Inventum HB75

1 persoon
Type deken
bovendeken
Schakelaar afneembaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HB75 op Kieskeurig.be.

Demi Hoogendoorn 09-01-2020

Heel snel warm en lekker cozy!

Geschreven voor: Inventum HB75

Het biedt meer warmte standen dan een normale elektrische deken, daarnaast is hij ook sneller warm en natuurljk ideaal voor op de bank. Het is fijn dat de fleece deken wasbaar is. Jammer dat bruin de enige kleur is die je kunt kopen, want dat past niet helemaal in je interieur, maar als dat het enige minpunt is ben ik zeer tevreden!

Pluspunten

• Snel warm
  • Maar liefst 6 warmtestanden

Minpunten

• Weinig kleuren beschikbaar

Janny 28-12-2019
  • Product gekregen

Elektrische bovendeken

Geschreven voor: Inventum HB75

een bovendeken van inventum de HB75 die heerlijk zacht aanvoelt en behaaglijke warmte geeft. de deken is groot genoeg om er helemaal onder te kruipen

Pluspunten

• zacht en comfortabel warm
  • wasbaar
  • schakelt na 3 uur automatisch uit

Donja 27-12-2018

Fijne zacte, warme deken

Geschreven voor: Inventum HB75

Een hele fijne zachte deken. De draden voel je alleen als je er naar gaat zoeken. Is goed te verstellen door de 6 standen en wordt lekker warm. Groot genoeg om helemaal onder te liggen. De honden vinden het ook fijn om bij ons te liggen als hij aan staat. Goedgekeurd door het hele gezin!

Pluspunten

• Zacht materiaal
  • Goed te verstellen
  • Groot genoeg

Linda 18-12-2018

Super zacht en heerlijk warm!

Geschreven voor: Inventum HB75

Deze deken is echt super zacht en heerlijk warm! als je op zoek bent naar een deken waar je jezelf lekker in kan wikkelen en die je warm houd dan is deze deken echt een aanrader.

De deken is groot genoeg om een volwassenen helemaal in te wikkelen.
De stof zit los van het warmte element waardoor de deken ontzettend soepel is.
Deze deken heeft 6 warmte standen en dat vind ik een ruime keuze. Heb je per ongeluk iets gemorst op je deken? dan kan je hem zelfs gewoon wassen op 30 graden.

De kleur van dit product komt het dichtste in de buurt van Taupe het zit tussen grijs en beige in. Ik ben zelf ontzettend tevreden met deze heerlijke warme deken en wil je hem dan ook echt aanbevelen.

Pluspunten

• Super zachte stof
  • groot genoeg voor 1 volwassenen
  • Ruime stand keuze
  • Wasbaar op 30 graden

Minpunten

• in 1 kleur verkrijgbaar
  • in 1 formaat verkrijgbaar

E Siebers 14-11-2018

Heerlijk warm

Geschreven voor: Inventum HB75

Had er eerst 1 van een ander merk maar helaas na 1 jaar kapot. Dus hoop nu dat deze langer mee gaat. Hij is wel lekker groot

T. Bouma 14-11-2018

Warm de winter in!

Geschreven voor: Inventum HB75

IK ben zeer tevreden! De deken is allereerst ontzettend zacht. Hij houdt ook goed warm. Doorgaans heb ik hem op stand twee staan, hierbij is deze al heel warm. De koukleumen in het huis zetten hem vaak hoger waardoor het bijna acclimatiseren is wanneer je er onder vandaan komt. De deken heeft ook een goed formaat, je kunt er lekker met zijn tweeën onder kruipen. Je kunt hem zelfs wassen op 30 graden! Een echte aanrader!!

Pluspunten

• Warm
  • Groot