Kieskeurig logo

Cube / stereo hybrid 160 hpc tm 750 27.5

Product_image
thumbnail_image
thumbnail_image
thumbnail_image
thumbnail_image
4 varianten
Verkrijgbaar vanaf

€ 5999,-

Voorkeuren

Framemaat

Plaatsing motor

Uitvoering

Kleur(en)

Accuvermogen

Schrijf een review

1
Model
2
Cijfer
3
Verkregen
4
Motivatie
5
Gegevens

Selecteer het specifieke model waar je een review voor wilt schrijven:

Cube CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 FLA/OLI 2023 S

Cube CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 FLA/OLI 2023 S

  • Plaatsing motor: Trapas
  • Uitvoering: Heren
  • Framemaat: 37 / S
Cube CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 FLA/OLI 2023 L

Cube CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 FLA/OLI 2023 L

  • Plaatsing motor: Trapas
  • Type versnelling: Derailleur
  • Uitvoering: Heren
Cube CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 FLA/OLI 2023 XL

Cube CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 FLA/OLI 2023 XL

  • Framemaat: 49 / XL
  • Kleur(en): Grijs / Groen
  • Accuvermogen: 750 watt
Cube CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 FLA/OLI 2023 M

Cube CUBE STEREO HYBRID 160 HPC TM 750 FLA/OLI 2023 M

  • Framemaat: 42 / M
  • Plaatsing motor: Trapas
  • Accuvermogen: 750 watt

Specificaties

De Stereo Hybrid 160 HPC TM 27.5 heeft van alles nét een beetje meer, om zelfs de ruigste trails bloedsnel te kunnen overmeesteren. Als het omhoog gaat kom je dankzij de krachtige Bosch CX-aandrijflijn en de breedbandige Sram 12-speed GX-transmissie nooit versnellingen tekort, hoe steil het pad ook is. En ook om stroom zit je dankzij de grote 750 Wh accu niet snel verlegen. Gaat het na de klim vervolgens nog steiler weer omlaag, dan kun je blind vertrouwen op de extreem stijve Fox 38 voorvork en de Fox Float X-demper, de zeer krachtige Magura MT7-vierzuigerremmen en de lichte maar extreem solide Newmen Evolution wielen met grippy Assegai 2.5 en DHR 2.4 banden van Maxxis. Tweestrijd tussen berg en bike? Dan wint hier de bike. Altijd. De volledig in het carbon frame geïntegreerde batterijbehuizing, waarin plaats is voor accu's tot 750 Wh, vormt het solide fundament van de Stereo Hybrid 160 HPC. Stijf en stevig, maar ook schoon en droog. En natuurlijk praktisch, met plek voor een grote bidon in de voordriehoek. De kabels gaan het frame in door de balhoofdbuis. Mooier, lichter en vooral ook sterker. Dat laatste geldt trouwens ook voor de extra grote lagers in de achterbrug en de extra dikke 1.5 inch dikke balhoofdbuis. Vlijmscherp sturen is gegarandeerd. Daarbij biedt onze vertrouwde Enduro-geometrie een fijne mix van stabiliteit, controleerbaarheid en levendigheid. Ons beproefde vierpuntsonderstel, met 160 mm achteraan en 170 mm aan de voorkant, absorbeert grote keien en harde landingen probleemloos, maar zonder dat dit ten koste gaat van de rijdynamiek.