Dreamland 6902

69 cm
Inventum HNK247
9,0 (1)

Lekkerslapen 15-02-2012 Product kwartaal in bezit

Probleemloos aangeschaft bij Elektrokoopjes. ’s Middags bestelt, de volgende ochtend in huis. De eerste deken beviel zo goed, dat we meteen een tweede deken hebben besteld.

De controller werkt uitstekend. Als het rode lampje knippert kan dit betekenen dat de opwarmtijd van 70 minuten om is. Hij schakelt dan vanzelf uit. Tien tot vijftien minuten opwarmen is echter al voldoende. Dit gaat razendsnel.
Omdat sommige andere gebruikers problemen hadden met de controller zijn we extra voorzichtig. Als het bed verschoont wordt klikken we de controllers los van de deken zodat ze niet per ongeluk ergens tegenaan kunnen slaan.

De teddystof zorgt ervoor dat je comfortabel ligt en de draden in de deken absoluut niet voelt.
Over de duurzaamheid valt nog niet veel te zeggen na 2 maanden probleemloos gebruik, maar tot nu toe zijn we zeer tevreden.

Let wel even op: de officiële maat van de deken is 90 x 190 cm. Bij ons zitten de dekens om twee matrassen van ieder 80 cm breedte. De deken vouwt in de lengt dus iets om de matras heen. Dit is echter geen probleem omdat de verwarmingsdraden niet in de randen aanwezig zijn.

Marc Hermans 29-10-2011 Product half jaar in bezit

Product functioneert verder prima, controller is een andere zaak. Na ruim een half jaar is de controller defect. Bij het zoeken naar vervanging loop je ertegenaan dat de controller gewoonweg niet los besteld kan worden. nederland heeft geen Dreamland site. Waardeloos.

reijven 05-04-2011 Product half jaar in bezit

Een heerlijke electrische deken!
Heb hiervoor al een paar andere electrische dekens gehad, maar had altijd last van de bedrading. Bij deze deken helemaal niet!
Een aanrader dus voor mensen met een gevoelige rug.
Ook is het ontzettend fijn dat de deken erg snel verwarmd kan worden, wordt het te warm, schakel terug naar 4 of 5 en ik slaap in de koude wintermaanden op standje 2, heerlijke temperatuur en niet te warm, zoals bij andere dekens wel als je ze 's nachts aan laat staan!
mandy

Lilian29 05-02-2011 Product kwartaal in bezit

De deken is heerlijk zacht, je voelt geen bedrading.
Maar helaas ging na 3 maanden de schakelaar al kapot.

elhu 10-01-2011 Product kwartaal in bezit

5,5
3 maanden geleden 3 dekens gekocht ,
deken 1 na 1 week defect ( vermoedelijk sluiting )
deken 2 na 1 maand defect ( schakelaar defect )
deken 3 na 3 maanden defect ( vermoedelijk sluiting )
verlichting schakelaar is zeer slecht cijfers zijn niet leesbaar
beslist geen aanrader !!!!!!

TOM2 04-12-2010 Product paar dagen in bezit

Gewoonlijk slaap ik in een onverwarmde slaapkamer waar een ventilator frisse, stofvrije buitenlucht in blaast. De laatste weken was het zo koud dat ik eerst lange tijd in m'n bed lag te rillen tot ik eindelijk m'n bed opgewarmd had. Om daar van af te zijn de CV aangezet, onzin natuurlijk om een hele kamer te verwarmen om een bed warm te krijgen! Om daar van af te zijn deze electrische deken gekocht, al verwachtte ik er niet al te veel van! Een kwartier voor het naar bed gaan aangezet op stand 9. Koude slaapkamer, lekker voorverwarmd bed, prima geslapen, geen kou meer, zelfs na het opstaan! Past als een hoeslaken om m'n matras met molton en hoeslaken er over heen. Slaat na 75 minuten óf na 12 uur automatisch af. Geen last van ribbels of draden. Prima aankoop en zeker voordeliger dan een hele slaapkamer te verwarmen. Twee jaar garantie, dus met de duurzaamheid zal 't ook wel goed zitten. Aanrader!

bulletje5 30-11-2010 Product maand in bezit

ik heb hem nu 1 maand is zeer vlug heet. voor mij zefs op stand 1 nog te warm op mijn slaap kamer is het ongeveer 10 graden.
1 klein min puntje de stroom aansluiting kan alleen naar de rechterkant als je op bed licht.
ideaal dat het net een hoeslaken is 190x90.
voeten verwarmer is ook perfect

fammarcus 24-11-2010 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden, fijne ervan is dat hij om de matras gaat net als een hoeslaken.(past net om 90/200,vrij dikke matras) Deken warmt met een kwartier al op. Je hebt niet het idee dat je erop ligt. Vergeet je hem uit te zetten, geen probleem, schakelt bv uit na 75 min.

Mjel1970 31-01-2010 Product maand in bezit

Wat een super deken! Ik heb geen moment spijt gehad van deze aankoop.
Een kwartier voordat ik naar bed ga zet ik het deken aan op stand 9. Daarna zet ik hem uit of op de 75 automatische uitschakelstand op stand 5.
Je trekt hem over je matras als een hoeslaken dus hij blijft perfect liggen.
Ook van de schakelaar die bij ons in het midden ligt, hebben wij geen last.
Een perfect heerlijk zacht en vooral warm elektriche deken dus...laat nu de koude winternachten maar komen en zelfs het raam mag van mij open bij -10 !

jo1963 27-12-2009 Product paar dagen in bezit

Heb deze deken nu een aantal dagen in gebruik en hij is SUPER. Is in 10 heerlijk warm en op stand 1 of 2 de hele nacht heerlijk op temperatuur. Je slaat hem als een hoeslaken om het bed, zodat hij niet verschuift. Een echte aanrader!!!