Medisana HU A 61 warmtedeken wasbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medisana HU A 61 warmtedeken wasbaar op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Saskia 16-12-2019

onder stroom

Wij hebben deze electrische deken in gebruik genomen, en gemerkt dat we onder stroom staan snacht's. Ook al zet je de thermosstaat op nul. Als je elkaar aanraakt dan voel je dat de ander onder stroom staat en degene die aangeraakt wordt voelt een speldenprik. Alleen als je de stekker uit het stopcontact trekt gaat dit weg.

Bitha 23-11-2018

Heel fijn product

Bed snel opgewarmd! Zeker nu de koude nachten komen! Vaak last van spieren met koude dagen dit helpt voor mij geweldig.
2 standen is meer dan prima, afstandsbediening is eenvoudig te bedienen! zit een iets wat harde plug aan de bovenkant van het deken met een kussen er op kan je er ook niet op gaan liggen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Fijne warmte

p 07-03-2018

Snel warm

Wij hebben deze deken in november gekocht en waren er zeer tevreden over, de deken is heerlijk warm.Alleen ging de deken in februari stuk.Ik had helaas geen bon meer .Na het sturen van een mail naar Medisana met de vraag of ze iets voor ons konden doen kreeg ik zeer snel een reactie.Er werd mij gevraagd of ik de bon of het bewijs van betaling nog ergens had en toen ik dat niet kon laten zien boden ze ons als service een nieuwe deken aan die we toegestuurd kregen.Ik had nog wel de originele verpakking en daar had ik een foto van gemaild.Ik ben zeer tevreden met deze oplossing.