bij. Zoals een 12-speed XT-transmissie van Shimano. En Shimano XT-schijfremmen met extra grote remschijven. De roterende massa is ook robuust, met Newmen Evolution-wielen en dikke rubbers van Maxxis. In de strijd tussen jou en de trail kan er maar één de winnaar zijn: jij. Een laag gewicht, een hoog snelheidspotentieel en doordachte integratie zijn drie kwaliteiten die de nieuwe Stereo Hybrid ONE55 C:68X karakteriseren. Voor de constructie van z'n carbon frame zijn maar liefst zes verschillende vezelsoorten gebruikt, elk exact afgestemd op z'n specifieke rol in het frame. Het resultaat is niet alleen het lichste e-mtb-frame met geïntegreerde accu dat we ooit gemaakt hebben – tot 20% lichter dan het frame van de Stereo Hybrid 120 – maar óók het stijfste. Een lange reach en een verstelbare balhoofdbuishoek bieden in ruig terrein de controle waarnaar je op zoek was. Uiteraard ondersteund door het progressieve en capabele onderstel, met 150 mm veerweg aan de achterkant en 160 mm vooraan. De kabels lopen natuurlijk binnendoor, de nieuwe Bosch-display is fraai geïntegreerd in de bovenbuis, met een bluetooth-remote op het stuur als praktische optie. Wat een bike...