Kieskeurig logo

Cube / kathmandu hybrid exc 750

Reviewscore

9.0

Product_image
thumbnail_image
thumbnail_image
thumbnail_image
thumbnail_image

+ 19

foto's

22 varianten
Verkrijgbaar vanaf

€ 3599,-

Voorkeuren

Framemaat

Kleur(en)

Uitvoering

Gewicht

Motor vermogen

Schrijf een review

1
Model
2
Cijfer
3
Verkregen
4
Motivatie
5
Gegevens

Selecteer het specifieke model waar je een review voor wilt schrijven:

Cube CUBE KATHMANDU HYBRID EXC 750 GREY/SIL 2023 L

Cube CUBE KATHMANDU HYBRID EXC 750 GREY/SIL 2023 L

  • Merk motor: BOSCH
  • Kleur(en): Grijs / Zilver
  • Type versnelling: Derailleur
Cube CUBE KATHMANDU HYBRID EXC 750 RED/BLACK 2023 XL

Cube CUBE KATHMANDU HYBRID EXC 750 RED/BLACK 2023 XL

  • Plaatsing motor: Trapas
  • Framemaat: 62 / XL
  • Uitvoering: Heren
Cube CUBE KATHMANDU HYBRID EXC 750 GREY/SIL 2023 EE XS

Cube CUBE KATHMANDU HYBRID EXC 750 GREY/SIL 2023 EE XS

  • Uitvoering: Lage instap
  • Merk motor: BOSCH
  • Kleur(en): Grijs / Zilver
Cube CUBE KATHMANDU HYBRID EXC 750 RED/BLACK 2023 M

Cube CUBE KATHMANDU HYBRID EXC 750 RED/BLACK 2023 M

  • Kleur(en): Rood / Zwart
  • Accuvermogen: 750 watt
  • Type versnelling: Derailleur

Specificaties

De Kathmandu Hybrid EXC laat zich intuïtief besturen, zonder in te boeten op stabiliteit, zelfs niet met volle tassen aan de geïntegreerde bagagedrager. Met de 12-speed Deore-aandrijflijn van Shimano is altijd een passende versnelling voorhanden om de krachtige trapondersteuning van de Bosch CX-motor op het achterwiel over te brengen. Meer kilometers dan ooit tevoren, met dank aan de extra grote 750 Wh accu. De fiets wordt afgerond met extra krachtige vierzuigerschijfremmen, spatborden, een achterstandaard en geïntegreerde verlichting. Dankzij een luchtgeveerde voorvork en een eveneens verende zadelpen is comfort gegarandeerd. Op deze fiets kun je bouwen. Als de accutechnologie verbetert, dan verbeteren wij mee. Dat betekent dat het frame van de Kathmandu Hybrid plaats biedt aan accu's tot 750 Wh. Of beter: de drié frames. We brengen ‘m namelijk met klassiek diamantframe, met trapezeframe of met lage instap. In alle gevalllen vormen motorophanging en accubehuizing één geheel. Dat is lichter, sterker én het positioneert motor en accu op precies de juiste plaats. In combinatie met onze Efficient Comfort-geometrie levert dat fijne rijeigenschappen en een perfecte balans op. Bovendien is er zo plek voor een bidonhouder. En wat dacht je van de fraaie bagagedrager? Deze Integrated Carrier 3.0 is minstens zo licht en sterk als z’n voorganger, maar nu nóg strakker geïntegreerd. Mooi toch?