Kieskeurig logo

Cube / stereo hybrid one55 c:68x slt 750 29

Product_image
thumbnail_image
thumbnail_image
thumbnail_image
3 varianten
Verkrijgbaar vanaf

€ 9999,-

Voorkeuren

Framemaat

Merk motor

Accuvermogen

Kleur(en)

Gewicht

Schrijf een review

1
Model
2
Cijfer
3
Verkregen
4
Motivatie
5
Gegevens

Selecteer het specifieke model waar je een review voor wilt schrijven:

Cube CUBE STEREO HYBRID ONE55 C:68X SLT 750 SIL 2023 XL

Cube CUBE STEREO HYBRID ONE55 C:68X SLT 750 SIL 2023 XL

  • Merk motor: BOSCH
  • Accuvermogen: 0 watt
  • Framemaat: 47 / XL
Cube CUBE STEREO HYBRID ONE55 C:68X SLT 750 SIL 2023 L

Cube CUBE STEREO HYBRID ONE55 C:68X SLT 750 SIL 2023 L

  • Kleur(en): Zilver / Zwart
  • Type versnelling: Derailleur
  • Framemaat: 42 / L
Cube CUBE STEREO HYBRID ONE55 C:68X SLT 750 SIL 2023 M

Cube CUBE STEREO HYBRID ONE55 C:68X SLT 750 SIL 2023 M

  • Framemaat: 41 / M
  • Kleur(en): Zilver / Zwart
  • Uitvoering: Heren

Specificaties

Biken in de bergen is sinds kort nóg leuker dan het al was en onze nieuwe Stereo Hybrid ONE55 C:68X SLT 750 is de reden waarom. Deze gamechanger combineert een ultralicht frame van hoogwaardig C:68X-carbon met een progressieve geometrie, een extreem capabel onderstel en natuurlijk een Bosch CX-aandrijflijn. En dat is nog niet alles. Wat dacht je van Srams draadloze AXS XX1 Eagle-transmissie? Of de Newmen Advanced-wielen van carbon, inclusief een setje solide Nobby Nics van Schwalbe? Het geheel roept om snelheid, snelheid en nog meer snelheid. Gelukkig zijn er solide stoppers aan boord: Magura MT7's, inclusief 203 mm remschijven. De veerelementen komen bij Fox vandaan; een 36 Factory aan de voorkant en een Float X Factory achteraan. Laat die bergen maar komen, jij bent er klaar voor.Een laag gewicht, een hoog snelheidspotentieel en doordachte integratie zijn drie kwaliteiten die de nieuwe Stereo Hybrid ONE55 C:68X karakteriseren. Voor de constructie van z'n carbon frame zijn maar liefst zes verschillende vezelsoorten gebruikt, elk exact afgestemd op z'n specifieke rol in het frame. Het resultaat is niet alleen het lichste e-mtb-frame met geïntegreerde accu dat we ooit gemaakt hebben – tot 20% lichter dan het frame van de Stereo Hybrid 120 – maar óók het stijfste. Een lange reach en een verstelbare balhoofdbuishoek bieden in ruig terrein de controle waarnaar je op zoek was. Uiteraard ondersteund door het progressieve en capabele onderstel, met 150 mm veerweg aan de achterkant en 160 mm vooraan. De kabels lopen natuurlijk binnendoor, de nieuwe Bosch-display is fraai geïntegreerd in de bovenbuis, met een bluetooth-remote op het stuur als praktische optie. Wat een bike...